SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Nu gaat het plezier pas echt beginnen met hem en z'n 84 zaakwaarnemers.quote:Op maandag 29 augustus 2016 16:00 schreef mokkiemok het volgende:
http://www.vi.nl/vivideo/(...)het-is-afwachten.htmDit, dus.![]()
GODVERDOMME WAAROM IS ZIYECH NOG NIET GEPRESENTEERD
EN EEN LINKSBUITEN EN EEN LINKSBACK
#EXITOVERMARSDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Waarom heeft Ajax Larsson niet gewoon genomen?Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Netto zou contact gehad hebben met Luuk en Ramselaar nadat ze al bijna rond waren omtrent een contract.quote:Op maandag 29 augustus 2016 16:24 schreef JeSuisDroppie het volgende:
GODVERDOMME WAAROM IS ZIYECH NOG NIET GEPRESENTEERD
EN EEN LINKSBUITEN EN EEN LINKSBACK
#EXITOVERMARS![]()
![]()
Bedankt spuit11quote:Op maandag 29 augustus 2016 16:25 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Netto zou contact gehad hebben met Luuk en Ramselaar nadat ze al bijna rond waren omtrent een contract."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
het bod was echt niet zo slecht hoor!quote:Op maandag 29 augustus 2016 16:29 schreef Tyron het volgende:
Marc Overmars heeft blijkbaar interesse in Ziyech.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Maar heeft Ziyech interesse in Ajax?quote:Op maandag 29 augustus 2016 16:29 schreef Tyron het volgende:
Marc Overmars heeft blijkbaar interesse in Ziyech.![]()
Nettoquote:Op maandag 29 augustus 2016 16:25 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Netto zou contact gehad hebben met Luuk en Ramselaar nadat ze al bijna rond waren omtrent een contract.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Twente en Swansea zijn eruit. Ziyech vanavond naar Engeland om tot een contract te komen.Charlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Bron?quote:Op maandag 29 augustus 2016 16:35 schreef inslagenreuring het volgende:
Twente en Swansea zijn eruit. Ziyech vanavond naar Engeland om tot een contract te komen.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Wordt zo officieelquote:Charlie: How's it going in there?
Hihi goeden troll. Jammer dat iemand je al voor was met dat Twitter berichtquote:Op maandag 29 augustus 2016 16:35 schreef inslagenreuring het volgende:
Twente en Swansea zijn eruit. Ziyech vanavond naar Engeland om tot een contract te komen.![]()
twitter:AFCAHeadlines twitterde op maandag 29-08-2016 om 16:36:18BREKEND: #Ajax en #FCTwente AKKOORD over Hakim #Ziyech. 12 miljoen euro, kan door bonussen oplopen tot 14 miljoen euro. reageer retweet
![]()
![]()
![]()
Fuck, die komt dus niet.quote:Op maandag 29 augustus 2016 16:40 schreef Ooku het volgende:
twitter:AFCAHeadlines twitterde op maandag 29-08-2016 om 16:36:18BREKEND: #Ajax en #FCTwente AKKOORD over Hakim #Ziyech. 12 miljoen euro, kan door bonussen oplopen tot 14 miljoen euro. reageer retweet
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 29 augustus 2016 16:35 schreef inslagenreuring het volgende:
Twente en Swansea zijn eruit. Ziyech vanavond naar Engeland om tot een contract te komen.Wie moet ik nou geloven?quote:Op maandag 29 augustus 2016 16:40 schreef Ooku het volgende:
![]()
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Afcaheadlines nooit gelovenquote:
Charlie: How's it going in there?
Is geen troll lieve jongen.quote:Op maandag 29 augustus 2016 16:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hihi goeden troll. Jammer dat iemand je al voor was met dat Twitter berichtCharlie: How's it going in there?
quote:Niet weten dat AFCAHeadlines het ook al goed had bij de transfers van Huntelaar en Sneijdertwitter:AFCAHeadlines twitterde op maandag 29-08-2016 om 16:43:20#Ajax zal na het sluiten van de beurs, de transfer bekend gaan maken. #Ziyech tekent contract dat hem voor 5 jaar aan Ajax zal verbinden. reageer retweet
![]()
![]()
![]()
De vraag is vooral of Ziyech wel degradatievoetbal wil spelen met Swansea.
Zou het verder prima vinden mocht het afketsen. Dan Nouri erin gooien
Oh.![]()
@AFCAHeadlines is dat niet juist het eeuwige probleem bij Ajax? Dat de beurs gesloten blijft 😂quote:Op maandag 29 augustus 2016 16:49 schreef Ooku het volgende:
[..]Niet weten dat AFCAHeadlines het ook al goed had bij de transfers van Huntelaar en Sneijdertwitter:AFCAHeadlines twitterde op maandag 29-08-2016 om 16:43:20#Ajax zal na het sluiten van de beurs, de transfer bekend gaan maken. #Ziyech tekent contract dat hem voor 5 jaar aan Ajax zal verbinden. reageer retweet
![]()
sow![]()
17:30quote:Op maandag 29 augustus 2016 16:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
De beurs is toch dicht om 5 uur?
Dus nog even geduld![]()
Swansea betaalt vier keer zoveel als Ajax. Degradatievoetbal in Engeland is nog altijd beter dan strijden om de vijfde plek in de Eredivisie.quote:Op maandag 29 augustus 2016 16:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
De vraag is vooral of Ziyech wel degradatievoetbal wil spelen met Swansea.
Zou het verder prima vinden mocht het afketsen. Dan Nouri erin gooien![]()
okquote:Op maandag 29 augustus 2016 16:57 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Swansea betaalt vier keer zoveel als Ajax. Degradatievoetbal in Engeland is nog altijd beter dan strijden om de vijfde plek in de Eredivisie."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Feyenoord wilde ook meer betalen dan Twente dacht ik, maar hij koos voor zijn ontwikkeling.quote:Op maandag 29 augustus 2016 16:57 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Swansea betaalt vier keer zoveel als Ajax. Degradatievoetbal in Engeland is nog altijd beter dan strijden om de vijfde plek in de Eredivisie.
En hij kan beter eerst hier twee jaar spelen (ook Europees en om de titel) en daarna vertrekken naar een echt grote club.Oh.![]()
Of dat Swansea gerucht is door Twente de wereld in geholpen om de prijs weer op te drijven. Anyhow, als hij niet komt gaat Marc heel veel gezeik krijgen. Heeft hij zelf ook veroorzaakt met zijn uitspraken.![]()
Om de titel. Geloof je dat nog echt?quote:Op maandag 29 augustus 2016 17:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Feyenoord wilde ook meer betalen dan Twente dacht ik, maar hij koos voor zijn ontwikkeling.
En hij kan beter eerst hier twee jaar spelen (ook Europees en om de titel) en daarna vertrekken naar een echt grote club.![]()
![]()
Niet dan? Spelen in de grootste competitie ter wereld. Tegen teams als Chelsea, United, City, Arsenal, Tottenham, Everton, Liverpool, etc? Tegen spelers als Zlatan, Aguero, Pogba, Hazard, etc? Als Ziyech het goed doet bij een Swansea, speelt hij zich zo in de kijker bij een grotere club.quote:
Het kan ook zijn dat hij liever tegen Leon de Kogel van Kowet speelt. Kan.![]()
Ik vraag me altijd af hoe die onderhandelingen gaan in dit stadium. Is het elke keer mailtjes heen en weer sturen met bedragen of gaan ze met elkaar afspreken in een hotel en eens goed praten?quote:Op maandag 29 augustus 2016 17:01 schreef Zocalo het volgende:
Of dat Swansea gerucht is door Twente de wereld in geholpen om de prijs weer op te drijven. Anyhow, als hij niet komt gaat Marc heel veel gezeik krijgen. Heeft hij zelf ook veroorzaakt met zijn uitspraken.Oh.![]()
Inderdaad joh, Feyenoord en PSV zijn veel sterker johquote:Op maandag 29 augustus 2016 17:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Om de titel. Geloof je dat nog echt?![]()
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ja ik ook. In FM kan je het in een dag afrondenquote:Op maandag 29 augustus 2016 17:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af hoe die onderhandelingen gaan in dit stadium. Is het elke keer mailtjes heen en weer sturen met bedragen of gaan ze met elkaar afspreken in een hotel en eens goed praten?
Vraag me wel altijd af waarom ze er soms een week voor nodig hebben.![]()
Ajax doet eigenlijk elk seizoen wel mee om de titel. Dat je hem niet wint is een ander verhaal.quote:Op maandag 29 augustus 2016 17:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Om de titel. Geloof je dat nog echt?
Ik denk dat PSV ook weer kampioen wordt dit jaar maar Ajax eindigt wel 2e denk ik. En dan volgend seizoen voor het kampioenschap gaanOh.![]()
Je overschat de Eredivisie.quote:Op maandag 29 augustus 2016 17:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Om de titel. Geloof je dat nog echt?![]()
PSV is eigenlijk al kampioen. Al snap ik dat jullie dat hier liever nog niet willen geloven.quote:Op maandag 29 augustus 2016 17:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Inderdaad joh, Feyenoord en PSV zijn veel sterker joh![]()
![]()
Misschien een paar dagen om achter het emailadres van de technische man bij die club te komen.quote:Op maandag 29 augustus 2016 17:03 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Ja ik ook. In FM kan je het in een dag afronden
Vraag me wel altijd af waarom ze er soms een week voor nodig hebben.
Of ze bellen met de klantenservice en vragen om doorverbonden te worden.Oh.![]()
Niet iedereen heeft inderdaad de interesse om zich bij een nieuwe club te melden die z'n best moet doen om niet een niveautje te dalen. Dat heb je heel goed gezien.quote:Op maandag 29 augustus 2016 17:02 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Niet dan? Spelen in de grootste competitie ter wereld. Tegen teams als Chelsea, United, City, Arsenal, Tottenham, Everton, Liverpool, etc? Tegen spelers als Zlatan, Aguero, Pogba, Hazard, etc? Als Ziyech het goed doet bij een Swansea, speelt hij zich zo in de kijker bij een grotere club.
Het kan ook zijn dat hij liever tegen Leon de Kogel van Kowet speelt. Kan."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Oke.quote:Op maandag 29 augustus 2016 17:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
PSV is eigenlijk al kampioen. Al snap ik dat jullie dat hier liever nog niet willen geloven."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Waar heb jij je glazen bol gekocht?quote:Op maandag 29 augustus 2016 17:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
PSV is eigenlijk al kampioen. Al snap ik dat jullie dat hier liever nog niet willen geloven.![]()
Feitelijk onjuist. Ga je nog meer onzin uitkramen of ben je klaar?quote:Op maandag 29 augustus 2016 17:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
PSV is eigenlijk al kampioen.![]()
Normaal wel, dit jaar is het niveau verschil gewoon bizar groot. Volgend seizoen kampioen worden zou wel mooi zijnquote:Op maandag 29 augustus 2016 17:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax doet eigenlijk elk seizoen wel mee om de titel. Dat je hem niet wint is een ander verhaal.
Ik denk dat PSV ook weer kampioen wordt dit jaar maar Ajax eindigt wel 2e denk ik. En dan volgend seizoen voor het kampioenschap gaan![]()
PSV echt van een uitermate hoog niveau ja. Ieder schot op doel een goal. Steken dit seizoen echt in oppermachtige vorm. Willems en Narsingh gezien? Om te watertanden! En Van Ginkel wordt totaal niet gemist. Integendeel. PSVquote:Op maandag 29 augustus 2016 17:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Normaal wel, dit jaar is het niveau verschil gewoon bizar groot. Volgend seizoen kampioen worden zou wel mooi zijn![]()
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Als Ziyech komt haal je wel de best mogelijke versterking van de Eredivisie binnen. Dat doe je dus wel goed, had alleen 2 maanden geleden al gemoetenOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
begrijp ik wel. Je zou maar in Engeland zwanger zijnquote:Op maandag 29 augustus 2016 17:11 schreef ForzaMilan het volgende:
Ziyechs vriendin is zwanger hij gaat vast niet naar EnglandDat kan dus écht niet.
Laten we ook gewoon voor het Nederlandse voetbal hopen dat Ziyech in de eredivisie blijft.quote:Op maandag 29 augustus 2016 17:13 schreef TheVulture het volgende:
Als Ziyech komt haal je wel de best mogelijke versterking van de Eredivisie binnen. Dat doe je dus wel goed, had alleen 2 maanden geleden al gemoetenCharlie: How's it going in there?
quote:Op maandag 29 augustus 2016 16:35 schreef inslagenreuring het volgende:
Twente en Swansea zijn eruit. Ziyech vanavond naar Engeland om tot een contract te komen.Jan pipo de clownquote:Op maandag 29 augustus 2016 17:15 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Laten we ook gewoon voor het Nederlandse voetbal hopen dat Ziyech in de eredivisie blijft.RED ONS HENNIEGOD![]()
quote:Op maandag 29 augustus 2016 17:14 schreef Dven het volgende:
[..]
begrijp ik wel. Je zou maar in Engeland zwanger zijnDat kan dus écht niet.
Oh.![]()
Misschien krijgt die wel angstaanvallen in Swansea.quote:Charlie: How's it going in there?
Syrië > Walesquote:Op maandag 29 augustus 2016 17:24 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Misschien krijgt die wel angstaanvallen in Swansea.RED ONS HENNIEGOD![]()
Haha ja die zal vast naar Ajax gaanquote:Op maandag 29 augustus 2016 17:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
We hadden Chadli wel kunnen oppikken.
Nu te laat
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.![]()
Nee dat denk ik niet, hij heeft net bij een nieuwe club getekend.quote:Op maandag 29 augustus 2016 17:29 schreef satecl het volgende:
[..]
Haha ja die zal vast naar Ajax gaan![]()
We hadden Messi moeten halen toen hij nog in Argentinië zat.quote:Op maandag 29 augustus 2016 17:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
We hadden Chadli wel kunnen oppikken.
Nu te laat![]()
En Kevin de Bruyne toen hij bij Genk zatquote:Op maandag 29 augustus 2016 17:31 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
We hadden Messi moeten halen toen hij nog in Argentinië zat.Oh.![]()
Pogba had je bijna gratis bij ManU kunnen ophalen, was je nu 130 miljoen rijker geweest.quote:Op maandag 29 augustus 2016 17:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En Kevin de Bruyne toen hij bij Genk zat![]()
Nee joh.quote:Op maandag 29 augustus 2016 17:37 schreef NeuNeu het volgende:
[..]
Pogba had je bijna gratis bij ManU kunnen ophalen, was je nu 130 miljoen rijker geweest.![]()
De tering, we hadden gewoon de CL kunnen winnen als we wat beter hadden opgeletquote:Op maandag 29 augustus 2016 17:37 schreef NeuNeu het volgende:
[..]
Pogba had je bijna gratis bij ManU kunnen ophalen, was je nu 130 miljoen rijker geweest.![]()
BESTUUR TEGEN DE MUUROh.![]()
Messi heeft volgens fm een transferwaarde van onder de 100 miljoen en er staat 150 mil op de bank #bestuuraandemuur![]()
Goed, we gaan het met deze selectie doen? Afgetroefd door Swansea nadat je ineens "vol voor Ziyech" ging
Overmars![]()
![]()
Oprotten met die gast. Als dit nou een ingewikkelde buitenlandse transfer was. Maar Twente staat onder speeddial 2, gewoon te laat. Wat een vreselijk slechte spelerswerver.quote:Op maandag 29 augustus 2016 17:49 schreef PicoMMP het volgende:
Goed, we gaan het met deze selectie doen? Afgetroefd door Swansea nadat je ineens "vol voor Ziyech" ging
OvermarsCharlie: How's it going in there?
quote:Op maandag 29 augustus 2016 17:49 schreef PicoMMP het volgende:
OvermarsPaniekgenotquote:Op maandag 29 augustus 2016 17:53 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Oprotten met die gast. Als dit nou een ingewikkelde buitenlandse transfer was. Maar Twente staat onder speeddial 2, gewoon te laat. Wat een vreselijk slechte spelerswerver.
Oh.![]()
Als dit nog goed komt. Dan is dat toch meer geluk dan wijsheid, dat ben je toch met me eens JR?quote:Charlie: How's it going in there?
Pico eenzaam aan de topquote:Op maandag 29 augustus 2016 17:58 schreef Bronson_ het volgende:
Haha kijk die nerdjes in paniek zijn."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Jij bent zelf een nerdje Bronson. Met je hoofd.quote:Op maandag 29 augustus 2016 17:58 schreef Bronson_ het volgende:
Haha kijk die nerdjes in paniek zijn.Charlie: How's it going in there?
Waar halen jullie dat verhaal over Swansea vandaan
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Toch Larsson?quote:Op maandag 29 augustus 2016 17:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
JiskefetMaar dus ook nog bezig met een buitenspeler?
Charlie: How's it going in there?
We zijn niet bij die onderhandelingen joh, voor hetzelfde geldt gaat het nu prima. Om dit soort dingen te spuien op basis van een gerucht is sowieso waar.quote:Op maandag 29 augustus 2016 17:56 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Als dit nog goed komt. Dan is dat toch meer geluk dan wijsheid, dat ben je toch met me eens JR?Joh. Maar dit zeggen puur omdat er nog geen nieuws is over Ziyech vind ik heel erg paniekerig overkomen.quote:Op maandag 29 augustus 2016 17:58 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Die vent is toch zo incapabel als wat?Oh.![]()
De Vlaamse Joden kunnen het in ieder geval wel. 10 miljoen uitgegeven coor een Roemeen."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Die Stanciu is geen slechte speler volgens mij.quote:Op maandag 29 augustus 2016 18:03 schreef Dven het volgende:
De Vlaamse Joden kunnen het in ieder geval wel. 10 miljoen uitgegeven coor een Roemeen.Oh.![]()
Zou ik prima vinden.quote:
Alhoewel er dan nog steeds het een en ander ontbreekt in de verdediging.Oh.![]()
Geen nieuws? Swansea heeft zich gemeld en bieden meer dan Ajax. Lijkt me duidelijk.quote:Op maandag 29 augustus 2016 18:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We zijn niet bij die onderhandelingen joh, voor hetzelfde geldt gaat het nu prima. Om dit soort dingen te spuien op basis van een gerucht is sowieso waar.
[..]
Joh. Maar dit zeggen puur omdat er nog geen nieuws is over Ziyech vind ik heel erg paniekerig overkomen.![]()
Voor hetzelfde geld zijn ze al sinds 10:00 akkoord...quote:Op maandag 29 augustus 2016 17:56 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Als dit nog goed komt. Dan is dat toch meer geluk dan wijsheid, dat ben je toch met me eens JR?![]()
We zullen het gaan zien.quote:Op maandag 29 augustus 2016 18:05 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Geen nieuws? Swansea heeft zich gemeld en bieden meer dan Ajax. Lijkt me duidelijk.Oh.![]()
Geloof je het zelf?quote:Op maandag 29 augustus 2016 18:06 schreef Brammess het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geld zijn ze al sinds 10:00 akkoord...Charlie: How's it going in there?
Hoi, Gudelj. Ben je een beetje bang voor concurrentie?quote:Op maandag 29 augustus 2016 18:12 schreef Kopsterk het volgende:
Ben ik de enige die er niet wakker van zou liggen als Ziyech niet komt?![]()
Je lijkt wat madquote:Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
Stijn komt dan klaarquote:Op maandag 29 augustus 2016 18:12 schreef Kopsterk het volgende:
Lekker ook voor het vertrouwen van onze middenvelders dat Overmars achter van alles en nog wat aanzit ineens![]()
Geef Bazoer gewoon het vertrouwen en betaal geen 12 fucking miljoen![]()
Ah oke. Ja, als jij iets denkt gaat het vaak ook gebeuren. De mastermind van GGMMquote:Op maandag 29 augustus 2016 18:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou, niet officieel, maar ik denk het, dus dan is de kans 99%![]()
![]()
http://www.vi.nl/nieuws/a(...)selaar-strikken-.htm
Als dit klopt, is Overmars wel vrij kansloos bezig geweest.![]()
Bazoerquote:Op maandag 29 augustus 2016 18:21 schreef Kopsterk het volgende:
Lekker ook voor het vertrouwen van onze middenvelders dat Overmars achter van alles en nog wat aanzit ineens![]()
Geef Bazoer gewoon het vertrouwen en betaal geen 12 fucking miljoen
Laat die man lekker banken tot hij weer normaal kan doen.Malheureusement le fromage de cacahoučte.![]()
Zou me niks verbazen, deed hij destijds met Guidetti ook.quote:Op maandag 29 augustus 2016 18:22 schreef Kopsterk het volgende:
Als dit klopt, is Overmars wel vrij kansloos bezig geweest.
En Guardado![]()
Van dit nieuws waren wij nog niet op de hoogte.quote:Op maandag 29 augustus 2016 18:22 schreef Kopsterk het volgende:
Als dit klopt, is Overmars wel vrij kansloos bezig geweest.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Wie dan?quote:Op maandag 29 augustus 2016 18:22 schreef GGMM het volgende:
Oh en wr zijn bezig met een rechtsbuiten lees ik.
Daar hadden we er ook pas 4 van namelijk.![]()
Krul-Tete-Sanchez-Veltman-Dijks-Riedewald-Bazoer-Klaassen-Younes-Dolberg-Traoré
Prima teampje met veel potentie![]()
Ik bedoel de rechtsbuitensquote:Op maandag 29 augustus 2016 18:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen idee, er stond enkel "een rechtsbuiten" in het bericht.
El Ghazi
Cerny kan je nog niet mee aankomen
Schöne
Traoré is een spits![]()
Wat een onzin. Heel veel middelmaat en een paar huurlingen. En rot op met potentie want daar heb je niks aan. Als dat er eenmaal uitkomt gaan ze weg.quote:Op maandag 29 augustus 2016 18:24 schreef Kopsterk het volgende:
Prima teampje met veel potentie![]()
Nee, ik zou dat prima vinden.quote:Op maandag 29 augustus 2016 18:12 schreef Kopsterk het volgende:
Ben ik de enige die er niet wakker van zou liggen als Ziyech niet komt?Oh.![]()
Alles wat nu nog gehaald wordt kan geschaard worden onder de paniekaankopen. Je hoort je selectie allang rond te hebben. Alleen als je rond deze tijd nog spelers verliest, kun je kijken naar een vervanger, maar dat is nu niet het geval.
Overmars redeneert eerder andersom, we moeten Ziyech hebben, dus moet er maar wat weg![]()
Ben een beetje klaar met Overmars.![]()
De bron is Sjaak Swart, zie het filmpje wat ik hierboven ergens postte.quote:Op maandag 29 augustus 2016 18:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen idee, er stond enkel "een rechtsbuiten" in het bericht.
Tevens leuk vermaak.Oh.![]()
'potentie heb je niks aan'quote:Op maandag 29 augustus 2016 18:26 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat een onzin. Heel veel middelmaat en een paar huurlingen. En rot op met potentie want daar heb je niks aan. Als dat er eenmaal uitkomt gaan ze weg.
-hafcfan 2016![]()
Veltman en Dijks mogen wel vervangen worden naar mijn mening.quote:Op maandag 29 augustus 2016 18:24 schreef Kopsterk het volgende:
Prima teampje met veel potentieOh.![]()
Sjaak is rijp voor een inrichting sinds die rant over De Graafschap in een tuinstoel waarin die amper pastequote:Op maandag 29 augustus 2016 18:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De bron is Sjaak Swart, zie het filmpje wat ik hierboven ergens postte.
Tevens leuk vermaak.RED ONS HENNIEGOD![]()
Ik zou niet wakker liggen van het feit dat Ziyech niet komt, maar meer van het feit dat Overmars weer vol voor een speler gaat, daar een paar cruciale dagen aan spendeert en hem dan niet binnenhaalt.quote:Op maandag 29 augustus 2016 18:12 schreef Kopsterk het volgende:
Zo direct op http://www.telesport.nl een uitgebreide reactie van Marc Overmars (Ajax) op de kritiek van Marcel Brands (PSV) in zijn richting
GENOTVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Potentie is inderdaad niks voor een topclub inderdaad.quote:Op maandag 29 augustus 2016 18:28 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
'potentie heb je niks aan'
-hafcfan 2016
oh nee wacht..RED ONS HENNIEGOD![]()
Zo'n man moet je ook helemaal geen podium meer geven, net als Willem van Hanegem.quote:Op maandag 29 augustus 2016 18:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Sjaak is rijp voor een inrichting sinds die rant over De Graafschap in een tuinstoel waarin die amper paste![]()
Dat zie je toch elk jaar in Europa of ben je blind?quote:Op maandag 29 augustus 2016 18:28 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
'potentie heb je niks aan'
-hafcfan 2016![]()
Sjaak is beter dan Jiskefet, wat een god.quote:Op maandag 29 augustus 2016 18:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Sjaak is rijp voor een inrichting sinds die rant over De Graafschap in een tuinstoel waarin die amper pasteOh.![]()
PUUR GENOTquote:Op maandag 29 augustus 2016 18:30 schreef Caland het volgende:
Zo direct op http://www.telesport.nl een uitgebreide reactie van Marc Overmars (Ajax) op de kritiek van Marcel Brands (PSV) in zijn richting
GENOT![]()
Hopelijk verteld hij dit op beeld.quote:Op maandag 29 augustus 2016 18:30 schreef Caland het volgende:
GENOT
"Ja die ene technisch directeur uit Eindhoven...ben even zijn naam kwijt.... heeft wat dingen geroepen"Oh.![]()
Kopsterk is net als netto. Geilt op potentie omdat het geld opleverd. Dat ze niet presteren maakt dan niet uit.quote:Op maandag 29 augustus 2016 18:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Potentie is inderdaad niks voor een topclub inderdaad.
oh nee wacht..![]()
"eeeeh ja eeeeh dat is eeeeeh zijn mening"quote:Op maandag 29 augustus 2016 18:30 schreef Caland het volgende:
GENOT![]()
Broekje mag uitquote:Op maandag 29 augustus 2016 18:30 schreef Caland het volgende:
GENOT![]()
verteltquote:Op maandag 29 augustus 2016 18:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopelijk verteld hij dit op beeld.
"Ja die ene technisch directeur uit Eindhoven...ben even zijn naam kwijt.... heeft wat dingen geroepen"VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Club is gewoon een soort opfokkerij met als enige doel winst maken . Dat je daarmee op je bek gaat tegen Russische middelmaat boeit ze inderdaad nietquote:Op maandag 29 augustus 2016 18:32 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Kopsterk is net als netto. Geilt op potentie omdat het geld opleverd. Dat ze niet presteren maakt dan niet uit.RED ONS HENNIEGOD![]()
Overmars ontkent aantijgingen Brands en is ontstemd over kritiek in de media. 'Erg vervelend dit. Als hem iets niet aanstaat kan hij bellen'
Errug vervelend ditVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ajax bv. Alle aandeelhouders tevreden met de winsten. Dat ze al jaren niet meer presteren nemen ze op de koop toe.quote:Op maandag 29 augustus 2016 18:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Club is gewoon een soort opfokkerij met als enige doel winst maken . Dat je daarmee op je bek gaat tegen Russische middelmaat boeit ze inderdaad niet![]()
Als je Ziyech haalt zijn alle problemen opgelost?quote:Op maandag 29 augustus 2016 18:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Club is gewoon een soort opfokkerij met als enige doel winst maken . Dat je daarmee op je bek gaat tegen Russische middelmaat boeit ze inderdaad niet![]()
Ajax zaterdag weer de beste feestjes op de toekomst , met een leeg stadion zo .quote:Op maandag 29 augustus 2016 18:35 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ajax bv. Alle aandeelhouders tevreden met de winsten. Dat ze al jaren niet meer presteren nemen ze op de koop toe.RED ONS HENNIEGOD![]()
Marc raakt nog overspannen.quote:Op maandag 29 augustus 2016 18:34 schreef Caland het volgende:
Overmars ontkent aantijgingen Brands en is ontstemd over kritiek in de media. 'Erg vervelend dit. Als hem iets niet aanstaat kan hij bellen'
Errug vervelend ditOh.![]()
Nee.quote:Op maandag 29 augustus 2016 18:36 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Als je Ziyech haalt zijn alle problemen opgelost?RED ONS HENNIEGOD![]()
Nee hoor, er zijn meer mensen die niet in blinde paniek het ajax-dna willen verloochenen.quote:Op maandag 29 augustus 2016 18:12 schreef Kopsterk het volgende:
Ajax-dnaquote:Op maandag 29 augustus 2016 18:38 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Nee hoor, er zijn meer mensen die niet in blinde paniek het ajax-dna willen verloochenen.![]()
![]()
EL gaat ook weer enorm pijnlijk worden met die kidsclub. Vooral tegen Celtaquote:Op maandag 29 augustus 2016 18:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ajax zaterdag weer de beste feestjes op de toekomst , met een leeg stadion zo .![]()
Overmars over Brands: 'Erg vervelend dit’
De kritiek van technisch manager Marcel Brands van PSV in de richting van zijn Ajax-collega Marc Overmars is in Amsterdam helemaal verkeerd gevallen.
Brands beticht Overmars ervan, dat hij op het laatste moment nog spelers zou benaderen die op het punt staan om te tekenen of bij te tekenen in Eindhoven. Dit zou volgens Brands zijn gebeurd met Luuk de Jong en Bart Ramselaar, maar sowieso vaker voorkomen. "Dit is niet mijn stijl. Als wij voor een speler gaan, doen we dat, omdat we die speler graag erbij willen hebben en niet omdat een andere club ermee bezig is”, aldus Brands.
Overmars, directeur voetbalzaken van Ajax, laat weten dat de aantijgen van Brands absolute onzin zijn en is ontstemd over de manier waarop Brands zijn kritiek heeft geuit. "Ik was hoogst verbaasd toen ik het hoorde. Als Marcel iets niet aanstaat dan kan hij mij gewoon bellen, dat hoeft niet via de media. Erg vervelend dit.”
Overmars ontkent Luuk de Jong benaderd te hebben vlak voor hij bijtekende bij PSV. "Nee, ik heb Luuk de Jong niet gesproken, ik heb zijn broer Siem wel gebeld toen ik informatie wilde hebben over Tim Krul bij Newcastle United.” Daarnaast heeft Overmars afgelopen zomer ook contact gehad over diverse zaken met Louis Laros, de zaakwaarnemer van onder meer de gebroeders De Jong. "Ik communiceer nooit rechtstreeks met spelers, ik informeer bij zaakwaarnemers.”
De onlangs door PSV van FC Utrecht overgenomen Ramselaar is wel in beeld geweest, aldus Overmars. "Hij stond al een tijdje bij ons op lijstje dus het klopt dat wij interesse in hem hadden. Maar het verhaal over onze middenvelders is bekend, dus wij hebben die interesse dan ook nooit een concreet vervolg gegeven.”
![]()
Guidetti laat geen spaan heel van brugklasser Joëlquote:Op maandag 29 augustus 2016 18:39 schreef hafcfan het volgende:
[..]
EL gaat ook weer enorm pijnlijk worden met die kidsclub. Vooral tegen CeltaRED ONS HENNIEGOD![]()
Ajax-DNA en het Ajaxsysteem zijn echt de grootst mogelijke onzin. Maar dat had je zelf ook wel door lijkt me.quote:Op maandag 29 augustus 2016 18:38 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Nee hoor, er zijn meer mensen die niet in blinde paniek het ajax-dna willen verloochenen.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-08-2016 18:41:36 ]![]()
quote:Op maandag 29 augustus 2016 18:38 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Nee hoor, er zijn meer mensen die niet in blinde paniek het ajax-dna willen verloochenen.![]()
![]()
Desondanks zie ik Ziyech wel graag komen, dat zou een echte aanwinst zijn. Maar wel voor een normale prijs.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Het Ajax-DNA verloochenen gebeurt inderdaad alleen maar langzaam over vele jaren.quote:Op maandag 29 augustus 2016 18:38 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Het precieze systeem wel, maar ik zou graag zien dat opleiden (en het proberen spelen van mooi voetbal) je kern blijft.quote:Op maandag 29 augustus 2016 18:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ajax-DNA en het Ajaxsysteem zijn echt de grootst mogelijke onzin. Maar dat had je zelf ook wel door lijkt me.![]()
En daar past Ziyech niet in?quote:Op maandag 29 augustus 2016 18:43 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Het precieze systeem wel, maar ik zou graag zien dat opleiden (en het proberen spelen van mooi voetbal) je kern blijft.![]()
Als je Bazoer nu afschrijft gaat er bijna nooit meer een speler uit de jeugd doorbreken. Zodra een talent een dip heeft is het klaar![]()
Dat is toch al naar de tering sinds het huidige bestuur Jonk wegstuurde en ze niet meer gingen luisteren naar Cruijff zijn ideeën.quote:Op maandag 29 augustus 2016 18:43 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Het precieze systeem wel, maar ik zou graag zien dat opleiden (en het proberen spelen van mooi voetbal) je kern blijft.Oh.![]()
Idealiter zou een talent als Bazoer tijdens een dipje ook gewoon banken natuurlijk, zonder morren van die speler. Dat lijkt er ook niet echt in te zitten.quote:Op maandag 29 augustus 2016 18:44 schreef Kopsterk het volgende:
Als je Bazoer nu afschrijft gaat er bijna nooit meer een speler uit de jeugd doorbreken. Zodra een talent een dip heeft is het klaar![]()
Wat maakt die Brands zich trouwens druk de laatste tijd over Ajax ? Zou verstandiger zijn als ie naar z'n eigen clubje kijkt, die het toevallig het laatste jaar goed gedaan hebben (vnl. Europa). Daarvoor gewoon een jaar of 3 a 4 (onder TD Brands) gewoon matig tot slecht gepresteerd.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Gaat meer om het feit dat hij het er totaal niet mee eens is dat hij met zijn vorm afentoe op de bank plaats moet nemen.quote:Op maandag 29 augustus 2016 18:44 schreef Kopsterk het volgende:
Jij hebt inside informatie ?quote:Op maandag 29 augustus 2016 18:47 schreef Brammess het volgende:
[..]
Gaat meer om het feit dat hij het er totaal niet mee eens is dat hij met zijn vorm afentoe op de bank plaats moet nemen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Of dat constante ophemelen van "KIJK NAAR PSV!!" Die zijn 2 belangrijke spelers kwijtgeraakt en haalde er een 2e Bundes verdediger en een klaplong voor terug. Ook allemaal lyrisch dat ze een 19 jarig jochie uit Ukraīne hurenquote:Op maandag 29 augustus 2016 18:46 schreef Pedroso het volgende:
Wat maakt die Brands zich trouwens druk de laatste tijd over Ajax ? Zou verstandiger zijn als ie naar z'n eigen clubje kijkt, die het toevallig het laatste jaar goed gedaan hebben (vnl. Europa). Daarvoor gewoon een jaar of 3 a 4 (onder TD Brands) gewoon matig tot slecht gepresteerd.![]()
![]()
Het probleem is enerzijds dat een talent geen dip kan hebben omdat hij meteen een dragende speler is bij dit Ajax, anderzijds accepteren dat soort gasten ook geen plek op de bank en beginnen ze meteen te mekkeren om een transferquote:Op maandag 29 augustus 2016 18:44 schreef Kopsterk het volgende:
Als je Bazoer nu afschrijft gaat er bijna nooit meer een speler uit de jeugd doorbreken. Zodra een talent een dip heeft is het klaarOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Mwah, je kunt niet ontkennen dat PSV gewoon goed bezig is, maar je moet puur naar jezelf kijken inderdaadquote:Op maandag 29 augustus 2016 18:48 schreef Brammess het volgende:
[..]
Of dat constante ophemelen van "KIJK NAAR PSV!!" Die zijn 2 belangrijke spelers kwijtgeraakt en haalde er een 2e Bundes verdediger en een klaplong voor terug. Ook allemaal lyrisch dat ze een 19 jarig jochie uit Ukraīne huren![]()
En een lilliputter uit Utrecht die voor veel teveel geld gehaald is. Ze hebben momenteel daar een vrij stabiele groep maar ik ben totaal niet onder de indruk van de individuele spelers (op Pröpper en Guardado na mss).quote:Op maandag 29 augustus 2016 18:48 schreef Brammess het volgende:
[..]
Of dat constante ophemelen van "KIJK NAAR PSV!!" Die zijn 2 belangrijke spelers kwijtgeraakt en haalde er een 2e Bundes verdediger en een klaplong voor terug. Ook allemaal lyrisch dat ze een 19 jarig jochie uit Ukraīne hurenAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Als speler wel. Maar ik denk niet dat Ziyech het verschil zal maken, en de aankoop zou hoe dan ook de ontwikkeling van Nouri / de Jong remmen, en wellicht ook van Bazoer en vd Beek, al zijn dat andere types. En dan kies ik voor het ontwikkelen van talent, en het aantrekken ervan. Want gasten als de Jong en Bazoer verkiezen Ajax boven PSV vanwege het geven van kansen aan de jeugd.quote:![]()
Dat was inderdaad een fikse tik, maar ik denk / hoop dat het bij Ajax dieper zit dan alleen Cruijff + adepten. Voor Cruijff braken er ook grote talenten door, alleen in de laatste vijf jaar voor Cruijff was dat duidelijk minder.quote:Op maandag 29 augustus 2016 18:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is toch al naar de tering sinds het huidige bestuur Jonk wegstuurde en ze niet meer gingen luisteren naar Cruijff zijn ideeën.![]()
Ik zie ook veel liever Nouri en Frenkie de Jong gaan debuteren.quote:Op maandag 29 augustus 2016 18:53 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Als speler wel. Maar ik denk niet dat Ziyech het verschil zal maken, en de aankoop zou hoe dan ook de ontwikkeling van Nouri / de Jong remmen, en wellicht ook van Bazoer en vd Beek, al zijn dat andere types. En dan kies ik voor het ontwikkelen van talent, en het aantrekken ervan. Want gasten als de Jong en Bazoer verkiezen Ajax boven PSV vanwege het geven van kansen aan de jeugd.
Maar misschien volgend jaar als Gudelj en Klaassen weggaan. Dan lekker spelen met Ziyech-Riedewald-Nouri/Frenkie
Dan tik je de hele Eredivisie scheel.Oh.![]()
Ik gewoon een mix. Je moet wel elk jaar aankopen halen die er meteen staan (dus in dat opzicht is Ziyech niet verkeerd) en je moet de jeugdopleiding wel als middel gebruiken en niet als doel.quote:Op maandag 29 augustus 2016 18:58 schreef Tyron het volgende:
Ik zie liever goede spelers in een elftal dan talenten omdat ze talenten zijn.
Maar vind dat het toch bij de identiteit van Ajax hoort om een flink aantal spelers uit de eigen jeugd erin te hebben. Dan krijg je er veel meer gevoel bij dan van een bijeengekocht elftal.Oh.![]()
Traoré is geen spits.quote:Op maandag 29 augustus 2016 18:25 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ik bedoel de rechtsbuitens
El Ghazi
Cerny kan je nog niet mee aankomen
Schöne
Traoré is een spits
En ja, el gazi en schone zijn kut, maar doe ze dan weg.![]()
Het is al een jaar of 15 slecht gesteld met het opleiden in Nederland, sinds de generatie Sneijder / VDV / Robben / Persie is er geen internationale Nederlandse topspeler meer doorgebroken.quote:Op maandag 29 augustus 2016 18:55 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat was inderdaad een fikse tik, maar ik denk / hoop dat het bij Ajax dieper zit dan alleen Cruijff + adepten. Voor Cruijff braken er ook grote talenten door, alleen in de laatste vijf jaar voor Cruijff was dat duidelijk minder.
Vanaf pakweg 2002 / 2003 is er iets goed mis gegaan wat dat betreft.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Schöne staat op de nominatie om te vertrekken.quote:Op maandag 29 augustus 2016 19:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Traoré is geen spits.
En ja, el gazi en schone zijn kut, maar doe ze dan weg.
Traoré zien ze wel als spits en El Ghazi is ook gebaat bij goede concurrentie. Net als Younes.Oh.![]()
Genottelijk middenveldje jaquote:Op maandag 29 augustus 2016 18:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie ook veel liever Nouri en Frenkie de Jong gaan debuteren.
Maar misschien volgend jaar als Gudelj en Klaassen weggaan. Dan lekker spelen met Ziyech-Riedewald-Nouri/Frenkie
Dan tik je de hele Eredivisie scheel.![]()
![]()
quote:Op maandag 29 augustus 2016 19:02 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Het is al een jaar of 15 slecht gesteld met het opleiden in Nederland, sinds de generatie Sneijder / VDV / Robben / Persie is er geen internationale Nederlandse topspeler meer doorgebroken.
Vanaf pakweg 2002 / 2003 is er iets goed mis gegaan wat dat betreft.
RED ONS HENNIEGOD![]()
Dat komt door het masterplan van Lowietje.quote:Op maandag 29 augustus 2016 19:02 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Het is al een jaar of 15 slecht gesteld met het opleiden in Nederland, sinds de generatie Sneijder / VDV / Robben / Persie is er geen internationale Nederlandse topspeler meer doorgebroken.
En talenten bleven toen langer in Nederland, waardoor ze zich hier ook konden ontwikkelen op een hoger niveau. En in de CL deden we vaak nog meer mee.Oh.![]()
Nou inderdaad zeg. En moet je nagaan als je dan ook nog Fischer, Boilesen en Bocarra erbij had gehad. Dan had je gewoon CL finale kunnen spelen.quote:Op maandag 29 augustus 2016 18:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie ook veel liever Nouri en Frenkie de Jong gaan debuteren.
Dan tik je de hele Eredivisie scheel.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Nja we krijgen het dan nog wel lastig in de finale tegen Feyenoord waar Dirk Kuyt vanaf de nummer 10 plek het spel vorm geeft.quote:Op maandag 29 augustus 2016 19:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou inderdaad zeg. En moet je nagaan als je dan ook nog Fischer, Boilesen en Bocarra erbij had gehad. Dan had je gewoon CL finale kunnen spelen.Oh.![]()
Klopt, dat was zeker één van de redenen. Sindsdien waren er wel prestaties met nationale jeugdelftallen (vnl. EK's) maar al die spelers bleken uiteindelijk puur middelmaat. Terwijl het in de topgeneraties juist andersom was, zich niet eens kwalificeren voor eindtoernooien (jeugd) maar uiteindelijk wel veel spelers die doorkwamen.quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Niet helemaal mee eens; Alderweireld, Vertonghen en Eriksen zijn vanaf een jaar 15/16 door Ajax opgeleid, dan moet er nog veel gebeuren voor iemand klaar is voor de Europese subtop wat Ajax heeft gedaan.quote:Op maandag 29 augustus 2016 19:02 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Maar het klopt wel dat Nederland sinds die tijd links en rechts is ingehaald, zoals juist Jonk ook inzag.![]()
Daarvoor al prachtspelers uit de jeugdopleiding : Schulp , Turpijn , Hosé , Berck Beelenkamp , Willems , Vd Bergh. Allemaal dankzij Louis & Coquote:RED ONS HENNIEGOD![]()
Da's hooguit Europese subtop.quote:Op maandag 29 augustus 2016 19:07 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Niet helemaal mee eens; Alderweireld, Vertonghen en Eriksen zijn vanaf een jaar 15/16 door Ajax opgeleid, dan moet er nog veel gebeuren voor iemand klaar is voor de Europese subtop wat Ajax heeft gedaan.
Maar het klopt wel dat Nederland sinds die tijd links en rechts is ingehaald, zoals juist Jonk ook inzag.![]()
WAAR IS ZIYECH"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Willems ? Toch niet Ron he, dat was er al een tijdje voor...quote:Op maandag 29 augustus 2016 19:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Daarvoor al prachtspelers uit de jeugdopleiding : Schulp , Turpijn , Hosé , Berck Beelenkamp , Willems , Vd Bergh. Allemaal dankzij Louis & CoAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Olsen brengt nog wel Deense talenten in, alleen Belgisch kweekvijver ben je kwijt mede dankzij ontslag van Urbain Haessaertquote:Op maandag 29 augustus 2016 19:07 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Niet helemaal mee eens; Alderweireld, Vertonghen en Eriksen zijn vanaf een jaar 15/16 door Ajax opgeleid, dan moet er nog veel gebeuren voor iemand klaar is voor de Europese subtop wat Ajax heeft gedaan.
Ik hoor net van mijn moeder dat de neef van de collega van haar broer tegen z'n begeleider heeft gezegd dat Overmars en Van Halst aan het wokken zijn![]()
Wel All you can eat tochquote:Op maandag 29 augustus 2016 19:09 schreef Heeinz het volgende:
Ik hoor net van de mijn moeder dat de neef van de collega van haar broer tegen z'n begeleider heeft gezegd dat Overmars en Van Halst aan het wokken zijn![]()
Menno . Maakte zijn debuut in die fatale 0-1 wedstrijd tegen Auxerrequote:Op maandag 29 augustus 2016 19:09 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Willems ? Toch niet Ron he, dat was er al een tijdje voor...RED ONS HENNIEGOD![]()
Een van de meest flagrante voorbeelden van het wanbeleid bij Ajaxquote:Op maandag 29 augustus 2016 19:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Olsen brengt nog wel Deense talenten in, alleen Belgisch kweekvijver ben je kwijt mede dankzij ontslag van Urbain Haessaert![]()
![]()
Die mogen ze wel weer aanstellen.quote:Op maandag 29 augustus 2016 19:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Olsen brengt nog wel Deense talenten in, alleen Belgisch kweekvijver ben je kwijt mede dankzij ontslag van Urbain HaessaertOh.![]()
Zitten jullie allemaal op f5 te drukken? Zoals die paupers op Ajax showtime?“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
twitter:AFCAHeadlines twitterde op maandag 29-08-2016 om 21:11:20BREAKING: Overmars heeft nummer 145 met nasi besteld. Onduidelijk of hier ook kroepoek bij zit. Later meer. reageer retweet
![]()
WAAROM ONDUIDELIJK?!quote:Op maandag 29 augustus 2016 19:12 schreef Heeinz het volgende:
twitter:AFCAHeadlines twitterde op maandag 29-08-2016 om 21:11:20BREAKING: Overmars heeft nummer 145 met nasi besteld. Onduidelijk of hier ook kroepoek bij zit. Later meer. reageer retweet
![]()
Ziyech gesignaleerd op Cardiff Airport #HetZalTochNietWaarZijn![]()
![]()
![]()
Die ken ik niet eens meer, zal niet veel indruk gemaakt hebben dus.quote:Op maandag 29 augustus 2016 19:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Menno . Maakte zijn debuut in die fatale 0-1 wedstrijd tegen AuxerreAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
quote:Op maandag 29 augustus 2016 19:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die mogen ze wel weer aanstellen.Kans is klein, nu hoofd jeugdscouting bij RSC Anderlecht. Allemaal dankzij Jol, VD Boog en Slop en de toenmalige hoofd scouting.quote:Op maandag 29 augustus 2016 19:10 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Een van de meest flagrante voorbeelden van het wanbeleid bij Ajax
https://www.ajaxshowtime.(...)#bOkrREfY0qwuSCcM.97![]()
Toen werden de docenten jeugdtrainers met als resultaat dat ze allemaal kampioen moesten worden in de jeugd met risicoloos spel en geen individuele acties . Goed te zien in die 1999-2000 docuquote:Op maandag 29 augustus 2016 19:07 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Klopt, dat was zeker één van de redenen. Sindsdien waren er wel prestaties met nationale jeugdelftallen (vnl. EK's) maar al die spelers bleken uiteindelijk puur middelmaat. Terwijl het in de topgeneraties juist andersom was, zich niet eens kwalificeren voor eindtoernooien (jeugd) maar uiteindelijk wel veel spelers die doorkwamen.RED ONS HENNIEGOD![]()
Daarna werd die weggeschopt iddquote:Op maandag 29 augustus 2016 19:13 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Die ken ik niet eens meer, zal niet veel indruk gemaakt hebben dus.RED ONS HENNIEGOD![]()
Bij Ajax is er onder elke directie wel wanbeleid.quote:Op maandag 29 augustus 2016 19:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[..]
Kans is klein, nu hoofd jeugdscouting bij RSC Anderlecht. Allemaal dankzij Jol, VD Boog en Slop en de toenmalige hoofd scouting.
https://www.ajaxshowtime.(...)#bOkrREfY0qwuSCcM.97Oh.![]()
Alle Twente-fans hopen dat 'ie na Swansea gaat. Wat dat betreft zou ik het wel grappig vinden als hij naar Ajax gaat, doelpuntje maakt tegen Twente en even het vingertje op de lippen legt omdat ze hem ongetwijfeld gaan uitfluiten.![]()
quote:Op maandag 29 augustus 2016 19:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij Ajax is er onder elke directie wel wanbeleid.
Een paar van die rottende oude lijken hebben nog steeds de touwtjes in handen op de achtergrondRED ONS HENNIEGOD![]()
Eens, sinds op verliezen de doodstraf kwam te staan bij de jeugd (winnen ging voor ontwikkeling) is het fout gegaan.quote:Op maandag 29 augustus 2016 19:14 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Toen werden de docenten jeugdtrainers met als resultaat dat ze allemaal kampioen moesten worden in de jeugd met risicoloos spel en geen individuele acties . Goed te zien in die 1999-2000 docu
Wat dat betreft kunnen we ons lol op met clowns als v. Breukelen als hoogste technische man in Nederland die de nadruk wil leggen op 'winnen en mentaliteit'. Gelukkig heeft dat soort idioten het niet voor het zeggen bij de clubs maar die tendens is er ook bij de clubs.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Hij moet bijtekenen.quote:Op maandag 29 augustus 2016 19:21 schreef Brammess het volgende:
Tete geblesseerd, mooi, kan hij niet door medische keuringen komen![]()
Een obsessieve keeper met zelfmoordneigingen gaat ons helemaal de das om doen zo .quote:Op maandag 29 augustus 2016 19:20 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Eens, sinds op verliezen de doodstraf kwam te staan bij de jeugd (winnen ging voor ontwikkeling) is het fout gegaan.
Wat dat betreft kunnen we ons lol op met clowns als v. Breukelen als hoogste technische man in Nederland die de nadruk wil leggen op 'winnen en mentaliteit'. Gelukkig heeft dat soort idioten het niet voor het zeggen bij de clubs maar die tendens is er ook bij de clubs.
Ook geen toeval dat een aantal oud werknemers van Ajax zoals Stekelenburg en Pronk een aantal jeugdelftallen onder hun hoede hebben en dat Foeke Booy er zo bijkomt (Utrechts oldboys netwerk)RED ONS HENNIEGOD![]()
Nou, ik denk niet dat ie er nog lang zit. Grote kans dat binnen een jaar heel het technische gedeelte in Zeist vetrokken is.quote:Op maandag 29 augustus 2016 19:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Een obsessieve keeper met zelfmoordneigingen gaat ons helemaal de das om doen zo .
Ook geen toeval dat een aantal oud werknemers van Ajax zoals Stekelenburg en Pronk een aantal jeugdelftallen onder hun hoede hebben en dat Foeke Booy er zo bijkomt (Utrechts oldboys netwerk)Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
De linker, rechterquote:Op maandag 29 augustus 2016 19:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een paar van die rottende oude lijken hebben nog steeds de touwtjes in handen op de achtergrond.
Uri rip.
AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Ik mag gvd hopen van nietquote:Op maandag 29 augustus 2016 19:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Een obsessieve keeper met zelfmoordneigingen gaat ons helemaal de das om doen zo .
Ook geen toeval dat een aantal oud werknemers van Ajax zoals Stekelenburg en Pronk een aantal jeugdelftallen onder hun hoede hebben en dat Foeke Booy er zo bijkomt (Utrechts oldboys netwerk)
AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Gaat een spelletje voor laatste dag worden. Alle tijd ook wantinterlands
Denk ik ook. Vaak zitten er nog allerlei randvoorwaardes aan vast die geregeld moeten worden voordat de transfer voor de 100% rond is.quote:Op maandag 29 augustus 2016 20:10 schreef Dven het volgende:
Verwacht ook wel dat het rond komt met Ajax, ben er ook wel blij mee. Ben alleen bang dat de meesten er veel teveel van verwachten, het is niet de Messias maar hij zou wel een welkome aanwinst zijn.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Echtquote:Op maandag 29 augustus 2016 20:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Siggy mogelijk naar Galatasaray![]()
Krijgt Ajax daar nog geld voor?
Dat Galatasaray doet ook maar wat op de transfermarkt hč
Oh.![]()
Ziyech moet toch ook wel interlands spelen met Marokko lijkt me? Die zal het ook wel snel willen afronden lijkt me.quote:Op maandag 29 augustus 2016 20:10 schreef Dven het volgende:
Oh.![]()
Allemaal Nederlandse trainers. Die halen wat ze in de Eredivisie hebben gezien. Fenerbahce heeft volgens mij Lens gehaald en wilde of Siem of Luuk de Jong halen.quote:Op maandag 29 augustus 2016 20:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Echt
Dat Galatasaray doet ook maar wat op de transfermarkt hč![]()
Hadden ook interesse in Ziyech en ook in Maher.quote:Op maandag 29 augustus 2016 20:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Allemaal Nederlandse trainers. Die halen wat ze in de Eredivisie hebben gezien. Fenerbahce heeft volgens mij Lens gehaald en wilde of Siem of Luuk de Jong halen.Oh.![]()
Fenerbahce heeft volgens mij nog steeds interesse in Ziyech. Ziyech was volgens mij al persoonlijk rond met Fenerbahce maar Fenerbahce nog niet met Twente.quote:Op maandag 29 augustus 2016 20:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hadden ook interesse in Ziyech en ook in Maher.![]()
Van paar turkse jongens in de sportschool hoorde ik dat ze blijkbaar geen intresse meer hebben omdat van persie op 10 gaat spelen. Geen idee of het waar is. Maar dit is wat ze mij net vertelde.quote:Op maandag 29 augustus 2016 20:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Fenerbahce heeft volgens mij nog steeds interesse in Ziyech. Ziyech was volgens mij al persoonlijk rond met Fenerbahce maar Fenerbahce nog niet met Twente.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Fenerbahce heeft niet genoeg geld om Ziyech te kopen.quote:Op maandag 29 augustus 2016 20:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Fenerbahce heeft volgens mij nog steeds interesse in Ziyech. Ziyech was volgens mij al persoonlijk rond met Fenerbahce maar Fenerbahce nog niet met Twente.Oh.![]()
Mja dat akkoord tussen Ziyech en Fenerbahce was voor Dirkie trainer was geworden bij Fener, misschien dat het nu anders is, ik volg het niet super veel.quote:Op maandag 29 augustus 2016 20:20 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Van paar turkse jongens in de sportschool hoorde ik dat ze blijkbaar geen intresse meer hebben omdat van persie op 10 gaat spelen. Geen idee of het waar is. Maar dit is wat ze mij net vertelde.![]()
Die trekken wel weer ergens een zak met geld open.quote:Op maandag 29 augustus 2016 20:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Fenerbahce heeft niet genoeg geld om Ziyech te kopen.![]()
Waar halen ze het toch vandaanquote:Op maandag 29 augustus 2016 20:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Die trekken wel weer ergens een zak met geld open.Oh.![]()
Ik word gek hier waar blijven de kanonnen Marc ik ben razendDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
quote:Op maandag 29 augustus 2016 20:30 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Ik word gek hier waar blijven de kanonnen Marc ik ben razend![]()
![]()
Turkse sportschooljongens staan bekend om hun inside informatie, hun eerlijkheid en hun intelligentie.quote:Op maandag 29 augustus 2016 20:20 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Van paar turkse jongens in de sportschool hoorde ik dat ze blijkbaar geen intresse meer hebben omdat van persie op 10 gaat spelen. Geen idee of het waar is. Maar dit is wat ze mij net vertelde.
Goed verhaal dus.![]()
Ze smokkelen tegenwoordig wat ander spul dan zijde langs istanboel ;-)quote:Op maandag 29 augustus 2016 20:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar halen ze het toch vandaan![]()
Zijn gewoon fans van die club. En volgen het nieuws dus. Dus zou zomaar kunnen. Is nou ook niet echt dat het wereld nieuws is waar een speler gaat spelen..quote:Op maandag 29 augustus 2016 20:35 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Turkse sportschooljongens staan bekend om hun inside informatie, hun eerlijkheid en hun intelligentie.
Goed verhaal dus.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Oh ja, de beloofde kanonnenquote:Op maandag 29 augustus 2016 20:30 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Ik word gek hier waar blijven de kanonnen Marc ik ben razend![]()
![]()
Ajax wacht (weer) te lang. Het bedrag is bekend, er is geld genoeg, Ziyech wil maar toch dubbeltje eerste rang. Er komt niks meer bij, pijnlijk maar waar.![]()
Verschil in speltype tussen Younes en Traore is ook goed te zien.quote:Op maandag 29 augustus 2016 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Klaassen voor het eerst eens goed in de passing betrokken. Veel minder geschuif tussen de CV's, feestje waard.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Dit soort treuenisreactiesquote:Op maandag 29 augustus 2016 20:57 schreef wackmack het volgende:
Ajax wacht (weer) te lang. Het bedrag is bekend, er is geld genoeg, Ziyech wil maar toch dubbeltje eerste rang. Er komt niks meer bij, pijnlijk maar waar.
'Pijnlijk maar waar'![]()
![]()
"Dit is de groep waar we het mee gaan doen"quote:Op maandag 29 augustus 2016 20:57 schreef wackmack het volgende:
Ajax wacht (weer) te lang. Het bedrag is bekend, er is geld genoeg, Ziyech wil maar toch dubbeltje eerste rang. Er komt niks meer bij, pijnlijk maar waar.
- MarcDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Ben blij dat jij niet verantwoordelijk bent voor het aankopen van spelers. Geld genoeg dus we betalen gewoon direct wat de vragende partij vraagtquote:Op maandag 29 augustus 2016 20:57 schreef wackmack het volgende:
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Hoor even wat Marc flikt bij andere clubs dan 🤔
Wat een idioot, komst van Ziyech zal wel mislukken ook. Duurt allemaal te lang, gewoon lappen!Narf!![]()
Marc, je hebt je brevet van onvermogen al breed verdient, je hoeft niet nog meer je best te doen. Haal Ziyech gvd.Malheureusement le fromage de cacahoučte.![]()
Dit begint wel beschamend te worden
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Zo gaat het toch bijna elk jaar?quote:Op maandag 29 augustus 2016 21:31 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Dit begint wel beschamend te worden
Volgens mij is vooral de RVC lastig en voert Overmars wbt salarissen en contracten alleen opdrachten uit.
Die RvC is er om geen financieel wanbeleid toe te laten maar ze zijn in de afgelopen jaren ineens erg krenterig geworden.So confused when you're lost in the groove![]()
Als we even een makkelijke vergelijking maken met Franks Inter, dan lijkt het idee dat er onder Bosz meer verticaal gepasst wordt te kloppen.quote:Op maandag 29 augustus 2016 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Klaassen voor het eerst eens goed in de passing betrokken. Veel minder geschuif tussen de CV's, feestje waard.
Genottelijk twitter-accountje wel, lekker leren programmeren in R en dan de ene na de andere analyse uitpoepen. Deze van Bayern![]()
![]()
![]()
Heeft hij niks beters te doen ofzotwitter:simonzwartkruis twitterde op maandag 29-08-2016 om 21:36:21Brands en Overmars hebben elkaar vanavond gesproken. Had beter vooraf gekund, maar goed, kou schijnt uit de lucht te zijn #Ajax #PSV reageer retweet
![]()
Ik dacht altijd dat PL en jij de depressievelingen warenquote:
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Wat boeit het als er wél kou in de lucht zit?quote:Op maandag 29 augustus 2016 21:43 schreef Heeinz het volgende:
Heeft hij niks beters te doen ofzotwitter:simonzwartkruis twitterde op maandag 29-08-2016 om 21:36:21Brands en Overmars hebben elkaar vanavond gesproken. Had beter vooraf gekund, maar goed, kou schijnt uit de lucht te zijn #Ajax #PSV reageer retweet
So confused when you're lost in the groove![]()
Nou zegquote:Op maandag 29 augustus 2016 21:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat PL en jij de depressievelingen waren
Oh.![]()
Dat. Alsof iemand in Nederland nog respect heeft voor Overmars.quote:Op maandag 29 augustus 2016 21:49 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Wat boeit het als er wél kou in de lucht zit?![]()
Ik ben nog een van de optimisten over de selectie denk ikquote:Op maandag 29 augustus 2016 21:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat blijkt dus reuze mee te vallen
Oh.![]()
Ach, de eerste paar jaar van Brands lachten wij ook de ballen uit onze broek.quote:Op maandag 29 augustus 2016 21:53 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat. Alsof iemand in Nederland nog respect heeft voor Overmars.
De kritiek op Brands was hetzelfde, hij verkoopt wel aardig maar koopt als een debiel.So confused when you're lost in the groove![]()
Is die data publiekelijk beschikbaar ?quote:Op maandag 29 augustus 2016 21:41 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Als we even een makkelijke vergelijking maken met Franks Inter, dan lijkt het idee dat er onder Bosz meer verticaal gepasst wordt te kloppen.
[ afbeelding ]
Genottelijk twitter-accountje wel, lekker leren programmeren in R en dan de ene na de andere analyse uitpoepen. Deze van Bayern![]()
[ afbeelding ]Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Als Younes nou ook leert om met zijn linker voorzetten te geven dan ben ik helemaal gelukkig.
Zou Dennis dat ook zeggen tegen hem?![]()
Wat een primeurs heeft die Zwartkruisquote:Op maandag 29 augustus 2016 21:43 schreef Heeinz het volgende:
Je bedoelt Dennis, de man die nooit wat zegt maar met iedereen ruzie heeft?quote:Op maandag 29 augustus 2016 22:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als Younes nou ook leert om met zijn linker voorzetten te geven dan ben ik helemaal gelukkig.
Zou Dennis dat ook zeggen tegen hem?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Best een prestatie vind ik. Zal wel over paar jaar door achterdeur vertrokken zijn vanwege gebrek aan vertrouwenquote:Op maandag 29 augustus 2016 22:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je bedoelt Dennis, de man die nooit wat zegt maar met iedereen ruzie heeft?![]()
Iedere directeur voetbalzaken heeft spelers in beeld die interessant zijn mocht er een eigen speler weggaan. Rammelaar stond op een lijstje maar was verder niet concreet (gelukkig maar). Als huilie Brands daar moeite mee heeft dan is dat een beetje triest eerlijk gezegd.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Wordt volgens mij prima gewaardeerd binnen Ajax, ook door de spelers .Dat ie niet zoveel zegt naar buiten toe is in zijn functie ook helemaal niet zo rullevant.quote:Op maandag 29 augustus 2016 22:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je bedoelt Dennis, de man die nooit wat zegt maar met iedereen ruzie heeft?
Maar als Gijpie weer wat zit te orakelen over autist Bergkamp dan zal het allemaal wel waar zijn.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
De laatste keer dat ik VI keek is denk ik een klein halfjaar geleden, maar prima dat je dat erbij haaltquote:Op maandag 29 augustus 2016 22:05 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Wordt volgens mij prima gewaardeerd binnen Ajax, ook door de spelers .Dat ie niet zoveel zegt naar buiten toe is in zijn functie ook helemaal niet zo rullevant.
Maar als Gijpie weer wat zit te orakelen over autist Bergkamp dan zal het allemaal wel waar zijn.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ze riepen net dat Ajax Haller had moeten halen ipv Traoré.quote:Op maandag 29 augustus 2016 22:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik VI keek is denk ik een klein halfjaar geleden, maar prima dat je dat erbij haaltOh.![]()
Dan ben ik blij dat ik niet gekeken hebquote:Op maandag 29 augustus 2016 22:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze riepen net dat Ajax Haller had moeten halen ipv Traoré.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
quote:Op maandag 29 augustus 2016 22:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze riepen net dat Ajax Haller had moeten halen ipv Traoré.2 weken geleden vonden ze Traoré nog een geweldige aanwinst voor Ajax.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
En we moesten er 6 huren van Aston Villa want die zijn GROOT STERK SNEL FYSIEKquote:Op maandag 29 augustus 2016 22:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan ben ik blij dat ik niet gekeken hebNet als dat ze nu met Ziyech vinden, maar als hij dan drie weken bij Ajax zit kan hij er opeens niks meer van.quote:Op maandag 29 augustus 2016 22:12 schreef Pedroso het volgende:
[..]2 weken geleden vonden ze Traoré nog een geweldige aanwinst voor Ajax.
Wel prima dat ze kritiek hebben op Overmars, maar ze halen dan wel de totaal verkeerde argumenten aan.Oh.![]()
quote:Op maandag 29 augustus 2016 22:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, remschijfie linksvoor versleten.
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Bayernquote:Op maandag 29 augustus 2016 21:41 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Als we even een makkelijke vergelijking maken met Franks Inter, dan lijkt het idee dat er onder Bosz meer verticaal gepasst wordt te kloppen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
gvd zo moet voetbal gespeeld worden![]()
![]()
![]()
![]()
Jaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 29 augustus 2016 22:38 schreef Caland het volgende:
Volgens Valentijn is het rond. 11 miljoen euro.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Naderen akkoord lees ikquote:Op maandag 29 augustus 2016 22:38 schreef Caland het volgende:
Volgens Valentijn is het rond. 11 miljoen euro.twitter:MikeVerweij twitterde op maandag 29-08-2016 om 22:38:53Valentijn Driessen meldt nu bij #dtvk dat Ajax en @fctwente akkoord naderen over #Ziyech voor 11 miljoen euro reageer retweet
![]()
twitter:MikeVerweij twitterde op maandag 29-08-2016 om 22:39:26Morgen alle details over #Ziyech en #Ajax in De Telegraaf reageer retweet
![]()
Prima bedrag.quote:Op maandag 29 augustus 2016 22:38 schreef Caland het volgende:
Volgens Valentijn is het rond. 11 miljoen euro.Oh.![]()
Vannacht dus Blendlegenotquote:Op maandag 29 augustus 2016 22:41 schreef Brammess het volgende:
twitter:MikeVerweij twitterde op maandag 29-08-2016 om 22:39:26Morgen alle details over #Ziyech en #Ajax in De Telegraaf reageer retweet
Oh.![]()
Volgens Sjaak Swart waren ze nog bezig met een rechtsbuiten, maar ik denk dat we dan wel erg verwend worden.quote:Op maandag 29 augustus 2016 22:40 schreef Brammess het volgende:
Mooi, deadline dag hopen op een linksback en/of linksbuiten dan maarOh.![]()
Sjaak heeft zichzelf gewoon aangeboden.quote:Op maandag 29 augustus 2016 22:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens Sjaak Swart waren ze nog bezig met een rechtsbuiten, maar ik denk dat we dan wel erg verwend worden.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Dit is wel een beetje gęnant inderdaad.quote:Op maandag 29 augustus 2016 22:42 schreef Caland het volgende:
Zullen we bij deze Stijn moderator af maken?Snelle Egel![]()
Ik zal voor Stijn wel even opbiechten dat de topicpointer mijn idee wasquote:Op maandag 29 augustus 2016 22:42 schreef Caland het volgende:
Zullen we bij deze Stijn moderator af maken?![]()
Leuk en aardig, maar met alleen Ziyech erbij gaan we het nog niet redden. Gudelj, Schöne, Serero moeten eens ff opdonderen. Graag nog een linksbuiten erbij en een linksback.![]()
Ik stel idd voor dat we Syntix moderator maken.quote:Op maandag 29 augustus 2016 22:42 schreef Caland het volgende:
Zullen we bij deze Stijn moderator af maken?![]()
Ik wilde zelfs alle Ziyech jankposts standaard verwijderd hebben.quote:Op maandag 29 augustus 2016 22:43 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ik zal voor Stijn wel even opbiechten dat de topicpointer mijn idee wasOh.![]()
Ik een linksback en LCV, zodat Riedewald vast op 6 kan spelen.quote:Op maandag 29 augustus 2016 22:43 schreef wieisboos het volgende:
Ik vind een buitenspeler echt veel belangrijker dan Ziyech.Oh.![]()
Gudelj hoeft van mij niet per se weg momenteel. Als hij lekker puur en alleen als rechtermiddenvelder speelt, vind ik het geen drama.quote:Op maandag 29 augustus 2016 22:43 schreef Syntix het volgende:
Leuk en aardig, maar met alleen Ziyech erbij gaan we het nog niet redden. Gudelj, Schöne, Serero moeten eens ff opdonderen. Graag nog een linksbuiten erbij en een linksback.
Dit uit mijn mond, jongens.![]()
Zit nog steeds op het bankie dan, want ik zie liever Klaassen als rechtshalf.quote:Op maandag 29 augustus 2016 22:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gudelj hoeft van mij niet per se weg momenteel. Als hij lekker puur en alleen als rechtermiddenvelder speelt, vind ik het geen drama.
Dit uit mijn mond, jongens.Oh.![]()
WAT GODVERDOMME MOOIquote:Op maandag 29 augustus 2016 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Gefeliciteerd Smoofie, de aanhouder wint.
[ afbeelding ]
AFCA
Qui audet adipiscitur
Forum Opties Forumhop: Hop naar: