SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff![]()
![]()
Maar wie gaat er banken dan? Riedewald moet nu echt op 6 blijven, Klaassen is aanvoerder en van Gudelj weiger ik te geloven dat hij gaat banken![]()
Gast, jij denkt dat Ziyech op zijn positie wordt gezet? Wordt flankspeler.quote:Op maandag 29 augustus 2016 22:45 schreef wieisboos het volgende:
Maar wie gaat er banken dan? Riedewald moet nu echt op 6 blijven, Klaassen is aanvoerder en van Gudelj weiger ik te geloven dat hij gaat bankenAFCA
Qui audet adipiscitur![]()
El Ghazi, zodat Ziyech rechtsbuiten kan en Traore naar de spits positie.quote:Op maandag 29 augustus 2016 22:45 schreef wieisboos het volgende:
Maar wie gaat er banken dan? Riedewald moet nu echt op 6 blijven, Klaassen is aanvoerder en van Gudelj weiger ik te geloven dat hij gaat banken![]()
Dit zal wel gaan gebeuren.quote:Op maandag 29 augustus 2016 22:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gast, jij denkt dat Ziyech op zijn positie wordt gezet? Wordt flankspeler.
Ook zullen ze vast twijfels hebben of hij wel gaat meeverdedigen als halfspeler.Oh.![]()
De Telegraaf over Ajax niet geloven, oeiiiiiiiiiii.quote:
Wel sterkte met FC Twente in het volgende tijdperk![]()
11 miljoen voor Ziyech neerleggen om hem dan rechtsbuiten te zetten, ik zie het nog gebeuren ookquote:Op maandag 29 augustus 2016 22:46 schreef Syntix het volgende:
[..]
El Ghazi, zodat Ziyech rechtsbuiten kan en Traore naar de spits positie.![]()
![]()
![]()
Ik vond Traoré wel beter op de rechtsbuitenplek dan in de spits eigenlijk.quote:Op maandag 29 augustus 2016 22:46 schreef Syntix het volgende:
[..]
El Ghazi, zodat Ziyech rechtsbuiten kan en Traore naar de spits positie.
Dolberg/Cassierra dan in de spits en middenveld Ziyech-Riedegod-KlaassenOh.![]()
Ik ben er geen voorstander van, maar het blijft netto, nu hoeft hij geen geld uit te geven voor een flankspler wordt de redenatie.quote:Op maandag 29 augustus 2016 22:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit zal wel gaan gebeuren.
Ook zullen ze vast twijfels hebben of hij wel gaat meeverdedigen als halfspeler.AFCA
Vind het raar dat we niets meer over een buitenspeler horen na het baily verhaalquote:Op maandag 29 augustus 2016 22:40 schreef Brammess het volgende:
Mooi, deadline dag hopen op een linksback en/of linksbuiten dan maar![]()
We zullen het vast horen bij de presentatie van Ziyech.quote:Op maandag 29 augustus 2016 22:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ben er geen voorstander van, maar het blijft netto, nu hoeft hij geen geld uit te geven voor een flankspler wordt de redenatie.
Dit is de selectie waarmee we het gaan doen.Oh.![]()
quote:Op maandag 29 augustus 2016 22:47 schreef wieisboos het volgende:
[..]
11 miljoen voor Ziyech neerleggen om hem dan rechtsbuiten te zetten, ik zie het nog gebeuren ook
Tsja, het is niet wat ik zou doen... Maar Bosz gaat het denk ik wel doen. Ik zou Gudelj de club uittrappen en zo snel mogelijk creatieve middenvelders opstellen.quote:Op maandag 29 augustus 2016 22:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vond Traoré wel beter op de rechtsbuitenplek dan in de spits eigenlijk.
Dolberg/Cassierra dan in de spits en middenveld Ziyech-Riedegod-Klaassen![]()
Ik mag hopen van niet. LB en flankspeler, dromen mag.quote:Op maandag 29 augustus 2016 22:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We zullen het vast horen bij de presentatie van Ziyech.
Dit is de selectie waarmee we het gaan doen.AFCA
Ze hadden alleen Bailey op het lijstje staan waarschijnlijk.quote:Op maandag 29 augustus 2016 22:48 schreef j95 het volgende:
[..]
Vind het raar dat we niets meer over een buitenspeler horen na het baily verhaal
Al zei Sjaak dat ze dus wel bezig zijn met een buitenspeler, maar geen idee hoe goed hij ingevoerd is.Oh.![]()
Ik ook, met het voetbal dat Bosz wil spelen en dan Ziyech op het middenveld neerzetten is sportieve zelfmoord.quote:Op maandag 29 augustus 2016 22:47 schreef wieisboos het volgende:
[..]
11 miljoen voor Ziyech neerleggen om hem dan rechtsbuiten te zetten, ik zie het nog gebeuren ook
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
quote:Op maandag 29 augustus 2016 22:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vond Traoré wel beter op de rechtsbuitenplek dan in de spits eigenlijk.
Dolberg/Cassierra dan in de spits en middenveld Ziyech-Riedegod-Klaassen![]()
![]()
Ik ook niet, maar Gudelj speelde tegen Kowet wel aardig in zijn rol als rechtshalf. Maar als Ajax maar met een 6 gaat spelen vind ik het goed. Niet nu Ziyech op 10 zetten en dan Klaassen en Gudelj weer als half.quote:Op maandag 29 augustus 2016 22:48 schreef Syntix het volgende:
[..]
[..]
Tsja, het is niet wat ik zou doen... Maar Bosz gaat het denk ik wel doen. Ik zou Gudelj de club uittrappen en zo snel mogelijk creatieve middenvelders opstellen.Oh.![]()
Mijn favoriete middenveld is Riedewald op 6, Klaassen als aanvallende mid op rechts en een Augustus 2015 - December 2015 Bazoer, met op rechts ziejeg![]()
Lombaerts, Haps en buitenspeler erbij. Dromen mag.quote:Op maandag 29 augustus 2016 22:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik mag hopen van niet. LB en flankspeler, dromen mag.Oh.![]()
Alleen puur zodat Viergever niet speelt, anders hoort hij op 6.quote:Op maandag 29 augustus 2016 22:50 schreef Smoofie het volgende:
Ik zie Riedegod liever in de verdediging,![]()
Nee joh, daar maakt hij vaak nog foutjes uit nonchalance. Hij voelt zichzelf ook prettiger op 6 en verdeelt het spel daar juist goed.quote:Op maandag 29 augustus 2016 22:50 schreef Smoofie het volgende:
Ik zie Riedegod liever in de verdediging,Oh.![]()
Daarom een goede LCV halenquote:Op maandag 29 augustus 2016 22:51 schreef Brammess het volgende:
[..]
Alleen puur zodat Viergever niet speelt, anders hoort hij op 6.Oh.![]()
Team is steker met hem als CV vind ik.quote:Op maandag 29 augustus 2016 22:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee joh, daar maakt hij vaak nog foutjes uit nonchalance. Hij voelt zichzelf ook prettiger op 6 en verdeelt het spel daar juist goed.AFCA
Gaat niet gebeuren, niet erg opzich aangezien Davinson daar kan spelen.quote:
Volgend jaar gewoon doorselecteren daar.![]()
Komt door degen die dan zijn plek moet opvullen als LCV.quote:Op maandag 29 augustus 2016 22:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Team is steker met hem als CV vind ik.
Maar Sanchez-Veltman als centrum kan ook nog wel. Al zie ik Veltman dus liever vervangen worden op termijn.Oh.![]()
Toch hebben we de beste wedstrijden met hem als 6 gespeeld, PAOK thuis, Go Ahead uit, oefenwedstrijdje tegen Olympique.quote:Op maandag 29 augustus 2016 22:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Team is steker met hem als CV vind ik.
Zoals ik zei, laat hem daar voor nu, zet Sanchez en Veltman centraal en volgend jaar Viergever en Veltman doorselecteren.![]()
Viergever zijn contract loopt af toch? Dan Westermann zijn contract ontbinden en nog twee goede verdedigers halen (Of eentje als De Ligt zich goed ontwikkeld).quote:Op maandag 29 augustus 2016 22:52 schreef Brammess het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren, niet erg opzich aangezien Davinson daar kan spelen.
Volgend jaar gewoon doorselecteren daar.
Linksback erbij halen die aanvallend wat kan brengen, net als een rechtsback die aanvallend sterk is. Klaassen en Gudelj verkopen, Bazoer en van de Beek als rechtshalven gebruiken en Ziyech en Nouri als linkshalven. GenotOh.![]()
Veltman er wel bijhouden als 4e centrale verdediger, anders wordt het wel erg veel denk ik.quote:Op maandag 29 augustus 2016 22:54 schreef Brammess het volgende:
[..]
Toch hebben we de beste wedstrijden met hem als 6 gespeeld, PAOK thuis, Go Ahead uit, oefenwedstrijdje tegen Olympique.
Zoals ik zei, laat hem daar voor nu, zet Sanchez en Veltman centraal en volgend jaar Viergever en Veltman doorselecteren.
Maar ik vraag me af of Ajax deze pijnpunten wel ziet.Oh.![]()
Dit is trouwens letterlijk wat er gezegd werd:
Zwartkruis: "Ik kreeg net een SMSje () van overmars dat het nog loopt, helaas, maar dat er nog een heel klein verschil is en de buitenlandse clubs staan nu buitenspel."
Driessen: "Wat ik net doorkrijg is dat het bijna afgerond is."![]()
Morgen voor 11 miljoen naar Ajaxquote:Op maandag 29 augustus 2016 23:01 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Gaat Ziyech nou naar Swansea? Ik volg het niet meer.RED ONS HENNIEGOD![]()
Simon moet pas dit soort zaken gaan melden als het op ajax.nl staat.quote:Op maandag 29 augustus 2016 22:59 schreef Brammess het volgende:
Dit is trouwens letterlijk wat er gezegd werd:
Zwartkruis: "Ik kreeg net een SMSje () van overmars dat het nog loopt, helaas, maar dat er nog een heel klein verschil is en de buitenlandse clubs staan nu buitenspel."
Driessen: "Wat ik net doorkrijg is dat het bijna afgerond is."Oh.![]()
VI takelt af met Zwartkruis, om het zo maar te zeggen.twitter:MikeVerweij twitterde op maandag 29-08-2016 om 23:02:37#Ajax betaalt circa 11 miljoen euro aan @fctwente voor #Ziyech reageer retweet
![]()
Hij heeft iig nog zijn waardigheid, de Telegraaf zit vuistdiep in de anus van Marcquote:Op maandag 29 augustus 2016 23:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Simon moet pas dit soort zaken gaan melden als het op ajax.nl staat.![]()
Ik mis een optie (nee niet kingflopland)quote:Op maandag 29 augustus 2016 23:04 schreef Ajacied422 het volgende:
VI takelt af met Zwartkruis, om het zo maar te zeggen.twitter:MikeVerweij twitterde op maandag 29-08-2016 om 23:02:37#Ajax betaalt circa 11 miljoen euro aan @fctwente voor #Ziyech reageer retweet
![]()
quote:Op maandag 29 augustus 2016 23:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een voorspellingquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 18:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
Vraagprijs meer dan 14 miljoen, 8 miljoen bieden en dan uitkomen op 11 miljoen exclusief bonussen
Oh.![]()
Ja dat is het andere uiterste. Maarja dan krijgen we in elk geval nog nieuwtjes hèquote:Op maandag 29 augustus 2016 23:05 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Hij heeft iig nog zijn waardigheid, de Telegraaf zit vuistdiep in de anus van Marc
Oh.![]()
Zwartkruis moet gewoon lekker fulltime Oranje watcher worden en Ajax aan Freek Jansen overlaten, die heeft er nog verstand van ook.quote:Op maandag 29 augustus 2016 23:04 schreef Ajacied422 het volgende:
![]()
Simon kan het beste op bezoek gaan bij een Clarence Seedorf en daarmee een stuk schrijven over zijn belevenissen.quote:Op maandag 29 augustus 2016 23:08 schreef Brammess het volgende:
[..]
Zwartkruis moet gewoon lekker fulltime Oranje watcher worden en Ajax aan Freek Jansen overlaten, die heeft er nog verstand van ook.![]()
Prima verdeling dan. Mike voor de nieuwtjes en Freek voor de kritische noot.quote:Op maandag 29 augustus 2016 23:08 schreef Brammess het volgende:
[..]
Zwartkruis moet gewoon lekker fulltime Oranje watcher worden en Ajax aan Freek Jansen overlaten, die heeft er nog verstand van ook.Oh.![]()
Freek was afgelopen zomer erg vaak voor op Verweij qua nieuwtjesquote:Op maandag 29 augustus 2016 23:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Prima verdeling dan. Mike voor de nieuwtjes en Freek voor de kritische noot.![]()
Wel de minder spectaculaire nieuwtjes.quote:Op maandag 29 augustus 2016 23:12 schreef Brammess het volgende:
[..]
Freek was afgelopen zomer erg vaak voor op Verweij qua nieuwtjes![]()
Viel wel mee toch.quote:Op maandag 29 augustus 2016 23:12 schreef Brammess het volgende:
[..]
Freek was afgelopen zomer erg vaak voor op Verweij qua nieuwtjesOh.![]()
De Telegraaf roept van alles daar waar VI.nl eerst een bevestiging van alle partijen wil hebben.quote:Op maandag 29 augustus 2016 23:04 schreef Ajacied422 het volgende:
![]()
Dat valt erg mee. Ze roepen echt niet van alles en beschermen vooral Marc Overmars en ageren tegen de RvC.quote:Op maandag 29 augustus 2016 23:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De Telegraaf roept van alles daar waar VI.nl eerst een bevestiging van alle partijen wil hebben.![]()
Hoeft zich geen illusies te maken over een plek op het middenveld nee.quote:
Maar is nu wel de tweede linksbuiten, dus misschien kan hij daar nog prima wat minuten pakken.Oh.![]()
Het enige goede aan de Telegraaf is dat ze goed ingevoerd zijn bij Ajax.
Verder kan je er je open haard mee aansteken.Oh.![]()
11 miljoen is een jodenfooi voor Ziyech.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Totaal niet relevant maar Overmars heeft voor mij alles goedgemaakt al gaat hij nu bij Chelsea informeren voor die Kenedyquote:EINDHOVEN - PSV huurt de Braziliaan Robert Kenedy (20) ook van Chelsea als er geen spelers meer vertrekken. Kenedy kan onder meer als linksback uit de voeten, maar ook op de flanken voorin. Het is volgens technisch manager Marcel Brands wel een lastig verhaal om de speler te huren. Chelsea heeft een voorkeur om hem aan een Champions League-club uit te lenen en de laatste dagen is er volgens Brands geen contact meer geweest tussen de clubs. "Het ligt stil", zo gaf hij maandag aan. "Maar we hebben hem er graag bij, ongeacht de vraag of er nog spelers vertrekken. Ik verwacht dat laatste niet meer. Alleen rond Rai Vloet is er beweging en de kans is aanwezig dat hij deze week naar FC Eindhoven vertrekt."![]()
![]()
Nu Bailey nog voor 20 miljoen ophalen en ik ben tevreden.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Gefeliciteerd met Ziyech, ik snap alleen echt niet waarom hij zelf de stap naar Ajax nog maakt. Lijkt me dat hij de Eredivisie wel ontgroeid is.![]()
Denk dat het voornamelijk met het feit te maken heeft dat zijn wijfie zwanger is, dan blijf je toch liever dichtbij je familiequote:Op maandag 29 augustus 2016 23:18 schreef PizzaGeit het volgende:
Gefeliciteerd met Ziyech, ik snap alleen echt niet waarom hij zelf de stap naar Ajax nog maakt. Lijkt me dat hij de Eredivisie wel ontgroeid is.![]()
Nu nog wat middenvelders lozen, een linksback en een linksbuiten
Moet kunnen in 2 daagjesMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dit is het laatste cadeautje deze pakjeszomer.quote:Op maandag 29 augustus 2016 23:18 schreef Mani89 het volgende:
Nu Bailey nog voor 20 miljoen ophalen en ik ben tevreden.Oh.![]()
Hij wil het ook waarmaken bij een topclub hier, en vanuit Ajax kan je prima daarna nog een toptransfer maken.quote:Op maandag 29 augustus 2016 23:18 schreef PizzaGeit het volgende:
Gefeliciteerd met Ziyech, ik snap alleen echt niet waarom hij zelf de stap naar Ajax nog maakt. Lijkt me dat hij de Eredivisie wel ontgroeid is.Oh.![]()
11 miljoen is een prima bedrag, die verkoop je makkelijk voor het dubbele. Eigenlijk wel gek dat er verder zo weinig interesse is in hem.![]()
Ja snap ik, maar had de transfer iets meer kunnen begrijpen als Ajax CL had gespeeld. Nu gaat ie weer een seizoen tegen Heracles en Roda JC ballen.quote:Op maandag 29 augustus 2016 23:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij wil het ook waarmaken bij een topclub hier, en vanuit Ajax kan je prima daarna nog een toptransfer maken.![]()
Ja dat zei ik ook al Hansquote:Op maandag 29 augustus 2016 23:17 schreef Mani89 het volgende:
11 miljoen is een jodenfooi voor Ziyech.![]()
Er waren degradatieploegen in Engeland die hem wilden.quote:Op maandag 29 augustus 2016 23:20 schreef tompsv18 het volgende:
11 miljoen is een prima bedrag, die verkoop je makkelijk voor het dubbele. Eigenlijk wel gek dat er verder zo weinig interesse is in hem.![]()
Omdat Marokkaan.quote:Op maandag 29 augustus 2016 23:20 schreef tompsv18 het volgende:
11 miljoen is een prima bedrag, die verkoop je makkelijk voor het dubbele. Eigenlijk wel gek dat er verder zo weinig interesse is in hem.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
inb4 Ziyech die zijn draai niet kan vinden en het kwijt lijkt te zijn.
U las het hier eerst. share dit bericht of geef een duimpje omhoog.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
In het buitenland kennen ze Twente helemaal niet johquote:Op maandag 29 augustus 2016 23:20 schreef tompsv18 het volgende:
11 miljoen is een prima bedrag, die verkoop je makkelijk voor het dubbele. Eigenlijk wel gek dat er verder zo weinig interesse is in hem.Oh.![]()
Ik zie Ziyech bij Ajax graag in de Theo Jansen rol, met de punt naar achter.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ziyech is denk ik blij dat hij sowieso Europees gaat spelen. En dan vastbesloten om volgend seizoen wel CL te spelen met Ajax.quote:Op maandag 29 augustus 2016 23:21 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ja snap ik, maar had de transfer iets meer kunnen begrijpen als Ajax CL had gespeeld. Nu gaat ie weer een seizoen tegen Heracles en Roda JC ballen.Oh.![]()
Of gewoon Suárez 2.0quote:Op maandag 29 augustus 2016 23:23 schreef PizzaGeit het volgende:
Zou wel fantastisch zijn als dit Sulejmani 2.0 wordt
Oh.![]()
Tsjah, ik ben jaloers. Blijf het ontzettend jammer vinden dat ie 2 jaar geleden niet naar Feyenoord is gekomenquote:Op maandag 29 augustus 2016 23:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ziyech is denk ik blij dat hij sowieso Europees gaat spelen. En dan vastbesloten om volgend seizoen wel CL te spelen met Ajax.![]()
![]()
Waren jullie al kampioen geworden.quote:Op maandag 29 augustus 2016 23:23 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Tsjah, ik ben jaloers. Blijf het ontzettend jammer vinden dat ie 2 jaar geleden niet naar Feyenoord is gekomen'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Ach er zijn nog genoeg pijnpunten in het team van Ajax, en het is nog maar afwachten of Ziyech bij ons past.quote:Op maandag 29 augustus 2016 23:23 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Tsjah, ik ben jaloers. Blijf het ontzettend jammer vinden dat ie 2 jaar geleden niet naar Feyenoord is gekomen
Snap wel dat jullie hem liever hadden gehad ipv Lexie Immers.Oh.![]()
Er moeten wel echt spelers weg nu, 18 middenvelders slaat nergens op. Gudelj zal het helaas niet worden. Schone gun ik wel een mooie transfer.![]()
Wat te denken van Sereroquote:Op maandag 29 augustus 2016 23:26 schreef Kopsterk het volgende:
Er moeten wel echt spelers weg nu, 18 middenvelders slaat nergens op. Gudelj zal het helaas niet worden. Schone gun ik wel een mooie transfer.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik denk dat ze Schone ook wel een transfer gunnenquote:Op maandag 29 augustus 2016 23:26 schreef Kopsterk het volgende:
Er moeten wel echt spelers weg nu, 18 middenvelders slaat nergens op. Gudelj zal het helaas niet worden. Schone gun ik wel een mooie transfer.![]()
Ze hadden/hebben toch ook iets van 8 keepers onder contractquote:Op maandag 29 augustus 2016 23:26 schreef Kopsterk het volgende:
![]()
Die krijgt een Boilesen behandeling dit seizoen.quote:
Wat hij imo niet verdient. Wat je ook van zijn kwaliteiten mag vinden, hij heeft zich wel altijd goed ingezet voor de club en is nooit negatief geweest.Oh.![]()
Veel uitgeleend wel, en voor Jong Ajax zijn ook gewoon contractspelers nodigquote:Op maandag 29 augustus 2016 23:27 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ze hadden/hebben toch ook iets van 8 keepers onder contractMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Je weet niet of hij het verdient of niet, iedereen weet dat hij als selectiespeler een meerwaarde heeft maar misschien heeft hij Overmars zijn vrouw wel geneukt, je weet niet wat er achter de schermen gebeurtquote:Op maandag 29 augustus 2016 23:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die krijgt een Boilesen behandeling dit seizoen.
Wat hij imo niet verdient. Wat je ook van zijn kwaliteiten mag vinden, hij heeft zich wel altijd goed ingezet voor de club en is nooit negatief geweest.![]()
Nouri naar PSV, die krijgt nu nooit meer een kans daarquote:Op maandag 29 augustus 2016 23:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Riedewald
Bazoer
Schone
Klaassen
Sinkgraven
Ziyech
Nouri
De Jong
Van de Beek
SEREROGOD![]()
Nee bij PSV zal hij de kans krijgenquote:Op maandag 29 augustus 2016 23:28 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Nouri naar PSV, die krijgt nu nooit meer een kans daar
Oh.![]()
Zou ook niet weten waarom hij er niet bij mag en een Schöne wel. Nog los van voetbalkwaliteit, ik snap niet waar het verschil in behandeling vandaan komtquote:Op maandag 29 augustus 2016 23:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die krijgt een Boilesen behandeling dit seizoen.
Wat hij imo niet verdient. Wat je ook van zijn kwaliteiten mag vinden, hij heeft zich wel altijd goed ingezet voor de club en is nooit negatief geweest.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Heeft hij minder middenvelders voor zichquote:Op maandag 29 augustus 2016 23:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee bij PSV zal hij de kans krijgen![]()
Schone en Serero verkopenquote:Op maandag 29 augustus 2016 23:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Riedewald
Bazoer
Schone
Klaassen
Sinkgraven
Ziyech
Nouri
De Jong
Van de Beek
SEREROGOD
Van de Beek verhuren![]()
Dat zal wel een nieuwe Van der Hart zijn, dus of je daar blij van wordt is de vraag.quote:Op maandag 29 augustus 2016 23:29 schreef Ties02 het volgende:
Misschien heeft Ajax ons een keeper meegedaan, dan vind ik het prima #MarsmanOutOh.![]()
Nouri wordt de nieuwe Maher.quote:Op maandag 29 augustus 2016 23:28 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Nouri naar PSV, die krijgt nu nooit meer een kans daar![]()
Eentje met 9 vingers ook goed?quote:Op maandag 29 augustus 2016 23:29 schreef Ties02 het volgende:
Misschien heeft Ajax ons een keeper meegedaan, dan vind ik het prima #MarsmanOutMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dan valt Overmars zijn vrouw zeker op kleine mannen.quote:Op maandag 29 augustus 2016 23:28 schreef Brammess het volgende:
[..]
Je weet niet of hij het verdient of niet, iedereen weet dat hij als selectiespeler een meerwaarde heeft maar misschien heeft hij Overmars zijn vrouw wel geneukt, je weet niet wat er achter de schermen gebeurt
Ik ga ook proberen mijn slag te slaan.Oh.![]()
Hooguit op huurbasisquote:Op maandag 29 augustus 2016 23:30 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Die penaltykiller van afgelopen weekend is wel okMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ze zullen wel vinden dat Schöne meer heeft toegevoegd omdat hij er eens een vrije bal in schoot.quote:Op maandag 29 augustus 2016 23:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zou ook niet weten waarom hij er niet bij mag en een Schöne wel. Nog los van voetbalkwaliteit, ik snap niet waar het verschil in behandeling vandaan komt
Maar Serero kan je beter bij de selectie houden als back-up '6' denk ik. Schöne is overal derde keuze.Oh.![]()
Nog steeds iets van 6 die moeten spelen.quote:Op maandag 29 augustus 2016 23:29 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Heeft hij minder middenvelders voor zich
Vind het wel jammer dat Nouri niet de kans krijgt bij Ajax maarja.Oh.![]()
Kan ik me op zich in vinden jaquote:Op maandag 29 augustus 2016 23:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze zullen wel vinden dat Schöne meer heeft toegevoegd omdat hij er eens een vrije bal in schoot.
Maar Serero kan je beter bij de selectie houden als back-up '6' denk ik. Schöne is overal derde keuze.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
11 miljoen is flink onder de vraagprijs, dan moet er haast wel wat clausules inzitten of een spelertquote:![]()
Laat Appie nog maar lekker een jaartje in Jong uitrazen, volgend jaar is Klaassen sowieso weg en misschien Gudelj nog ook en dan kan je kijken of hij het aankan.![]()
Clausules denk ik, of Ziyech heeft het zo gespeeld dat hij alleen naar Ajax wilde. Ik denk wel dat Twente die centjes kan gebruiken op het momentquote:Op maandag 29 augustus 2016 23:32 schreef Ties02 het volgende:
[..]
11 miljoen is flink onder de vraagprijs, dan moet er haast wel wat clausules inzitten of een spelert
Al is een huurspelert ook een spelertMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
En we moeten Frenkie de Jong ook nog inpassen. Al denk ik dat van de Beek als eerste in aanmerking komt voor een basisplaats dan, terwijl ik hem de minste voetballer van die drie vind.quote:Op maandag 29 augustus 2016 23:32 schreef Brammess het volgende:
Laat Appie nog maar lekker een jaartje in Jong uitrazen, volgend jaar is Klaassen sowieso weg en misschien Gudelj nog ook en dan kan je kijken of hij het aankan.Oh.![]()
Bazoer staat niet voor niks wissel. Het bewust scouten van spelers met een hartaandoening vond ik nog wel wat hebben maar racismequote:Op maandag 29 augustus 2016 23:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zou ook niet weten waarom hij er niet bij mag en een Schöne wel. Nog los van voetbalkwaliteit, ik snap niet waar het verschil in behandeling vandaan komt![]()
![]()
Je vergeet de beste middenvelder. Dit kan echt niet trouwensquote:Op maandag 29 augustus 2016 23:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Riedewald
Bazoer
Schone
Klaassen
Sinkgraven
Ziyech
Nouri
De Jong
Van de Beek
SEREROGOD![]()
![]()
Littlerabbit, altijd goed voor een originele insteekquote:Op maandag 29 augustus 2016 23:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bazoer staat niet voor niks wissel. Het bewust scouten van spelers met een hartaandoening vond ik nog wel wat hebben maar racisme
Overmars vuige racist
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Oprotten met Nemanjaquote:Op maandag 29 augustus 2016 23:36 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Je vergeet de beste middenvelder. Dit kan echt niet trouwens![]()
Over 3 jaar
Onananannana
Tete - De Ligt - Sanchez - aankoop
VD Beek
Nouri - De Jong
Kluivert - Dolberg - Cerny![]()
Ja die Tete zal vast nog 3 jaar hier blijven.quote:Op maandag 29 augustus 2016 23:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Over 3 jaar
Onananannana
VD Beek
Nouri - De Jong
Kluivert - Dolberg - Cerny![]()
18 middenvelders waarvan alleen Riedewald (die eigenlijk ook in de verdediging nodig is) op 6 kan spelen. Man man man.![]()
Dan zijn Sanchez en Tete al lang weg.quote:Op maandag 29 augustus 2016 23:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Over 3 jaar
Onananannana
VD Beek
Nouri - De Jong
Kluivert - Dolberg - Cerny
En Cerny moet op rechtsbuiten.Oh.![]()
Puur voetbalgenot die drie op een middenveldquote:Op maandag 29 augustus 2016 23:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgend jaar spelen met Ziyech-Riedewald-Nouri.
Komt goed![]()
ook lekker multicultureel![]()
![]()
quote:Op maandag 29 augustus 2016 23:26 schreef Kopsterk het volgende:
Er moeten wel echt spelers weg nu, 18 middenvelders slaat nergens op. Gudelj zal het helaas niet worden. Schone gun ik wel een mooie transfer.quote:Heb je wel echt goed geteld?quote:Op maandag 29 augustus 2016 23:38 schreef Kopsterk het volgende:
18 middenvelders waarvan alleen Riedewald (die eigenlijk ook in de verdediging nodig is) op 6 kan spelen. Man man man.![]()
Onana
Veltman - Sanchez
vdBeek - Zyech - Riedewald - Klaassen- Bazoer - Gudelj
Traoré - Younes"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"![]()
Wat heb ik met het getal 18 inderdaad? Nou ja, neem aan dat mijn punt duidelijk is.quote:Op maandag 29 augustus 2016 23:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
[..]
Heb je wel echt goed geteld?![]()
Voor hoeveel zou Sanchez vertrekken?quote:Op maandag 29 augustus 2016 23:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan zijn Sanchez en Tete al lang weg.
En Cerny moet op rechtsbuiten.50? 70? Rekening houdend met inflatie
![]()
Die Eiting is meer een 6 tochquote:Op maandag 29 augustus 2016 23:39 schreef Syntix het volgende:
[..]
Puur voetbalgenot die drie op een middenveld![]()
ook lekker multicultureel
Oh.![]()
quote:Op maandag 29 augustus 2016 23:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
[..]
Heb je wel echt goed geteld?
AFCA
+ de helft van die talenten zal het wel niet redden. Zo gaat het overal en altijd.quote:Op maandag 29 augustus 2016 23:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan zijn Sanchez en Tete al lang weg.
En Cerny moet op rechtsbuiten.![]()
Nu Maduro nog he, ouwe reusquote:Op maandag 29 augustus 2016 23:41 schreef Smoofie het volgende:
Mijn hele fucking toetsenbord zit onderMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Jep, werd ook wel als inschuivende man in verdediging gezetquote:Op maandag 29 augustus 2016 23:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Eiting is meer een 6 toch![]()
Liever iets jonge, minder bedoel ik, zou wel zo handig zijn. Al zijn alle voorstellen om een nieuw dwergen middenveld te introduceren wel weer grappigquote:Op maandag 29 augustus 2016 23:40 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Wat heb ik met het getal 18 inderdaad? Nou ja, neem aan dat mijn punt duidelijk is.![]()
Ik verwacht dat het wereldwijde transferrecord gebroken zal worden.quote:Op maandag 29 augustus 2016 23:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Voor hoeveel zou Sanchez vertrekken?50? 70? Rekening houdend met inflatie
Oh.![]()
En tegelijkertijd nog wat driesterrenreporterswerkzaamheden doetquote:Op maandag 29 augustus 2016 23:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Enkel met Anita en Enoh kon dat nog net maar dan wel enkel omdat Enoh het werk voor 10 opknapte.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Netto gaat dan heel stadion wittenquote:Op maandag 29 augustus 2016 23:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik verwacht dat het wereldwijde transferrecord gebroken zal worden.![]()
En Ajax gaat wel meer aankopen halen in die tussentijd. Vast nog een paar Westermannetjes en Zimlings ertussen.quote:Op maandag 29 augustus 2016 23:41 schreef hafcfan het volgende:
[..]
+ de helft van die talenten zal het wel niet redden. Zo gaat het overal en altijd.Oh.![]()
Wat zou het heerlijk zijn als één of ander Engels middenmotertje nog ff Gudelj weghaalt voor een miljoen of 10![]()
Zou genot zijn.quote:Op maandag 29 augustus 2016 23:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jep, werd ook wel als inschuivende man in verdediging gezetOh.![]()
Bel jij John van Zweden?quote:Op maandag 29 augustus 2016 23:43 schreef Kopsterk het volgende:
Wat zou het heerlijk zijn als één of ander Engels middenmotertje nog ff Gudelj wegghaalt voor een miljoen of 10![]()
En Aissati op 10quote:Op maandag 29 augustus 2016 23:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Enkel met Anita en Enoh kon dat nog net maar dan wel enkel omdat Enoh het werk voor 10 opknapte.
Oh.![]()
Zal die er over drie jaar nog zitten?quote:Op maandag 29 augustus 2016 23:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Netto gaat dan heel stadion wittenOh.![]()
Marc verkoopt hem voor 30 miljoenquote:Op maandag 29 augustus 2016 23:43 schreef Kopsterk het volgende:
Wat zou het heerlijk zijn als één of ander Engels middenmotertje nog ff Gudelj weghaalt voor een miljoen of 10Oh.![]()
Ik las hier dat hij een nieuw vierjarig contract gaat tekenen.quote:Op maandag 29 augustus 2016 23:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal die er over drie jaar nog zitten?![]()
Enoh. gvd wat een ultieme eindbaas was datquote:Op maandag 29 augustus 2016 23:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Enkel met Anita en Enoh kon dat nog net maar dan wel enkel omdat Enoh het werk voor 10 opknapte.![]()
![]()
Drie sterren reporter:
Enoh![]()
geef die man een baan bij Ajax.
![]()
Henk?quote:Op maandag 29 augustus 2016 23:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Sowieso. Al hoor ik dat de jong ook vrij is.![]()
Boh, Eriksen, Lodeiro, Anitaquote:Op maandag 29 augustus 2016 23:45 schreef Syntix het volgende:
[..]
Enoh. gvd wat een ultieme eindbaas was dat![]()
![]()
Drie sterren reporter:
Enoh![]()
Wat een team![]()
![]()
Er is vast wel een leuk Youtube-filmpje te maken van Gudelj. Paar afstandschoten erin, vrije trap hier en daar.![]()
Wat zeggen contracten nou nog in de voetballerijquote:Op maandag 29 augustus 2016 23:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik las hier dat hij een nieuw vierjarig contract gaat tekenen.Oh.![]()
Smoofie werd ook helemaal wild als Sigthorsson werd ingebracht kan ik uit eigen ervaring melden.quote:Op maandag 29 augustus 2016 23:46 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
De druk op Smoofie wordt nu erg hoog. Als Ziyech mislukt kunnen we hem nooit meer serieus nemen.![]()
We gaan hem weer tegenkomen als we tegen Standard gaan spelenquote:Op maandag 29 augustus 2016 23:45 schreef Syntix het volgende:
[..]
Enoh. gvd wat een ultieme eindbaas was dat![]()
![]()
Drie sterren reporter:
Enoh![]()
![]()
Staande ovatie voor die manOh.![]()
Netto dient dat vast wel uit, die zit heerlijk daar. Bitterbalgarnituurtje na elk wedstrijdje, lekker jaarlijks chinees op 31 augustus. Beetje trollen dit datquote:Op maandag 29 augustus 2016 23:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat zeggen contracten nou nog in de voetballerij![]()
Lodeiroquote:Op maandag 29 augustus 2016 23:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Boh, Eriksen, Lodeiro, Anita
Wat een team![]()
Nooit de kans gekregen bij Ajaxwas gvd een goede speler
Oh.![]()
De sikora-tapes 2.0quote:Op maandag 29 augustus 2016 23:47 schreef Kopsterk het volgende:
Er is vast wel een leuk Youtube-filmpje te maken van Gudelj. Paar afstandschoten erin, vrije trap hier en daar.![]()
![]()
Ik vond Pantelic persoonlijk erg goed
Vooral het applausje na elke pass van een teamgenoot, erg attent![]()
Dat werden we allemaal.quote:Op maandag 29 augustus 2016 23:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Smoofie werd ook helemaal wild als Sigthorsson werd ingebracht kan ik uit eigen ervaring melden.Oh.![]()
Netto was niet de man van het Chinees bestellen op deadlinedagquote:Op maandag 29 augustus 2016 23:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Netto dient dat vast wel uit, die zit heerlijk daar. Bitterbalgarnituurtje na elk wedstrijdje, lekker jaarlijks chinees op 31 augustus. Beetje trollen dit dat
Oh.![]()
Nee joh.quote:Op maandag 29 augustus 2016 23:46 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
De druk op Smoofie wordt nu erg hoog. Als Ziyech mislukt kunnen we hem nooit meer serieus nemen.AFCA
Ik heb eind vorig seizoen eindeloos gepleit voor de nieuwe Pantelicquote:
Maar met Dolberg, Cassierra en Traore kan ik ook levenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik wil Pantelic als de nieuwe Algemeen Directeur.quote:Op maandag 29 augustus 2016 23:49 schreef Ties02 het volgende:
Ik vond Pantelic persoonlijk erg goed
Vooral het applausje na elke pass van een teamgenoot, erg attentOh.![]()
Ben benieuwd hoe Bosz het middenveld gaat laten spelen met Ziyech erbij. Zou het dan eindelijk wat beter gaan lopen op het middenveld?As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
Teammanagerquote:Op maandag 29 augustus 2016 23:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wil Pantelic als de nieuwe Algemeen Directeur.![]()
Dat liep het zondag al.quote:Op maandag 29 augustus 2016 23:51 schreef marp0 het volgende:
Ben benieuwd hoe Bosz het middenveld gaat laten spelen met Ziyech erbij. Zou het dan eindelijk wat beter gaan lopen op het middenveld?Oh.![]()
Hij zal nieuwe jonge spelers vast niet in een armoedig flatje in Diemen dumpen.quote:Op maandag 29 augustus 2016 23:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Duimpje hier, duimpje daar. Prima teammanager welOh.![]()
Ik heb zoveel medelijden met hem dat niemand met hem ging juichen na zijn sublieme hakje op Emanuelsonquote:Op maandag 29 augustus 2016 23:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Duimpje hier, duimpje daar. Prima teammanager wel![]()
Beetje kontje roeren, niks mis meequote:Op maandag 29 augustus 2016 23:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Duimpje hier, duimpje daar. Prima teammanager wel![]()
Gewoon lekker 3-4-3 #Ajaxgenot spelen met zoveel middenvelders. Peter Bosz approves.Those who would give up essential liberty to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. ~ Benjamin Franklin.![]()
Je bent pas de 100e die zoiets post. Boeien.quote:![]()
Ik weet nog steeds niet of het echt is, ziet er zo fake uit.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 00:01 schreef Brammess het volgende:
[..]
Je bent pas de 100e die zoiets post. Boeien.AFCA
Dat deed hij voor dat jongetje die PSV supporter is.quote:Oh.![]()
Zelfs Siem de Jong was toen goed.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 00:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Geef die bal gewoon voor en Pantelic of Suarez maken ze wel
Godenaanval
En FurbyOh.![]()
Tering dat Geluid bij PSV kampioenquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 00:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet of het echt is, ziet er zo fake uit.![]()
Nu je het zegt![]()
Ziyech tekent dinsdag vijfjarig contract bij Ajax
Hakim Ziyech (23) is de nieuwe spelmaker van Ajax. FC Twente bereikte maandagavond laat na lang onderhandelen een akkoord met de Amsterdamse club. Eerder was er al sprake van een persoonlijk akkoord tussen Ziyech en Ajax over een vijfjarig contract. Dinsdag wordt een laatste medische check uitgevoerd, waarna hij zijn handtekening zal zetten onder de nieuwe verbintenis.
In de voorbije dagen werd duidelijk dat Ajax ondanks eerdere uitspraken van directeur voetbalzaken Marc Overmars en trainer Peter Bosz alsnog werk zou gaan maken van de komst van Ziyech. Hoewel intern de naam Ziyech al maanden geleden werd aangedragen, wilde de clubleiding lang niets weten van de komst van de technicus. Het technisch hart was allerminst overtuigd van de toegevoegde waarde van de uitblinker van FC Twente, die volgens Overmars ook de ontwikkeling van talent in de weg zou staan.
De vernedering bij FK Rostov (4-1) en de slechte seizoenstart zorgden evenwel voor een koerswijziging. Ziyech moet alsnog voor de broodnodige creativiteit bij Ajax zorgen.
Zaterdag gidste Ziyech Twente nog langs Sparta Rotterdam. De spelmaker nam twee treffers voor zijn rekening en kreeg in de slotfase een publiekswissel. In die blessuretijd nam hij uitvoerig de tijd om afscheid te nemen van het Enschedese publiek.
Met zijn eerste twee goals in dit Eredivisie-seizoen bracht Ziyech zijn totaal op dertig competitiedoelpunten in dienst van de Tukkers. Daar had hij sinds het seizoen 2014/15 68 optredens voor nodig. Bovendien leverde hij in die periode ook een stortvloed aan assists.
BRON: VI![]()
Blijf het toch vreemd vinden dat de Telegraaf het gooit op interesse in andere middenvelders en VI op het resultaat tegen RostovMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik post echt letterlijk hetzelfde net op AN en ik had je post niet gelezen, eng dit.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 00:14 schreef Tagliano het volgende:
Blijf het toch vreemd vinden dat de Telegraaf het gooit op interesse in andere middenvelders en VI op het resultaat tegen Rostov![]()
Sowquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 00:21 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ik post echt letterlijk hetzelfde net op AN en ik had je post niet gelezen, eng dit.
Wij zijn zielsverwantMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Middenveld van Riedewald, Klaassen en Ziyech. Broekje kan uit hoor!Those who would give up essential liberty to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. ~ Benjamin Franklin.![]()
Ruizquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 00:23 schreef Adames het volgende:
[..]
nu nog kracht en ervaring
Aanraders?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Gaat.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 00:31 schreef Ties02 het volgende:
Ik hoop nog op een Koedetti scenario en alsnog naar Swansea
Niet.
Gebeuren.
Hij wordt morgen al gekeurd en ondertekent daarna gelijk het contract.![]()
Het blijft een Marokkaan hequote:Op dinsdag 30 augustus 2016 00:32 schreef Brammess het volgende:
[..]
Gaat.
Niet.
Gebeuren.
Hij wordt morgen al gekeurd en ondertekent daarna gelijk het contract.
Niet te vertrouwen![]()
Mijn fiets krijgt wel een extra slot jaquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 00:33 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Het blijft een Marokkaan he
Niet te vertrouwen![]()
Ik vind het nog niet eens zo'n slechte zomer van Marc.
Krul, Traoré, Ziyech, Sanchez, Cassiera
Milik en Cillessen voor 45 Mil.Those who would give up essential liberty to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. ~ Benjamin Franklin.![]()
Nou, voor die Verweij autisten die het nog van hem binnen moeten krijgen.twitter:MikeVerweij twitterde op dinsdag 30-08-2016 om 00:37:08BREAKING: deal #Ziyech naar #Ajax afgerond voor 11 miljoen euro. 5 jaar. Morgen reactie #Ziyech in De Telegraaf. https://t.co/vWAOBPaO4y reageer retweet
![]()
Je vergeet HeikoGODquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 00:36 schreef Sir.Myph het volgende:
Ik vind het nog niet eens zo'n slechte zomer van Marc.
Krul, Traoré, Ziyech, Sanchez, Cassiera
Milik en Cillessen voor 45 Mil.Oh.![]()
quote:
Those who would give up essential liberty to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. ~ Benjamin Franklin.![]()
Willen jullie Mokotjo niet?quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 00:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nu alleen de komende dagen uitgaand transfernieuws neem ik aan.![]()
Ik weet niet wat erger isquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 00:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar riepen we twee jaar terug nog om.
Maar toen kregen we Zimling.![]()
Zit je daar echt op. Tering.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 00:21 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ik post echt letterlijk hetzelfde net op AN en ik had je post niet gelezen, eng dit.![]()
Jodenkrant vs 'objectief' mediumquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 00:14 schreef Tagliano het volgende:
Blijf het toch vreemd vinden dat de Telegraaf het gooit op interesse in andere middenvelders en VI op het resultaat tegen Rostov![]()
twitter:MikeVerweij twitterde op dinsdag 30-08-2016 om 00:51:02#Ajax troeft met binnenhalen #Ziyech Burnley @SwansOfficial @Fenerbahce maar ook Anderlecht af https://t.co/vWAOBPaO4y reageer retweet
![]()
Ik hoop dat ie een hattrick maakt tegen Feyenoord en dan het mondjes gesnoerd gebaar doetquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 00:53 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Ziyech scheurt in september zijn kruisbanden af. U las het hier voor het eerst.![]()
Dat wordt dan volgend jaar, want dit seizoen zal ie niet meer tegen Feyenoord spelen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 00:53 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie een hattrick maakt tegen Feyenoord en dan het mondjes gesnoerd gebaar doet![]()
Net als bij de transfer van Westermann een waar kunststukje.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 00:51 schreef Brammess het volgende:
twitter:MikeVerweij twitterde op dinsdag 30-08-2016 om 00:51:02#Ajax troeft met binnenhalen #Ziyech Burnley @SwansOfficial @Fenerbahce maar ook Anderlecht af https://t.co/vWAOBPaO4y reageer retweet
Oh.![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 01:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Net als bij de transfer van Westermann een waar kunststukje.![]()
Deze man is zo jellyquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 00:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
Paniekaankoop
En wat nu met al die middenvelders?
★★★![]()
Mag nog wel een vleugelspeler bij.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 00:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nu alleen de komende dagen uitgaand transfernieuws neem ik aan.
Sam Larsson?![]()
Alsjeblieft niet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 01:33 schreef Joran-Joran het volgende:
[..]
Mag nog wel een vleugelspeler bij.
Sam Larsson?![]()
Genot
Veltman - Sánchez - Riedewald - Dijks
Ziyech - Klaassen - Gudelj
Traoré - Dolberg - Younes
We mogen wel alvast ruimte maken in de prijzenkast voor de Europaleague.
NettoGOD![]()
Met een 10? En dan ziyech op half?quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 01:34 schreef bombmannl het volgende:
Genot
NettoGOD![]()
Ziyech samen met traoré de rechter kant, of inderdaad Ziyech op 10 met gudelj en klaassen erachter.quote:
Ziyech rechtsvoor en traoré centrumspits zou ook kunnen![]()
quote:Deal voor 11 miljoen
Ajax en FC Twente bereiken een akkoord over transfer Ziyech
door Marcel van der Kraan & Erik van Haren
Hakim Ziyech trekt vanmiddag om vier uur het shirt van Ajax over zijn schouders en zet dan na slopende weken zijn handtekening onder een contract tot de zomer van 2021. Alleen de medische keuring deze ochtend scheidt hem nog van dat moment. ,,Maar ik ben nu al trots op de volgende stap in mijn carrière, ik wil mooie dingen gaan bereiken’’, aldus de 23-jarige voetballer van het jaar in Marokko.
Gewanhoopt heeft de sterspeler van FC Twente nooit, maar hij weet wel dat zijn geduld lang op de proef is gesteld en dat hij op alle fronten het hoofd koel heeft moeten houden. Terwijl aan de ene kant nog elke dag topprestaties van hem worden verwacht, werd er achter de schermen en boven zijn hoofd een keihard gevecht om zijn handtekening gevoerd.
Voor een bedrag van elf miljoen euro heeft Ajax de belangrijkste en in de ogen van de supporters meest creatieve aankoop voor het seizoen 2016-2017 binnen. Technisch directeur Marc Overmars stond in de laatste uren van de onderhandelingen niet meer toe dat Swansea City, Burnley, Fenerbahçe of Anderlecht zich nog in de strijd om de meest begeerde voetballer in de Eredivisie zouden mengen.
Als het aan FC Twente had gelegen, zouden er juist wél onderhandelingen met vooral de Britse Premier League-clubs op gang zijn gekomen. In Engeland is aanzienlijk meer geld in de markt en met een beetje geluk zouden de tukkers enkele miljoenen meer hebben gebeurd.
Maar de directie van FC Twente realiseerde zich dat Ziyech het recht heeft om zijn eigen toekomst te bepalen en niet kon worden gedwongen om voor een degradatiekandidaat in de Premier League te kiezen. Die druk van de speler zat gisteren de hele dag op de scherpe onderhandelingen tussen Ajax en FC Twente.
Delegaties van beide clubs – financieel directeur Jeroen Slop, technisch directeur Marc Overmars namens de Amsterdammers en Jan van Halst, Ted van Leeuwen en Onno Jacobs namens FC Twente – ontmoetten elkaar in het midden van het land.
Ajax had zondag het eerste bod van 8 miljoen euro al verhoogd naar 9 miljoen. In de ogen van FC Twente lang niet genoeg. Maar richting de 14 of 15 miljoen wensten Overmars en de andere beleidsbepalers in de ArenA onder geen beding te gaan. Aan het eind van de dag zat Ajax op 10,5 miljoen euro en was FC Twente gezakt naar 11,5 miljoen euro. Het bood een mooi inkijkje in de besprekingen tussen twee clubs, die uiteindelijk in de late avond nog een miljoentje moesten oplossen.
Dat FC Twente met alle geweld wilde vasthouden aan een bedrag van 11,5 miljoen euro was deels begrijpelijk, aangezien zo'n 40% van het totale bedrag wegvloeit naar het kamp-Ziyech en zijn oude club SC Heerenveen. De club uit Enschede voelde zich gedwongen zeker 8 miljoen over te houden aan de transfer, om zo de beloofde garantstelling van een groep investeerders niet aan te hoeven spreken.
Al die tijd was Ziyech samen met zijn zaakwaarnemer Mustapha Nakhli – al in Amsterdam voor een mogelijk snelle keuring - rustig in afwachting van de ontwikkelingen. In negen van de tien gevallen vragen clubs dan bij het laatste financiële verschil aan de speler of die zijn aandeel in de transfer wil opgeven. Zo ook in dit geval. Maar Ziyech heeft de afgelopen jaren bij FC Twente juist geen amok gemaakt en zich met ziel en zaligheid voor de club ingezet omdat hij wist dat hij recht had op een deel van een toekomstige transfer.
De speler heeft in moeilijke periodes in Enschede onder grote druk gestaan, stond als aanvoerder voor alle camera’s als het bestuur niet thuis gaf en bleef onder alle omstandigheden loyaal aan FC Twente. Sportief hield hij de club bovendien nog eens in z’n eentje overeind met een zee aan doelpunten, assists en sterke optredens in een elftal dat om hem heen totaal ontmanteld werd.
Het is ook niet zo dat Ziyech vijf of tien miljoen euro zou gaan opstrijken, zoals grote spelers in Engeland, Duitsland of Spanje bij transfers meemaken. Hij wil slechts ontvangen, waar hij gelet op de afspraken van enkele jaren terug recht op heeft.
De speler heeft zich in de besprekingen met Ajax ook meteen loyaal opgesteld. Door de goede klik op de eerste avond met trainer Peter Bosz had hij geen enkele behoefte om in te gaan op uitnodigingen voor besprekingen bij de Britse clubs die plotseling hun interesse verhoogden.
Ziyech maakt een sportieve keuze en denkt juist onder Bosz het voetbal te gaan spelen dat bij hem past. In de resterende interlandperiode kan hij zijn verhuizing regelen en zich voorbereiden op de volgende stap in zijn loopbaan, die nu pas goed op gang gaat komen.![]()
Peter Bosz
Those who would give up essential liberty to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. ~ Benjamin Franklin.![]()
Lekker bezig man, props naar jou. Goed stukje ook wel. Ziyech lijkt er zin in te hebben en dat zint mij wel.quote:http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
Omscholen of verkopen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 00:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
Paniekaankoop
En wat nu met al die middenvelders?![]()
Geen dank, maar Blendle heeft nu een anti kopieer beleid en het is echt een tering karwei om daar omheen te komenquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 01:56 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Lekker bezig man, props naar jou. Goed stukje ook wel. Ziyech lijkt er zin in te hebben en dat zint mij wel.![]()
Aankoop - Sanchez - Aankoop - Aankoopquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 01:34 schreef bombmannl het volgende:
Genot
NettoGOD
Riedewald
Ziyech Klaassen
Aankoop Traore Aankoop
Ajax heeft weer eens lopen slapen deze transferperiode, niks nieuws.MMA is not a crime !![]()
Genot op doel?quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 01:34 schreef bombmannl het volgende:
Genot
NettoGODOh.![]()
Eerst maar afwachten hoe hij ingepast gaat worden.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 02:29 schreef Buitendam het volgende:
Ajax doet met Ziyech weer mee voor de titel. Iets wat ik vorige week nog onmogelijk zag.Oh.![]()
Rechtsbuiten uiteraard.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 02:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eerst maar afwachten hoe hij ingepast gaat worden.![]()
Lijkt me wel.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 02:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Of zou in zijn contract vaste basisplaats op 10 staan?Dit, dus.![]()
Ik mag hopen van niet zeg.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 02:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Of zou in zijn contract vaste basisplaats op 10 staan?
Heb liever niet dat Ajax met een 10 speelt
Oh.![]()
Bij Twente stond dat er toch in?quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 02:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik mag hopen van niet zeg.
Heb liever niet dat Ajax met een 10 speelt![]()
Geen idee, ik heb zo snel niet de contracten van FC Twente paraat.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 02:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Bij Twente stond dat er toch in?Oh.![]()
Op het middenveld?quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 02:49 schreef PowerLoungen het volgende:
Ik zou hem een vrije rol geven zonder takenOh.![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 02:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In de verdediging ga je 'm niet zien.
Oh.![]()
Krulquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 02:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nee als links of rechtsbuiten .
Tete - Veltman - Sanchez - Dijks
Klaassen - Riedewald - Bazoer
Ziyech - Traoré - Younes
Dit zou je opstelling zijn?Oh.![]()
Nouri voor Bazoer maar voor de rest wel ja ook al walg ik van Veltman en Dijksquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 02:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Krul
Tete - Veltman - Sanchez - Dijks
Klaassen - Riedewald - Bazoer
Ziyech - Traoré - Younes
Dit zou je opstelling zijn?RED ONS HENNIEGOD![]()
Ohja dat zou genottelijk middenveld zijn. Nouri en Ziyech samen op het veldquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 02:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nouri voor Bazoer maar voor de rest wel ja ook al walg ik van Veltman en Dijks![]()
Eens met dat Veltman en Dijks moeten worden doorgeselecteerd. Maar dat gaat niet gebeuren, zeker niet dit seizoen al.Oh.![]()
Je kan misschien wel fysiek tekort komen bij spelhervattingen maar soit .quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 02:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ohja dat zou genottelijk middenveld zijn. Nouri en Ziyech samen op het veld![]()
Eens met dat Veltman en Dijks moeten worden doorgeselecteerd. Maar dat gaat niet gebeuren, zeker niet dit seizoen al.
Qua backup en basis is het vrij triest gesteld in de verdediging . Viergever en Westermann
RED ONS HENNIEGOD![]()
Ja ach dan krijgen we maar wat goals tegen, als we er zelf meer maken dankzij genottelijk voetbalquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 03:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Je kan misschien wel fysiek tekort komen bij spelhervattingen maar soit .
Qua backup en basis is het vrij triest gesteld in de verdediging . Viergever en Westermann![]()
Go Ahead mag zichzelf wel opheffen dat ze in een helft tegen een centrum Viergever - Westermann geen enkele keer hebben gescoord. Volgend jaar zomer mag er flink doorgeselecteerd worden in de verdediging.
Oh.![]()
Wat middenvelders omscholen dan?quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 03:01 schreef PowerLoungen het volgende:
Qua backup en basis is het vrij triest gesteld in de verdediging . Viergever en Westermann![]()
Tete in het centrum zetten en een goede aanvallende back kopen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 03:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wat middenvelders omscholen dan?Oh.![]()
Voor wat het waard is voor ze : Randy Wolters speelde Veltman dronken , kunnen ze mee vooruitquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 03:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ach dan krijgen we maar wat goals tegen, als we er zelf meer maken dankzij genottelijk voetbal![]()
Go Ahead mag zichzelf wel opheffen dat ze in een helft tegen een centrum Viergever - Westermann geen enkele keer hebben gescoord. Volgend jaar zomer mag er flink doorgeselecteerd worden in de verdediging.
Westermann rot waarschijnlijk deze winter al op denk ik
RED ONS HENNIEGOD![]()
Bazoer weer terugzetten ? Riedewald is geen succes daarquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 03:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wat middenvelders omscholen dan?RED ONS HENNIEGOD![]()
Die heeft nog twee jaar contract, die zingt dat wel uit hoor.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 03:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Voor wat het waard is voor ze : Randy Wolters speelde Veltman dronken , kunnen ze mee vooruitWestermann rot waarschijnlijk deze winter al op denk ik
Maar beter doen ze dat en halen ze in de winter al een paar goede verdedigers en backs erbij (die in het systeem van Bosz passen)Oh.![]()
Bazoer op CV gaat ook niet succesvol worden. Zie je hem al met zijn nonchalante houding daar staanquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 03:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bazoer weer terugzetten ? Riedewald is geen succes daarDan lopen die spitsjes van de tegenpartij er zo langs
Oh.![]()
Mislukte aanvallers worden soms verrassend goede backs, Die El Ghazi zou je kunnen omscholen bijv. op rechts. Die is redelijk fors, nog wat extra trainen in het krachthonk..quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 03:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tete in het centrum zetten en een goede aanvallende back kopen.![]()
Ik denk dat Cristiano El Ghazi zich daar te groot voor voelt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 03:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mislukte aanvallers worden soms verrassend goede backs, Die El Ghazi zou je kunnen omscholen bijv. op rechts. Die is redelijk fors, nog wat extra trainen in het krachthonk..Oh.![]()
Daarvoor gaan ze waarschijnlijk bij Sparta en AZ kijkenquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 03:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die heeft nog twee jaar contract, die zingt dat wel uit hoor.
Maar beter doen ze dat en halen ze in de winter al een paar goede verdedigers en backs erbij (die in het systeem van Bosz passen)RED ONS HENNIEGOD![]()
Bazoer heeft dus een schop onder zijn hol nodig want zo is die gewoon nutteloos voor elke positie op het veldquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 03:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bazoer op CV gaat ook niet succesvol worden. Zie je hem al met zijn nonchalante houding daar staanDan lopen die spitsjes van de tegenpartij er zo langs
RED ONS HENNIEGOD![]()
Haps zou ik een prima optie vinden. Welke gaan ze bij Sparta halen? Van Drongelen? Die haalde ik in FM naar Ajaxquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 03:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Daarvoor gaan ze waarschijnlijk bij Sparta en AZ kijken
Klopt, maar dat nonchalante heeft hij altijd al gehad ook toen hij goed speelde. Maar hij wil zichzelf daar ook vooral ontwikkelen, en zal zich niet naar de CV laten verbannen omdat dat beter is voor het team. Misschien dat hij dat wil als hij bij Barcelona zit, maar niet bij Ajax.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 03:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bazoer heeft dus een schop onder zijn hol nodig want zo is die gewoon nutteloos voor elke positie op het veldOh.![]()
Dan wordt het banken de rest van seizoen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 03:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat Cristiano El Ghazi zich daar te groot voor voelt.![]()
Af en toe invallen als de tegenstander moe is, en er langs rennen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 03:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan wordt het banken de rest van seizoen.
Beetje a la BoerrigterOh.![]()
Van Drongelen ja en die Dumfries. En Haps van AZ natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 03:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Haps zou ik een prima optie vinden. Welke gaan ze bij Sparta halen? Van Drongelen? Die haalde ik in FM naar Ajax
[..]
Klopt, maar dat nonchalante heeft hij altijd al gehad ook toen hij goed speelde. Maar hij wil zichzelf daar ook vooral ontwikkelen, en zal zich niet naar de CV laten verbannen omdat dat beter is voor het team. Misschien dat hij dat wil als hij bij Barcelona zit, maar niet bij Ajax.
Ze moeten hem dan verkopen als die zich te goed voelt voor CV . Geen enkel greintje zelfkritiek ook ''Ik speel maar een paar wedstrijden slecht''RED ONS HENNIEGOD![]()
Ik zou er verdediger van maken, helemaal in stijl die Bosz wil spelen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 03:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Af en toe invallen als de tegenstander moe is, en er langs rennen.
Beetje a la Boerrigter![]()
Wat een walgelijk Telegraaf-toontje weer in dat stuk. Die laatste zinquote:
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Oke meid.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 02:08 schreef LacosteUnited het volgende:
[..]
Aankoop - Sanchez - Aankoop - Aankoop
Riedewald
Ziyech Klaassen
Aankoop Traore Aankoop
Ajax heeft weer eens lopen slapen deze transferperiode, niks nieuws."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Bah Bah wat een elftal. Zo goed zelfs dat de nieuwe Ronaldo de bank warm mag houden.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 01:34 schreef bombmannl het volgende:
Genot
NettoGOD
Netto![]()
![]()
Ik wil toch wel graag de admin (Ajacied422?) die het zo nodig vond om "ziyech komt niet" fixed in het topic te zetten, vragen om een excuses te maken voor zijn voorbarige gedrag.
alvast bedanktFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
marc geeft meer dan 10 mil uit, das wel gekquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 08:02 schreef TheJanitor het volgende:
Wanneer gebeuren de gekke dingen?!FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Eens. De manier waarop censuur werd toegepast door deze mod isquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 08:03 schreef mokkiemok het volgende:
Ik wil toch wel graag de admin (Ajacied422?) die het zo nodig vond om "ziyech komt niet" fixed in het topic te zetten, vragen om een excuses te maken voor zijn voorbarige gedrag.
alvast bedankt
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Mee eens.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 08:03 schreef mokkiemok het volgende:
alvast bedankt![]()
Is je reinste misbruik van modrechten.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 08:03 schreef mokkiemok het volgende:
alvast bedanktVBL SC influencer
Left, right, behind
Forum Opties Forumhop: Hop naar: