Me 2, een straatkat, maar niet vals (meestal)quote:Op zondag 28 augustus 2016 02:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Aaaaah memories, hier paste ik vroeger goed tussen, nu nog trouwens![]()
Jij hebt niet dat hele liedje geluisterdquote:
Daarna wel hoor, raar poffertjequote:Op zondag 28 augustus 2016 02:27 schreef Impressme het volgende:
[..]
Jij hebt niet dat hele liedje geluisterd![]()
![]()
Rare pannekoek ben je![]()
quote:Op zondag 28 augustus 2016 02:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daarna wel hoor, raar poffertje![]()
Ik ook, slaap zachtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer aanwezig in dit forum.
Soms kan je gewoon geen genoeg krijgen van een bepaald nummerquote:
quote:
Mooie videoquote:
Yeah rightquote:
Waar een mens allemaal welniet aan verslaafd kan raken zeg...goeie flow.quote:Op donderdag 1 september 2016 01:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
Nog steeds deze. Die tikkende klok ook.
Zin in kerst, nu al?quote:
Ik heb altijd zin in kerst, romantischquote:
Ooooooh god ja, die plaat neemt 55 procent van mijn hersencapaciteit in december inquote:Op vrijdag 2 september 2016 01:43 schreef Impressme het volgende:
[..]
Ik heb altijd zin in kerst, romantischKaarslicht enzo.
En WHAM
Deze is leukquote:Op vrijdag 2 september 2016 01:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ooooooh god ja, die plaat neemt 55 procent van mijn hersencapaciteit in december in
quote:
Yep, dan maar Princequote:
Let's go crazyquote:
quote:
Hier (uiteraard) ookquote:Op vrijdag 2 september 2016 02:16 schreef Impressme het volgende:
[..]Prince geeft mijn gevoelens al weer vanaf dat ik puber ben.
![]()
35 jaar geleden. Time flies.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |