Volgens mij had ze het in het begin over haar man.quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze heeft van haar vader meegekregen dat ze altijd moet presteren en actief moet zijn. Ik word al moe als ik er aan denk. Alleen het heen-en-weer gereis al. In Australie geeft ze leiding aan 1000 personen, zei ze. Maar dat kan kennelijk wel part-time.
Over haar privéleven is verder nog niks gezegd, dacht ik.
Okee... Thanksquote:Op zondag 28 augustus 2016 21:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze heeft van haar vader meegekregen dat ze altijd moet presteren en actief moet zijn. Ik word al moe als ik er aan denk. Alleen het heen-en-weer gereis al. In Australie geeft ze leiding aan 1000 personen, zei ze. Maar dat kan kennelijk wel part-time.
Over haar privéleven is verder nog niks gezegd, dacht ik.
In Brussel hadden wij dat ook een jaar lang. Ik barstte tijdens de eerste sessie in tranen uitquote:
Klopt.quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:47 schreef Monolith het volgende:
Volgens mij had ze het in het begin over haar man.
Dat lijkt me ook niet niks.quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:50 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
In Brussel hadden wij dat ook een jaar lang. Ik barstte tijdens de eerste sessie in tranen uit
Daarna ging het wel, maar die geur...
En in de master ook nog een maand anatomopathologie gedaan, net overleden mensen opensnijden en doodsoorzaak opsporen. Ook van een foetus
En dan wordt duidelijk welke functie dat giechelen heeft.quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:51 schreef Monolith het volgende:
Dit is wel weer een vrij heftig verhaal.
Was verschrikkelijk, al was ik eigenlijk een van de weinigen die er moeite mee had. Maar ontzettend waardevol in de opleiding tot arts, onmisbaar vind ik zelfs.quote:
Onmisbaar ongetwijfeld, maar wel moedig van eenieder die dat aangaat.quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:53 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Was verschrikkelijk, al was ik eigenlijk een van de weinigen die er moeite mee had. Maar ontzettend waardevol in de opleiding tot arts, onmisbaar vind ik zelfs.
Mja, ik weet het niet. Dat is in mijn ogen altijd wat makkelijker amateurpsychologie. Afgezien van haar tante lijken het me niet direct het soort ervaringen waarbij alles een beetje weglachen per definitie moet ontstaan als verdedigingsmechanisme.quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
En dan wordt duidelijk welke functie dat giechelen heeft.
Nou als we t toch over boezems en seks hebben. Volgens mij is ze best wel stoutquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |