quote:Zal Nederland dit jaar wel genoeg punten halen om volgen jaar weer mee te doen? Een 14e plek is niet veelbelovend. En de Duitsers hebben dit jaar een keisterk nummer.
Nederland is bij de loting voor het Eurovisie Songfestival op de veertiende plaats beland. Dat is vrijdag bekend geworden in de Letse hoofdstad Riga, waar de loting voor de volgorde is gehouden. Wie onze afgevaardigde wordt, is nog niet bekend.
De Letse zangeres Marie Naumova won vorig jaar het festival met "I wanna". Volgens goed gebruik is Letland dit jaar de gastheer van het festival. Nederland deed vorig jaar niet mee. De score van zestien punten die Michelle in 2001 haalde, bleek niet genoeg voor de deelname van een Nederlandse kandidaat in 2002.Wie er als vanouds vanuit gaat dat de deelnemers die het spits afbijten en die de rij sluiten de beste kans maken, kan het best zijn geld zetten op IJsland en Oostenrijk die de eerste twee posities bezetten, en Zweden en Slovenië die als laatste mogen aantreden op 24 mei.
Ik denk dat we het moeten doen in het "rechter rijtje",
quote:Ik vind dat het linker rijtje haalbaar moet zijn. Nas Beon
Op maandag 2 december 2002 18:20 schreef robh het volgende:[..]
Zal Nederland dit jaar wel genoeg punten halen om volgen jaar weer mee te doen? Een 14e plek is niet veelbelovend. En de Duitsers hebben dit jaar een keisterk nummer.
Ik denk dat we het moeten doen in het "rechter rijtje",
[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 02-12-2002 18:45]
quote:Ja. Maar met de prestaties van de nederlandse deelnemers wist ik niet zeker of ze er in MUZIEK wel op zitten te wachten (tis nog vroeg).
Op maandag 2 december 2002 18:22 schreef schatje het volgende:
Lieverd, had je dit niet beter in MUZIEK kunnen plaatsen.
Schopje dan maar.
Wanneer? Wanneer? Wanneer? Wanneer?
De artiesten, daar hoor je vaak toch nooit meer wat van.
quote:Vergeten we Teach In niet met Dingedong? Of willeke alberti
Op maandag 2 december 2002 18:26 schreef Zander het volgende:
Ik kijk meestal toch alleen naar de puntentelling..![]()
De artiesten, daar hoor je vaak toch nooit meer wat van.
Ik ben wel benieuwd of de grootse aanpak van de nederlandse voorronde effect zal hebben, en of we verder gaan komen dan eerder... al moet ik zeggen dat het bij Michelle een probleem was dat het nummer eigenlijk te goed was voor het songfestival, de meeste begrepen het niet denk ik... dus dan maar weer een vrolijk discodeuntje sturen , daarmee maak je de meeste kans om je in elk geval te kwalificeren voor het volgende jaar.
quote:Ehm, fout voorbeeld
Op maandag 2 december 2002 21:43 schreef robh het volgende:[..]
Vergeten we Teach In niet met Dingedong? Of willeke alberti
![]()
allemaal een aardige carriere gehad na het songfestival...
quote:Da's allemaal ook wel erg lang geleden, ik zou zelf geen enkele succesvolle artiest van de laatste vijf jaar Songfestival kunnen noemen.
Op maandag 2 december 2002 23:33 schreef ranja het volgende:
allemaal een aardige carriere gehad na het songfestival...
quote:
Op maandag 2 december 2002 23:50 schreef nixan het volgende:
Blue skies are for free.
And the sun will always shine for you and me....
quote:
Op maandag 2 december 2002 18:20 schreef robh het volgende:En de Duitsers hebben dit jaar een keisterk nummer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |