dm dan.quote:Op zondag 28 augustus 2016 10:20 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
K ga geen pics hier posten ben je leip
En zoek ook geen aandacht of zo wisf niet dat iedereen direct zo zou reageren
quote:Op zondag 28 augustus 2016 10:20 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
K ga geen pics hier posten ben je leip
En zoek ook geen aandacht of zo
ploxquote:Op zondag 28 augustus 2016 10:20 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
En zoek ook geen aandacht of zo wisf niet dat iedereen direct zo zou reageren
Van koolhydraten heb je maar een beperkte glycogeen of zo en als je meer carbs eet dan sla je dat op als vet dacht ikquote:Op zondag 28 augustus 2016 10:20 schreef zeer het volgende:
[..]
je schreef dit laatst ook al maar dat is echt dikke onzin man, kcal's zijn kcal's, je wordt te dik van te veel energie binnen krijgen
daarom veel bewegen als je denkt dat je te veel binnen krijgt of gewoon veel eten eten met lage kcal intensiteit
en als je maar genoeg groenten eet heb je geen last van macro's
Gedraag jullie ff manquote:Op zondag 28 augustus 2016 10:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dm dan.
nee, de aandachtzoeker is opso
ik denk dat je beter geen woorden kunt gebruiken waarvan je de betekenis niet kent want dit is niet te begrijpenquote:Op zondag 28 augustus 2016 10:22 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Van koolhydraten heb je maar een beperkte glycogeen of zo en als je meer carbs eet dan sla je dat op als vet dacht ik
Iig komt erop neer niet te veel suikers eten want niet alle carbs zijn hetzelfde toggg
op zondag ochtend? nehquote:
quote:Op zondag 28 augustus 2016 10:24 schreef kdricklamar het volgende:
K wil weer gymen en lkkr worden wnnr stopt dit warme weer
Omdat het warm is kan je niet naar gym?quote:Op zondag 28 augustus 2016 10:24 schreef kdricklamar het volgende:
Ga zwemmen dan.quote:Op zondag 28 augustus 2016 10:24 schreef kdricklamar het volgende:
Ahahahaha neejoh Hoezo nietquote:Op zondag 28 augustus 2016 10:24 schreef zeer het volgende:
[..]
ik denk dat je beter geen woorden kunt gebruiken waarvan je de betekenis niet kent want dit is niet te begrijpen
Mij ook hoor, maar ga dat ook niet delen hierquote:Op zondag 28 augustus 2016 10:24 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Meh, zit me wel iets dwars, maar laat maar.
Mijn Gym is 1 uur van mn huis en ga normaal fietsen maar met dit weer pfffquote:Op zondag 28 augustus 2016 10:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Omdat het warm is kan je niet naar gym?
Wat is dat voor rare redenering
woon je gvd in middle of nowhere of watquote:Op zondag 28 augustus 2016 10:27 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Mijn Gym is 1 uur van mn huis en ga normaal fietsen maar met dit weer pfff
njah verschillende macro's hebben metabolisch verschillende werking. mijn ervaring is dat een carb heavy diet me dik maakt. en kan ook komen omdat het me meer laat craven en ik daardoor kcal overschot krijg. maar dan voorkom ik die cravings liever door m'n dieet erop aan te passen, dan dat ik honger ga lopen lijequote:Op zondag 28 augustus 2016 10:20 schreef zeer het volgende:
[..]
je schreef dit laatst ook al maar dat is echt dikke onzin man, kcal's zijn kcal's, je wordt te dik van te veel energie binnen krijgen
daarom veel bewegen als je denkt dat je te veel binnen krijgt of gewoon veel eten eten met lage kcal intensiteit
en als je maar genoeg groenten eet heb je geen last van macro's
Ahhhhhhj mond houden johquote:Op zondag 28 augustus 2016 10:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
woon je gvd in middle of nowhere of wat
En 1 uur fietsen is geen excuus, dan heb je gelijk je warming up gedaan
Blijf dan maar 'zware botten' houdenquote:Op zondag 28 augustus 2016 10:29 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ahhhhhhj mond houden joh
Met dig weer ga ik geen 2 ur fietsen en les hebben en dan nog eens gym
Je kunt toch ook gewoon thuis workouts doen? Doe ik ook. Hoef ik echt niet voor naar een sportschool.quote:Op zondag 28 augustus 2016 10:29 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ahhhhhhj mond houden joh
Met dig weer ga ik geen 2 ur fietsen en les hebben en dan nog eens gym
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |