Je vergeet er een.quote:Op zondag 28 augustus 2016 12:38 schreef Tyron het volgende:
Ooijer, Heitinga en nu Westermann
Leren ze het dan ook nooit.
Ze wilden Heitinga ook nog een tweejarig contract geven maar daar sprong Ling gelukkig nog voor. In de paar weken dat Ling hier was heeft hij ons een miljoen bespaardquote:Op zondag 28 augustus 2016 12:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja
Waar ze vorig jaar bij Heitinga er nog tussen kwamen en hem maar één jaar contract gaven, hebben ze dit bij Westermann wel gedaan. Zeker door de goede ervaring met Heitinga
Ik durf wel te stellen dat Ajax beter af was geweest als we Ling meteen als AD hadden aangesteld, toen Cruijff het voorstelde.quote:Op zondag 28 augustus 2016 12:51 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ze wilden Heitinga ook nog een tweejarig contract geven maar daar sprong Ling gelukkig nog voor. In de paar weken dat Ling hier was heeft hij ons een miljoen bespaard
Ooijer was nog een goede aankoop ook.quote:Op zondag 28 augustus 2016 12:38 schreef Tyron het volgende:
Ooijer, Heitinga en nu Westermann
Leren ze het dan ook nooit.
Omdat Overmars vorige week nog dacht dat deze selectie geweldig in elkaar stak.quote:Op zondag 28 augustus 2016 12:52 schreef KingRadler het volgende:
waarom hebben ze Ziyech niet eerder gehaald dan hadden ze CL gespeeld.
Ling als AD en Jordi als TDquote:
wat een klootvioolquote:Op zondag 28 augustus 2016 12:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat Overmars vorige week nog dacht dat deze selectie geweldig in elkaar stak.
Ik wilde net zeggen. Sommige koekwausmongooltjes schreeuwen ook maar wat.quote:Op zondag 28 augustus 2016 12:52 schreef Adames het volgende:
[..]
Ooijer was nog een goede aankoop ook.
Geen cent bespaard want Heitinga heeft zelf z'n contract ingeleverd.quote:Op zondag 28 augustus 2016 12:51 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ze wilden Heitinga ook nog een tweejarig contract geven maar daar sprong Ling gelukkig nog voor. In de paar weken dat Ling hier was heeft hij ons een miljoen bespaard
Sterker nog, verlengde hij zijn contract niet tot 2021?quote:Op zondag 28 augustus 2016 12:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dit had ik ook verwacht, maar marc bleef
Omdat Ajax geen extra middenvelders nodig heeft volgens Overmars.quote:Op zondag 28 augustus 2016 12:52 schreef KingRadler het volgende:
Die gaat echt niet komen. Als ze hem wel halen kan Overmars beter zijn koffers pakken.quote:Ziyech wordt in de wandelgangen regelmatig in verband gebracht met Ajax, omdat de middenvelders van de recordkampioen volgens de critici niet creatief genoeg zijn. Daar is Overmars het echter niet mee eens: “Daley Sinkgraven heeft creativiteit, Frenkie de Jong heeft dat, Abdelhak Nouri heeft dat… Die zijn er nu misschien nog niet, maar als je een speler als Ziyech haalt, dan leg je hem voor vier jaar vast. Dan weet je zeker dat je twee jongens kunt afschrijven.”
Volgens mij heb ik nog nooit supporters van een club zo zien smeken om het aankopen van een bepaalde speler. Dit is toch Ajax-onwaardig?quote:Op zondag 28 augustus 2016 12:52 schreef KingRadler het volgende:
Contract is ontbonden. M.a.w. Ajax heeft hem een flinke som geld meegegevenquote:Op zondag 28 augustus 2016 12:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Geen cent bespaard want Heitinga heeft zelf z'n contract ingeleverd.
Prima ook om de taalbarrière met de Marokkaanse jeugd te overbruggen.quote:Op zondag 28 augustus 2016 12:52 schreef Adames het volgende:
[..]
Ooijer was nog een goede aankoop ook.
De supporters weten veel beter wat er mist in de selectie denk ik ja.quote:Op zondag 28 augustus 2016 12:58 schreef KingRadler het volgende:
even serieus voor Overmars hoeft Ziyech eigenlijk niet.
Omdat supporters zeer ontevreden zijn probeert Marc nu een paniek aankoop te doen.
Ik vraag me soms echt af wie meer verstand van voetbal heeft de supporters of Overmars.
Het domste wat hij nu kan doen is juist Ziyech halen.quote:Op zondag 28 augustus 2016 12:58 schreef KingRadler het volgende:
even serieus voor Overmars hoeft Ziyech eigenlijk niet.
Omdat supporters zeer ontevreden zijn probeert Marc nu een paniek aankoop te doen.
Ik vraag me soms echt af wie meer verstand van voetbal heeft de supporters of Overmars.
Kan ie mooi na twee jaar voor een leuk bedrag weer verkocht worden.quote:Op zondag 28 augustus 2016 13:02 schreef TheJanitor het volgende:
Hopen dat ze slim genoeg zijn hem 5 jaar vast te leggen als je hem haalt voor zo'n 14 miljoen.
Is Ziyech er al Stijn?quote:Op zondag 28 augustus 2016 13:15 schreef Ajacied422 het volgende:
RIEDEWALD OP ZES JONGENS!!!!
[ afbeelding ]
Binnen 48 uur, maandag medische keuring zoals het er nu voorstaat.quote:Op zondag 28 augustus 2016 13:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een kwestie van tijd .
Oh, dat had ik nog niet gelezen. Bronnetje?quote:Op zondag 28 augustus 2016 13:18 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Binnen 48 uur, maandag medische keuring zoals het er nu voorstaat.
quote:Op zondag 28 augustus 2016 13:15 schreef Ajacied422 het volgende:
RIEDEWALD OP ZES JONGENS!!!!
[ afbeelding ]
Ik ken iemandquote:Op zondag 28 augustus 2016 13:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oh, dat had ik nog niet gelezen. Bronnetje?
Weer lekker rommelen met opstelling, moe word je ervan. Haal die gek Viergever weg. Sanchez en Veltman plekkie opschuiven en Tete RBquote:Op zondag 28 augustus 2016 13:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens
Younes - Dolberg - Traore
Klaassen - Riedewald - Gudelj
Dijks - Viergever - Sanchez - Veltman
Onana
Ik ben zeer benieuwd waar Klaassen zich nu gaat opstellen. Of hij gewoon als half gaat spelen of dat hij weer bij de spits gaat hangen.quote:Op zondag 28 augustus 2016 13:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens
Younes - Dolberg - Traore
Klaassen - Riedewald - Gudelj
Dijks - Viergever - Sanchez - Veltman
Onana
Volkomen logisch. Rotte appels Bazoer en Ghazi eruit en Traore ope de vleugel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |