Ik zou haar wel jouw nick uit willen horen spreken.quote:
Al een keer of 100 in de afgelopen 16 jaar op Fok!.quote:Op zondag 28 augustus 2016 22:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hebben jullie weleens nagedacht over wat voor uitzending jullie zouden willen maken en met welke fragmenten je die wil larderen?
Ik denk iets van Van koot & de Bie.quote:Op zondag 28 augustus 2016 22:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hebben jullie weleens nagedacht over wat voor uitzending jullie zouden willen maken en met welke fragmenten je die wil larderen?
En tot wat kernfragmenten gekomen?quote:Op zondag 28 augustus 2016 22:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Al een keer of 100 in de afgelopen 16 jaar op Fok!.
Er zit ook ergens iets onaangenaams in haar filosofie.quote:Op zondag 28 augustus 2016 22:13 schreef livelink het volgende:
Dan heb ik maar minder bereikt in mijn leven. Ik zou zo'n jeugd niet leuk vinden. Hartkloppingen als de pianolerares voor de deur staat...
Ik mis die intrinsieke motitvatie geloof ik.
Ik zie wel in dat het een weg is tot succes. Net zoals die Chinese tijgermoeders doen, maar ik twijfel of ik zo'n leven leuk zou vinden, ondanks het succes dat ze heeft. Ik heb er bewondering voor, maar ik ben totaal niet jaloers.quote:Op zondag 28 augustus 2016 22:14 schreef Reya het volgende:
[..]
Er zit ook ergens iets onaangenaams in haar filosofie.
Ik vind dat zij echt mooi oud is geworden.quote:Op zondag 28 augustus 2016 22:17 schreef golfer het volgende:
Prachtige film met de geweldige Simone Signoret.
Heb tranen met tuiten gehuild in de bioscoop.
Ik ook hoorquote:Op zondag 28 augustus 2016 22:07 schreef OProg het volgende:
Ik vind het vooral een geweldig leuke vrouw.
Maar dat zal mijn zwakte wel weer zijn.![]()
Lijkt mij vreselijk in ieder geval.quote:Op zondag 28 augustus 2016 22:13 schreef livelink het volgende:
Dan heb ik maar minder bereikt in mijn leven. Ik zou zo'n jeugd niet leuk vinden. Hartkloppingen als de pianolerares voor de deur staat...
Ik mis die intrinsieke motitvatie geloof ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |