Gewoon doorgeven wat je werkelijk betaald hebt, dus na korting. Dan komt het wel goed. Screenshot Ipv factuur werkt ook gewoon.quote:Op dinsdag 6 september 2016 13:31 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Alleen op de invoice staat 126,- terwijl ik een refund van 63 euro heb gekregen en dus in werkelijkheid 63 euro heb betaald.
Blackview bv6000quote:Op dinsdag 6 september 2016 13:36 schreef Posergoth6667 het volgende:
Ik ben op zoek naar een nieuwe telefoon. Voornamelijk op zoek naar:
- Qi laden
- Dual sim
- Redelijk schone Android versie
- Lange batterij duur (4 dagen of langer als het kan)
- 4G op alle netwerken
- Normaal scherm, dus 5, 5.5 inch, 6 als het echt een goed toestel is en geen rare fratsen zoals de Samsung Edge heeft
- Moet niet te fragiel wezen. Liefst ook waterdicht.
- NFC
Liefst niet te duur
Dan mag je er wel met ductape een powerbank aan vast tapen....quote:Op dinsdag 6 september 2016 13:36 schreef Posergoth6667 het volgende:
Ik ben op zoek naar een nieuwe telefoon. Voornamelijk op zoek naar:
- Qi laden
- Dual sim
- Redelijk schone Android versie
- Lange batterij duur (4 dagen of langer als het kan)
- 4G op alle netwerken
- Normaal scherm, dus 5, 5.5 inch, 6 als het echt een goed toestel is en geen rare fratsen zoals de Samsung Edge heeft
- Moet niet te fragiel wezen. Liefst ook waterdicht.
- NFC
Liefst niet te duur
Geen Qi charging (bij mij gaan USB poorten als eerste kapot). Vind er ook zeer weinig reviews over, vind het dan een beetje link om er dan 173 aan uit te geven. Verder zo te zien een mooie telefoon.quote:
Elephone P9000?quote:Op dinsdag 6 september 2016 14:35 schreef Posergoth6667 het volgende:
[..]
Geen Qi charging (bij mij gaan USB poorten als eerste kapot). Vind er ook zeer weinig reviews over, vind het dan een beetje link om er dan 173 aan uit te geven. Verder zo te zien een mooie telefoon.
Snap up deals, maar een paar units voor een erg lage prijs. Kans om te winnen is niet erg hoogquote:Op woensdag 7 september 2016 08:57 schreef Topicspace het volgende:
Ik heb denk ik een nieuwsbriefje o.i.d. gemist maar Banggood heeft acties met 99 cent aanbiedingen.
Wat houden die in? Soort prijsvraag of krijg je echt een netbookje voor 99 cent (te mooi om waard te zijn)?
http://www.banggood.com/X(...)-Inch-p-1076131.html
Hoeveel pakketje verwacht je nog op je oude adres binnen te krijgen die te langzaam/laat zijn?quote:Op woensdag 7 september 2016 09:07 schreef rene90 het volgende:
Whoop whoop, 1e bestelling op nieuwe adres gedaanEen tuinslang
0, heb er rekening mee gehouden omdat in die buurt je je pakketje ook niet terug zou zienquote:Op woensdag 7 september 2016 11:14 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Hoeveel pakketje verwacht je nog op je oude adres binnen te krijgen die te langzaam/laat zijn?
Zou jij voor me willen meten wat de diameter is van de kanalen (daar waar het oordopje aan zit) van de Hybrids? Kan het niet zo snel vinden via Google.quote:Op maandag 22 augustus 2016 15:39 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Ik heb ze (ook) beide. Die hybrids zijn wel een stukje groter, maar ik vind ze veel beter/lekkerder zitten dan de V3. De V3 steken wat minder uit, wat ik mooier vind en ook qua design vind ik ze mooier.
Over het geluidskwaliteit kan ik niet veel nuttigs zeggen, ik vond het wel wennen qua geluid, maar ik snap ook als mensen het beter vinden. Het klinkt wat 'voller' en 'bombastischer' denk ik, maar heb er niet veel verstand van.
zon X-hose ding toevallig?quote:Op woensdag 7 september 2016 09:07 schreef rene90 het volgende:
Whoop whoop, 1e bestelling op nieuwe adres gedaanEen tuinslang
de buren hebben er 1,feen idee hoe oud maar hij heeft wat gaatjes her en der maar werkt voor de rest primaquote:Op woensdag 7 september 2016 16:41 schreef Downstar het volgende:
[..]
zon X-hose ding toevallig?
[ afbeelding ]
Ik zoek namelijk ook een Tuinslang, ben wel eens benieuwd of zoiets nou echt lekker blijft werken. Zie er wel een aantal staan bij BG bijv.
Die shit werd destijds veel op tellsell achtige sites verkocht. Maar kom uiteraard gewoon vanuit china..
ik lees gemixte dingen;quote:Op woensdag 7 september 2016 16:50 schreef Metalfreak het volgende:
Ik lees eigenlijk alleen maar hele slechte reviews over zo'n dingen... Een tuinslang met "gaatjes her en der" vind ik al behoorlijk waardeloos moet ik zeggen.
ding hing buiten en ik weet niet hoe lang die daar al hangt hequote:Op woensdag 7 september 2016 16:50 schreef Metalfreak het volgende:
Ik lees eigenlijk alleen maar hele slechte reviews over zo'n dingen... Een tuinslang met "gaatjes her en der" vind ik al behoorlijk waardeloos moet ik zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |