SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff![]()
![]()
Maar wie gaat er banken dan? Riedewald moet nu echt op 6 blijven, Klaassen is aanvoerder en van Gudelj weiger ik te geloven dat hij gaat banken![]()
Gast, jij denkt dat Ziyech op zijn positie wordt gezet? Wordt flankspeler.quote:Op maandag 29 augustus 2016 22:45 schreef wieisboos het volgende:
Maar wie gaat er banken dan? Riedewald moet nu echt op 6 blijven, Klaassen is aanvoerder en van Gudelj weiger ik te geloven dat hij gaat bankenAFCA
Qui audet adipiscitur![]()
El Ghazi, zodat Ziyech rechtsbuiten kan en Traore naar de spits positie.quote:Op maandag 29 augustus 2016 22:45 schreef wieisboos het volgende:
Maar wie gaat er banken dan? Riedewald moet nu echt op 6 blijven, Klaassen is aanvoerder en van Gudelj weiger ik te geloven dat hij gaat banken![]()
Dit zal wel gaan gebeuren.quote:Op maandag 29 augustus 2016 22:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gast, jij denkt dat Ziyech op zijn positie wordt gezet? Wordt flankspeler.
Ook zullen ze vast twijfels hebben of hij wel gaat meeverdedigen als halfspeler.Oh.![]()
De Telegraaf over Ajax niet geloven, oeiiiiiiiiiii.quote:
Wel sterkte met FC Twente in het volgende tijdperk![]()
11 miljoen voor Ziyech neerleggen om hem dan rechtsbuiten te zetten, ik zie het nog gebeuren ookquote:Op maandag 29 augustus 2016 22:46 schreef Syntix het volgende:
[..]
El Ghazi, zodat Ziyech rechtsbuiten kan en Traore naar de spits positie.![]()
![]()
![]()
Ik vond Traoré wel beter op de rechtsbuitenplek dan in de spits eigenlijk.quote:Op maandag 29 augustus 2016 22:46 schreef Syntix het volgende:
[..]
El Ghazi, zodat Ziyech rechtsbuiten kan en Traore naar de spits positie.
Dolberg/Cassierra dan in de spits en middenveld Ziyech-Riedegod-KlaassenOh.![]()
Ik ben er geen voorstander van, maar het blijft netto, nu hoeft hij geen geld uit te geven voor een flankspler wordt de redenatie.quote:Op maandag 29 augustus 2016 22:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit zal wel gaan gebeuren.
Ook zullen ze vast twijfels hebben of hij wel gaat meeverdedigen als halfspeler.AFCA
Vind het raar dat we niets meer over een buitenspeler horen na het baily verhaalquote:Op maandag 29 augustus 2016 22:40 schreef Brammess het volgende:
Mooi, deadline dag hopen op een linksback en/of linksbuiten dan maar![]()
We zullen het vast horen bij de presentatie van Ziyech.quote:Op maandag 29 augustus 2016 22:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ben er geen voorstander van, maar het blijft netto, nu hoeft hij geen geld uit te geven voor een flankspler wordt de redenatie.
Dit is de selectie waarmee we het gaan doen.Oh.![]()
quote:Op maandag 29 augustus 2016 22:47 schreef wieisboos het volgende:
[..]
11 miljoen voor Ziyech neerleggen om hem dan rechtsbuiten te zetten, ik zie het nog gebeuren ook
Tsja, het is niet wat ik zou doen... Maar Bosz gaat het denk ik wel doen. Ik zou Gudelj de club uittrappen en zo snel mogelijk creatieve middenvelders opstellen.quote:Op maandag 29 augustus 2016 22:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vond Traoré wel beter op de rechtsbuitenplek dan in de spits eigenlijk.
Dolberg/Cassierra dan in de spits en middenveld Ziyech-Riedegod-Klaassen![]()
Ik mag hopen van niet. LB en flankspeler, dromen mag.quote:Op maandag 29 augustus 2016 22:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We zullen het vast horen bij de presentatie van Ziyech.
Dit is de selectie waarmee we het gaan doen.AFCA
Ze hadden alleen Bailey op het lijstje staan waarschijnlijk.quote:Op maandag 29 augustus 2016 22:48 schreef j95 het volgende:
[..]
Vind het raar dat we niets meer over een buitenspeler horen na het baily verhaal
Al zei Sjaak dat ze dus wel bezig zijn met een buitenspeler, maar geen idee hoe goed hij ingevoerd is.Oh.![]()
Ik ook, met het voetbal dat Bosz wil spelen en dan Ziyech op het middenveld neerzetten is sportieve zelfmoord.quote:Op maandag 29 augustus 2016 22:47 schreef wieisboos het volgende:
[..]
11 miljoen voor Ziyech neerleggen om hem dan rechtsbuiten te zetten, ik zie het nog gebeuren ook
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
quote:Op maandag 29 augustus 2016 22:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vond Traoré wel beter op de rechtsbuitenplek dan in de spits eigenlijk.
Dolberg/Cassierra dan in de spits en middenveld Ziyech-Riedegod-Klaassen![]()
![]()
Ik ook niet, maar Gudelj speelde tegen Kowet wel aardig in zijn rol als rechtshalf. Maar als Ajax maar met een 6 gaat spelen vind ik het goed. Niet nu Ziyech op 10 zetten en dan Klaassen en Gudelj weer als half.quote:Op maandag 29 augustus 2016 22:48 schreef Syntix het volgende:
[..]
[..]
Tsja, het is niet wat ik zou doen... Maar Bosz gaat het denk ik wel doen. Ik zou Gudelj de club uittrappen en zo snel mogelijk creatieve middenvelders opstellen.Oh.![]()
Mijn favoriete middenveld is Riedewald op 6, Klaassen als aanvallende mid op rechts en een Augustus 2015 - December 2015 Bazoer, met op rechts ziejeg![]()
Lombaerts, Haps en buitenspeler erbij. Dromen mag.quote:Op maandag 29 augustus 2016 22:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik mag hopen van niet. LB en flankspeler, dromen mag.Oh.![]()
Alleen puur zodat Viergever niet speelt, anders hoort hij op 6.quote:Op maandag 29 augustus 2016 22:50 schreef Smoofie het volgende:
Ik zie Riedegod liever in de verdediging,
Forum Opties Forumhop: Hop naar: