Het is dat ik het zie, anders had ik het niet gelooft als iemand het vertelt had.quote:Op donderdag 1 september 2016 23:48 schreef DieselTank het volgende:
Hij is weer terug
zet m op bradslie
Opmerkelijk dat dit nieuws mij nu pas bereikt. Zeg me niet dat mapima ook uit '90 is, want dan is alles verloren.quote:Op vrijdag 2 september 2016 16:10 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
braddie is volgens mij wel een '90 broer
Toen plassen pissen werd is het gezeik begonnenquote:Op vrijdag 2 september 2016 18:09 schreef DoubleDip het volgende:
Zullen we weer lief doen en zo? Ik bedoel, zeiken is even leuk maar daarna is de ook er imo wel vanaf.
Je begint bijna de golden era in twijfel te trekkenquote:Op vrijdag 2 september 2016 17:55 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Opmerkelijk dat dit nieuws mij nu pas bereikt. Zeg me niet dat mapima ook uit '90 is, want dan is alles verloren.
1995 net geen 1994 meerquote:Op vrijdag 2 september 2016 17:55 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Opmerkelijk dat dit nieuws mij nu pas bereikt. Zeg me niet dat mapima ook uit '90 is, want dan is alles verloren.
Ik gniffel.quote:Op vrijdag 2 september 2016 18:18 schreef KoningPils het volgende:
ik ben bradley ben 16jaar ben wel wat te zwaar maar ben er mee bezig om het er af te krijgen.
Een echte doorzetter. Al negen jaar aan het afvallen.
Ik ga samen met deadprez hoodvlogs makenquote:Op vrijdag 2 september 2016 18:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wanneer ga jij vloggen dat je uit de Drunense duinen komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |