Beetje dubbel ditquote:Op dinsdag 6 september 2016 20:16 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Ze lijkt wat betreft de onderkant wel wat op mijn poes.
Hahaquote:Op dinsdag 6 september 2016 20:14 schreef Poesopstokje het volgende:
Wat een lekker beest
Ik las Belik en Oortje
Oh manquote:Op dinsdag 6 september 2016 20:16 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op anoniem
quote:Op dinsdag 6 september 2016 20:56 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Oh man
Ik hou me in..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nier gezocht!
https://www.facebook.com/share/p/1ALqaWDfeh/
Wat voor poes heb jij? 😻quote:Op dinsdag 6 september 2016 20:16 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 september 2016 20:56 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Oh man
Ik hou me in..Heul behaard.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
slaap lekkerquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:47 schreef sararaats het volgende:
Ik ben opgebrand voor vandaag.
Hopelijk ben ik morgen weer fris want cursus.
Slaapwel
Was het leuk?quote:Op woensdag 7 september 2016 11:28 schreef LPFAN het volgende:
Straks weer werk doen voor mijn vrijwilligersbaan. Eigenlijk helemaal geen zin in maar ja heb al toe gezegd ;p Gelukkig maar 2 uurtjes.
Thanks maar heb alleen maar zitten kletsen ;p ( kregen geen klanten) Vandaag, morgen en overmorgen is er een grote opening van het nieuwe gebouw van de vrijwilligersorganisatie hier in het dorp en we staan daar dus met het ruilertje.quote:
Knap van je hoor! Kunnen sommige mensen (lees, iemandquote:Op woensdag 7 september 2016 16:51 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Thanks maar heb alleen maar zitten kletsen ;p ( kregen geen klanten) Vandaag, morgen en overmorgen is er een grote opening van het nieuwe gebouw van de vrijwilligersorganisatie hier in het dorp en we staan daar dus met het ruilertje.
Morgen ff kijken hoe ik me voel, anders dan ook weer ff heen
Hehe, het scheelt dat we een hele leuke club hebben samen. Zitten ook wel op 1 lijn. Dat maakt het werk ook leuk.quote:Op woensdag 7 september 2016 16:55 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Knap van je hoor! Kunnen sommige mensen (lees, iemand) een voorbeeld aan nemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |