dus ze neukt iedereen en alles gratis, dat is nog erger dan hoerquote:Op maandag 29 augustus 2016 16:21 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nah, niet hoer. Wel slet
Maar ze is wel echt bloedje mooi.
Ja, die ja.quote:
Neen.quote:Op maandag 29 augustus 2016 16:27 schreef Baas_bas het volgende:
je klacht is dat er een taliban met een ado shirtje loopt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op maandag 29 augustus 2016 16:30 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind mijn nieuwe plantjes leuk.ik zie aan de gaten dat dat vrouwtjesplanten zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 augustus 2016 16:30 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind mijn nieuwe plantjes leuk.Dat is een beetje vergelijkbaar met mijn kapsel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Ken alleen de vingerplant en de komseklaria.quote:Op maandag 29 augustus 2016 16:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zie aan de gaten dat dat vrouwtjesplanten zijn
quote:Op maandag 29 augustus 2016 16:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is een beetje vergelijkbaar met mijn kapsel.
verloor in het begin steeds dus helaas niet veel gespeeld, had op het eind ook geen zin om weer alle kutdorpjes af te gaan om kaarten te kopen/te spelen tegen verkopersquote:
Best aardig, geef mij maar Geraldinequote:Op maandag 29 augustus 2016 16:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is best een lekkerwijffie hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |