Dolberg is doorgestroomd vanuit de A, Cassierra is aangekocht. Die laten prima dingen zien in het speltechnische gedeelte waar Dolberg ook aardig goed afwerkt.quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Troaré (als hij rechtsbuiten staat ipv El Ghazi) en euhm..
Nou ja, we zijn niet slechter geworden.
Ook 4 bonuspunten door de overwinteringquote:Op zondag 28 augustus 2016 23:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
1 punt meer is wel verwaarloosbaar, maar dat maakt zijn stelling nog altijd wel dom.
Die tellen niet mee voor het land.quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:35 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ook 4 bonuspunten door de overwintering
Daar ben ik het wel mee eens. Milik of Traore vind ik voorlopig niet veel uitmaken. Maar heb niet het gevoel dat jullie beter zijn geworden.quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is de algemene coëfficient voor clubs, niet die voor het land.
Sanchez ipv van der Hoornquote:Op zondag 28 augustus 2016 23:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
KNVB is net Ajax. Genant gewoon.quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:35 schreef Caland het volgende:
Dick Advocaat
Ruud Gullit
..
..
..
Foeke Booy
quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:35 schreef Smoofie het volgende:
Kut ajax echt wtf. Maak de club maar kapot vuile ergeziektehonden
Ik heb net gefapt op Dolberg, het was werkelijk fantastisch.quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sanchez ipv van der Hoorn
We hebben nu drie spitsen, ook een verschil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |