AUWWW AUUWW!!!! DEZE DONKERE JONGEN, EH EH I IK VERTROUW HEM NIET HIJ DOET MIJ PIJJNN!!!!!!!quote:Op maandag 29 augustus 2016 19:08 schreef HPLC het volgende:
Jullie kunnen ook een programma met niveau kijken, zoals Wegmisbruikers
Ga zo zondag SBS avond terugkijkenquote:Op maandag 29 augustus 2016 19:08 schreef HPLC het volgende:
Jullie kunnen ook een programma met niveau kijken, zoals Wegmisbruikers
Wel even moeilijk voor me jaquote:Op maandag 29 augustus 2016 19:08 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Oh dat lijkt mij wel ff wennen ja
okquote:Op maandag 29 augustus 2016 19:08 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
AUWWW AUUWW!!!! DEZE DONKERE JONGEN, EH EH I IK VERTROUW HEM NIET HIJ DOET MIJ PIJJNN!!!!!!!
okquote:Op maandag 29 augustus 2016 19:08 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ga zo zondag SBS avond terugkijken
Wat?quote:Op maandag 29 augustus 2016 19:21 schreef Der_Mann het volgende:
hebben jullie ook al dat viral twitter filmpje gezien van die kerel die de liefde bedrijft met een mcchicken? werd hitsig en kreeg honger tegelijk
nee.quote:Op maandag 29 augustus 2016 19:21 schreef Der_Mann het volgende:
hebben jullie ook al dat viral twitter filmpje gezien van die kerel die de liefde bedrijft met een mcchicken? werd hitsig en kreeg honger tegelijk
toen je gisteren op mcchicken zocht kreeg je een filmpje te zien van iemand die zo'n kipburger van de mac ging neukenquote:
Nog een beetje buiten geweest vandaag Bradley? Zoals het weer nu is vind ik perfekt voor in Nederland.quote:
geilquote:Op maandag 29 augustus 2016 19:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
toen je gisteren op mcchicken zocht kreeg je een filmpje te zien van iemand die zo'n kipburger van de mac ging neuken
hoeveel uitleg heb je nodig jeetje
perfectquote:Op maandag 29 augustus 2016 19:23 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nog een beetje buiten geweest vandaag Bradley? Zoals het weer nu is vind ik perfekt voor in Nederland.
Nee over jou eigkquote:Op maandag 29 augustus 2016 19:24 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Hij heeft het over mensen in NWS en van de FP enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |