Ze probeerde de online problemen sinds 1.3 te verhelpen. Is blijkbaar niet echt gelukt.quote:Op vrijdag 9 september 2016 19:06 schreef Blue_note het volgende:
Ff luie vraag: waar is de laatste update PS4 goed voor? Die van vandaag, niet van paar dagen geleden. Kan het nergens vinden.
De lengte van de vrije trainingen hangt af van je racelengtes in je career en kan je niet wijzigen.quote:Op zondag 11 september 2016 10:00 schreef Blue_note het volgende:
Iemand een idee hoe je iets anders dan een full practice kan selecteren bij het aanmaken van een career? Bij mij blijft practice grijs en op full namelijk.
Ik neem overigens aan dat de schademodus op simulation het meest realistisch is? Of is dat full?
Want ik heb een heel seizoen op simulation gereden en denk dat er max 3 wagens zijn uitgevallen
Respect. Ik vind dat vernieuwde snellere zwembad gedeelte echt supervet. 1 van de leukere bochten van f1 2016.quote:Op donderdag 22 september 2016 07:48 schreef Sjemmert het volgende:
Gister Monaco gereden op legend ai in de McLaren. Gekwalificeerd als 7e, 1 tienden sneller dan AlonsoHad een super start en kon gelijk doorschuiven langs de Ferrari's en een Red Bull naar de 4e positie. Halverwege de 1e ronde kwam er een virtual SC. Na de restart reden HAM, VES en ROS bij me weg maar Kimi die achter me reed kon niet volgen en ik kon een gat van 4 sec trekken voor de pit window open ging. 3 ronden langer doorgereden dan de optimale strategie om niet in verkeer terug te vallen en dat pakte goed uit. Laatste stint een beetje in niemandsland gereden met circa 14 sec achterstand op ROS en 8 sec voorsprong op Kimi. Uiteindelijk dus 4e geworden en weer lekker wat punten gepakt.
Dat is echt een hele fijne oplossing.quote:Op maandag 3 oktober 2016 19:12 schreef Fopje het volgende:
Voor de mensen die Expert te makkelijk vinden en Legend te moeilijk.
Er is nu een Master moeilijkheidsgraad bijgekomen. Zit precies tussen Expert en Legend in.
Ik ga daar zeker gebruik van maken. Aangezien ik met Expert makkelijk mee kan, maar Legend te moeilijk voor me is.
Nu beschikbaar op de PC. Voor de consoles duurt het nog een paar dagen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |