abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_164944700
Overmars over Brands: 'Erg vervelend dit’

De kritiek van technisch manager Marcel Brands van PSV in de richting van zijn Ajax-collega Marc Overmars is in Amsterdam helemaal verkeerd gevallen.

Brands beticht Overmars ervan, dat hij op het laatste moment nog spelers zou benaderen die op het punt staan om te tekenen of bij te tekenen in Eindhoven. Dit zou volgens Brands zijn gebeurd met Luuk de Jong en Bart Ramselaar, maar sowieso vaker voorkomen. "Dit is niet mijn stijl. Als wij voor een speler gaan, doen we dat, omdat we die speler graag erbij willen hebben en niet omdat een andere club ermee bezig is”, aldus Brands.

Overmars, directeur voetbalzaken van Ajax, laat weten dat de aantijgen van Brands absolute onzin zijn en is ontstemd over de manier waarop Brands zijn kritiek heeft geuit. "Ik was hoogst verbaasd toen ik het hoorde. Als Marcel iets niet aanstaat dan kan hij mij gewoon bellen, dat hoeft niet via de media. Erg vervelend dit.”

Overmars ontkent Luuk de Jong benaderd te hebben vlak voor hij bijtekende bij PSV. "Nee, ik heb Luuk de Jong niet gesproken, ik heb zijn broer Siem wel gebeld toen ik informatie wilde hebben over Tim Krul bij Newcastle United.” Daarnaast heeft Overmars afgelopen zomer ook contact gehad over diverse zaken met Louis Laros, de zaakwaarnemer van onder meer de gebroeders De Jong. "Ik communiceer nooit rechtstreeks met spelers, ik informeer bij zaakwaarnemers.”

De onlangs door PSV van FC Utrecht overgenomen Ramselaar is wel in beeld geweest, aldus Overmars. "Hij stond al een tijdje bij ons op lijstje dus het klopt dat wij interesse in hem hadden. Maar het verhaal over onze middenvelders is bekend, dus wij hebben die interesse dan ook nooit een concreet vervolg gegeven.”

pi_164944703
Ik vind Bert van Oostveen beter presteren dan Marc Overmars.
  maandag 29 augustus 2016 @ 18:40:10 #153
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_164944707
quote:
1s.gif Op maandag 29 augustus 2016 18:39 schreef hafcfan het volgende:

[..]

EL gaat ook weer enorm pijnlijk worden met die kidsclub. Vooral tegen Celta
Guidetti laat geen spaan heel van brugklasser Joël
RED ONS HENNIEGOD
pi_164944717
quote:
7s.gif Op maandag 29 augustus 2016 18:38 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Nee hoor, er zijn meer mensen die niet in blinde paniek het ajax-dna willen verloochenen.
Ajax-DNA en het Ajaxsysteem zijn echt de grootst mogelijke onzin. Maar dat had je zelf ook wel door lijkt me.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-08-2016 18:41:36 ]
pi_164944775
quote:

[..]

Nee hoor, er zijn meer mensen die niet in blinde paniek het ajax-dna willen verloochenen.
^O^ ^O^
Desondanks zie ik Ziyech wel graag komen, dat zou een echte aanwinst zijn. Maar wel voor een normale prijs.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_164944782
quote:

[..]

Het Ajax-DNA verloochenen gebeurt inderdaad alleen maar langzaam over vele jaren.
pi_164944796
quote:
14s.gif Op maandag 29 augustus 2016 18:40 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ajax-DNA en het Ajaxsysteem zijn echt de grootst mogelijke onzin. Maar dat had je zelf ook wel door lijkt me.
Het precieze systeem wel, maar ik zou graag zien dat opleiden (en het proberen spelen van mooi voetbal) je kern blijft.
pi_164944805
quote:
1s.gif Op maandag 29 augustus 2016 18:43 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Het precieze systeem wel, maar ik zou graag zien dat opleiden (en het proberen spelen van mooi voetbal) je kern blijft.
En daar past Ziyech niet in?
pi_164944835
Als je Bazoer nu afschrijft gaat er bijna nooit meer een speler uit de jeugd doorbreken. Zodra een talent een dip heeft is het klaar
  maandag 29 augustus 2016 @ 18:46:14 #160
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_164944877
quote:
1s.gif Op maandag 29 augustus 2016 18:43 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Dat is toch al naar de tering sinds het huidige bestuur Jonk wegstuurde en ze niet meer gingen luisteren naar Cruijff zijn ideeën.
Oh.
pi_164944879
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 18:44 schreef Kopsterk het volgende:
Als je Bazoer nu afschrijft gaat er bijna nooit meer een speler uit de jeugd doorbreken. Zodra een talent een dip heeft is het klaar
Idealiter zou een talent als Bazoer tijdens een dipje ook gewoon banken natuurlijk, zonder morren van die speler. Dat lijkt er ook niet echt in te zitten.
pi_164944889
Wat maakt die Brands zich trouwens druk de laatste tijd over Ajax ? Zou verstandiger zijn als ie naar z'n eigen clubje kijkt, die het toevallig het laatste jaar goed gedaan hebben (vnl. Europa). Daarvoor gewoon een jaar of 3 a 4 (onder TD Brands) gewoon matig tot slecht gepresteerd.
pi_164944892
quote:
Gaat meer om het feit dat hij het er totaal niet mee eens is dat hij met zijn vorm afentoe op de bank plaats moet nemen.
pi_164944917
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 18:47 schreef Brammess het volgende:

[..]

Gaat meer om het feit dat hij het er totaal niet mee eens is dat hij met zijn vorm afentoe op de bank plaats moet nemen.
Jij hebt inside informatie ?
pi_164944920
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 18:46 schreef Pedroso het volgende:
Wat maakt die Brands zich trouwens druk de laatste tijd over Ajax ? Zou verstandiger zijn als ie naar z'n eigen clubje kijkt, die het toevallig het laatste jaar goed gedaan hebben (vnl. Europa). Daarvoor gewoon een jaar of 3 a 4 (onder TD Brands) gewoon matig tot slecht gepresteerd.
Of dat constante ophemelen van "KIJK NAAR PSV!!" Die zijn 2 belangrijke spelers kwijtgeraakt en haalde er een 2e Bundes verdediger en een klaplong voor terug. Ook allemaal lyrisch dat ze een 19 jarig jochie uit Ukraïne huren _O-
pi_164944925
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 18:48 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Jij hebt inside informatie ?
Ik ga af op de informatie die in de media terecht komt.
pi_164944953
quote:
Het probleem is enerzijds dat een talent geen dip kan hebben omdat hij meteen een dragende speler is bij dit Ajax, anderzijds accepteren dat soort gasten ook geen plek op de bank en beginnen ze meteen te mekkeren om een transfer
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_164944974
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 18:48 schreef Brammess het volgende:

[..]

Of dat constante ophemelen van "KIJK NAAR PSV!!" Die zijn 2 belangrijke spelers kwijtgeraakt en haalde er een 2e Bundes verdediger en een klaplong voor terug. Ook allemaal lyrisch dat ze een 19 jarig jochie uit Ukraïne huren _O-
Mwah, je kunt niet ontkennen dat PSV gewoon goed bezig is, maar je moet puur naar jezelf kijken inderdaad
pi_164944984
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 18:48 schreef Brammess het volgende:

[..]

En een lilliputter uit Utrecht die voor veel teveel geld gehaald is. Ze hebben momenteel daar een vrij stabiele groep maar ik ben totaal niet onder de indruk van de individuele spelers (op Pröpper en Guardado na mss).
pi_164945037
quote:
10s.gif Op maandag 29 augustus 2016 18:43 schreef Typisch het volgende:

[..]

En daar past Ziyech niet in?
Als speler wel. Maar ik denk niet dat Ziyech het verschil zal maken, en de aankoop zou hoe dan ook de ontwikkeling van Nouri / de Jong remmen, en wellicht ook van Bazoer en vd Beek, al zijn dat andere types. En dan kies ik voor het ontwikkelen van talent, en het aantrekken ervan. Want gasten als de Jong en Bazoer verkiezen Ajax boven PSV vanwege het geven van kansen aan de jeugd.
pi_164945091
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 18:46 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dat is toch al naar de tering sinds het huidige bestuur Jonk wegstuurde en ze niet meer gingen luisteren naar Cruijff zijn ideeën.
Dat was inderdaad een fikse tik, maar ik denk / hoop dat het bij Ajax dieper zit dan alleen Cruijff + adepten. Voor Cruijff braken er ook grote talenten door, alleen in de laatste vijf jaar voor Cruijff was dat duidelijk minder.
  maandag 29 augustus 2016 @ 18:57:22 #172
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_164945143
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 18:53 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Als speler wel. Maar ik denk niet dat Ziyech het verschil zal maken, en de aankoop zou hoe dan ook de ontwikkeling van Nouri / de Jong remmen, en wellicht ook van Bazoer en vd Beek, al zijn dat andere types. En dan kies ik voor het ontwikkelen van talent, en het aantrekken ervan. Want gasten als de Jong en Bazoer verkiezen Ajax boven PSV vanwege het geven van kansen aan de jeugd.
Ik zie ook veel liever Nouri en Frenkie de Jong gaan debuteren.

Maar misschien volgend jaar als Gudelj en Klaassen weggaan. Dan lekker spelen met Ziyech-Riedewald-Nouri/Frenkie

Dan tik je de hele Eredivisie scheel.
Oh.
pi_164945161
Ik zie liever goede spelers in een elftal dan talenten omdat ze talenten zijn.
  maandag 29 augustus 2016 @ 19:00:23 #174
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_164945216
quote:
9s.gif Op maandag 29 augustus 2016 18:58 schreef Tyron het volgende:
Ik zie liever goede spelers in een elftal dan talenten omdat ze talenten zijn.
Ik gewoon een mix. Je moet wel elk jaar aankopen halen die er meteen staan (dus in dat opzicht is Ziyech niet verkeerd) en je moet de jeugdopleiding wel als middel gebruiken en niet als doel.

Maar vind dat het toch bij de identiteit van Ajax hoort om een flink aantal spelers uit de eigen jeugd erin te hebben. Dan krijg je er veel meer gevoel bij dan van een bijeengekocht elftal.
Oh.
  Forum Admin maandag 29 augustus 2016 @ 19:01:43 #175
35723 crew  GGMM
pi_164945245
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 18:25 schreef Brammess het volgende:

[..]

Ik bedoel de rechtsbuitens
El Ghazi :')
Cerny kan je nog niet mee aankomen
Schöne :')
Traoré is een spits
Traoré is geen spits.

En ja, el gazi en schone zijn kut, maar doe ze dan weg.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')