met de nadruk op 'lijk-t' ...quote:
Beerdiertjes leven ook in gedroogde staatquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 09:56 schreef JeMoeder het volgende:
Totaal uitgedroogd, maar hij zou nog levenYea sure... Dr. Barry Kerzin de religieuze 'expert'. Hij begrijpt duidelijk niets van biologie.
Hoe kun je het beste een buddah weer wakker maken denk je uit zijn meditatiestaat?quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 08:31 schreef Megumi het volgende:
Het begint al met het feit dat water en elektriciteit een slechte combinatie is. Dat gaat dus al niet werken.
Lama is sitting in the lotus position vajra, the left hand is opened, and the right hand symbolizes of the preaching Sutra.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 09:50 schreef ShevaJB het volgende:
Hoe komen ze erbij dat hij niet dood is
voodoo natuurlijkquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 12:45 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hoe kun je het beste een buddah weer wakker maken denk je uit zijn meditatiestaat?
Gooi er een emmer water over heen en we zullen zien of hij weer gaat leven.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 13:07 schreef rubensanti het volgende:
[..]
Lama is sitting in the lotus position vajra, the left hand is opened, and the right hand symbolizes of the preaching Sutra.
'This is a sign that the Lama is not dead, but is in a very deep meditation according to the ancient tradition of Buddhist lamas'.
Ik eet mijn schoen op als deze man wakker word. Ik heb er wel respect voor dat iemand zich zo dood kan mediteren. Ik zou na een uur al richting de koelkast lopen.
Een simpele levensvorm met een maximale grootte van 1,5mm is heel wat anders dan een zoogdier. Ik hoop toch wel dat je dat begrijpt? Biologie enzo.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 11:00 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Beerdiertjes leven ook in gedroogde staat
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Beerdiertjes
Niet. Wat ook de bedoeling van deze man is.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 12:45 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hoe kun je het beste een buddah weer wakker maken denk je uit zijn meditatiestaat?
Winterslaap? Zelfs grote beren kunnen het.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 13:32 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Een simpele levensvorm met een maximale grootte van 1,5mm is heel wat anders dan een zoogdier. Ik hoop toch wel dat je dat begrijpt? Biologie enzo.
Je begrijpt toch serieus wel dat er een groot verschil zit tussen winterslaap en totale dehydratie?quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 14:31 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Winterslaap? Zelfs grote beren kunnen het.
Klopt maar maar dat zijn levende wezens. Geen uitgedroogde mummies. Waarvan alle cellen dood zijn.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 14:31 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Winterslaap? Zelfs grote beren kunnen het.
Het komt wel meer voor.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 13:12 schreef Manke het volgende:
Hier leef je je hele leven dan naartoe.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 14:45 schreef BarryOSeven het volgende:
Ben bang dat hij best boos is maar dat zal hij wel niet meer kunnen uitten.
Wie zegt dat hij geen waterpocket in zijn lichaam heeft en zijn organen gewoon werken?quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 14:32 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Je begrijpt toch serieus wel dat er een groot verschil zit tussen winterslaap en totale dehydratie?
iddquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 14:45 schreef BarryOSeven het volgende:
Laat die man met rust. Zit hij honderden jaren in dezelfde positie en wordt zijn buddha-worden net op het laatst verstoord door een stel malloten die geld willen.
Ben bang dat hij best boos is maar dat zal hij wel niet meer kunnen uitten.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 17:47 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij geen waterpocket in zijn lichaam heeft en zijn organen gewoon werken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |