SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
zet hem er nog even inquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 08:03 schreef mokkiemok het volgende:
Ik wil toch wel graag de admin (Ajacied422?) die het zo nodig vond om "ziyech komt niet" fixed in het topic te zetten, vragen om een excuses te maken voor zijn voorbarige gedrag.
alvast bedanktFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Gefeliciteerd met het kampioenschap.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
thx elevenquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Presentatie #Ziyech staat vanmiddag 16.00 uur gepland. ,,Nu al trots", aldus spelerFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Nu wachten op de gekke dingen.
Bazoer weg voor 50 miljoen?
Alsnog Bailey?
Wat zou Overmars GEK vinden.![]()
Ik zou graag een verzameling posts van Pico en andere maddies zien uit de voorbijgaande topics. Die kunnen we bundelen en eind van het seizoen in het seizoensoverzicht plaatsen."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
bazoer en schone vertrekkenquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 08:22 schreef TheJanitor het volgende:
Nu wachten op de gekke dingen.
Bazoer weg voor 50 miljoen?
Alsnog Bailey?
Wat zou Overmars GEK vinden.
sink misschien maar denk het niet.
dat is het.
gr marcFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Schiet op dan, Marc.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 08:25 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
bazoer en schone vertrekken
sink misschien maar denk het niet.
dat is het.
gr marc![]()
Niet gek, Ajacied in hart en nieren.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 08:21 schreef mokkiemok het volgende:
Presentatie #Ziyech staat vanmiddag 16.00 uur gepland. ,,Nu al trots", aldus speler"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Maar de vraag is; Is Ziyech echt zo verstandig om op te bouwen in Nederland? Of wouden de andere clubs gewoon niet meer betalen?The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”![]()
Bailey halen en een LB erbij en Marc moet een standbeeld krijgen.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
ik heb altijd dat eerste geroepen, maar heb daar geen schriftelijk bewijs van.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 08:33 schreef K44S het volgende:
Maar de vraag is; Is Ziyech echt zo verstandig om op te bouwen in Nederland? Of wouden de andere clubs gewoon niet meer betalen?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
en anders moet hij wegquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 08:34 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Bailey halen en een LB erbij en Marc moet een standbeeld krijgen.
Bailey komt echt niet.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
In het begin van deze transferperiode twijfelde ik er ook niet aan, tot Marcje netto stellig beweerde dat hij echt niet wordt gehaald.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 08:34 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik heb altijd dat eerste geroepen, maar heb daar geen schriftelijk bewijs van.The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”![]()
En hij moet nog Bazoer verkopen voor 40+ miljoen. Dan kroon ik hem tot Marc Overgod.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 08:34 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Bailey halen en een LB erbij en Marc moet een standbeeld krijgen.![]()
Bailey gaat uiteraard niet meer komen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 08:34 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Bailey halen en een LB erbij en Marc moet een standbeeld krijgen.
Linksback hoeft van mij ook niet zo nodig meer. Met dit elftal inmiddels bij voorkeur voor een 3-4-3 kiezen.
Sanchez - Veltman - Tete en daarvoor Gudelj - Riedewald - Ziyech - Klaassen"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Zou wel lekker zijn als dat zou lopen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 08:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Bailey gaat uiteraard niet meer komen.
Linksback hoeft van mij ook niet zo nodig meer. Met dit elftal inmiddels bij voorkeur voor een 3-4-3 kiezen.
Sanchez - Veltman - Tete en daarvoor Gudelj - Riedewald - Ziyech - Klaassen![]()
tegen het gros in de eredivisie kan dat makkelijkquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 08:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Bailey gaat uiteraard niet meer komen.
Sanchez - Veltman - Tete en daarvoor Gudelj - Riedewald - Ziyech - KlaassenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Riedewald en/of Gudelj kunnen zich wanneer nodig in laten zakken en met Sanchez en Tete heb je achterin genoeg snelheid om het e.e.a. op te vangen. Ik zie het wel zitten.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 08:38 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Zou wel lekker zijn als dat zou lopen."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Als Bosz het met Heracles aandurft dan moet dat met Ajax ook wel kunnen inderdaad.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 08:39 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
tegen het gros in de eredivisie kan dat makkelijk"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Forum Opties Forumhop: Hop naar: