Je kunt wel goedmaken hehehegeghjrddcgquote:
de bijzonderheden in jouw leven zijn altijd zo verrekte basicquote:Op maandag 29 augustus 2016 17:15 schreef Amarantha het volgende:
Volgende week vrijdag krijg ik voor de eerste keer in mijn leven roti hoorde ik zojuist.
Oh en Chloro,quote:Op maandag 29 augustus 2016 17:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je kunt wel goedmaken hehehegeghjrddcg
ik ben nu bezig met mn witcher platinum, gaat lekkerquote:Op maandag 29 augustus 2016 17:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ben nu bezig met alle collectibles halen, daarna snel uitspelen en challenge mode doen
Klopt.quote:Op maandag 29 augustus 2016 17:16 schreef zeer het volgende:
[..]
de bijzonderheden in jouw leven zijn altijd zo verrekte basic
Dus toch balletjesquote:
Omgquote:Op maandag 29 augustus 2016 17:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Oh en Chloro,
Je bent een topmens
daar ga ik me niet aan wegen, deathmarch kan jeuk krijgenquote:Op maandag 29 augustus 2016 17:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik ben nu bezig met mn witcher platinum, gaat lekker
Komt goed.quote:Op maandag 29 augustus 2016 17:18 schreef zeer het volgende:
[..]
maar houd ons op de hoogte volgende week vrijdag
het is best makkelijk als je de controls een beetje doorhebtquote:Op maandag 29 augustus 2016 17:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
daar ga ik me niet aan wegen, deathmarch kan jeuk krijgen
Tand. En goed zei ze alquote:
ging al regelmatig bijna dood op normal, volgens mij had ik de controls nog niet door dusquote:Op maandag 29 augustus 2016 17:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
het is best makkelijk als je de controls een beetje doorhebt
Je moet de hele tijd dodgen, dodgen als een mongool en achter een vijand komen en dan slaan.quote:Op maandag 29 augustus 2016 17:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ging al regelmatig bijna dood op normal, volgens mij had ik de controls nog niet door dus
M'n sigquote:
Zo slechtquote:
Ik ook nietquote:Op maandag 29 augustus 2016 17:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ben oprecht nog nooit zo gelukkig en hard geweest
gewoon gordon ramsay langs laten komenquote:Op maandag 29 augustus 2016 17:28 schreef Amarantha het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)nts-openbaar-gemaakt
Watquote:
Rotiquote:Op maandag 29 augustus 2016 17:15 schreef Amarantha het volgende:
Volgende week vrijdag krijg ik voor de eerste keer in mijn leven roti hoorde ik zojuist.
Hoop het :$quote:
Nice.quote:
Yepquote:Op maandag 29 augustus 2016 17:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je was net weg man kipzuigzakpiemel
Je zei net nog dat je me zou etenquote:Op maandag 29 augustus 2016 17:39 schreef Drug het volgende:
zit hier een vrouw met een doorschijnende gaastop en blubberbuik
ja gun me eerst ff appetizer ;$quote:Op maandag 29 augustus 2016 17:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je zei net nog dat je me zou eten
Gun je de wereldquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |