SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kerstboom.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:18 schreef n1ek- het volgende:
Speelt Ajax nu met een ruit of met een punt?
Geen fanquote:Op zondag 28 augustus 2016 15:18 schreef Ajacied422 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze Ajax-supporter neem ik niet serieusquote:Op zondag 28 augustus 2016 15:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Klopt wel, 6 gele kaarten alquote:Op zondag 28 augustus 2016 15:18 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:21 schreef n1ek- het volgende:
Even wat Aphex Twin voor tijdens de thee.
Jonagold vind ik ook lekker ja.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:25 schreef Kopsterk het volgende:
Jonagold en Granny Smith zijn mijn favorieten.
Je, we winnen van GAE. Alles is goed.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik zei het toch gisteren GGMM, komt goed
Nee jij had Ajax al afgeschreven. En nu weer 3 punten achter PSV.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je, we winnen van GAE. Alles is goed.
(jij bent echt dom af en toe, makker)
Man man man..quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee jij had Ajax al afgeschreven. En nu weer 3 punten achter PSV.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |