waarom zou taylor swift zoiets zeggen op de rode loper?quote:Helaas FOK!kers, Ariana Grande heeft een nieuw vriendje: Mac Miller.
De mooiste zangeres van de wereld bevestigde dit op de rode loper van de Video Music Awards van MTV zondag.
Held (En het is nog waar ookquote:Op maandag 29 augustus 2016 16:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom zou taylor swift zoiets zeggen op de rode loper?
Hello!quote:Op maandag 29 augustus 2016 16:18 schreef Crip het volgende:
Wojow heb de hele dag Engels gepraat moet echt even schakelen, ging Engels praten tegen meisje in de kiosk.
Hello hou aw joe?quote:Op maandag 29 augustus 2016 16:18 schreef Crip het volgende:
Wojow heb de hele dag Engels gepraat moet echt even schakelen, ging Engels praten tegen meisje in de kiosk.
mag ik zeggen dat ik het superkut vind dat ie alle scheten van ariana als nieuws post of gaan we dan weer naar ONZquote:Op maandag 29 augustus 2016 16:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom zou taylor swift zoiets zeggen op de rode loper?
My English is not so well maar dat komt nog wel.quote:Op maandag 29 augustus 2016 16:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hello!
Welcome back here, we're so happy to see you again.
Hope you get well soon
ik zou het niet hardop durven uitspreken..quote:Op maandag 29 augustus 2016 16:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mag ik zeggen dat ik het superkut vind dat ie alle scheten van ariana als nieuws post of gaan we dan weer naar ONZ
je noemde de liefde van mijn leven t-swizzle ooit eens een hoer in een vlog, geloof hier niks vanquote:Op maandag 29 augustus 2016 16:18 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Held (En het is nog waar ook)
maar typen danquote:Op maandag 29 augustus 2016 16:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zou het niet hardop durven uitspreken..
Hermaaaaannnnnnnnquote:Op maandag 29 augustus 2016 16:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je noemde de liefde van mijn leven t-swizzle ooit eens een hoer in een vlog, geloof hier niks van
Make that the cat wise, you don't spiek stonecoal Englishquote:Op maandag 29 augustus 2016 16:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
My English is not so well maar dat komt nog wel.
Nah, niet hoer. Wel sletquote:Op maandag 29 augustus 2016 16:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je noemde de liefde van mijn leven t-swizzle ooit eens een hoer in een vlog, geloof hier niks van
I have it cold.quote:Op maandag 29 augustus 2016 16:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Make that the cat wise, you don't spiek stonecoal English
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |