De Jong: 'ga ervan uit dat ik de penalties straks weer ga nemen'quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:14 schreef Kopsterk het volgende:
Hendrix vraagt De Jong om geen penalty's meer te nemen
Siem ja.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:15 schreef Joezi het volgende:
[..]
De Jong: 'ga ervan uit dat ik de penalties straks weer ga nemen'
lal, dat wordt matten.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:15 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/nieuws/h(...)ys-meer-te-nemen.htm
Mag weer in beker tegen Willem II spelenquote:Op zondag 28 augustus 2016 15:18 schreef tompsv18 het volgende:
Jammer dat Krul is gehaald. Een heel seizoen Onana onder de lat was wel vermakelijk geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kerstboom.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:18 schreef n1ek- het volgende:
Speelt Ajax nu met een ruit of met een punt?
Geen fanquote:Op zondag 28 augustus 2016 15:18 schreef Ajacied422 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze Ajax-supporter neem ik niet serieusquote:Op zondag 28 augustus 2016 15:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Klopt wel, 6 gele kaarten alquote:Op zondag 28 augustus 2016 15:18 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:21 schreef n1ek- het volgende:
Even wat Aphex Twin voor tijdens de thee.
Jonagold vind ik ook lekker ja.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:25 schreef Kopsterk het volgende:
Jonagold en Granny Smith zijn mijn favorieten.
Je, we winnen van GAE. Alles is goed.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik zei het toch gisteren GGMM, komt goed
Nee jij had Ajax al afgeschreven. En nu weer 3 punten achter PSV.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je, we winnen van GAE. Alles is goed.
(jij bent echt dom af en toe, makker)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |