Guidetti laat geen spaan heel van brugklasser Joëlquote:Op maandag 29 augustus 2016 18:39 schreef hafcfan het volgende:
[..]
EL gaat ook weer enorm pijnlijk worden met die kidsclub. Vooral tegen Celta
Ajax-DNA en het Ajaxsysteem zijn echt de grootst mogelijke onzin. Maar dat had je zelf ook wel door lijkt me.quote:Op maandag 29 augustus 2016 18:38 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Nee hoor, er zijn meer mensen die niet in blinde paniek het ajax-dna willen verloochenen.
quote:Op maandag 29 augustus 2016 18:38 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Nee hoor, er zijn meer mensen die niet in blinde paniek het ajax-dna willen verloochenen.
Het Ajax-DNA verloochenen gebeurt inderdaad alleen maar langzaam over vele jaren.quote:Op maandag 29 augustus 2016 18:38 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Het precieze systeem wel, maar ik zou graag zien dat opleiden (en het proberen spelen van mooi voetbal) je kern blijft.quote:Op maandag 29 augustus 2016 18:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ajax-DNA en het Ajaxsysteem zijn echt de grootst mogelijke onzin. Maar dat had je zelf ook wel door lijkt me.
En daar past Ziyech niet in?quote:Op maandag 29 augustus 2016 18:43 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Het precieze systeem wel, maar ik zou graag zien dat opleiden (en het proberen spelen van mooi voetbal) je kern blijft.
Dat is toch al naar de tering sinds het huidige bestuur Jonk wegstuurde en ze niet meer gingen luisteren naar Cruijff zijn ideeën.quote:Op maandag 29 augustus 2016 18:43 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Het precieze systeem wel, maar ik zou graag zien dat opleiden (en het proberen spelen van mooi voetbal) je kern blijft.
Idealiter zou een talent als Bazoer tijdens een dipje ook gewoon banken natuurlijk, zonder morren van die speler. Dat lijkt er ook niet echt in te zitten.quote:Op maandag 29 augustus 2016 18:44 schreef Kopsterk het volgende:
Als je Bazoer nu afschrijft gaat er bijna nooit meer een speler uit de jeugd doorbreken. Zodra een talent een dip heeft is het klaar
Gaat meer om het feit dat hij het er totaal niet mee eens is dat hij met zijn vorm afentoe op de bank plaats moet nemen.quote:Op maandag 29 augustus 2016 18:44 schreef Kopsterk het volgende:
Als je Bazoer nu afschrijft gaat er bijna nooit meer een speler uit de jeugd doorbreken. Zodra een talent een dip heeft is het klaar
Jij hebt inside informatie ?quote:Op maandag 29 augustus 2016 18:47 schreef Brammess het volgende:
[..]
Gaat meer om het feit dat hij het er totaal niet mee eens is dat hij met zijn vorm afentoe op de bank plaats moet nemen.
Of dat constante ophemelen van "KIJK NAAR PSV!!" Die zijn 2 belangrijke spelers kwijtgeraakt en haalde er een 2e Bundes verdediger en een klaplong voor terug. Ook allemaal lyrisch dat ze een 19 jarig jochie uit Ukraïne hurenquote:Op maandag 29 augustus 2016 18:46 schreef Pedroso het volgende:
Wat maakt die Brands zich trouwens druk de laatste tijd over Ajax ? Zou verstandiger zijn als ie naar z'n eigen clubje kijkt, die het toevallig het laatste jaar goed gedaan hebben (vnl. Europa). Daarvoor gewoon een jaar of 3 a 4 (onder TD Brands) gewoon matig tot slecht gepresteerd.
Het probleem is enerzijds dat een talent geen dip kan hebben omdat hij meteen een dragende speler is bij dit Ajax, anderzijds accepteren dat soort gasten ook geen plek op de bank en beginnen ze meteen te mekkeren om een transferquote:Op maandag 29 augustus 2016 18:44 schreef Kopsterk het volgende:
Mwah, je kunt niet ontkennen dat PSV gewoon goed bezig is, maar je moet puur naar jezelf kijken inderdaadquote:Op maandag 29 augustus 2016 18:48 schreef Brammess het volgende:
[..]
Of dat constante ophemelen van "KIJK NAAR PSV!!" Die zijn 2 belangrijke spelers kwijtgeraakt en haalde er een 2e Bundes verdediger en een klaplong voor terug. Ook allemaal lyrisch dat ze een 19 jarig jochie uit Ukraïne huren
En een lilliputter uit Utrecht die voor veel teveel geld gehaald is. Ze hebben momenteel daar een vrij stabiele groep maar ik ben totaal niet onder de indruk van de individuele spelers (op Pröpper en Guardado na mss).quote:Op maandag 29 augustus 2016 18:48 schreef Brammess het volgende:
[..]
Of dat constante ophemelen van "KIJK NAAR PSV!!" Die zijn 2 belangrijke spelers kwijtgeraakt en haalde er een 2e Bundes verdediger en een klaplong voor terug. Ook allemaal lyrisch dat ze een 19 jarig jochie uit Ukraïne huren
Als speler wel. Maar ik denk niet dat Ziyech het verschil zal maken, en de aankoop zou hoe dan ook de ontwikkeling van Nouri / de Jong remmen, en wellicht ook van Bazoer en vd Beek, al zijn dat andere types. En dan kies ik voor het ontwikkelen van talent, en het aantrekken ervan. Want gasten als de Jong en Bazoer verkiezen Ajax boven PSV vanwege het geven van kansen aan de jeugd.quote:
Dat was inderdaad een fikse tik, maar ik denk / hoop dat het bij Ajax dieper zit dan alleen Cruijff + adepten. Voor Cruijff braken er ook grote talenten door, alleen in de laatste vijf jaar voor Cruijff was dat duidelijk minder.quote:Op maandag 29 augustus 2016 18:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is toch al naar de tering sinds het huidige bestuur Jonk wegstuurde en ze niet meer gingen luisteren naar Cruijff zijn ideeën.
Ik zie ook veel liever Nouri en Frenkie de Jong gaan debuteren.quote:Op maandag 29 augustus 2016 18:53 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Als speler wel. Maar ik denk niet dat Ziyech het verschil zal maken, en de aankoop zou hoe dan ook de ontwikkeling van Nouri / de Jong remmen, en wellicht ook van Bazoer en vd Beek, al zijn dat andere types. En dan kies ik voor het ontwikkelen van talent, en het aantrekken ervan. Want gasten als de Jong en Bazoer verkiezen Ajax boven PSV vanwege het geven van kansen aan de jeugd.
Ik gewoon een mix. Je moet wel elk jaar aankopen halen die er meteen staan (dus in dat opzicht is Ziyech niet verkeerd) en je moet de jeugdopleiding wel als middel gebruiken en niet als doel.quote:Op maandag 29 augustus 2016 18:58 schreef Tyron het volgende:
Ik zie liever goede spelers in een elftal dan talenten omdat ze talenten zijn.
Traoré is geen spits.quote:Op maandag 29 augustus 2016 18:25 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ik bedoel de rechtsbuitens
El Ghazi
Cerny kan je nog niet mee aankomen
Schöne
Traoré is een spits
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |