abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165110861
Het weerbericht heeft echt nog geen één keer geklopt bij mij. Droog over enkele minuten, dus ik blijf nog een paar ronden lekker buiten met slechte banden. Ondertussen wisselt iedereen weer voor intermediate en krijg ik een klapband. Nog wel kunnen wisselen voor nieuwe intermediate banden. Volgende ronde vraag ik het weerbericht op terwijl het nog aan het regenen is. Was het iets in de trant van het blijft droog we waarschuwen je als er een bui aankomt.. :')
  woensdag 7 september 2016 @ 20:57:39 #37
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_165159469
Deze game komt ook uit voor de iPhone
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  donderdag 8 september 2016 @ 18:51:37 #38
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_165179666
17e gekwalificeerd voor China, mijn beste resultaat tot nu toe.

Heb 2 sec na het startsein de race opgeslagen. Het regent volle bak, ben benieuwd hoe dit gaat aflopen. *O*
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
pi_165205565
Ff luie vraag: waar is de laatste update PS4 goed voor? Die van vandaag, niet van paar dagen geleden. Kan het nergens vinden.

[ Bericht 38% gewijzigd door #ANONIEM op 09-09-2016 19:59:44 ]
  vrijdag 9 september 2016 @ 22:15:05 #40
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_165210831
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 september 2016 19:06 schreef Blue_note het volgende:
Ff luie vraag: waar is de laatste update PS4 goed voor? Die van vandaag, niet van paar dagen geleden. Kan het nergens vinden.
Ze probeerde de online problemen sinds 1.3 te verhelpen. Is blijkbaar niet echt gelukt.
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
pi_165240912
Iemand een idee hoe je iets anders dan een full practice kan selecteren bij het aanmaken van een career? Bij mij blijft practice grijs en op full namelijk.

Ik neem overigens aan dat de schademodus op simulation het meest realistisch is? Of is dat full?
Want ik heb een heel seizoen op simulation gereden en denk dat er max 3 wagens zijn uitgevallen }:|
  zondag 11 september 2016 @ 21:24:32 #42
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_165256932
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 10:00 schreef Blue_note het volgende:
Iemand een idee hoe je iets anders dan een full practice kan selecteren bij het aanmaken van een career? Bij mij blijft practice grijs en op full namelijk.

Ik neem overigens aan dat de schademodus op simulation het meest realistisch is? Of is dat full?
Want ik heb een heel seizoen op simulation gereden en denk dat er max 3 wagens zijn uitgevallen }:|
De lengte van de vrije trainingen hangt af van je racelengtes in je career en kan je niet wijzigen.

Simulation is het meest gevoelig qua schade.

Maar 3 retirements in 1 seizoen is wel heel bijzonder. Bij mij zijn het er ongeveer 3 per race. Ook op simulation.
pi_165477724
Ook last van zeer rare uitslagen laatste tijd? Kvyat, Grosjean, Perez top 3 :r
  woensdag 21 september 2016 @ 23:34:20 #44
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_165485173
Geen last van! Van het weekend ook weer eens racen, warmte + griep heeft me geen goed gedaan, dus geen tijd gehad :(
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_165487938
Gister Monaco gereden op legend ai in de McLaren. Gekwalificeerd als 7e, 1 tienden sneller dan Alonso 8-) Had een super start en kon gelijk doorschuiven langs de Ferrari's en een Red Bull naar de 4e positie. Halverwege de 1e ronde kwam er een virtual SC. Na de restart reden HAM, VES en ROS bij me weg maar Kimi die achter me reed kon niet volgen en ik kon een gat van 4 sec trekken voor de pit window open ging. 3 ronden langer doorgereden dan de optimale strategie om niet in verkeer terug te vallen en dat pakte goed uit. Laatste stint een beetje in niemandsland gereden met circa 14 sec achterstand op ROS en 8 sec voorsprong op Kimi. Uiteindelijk dus 4e geworden en weer lekker wat punten gepakt.
  vrijdag 23 september 2016 @ 09:47:48 #46
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_165508928
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2016 07:48 schreef Sjemmert het volgende:
Gister Monaco gereden op legend ai in de McLaren. Gekwalificeerd als 7e, 1 tienden sneller dan Alonso 8-) Had een super start en kon gelijk doorschuiven langs de Ferrari's en een Red Bull naar de 4e positie. Halverwege de 1e ronde kwam er een virtual SC. Na de restart reden HAM, VES en ROS bij me weg maar Kimi die achter me reed kon niet volgen en ik kon een gat van 4 sec trekken voor de pit window open ging. 3 ronden langer doorgereden dan de optimale strategie om niet in verkeer terug te vallen en dat pakte goed uit. Laatste stint een beetje in niemandsland gereden met circa 14 sec achterstand op ROS en 8 sec voorsprong op Kimi. Uiteindelijk dus 4e geworden en weer lekker wat punten gepakt.
Respect. Ik vind dat vernieuwde snellere zwembad gedeelte echt supervet. 1 van de leukere bochten van f1 2016.
  vrijdag 23 september 2016 @ 09:48:36 #47
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_165508941
Oja voor de mensen die beetje klem zitten tussen expert en legend... ze zijn bezig met een nieuwe moeilijkheidsgraad tussen expert en legend *O*
pi_165513069
zo :) nu in Hongarije, en Mclaren gaat lekker :), had pole in de regen, en Alonso stond 3de :),

na de start Alonso voor gelaten (hij staat op softs , en ik op mediums :) , (en om hem nou op te houden (wat ik wel met de rest van het veld ga doen XD , zo weer verder :),

oh en die allerlaatste patch is ook uit :), met de models van begin van het seizoen ( Mercedes met de S duct, Ferrari met de Rayban sponsoring (
pi_165600716
Na een hele vette race op 0,3 2e geworden achter Button(!) in Brazilië. En natuurlijk volgt er een crash...
  woensdag 28 september 2016 @ 13:57:50 #50
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_165623806
Ik moet nu met COTA beginnen, maar ik vind dat zo'n zwaar zuigend circuit. Om 1 of andere reden krijg ik die nooit goed onder de knie. Die instuurmomenten daar vind ik zo verrot :P
pi_165662771
1e overwinning gepakt in Oostenrijk met de McLaren :D 8-)

Gekwalificeerd op pole in de regen. 1e plaats behouden bij de start en na 2 bochten een SC. Kwam goed weg bij de restart maar na een paar rondjes werd ik ingehaald door Verstappen. Vervolgens begon het te regenen en ik volgde Verstappen de pits in om te wisselen naar inters. In de regen kon ik weer aansluiten bij Verstappen en hem uiteindelijk inhalen in t3 waarna ik weg kon rijden om uiteindelijk de race te winnen.

De ai zou wel wat sneller mogen zijn in de regen vind ik.
  maandag 3 oktober 2016 @ 19:12:24 #52
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_165733322
Voor de mensen die Expert te makkelijk vinden en Legend te moeilijk.

Er is nu een Master moeilijkheidsgraad bijgekomen. Zit precies tussen Expert en Legend in.

Ik ga daar zeker gebruik van maken. Aangezien ik met Expert makkelijk mee kan, maar Legend te moeilijk voor me is.

Nu beschikbaar op de PC. Voor de consoles duurt het nog een paar dagen.
pi_165737053
quote:
2s.gif Op maandag 3 oktober 2016 19:12 schreef Fopje het volgende:
Voor de mensen die Expert te makkelijk vinden en Legend te moeilijk.

Er is nu een Master moeilijkheidsgraad bijgekomen. Zit precies tussen Expert en Legend in.

Ik ga daar zeker gebruik van maken. Aangezien ik met Expert makkelijk mee kan, maar Legend te moeilijk voor me is.

Nu beschikbaar op de PC. Voor de consoles duurt het nog een paar dagen.
Dat is echt een hele fijne oplossing.
pi_166695031
Na de geweldige show van Max vorig weekend heb ik zelf een poging gedaan om dat na te doen. In de heavy rain op Interlagos starte ik achteraan en wist ik me op te klimmen naar de 2de positie in 18 rondjes. AI op ultimate, geen assist en simulation damage.

pi_169976162
Echt genieten dit spel! Eerste seizoen zesde geworden in een McLaren op Hard. Nu in het tweede seizoen in China anderhalve seconde sneller in quali. Tijd voor niveautje omhoog!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')