Klopt.quote:Op vrijdag 3 april 2020 14:56 schreef Kanaroe het volgende:
Adam heeft nu een relatie met Karen? Ik heb een paar seizoenen overgeslagen zo te lezen![]()
Thx!quote:Op vrijdag 3 april 2020 15:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Klopt.
De dertigplusser uit Manchester uit de dramaserie Cold feet zijn inmiddels vijftigplussers, in dit negende seizoen.
Jenny is behandeld voor kanker. En David moet er aan wennen dat Karen en Adam nu iets moois hebben samen.
Oh ik zie bij Ziggo dat het ook niet terug te kijken isquote:Op zaterdag 4 april 2020 00:52 schreef AnneX het volgende:
Shut...warschuwing gemist. Aflevering gemist.
Ik vind dan altijd zo gek dat je het bij je eigen provider niet terug kan kijken dan. Wat is nou het verschil tussen NPO site of via Ziggo box?quote:Op zaterdag 4 april 2020 17:23 schreef mascara-klodder het volgende:
Staat gewoon op NPO lieve mensen
NPO zendt het uit, heeft die serie gekocht, uitzendrechten enzoquote:Op zaterdag 4 april 2020 17:35 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Ik vind dan altijd zo gek dat je het bij je eigen provider niet terug kan kijken dan. Wat is nou het verschil tussen NPO site of via Ziggo box?Lijkt me dat de beperking vanuit NPO is meegegeven en niet vanuit Ziggo.
Dank is groot!quote:Op zaterdag 4 april 2020 11:29 schreef Blues het volgende:
https://www.gids.tv/video/194575/cold-feet
Dit moet wel werken denk ik?
Een abo van de NPO kost vrijwel niets en je kan alles terug- en vooruitkijken. Ik vind het ideaal. Ik gebruik het vaker dan Netflix. Hele seizoen staat er nu al op bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 4 april 2020 17:35 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Ik vind dan altijd zo gek dat je het bij je eigen provider niet terug kan kijken dan. Wat is nou het verschil tussen NPO site of via Ziggo box?Lijkt me dat de beperking vanuit NPO is meegegeven en niet vanuit Ziggo.
Ik moet ook wel wennen aan A'dam en Karen samen, ik vond ze leuker als goede vrienden.quote:Op vrijdag 3 april 2020 15:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Klopt.
De dertigplusser uit Manchester uit de dramaserie Cold feet zijn inmiddels vijftigplussers, in dit negende seizoen.
Jenny is behandeld voor kanker. En David moet er aan wennen dat Karen en Adam nu iets moois hebben samen.
Nee, bij Ziggo staat bij sommige programma's "niet vrijgegeven voor Replay", ook bij Cold Feet.quote:Op zaterdag 4 april 2020 20:18 schreef spapaars het volgende:
Je kunt het toch gewoon tot een week terug alsnog bekijken vanuit je gids van je provider?
Wow, thanks bro!quote:Op zaterdag 4 april 2020 11:29 schreef Blues het volgende:
https://www.gids.tv/video/194575/cold-feet
Dit moet wel werken denk ik?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |