SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff![]()
![]()
Vraagprijs meer dan 14 miljoen, 8 miljoen bieden en dan uitkomen op 11 miljoen exclusief bonussenOh.![]()
Ik hou er niet zo van om over hypothetische situaties te discussiëren, maar ik zou het onzinnig vinden. We hebben al 18 middenvelders.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 18:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is jouw mening over zijn eventuele komst? Zou je het een goede aankoop vinden?![]()
Eens wel.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 18:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik hou er niet zo van om over hypothetische situaties te discussiëren, maar ik zou het onzinnig vinden. We hebben al 18 middenvelders.Oh.![]()
Uitstekend repertoirequote:Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Zullen ze ook wel doen lijkt me.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 18:38 schreef Typisch het volgende:
Twente moet gewoon een miljoentje of 2-3 meer vragen dan dat ze aan Fener vragen.Oh.![]()
Oh, dacht dat je Riedewald bedoelde. Bazoer had je vorig jaar al moeten verkopen, toen kon je er waarschijnlijk nog een goede prijs voor vangen. Bazoer is een zwakke schakel in dit Ajax, vorig jaar ook al eigenlijk maar toen maakte hij nog wel eens een doelpunt wat het dan weer wat verbloemde.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 17:32 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Bazoer. Oh en mocht je niet weten wie Frank Rijkaard is: klik
En je hoeft mij niet uit te leggen wie Rijkaard is hoor, hij doet ook in de verste verte niet aan Bazoer denken (buiten dat ze beide van Surinaamse origine zijn).Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
#BBCquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 18:43 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Oh, dacht dat je Riedewald bedoelde. Bazoer had je vorig jaar al moeten verkopen, toen kon je er waarschijnlijk nog een goede prijs voor vangen. Bazoer is een zwakke schakel in dit Ajax, vorig jaar ook al eigenlijk maar toen maakte hij nog wel eens een doelpunt wat het dan weer verbloemde.
En je hoeft mij niet uit te leggen wie Rijkaard is hoor, hij doet ook in de verste verte niet aan Bazoer denken (buiten dat ze beide van Surinaamse origine zijn).![]()
Bazoer was de nieuwe Gullit en/of Yaya Touré. Riedewald was de nieuwe Rijkaard idd.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 18:43 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Oh, dacht dat je Riedewald bedoelde. Bazoer had je vorig jaar al moeten verkopen, toen kon je er waarschijnlijk nog een goede prijs voor vangen. Bazoer is een zwakke schakel in dit Ajax, vorig jaar ook al eigenlijk maar toen maakte hij nog wel eens een doelpunt wat het dan weer verbloemde.
En je hoeft mij niet uit te leggen wie Rijkaard is hoor, hij doet ook in de verste verte niet aan Bazoer denken (buiten dat ze beide van Surinaamse origine zijn).Charlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Was het maar zo'n feest.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 18:44 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Bazoer was de nieuwe Gullit en/of Yaya Touré. Riedewald was de nieuwe Rijkaard idd.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Vooralsnog hoeft Bazoer alleen maar te banken en de vergelijking met Touré is compleet.quote:Charlie: How's it going in there?
Mond spoelen met zeep. Yaya is een legend.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 18:47 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Vooralsnog hoeft Bazoer alleen maar te banken en de vergelijking met Touré is compleet.![]()
Yaya is een legend omdat hij vanaf dit seizoen 12 miljoen per jaar pakt met tribune zitten.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 18:48 schreef j95 het volgende:
[..]
Mond spoelen met zeep. Yaya is een legend.Charlie: How's it going in there?
Poepz0r, beste poepz0r.
De enige die momenteel het niveau van de sociale werkplaats etaleert, ben jij. Post bitte normaal mee.![]()
Dat kan kloppen aangezien ik daar leiding geef aan zo'n 25 autisten ouwe reus.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 18:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Poepz0r, beste poepz0r.
De enige die momenteel het niveau van de sociale werkplaats etaleert, ben jij. Post bitte normaal mee.![]()
Hij verdient het na jaren noeste arbeid.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 18:49 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Yaya is een legend omdat hij vanaf dit seizoen 12 miljoen per jaar pakt met tribune zitten.![]()
Ken je van alle 25 hun username?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 18:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat kan kloppen aangezien ik daar leiding geef aan zo'n 25 autisten ouwe reus.Charlie: How's it going in there?
Dat onderzoek loopt nu. Ze zeiden WIJ ZITTEN NIET OP FOK! Dat gelooft niemand.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 18:54 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ken je van alle 25 hun username?![]()
Ga er nou niet op in.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 18:54 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ken je van alle 25 hun username?![]()
I know, kon het echt niet laten.quote:
On topic maar weer.Charlie: How's it going in there?
Stoute jongenquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 18:57 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
I know, kon het echt niet laten.
On topic maar weer.![]()
![]()
Wat hoop ik dat Ziyech komt, zal mij een rotzorg zijn of er nog iemand weggaat. Hij is sowieso beter dan elke speler die er nu staat![]()
Dachten we met Sulejmani ook. Zou mij niets verbazen als hij komt en er geen kut van gaat bakken #genotquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 18:59 schreef Heeinz het volgende:
Wat hoop ik dat Ziyech komt, zal mij een rotzorg zijn of er nog iemand weggaat. Hij is sowieso beter dan elke speler die er nu staat![]()
Ziyech laat het natuurlijk wel een dikke 2.5 jaar langer zien.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 19:00 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dachten we met Sulejmani ook. Zou mij niets verbazen als hij komt en er geen kut van gaat bakken #genotCharlie: How's it going in there?
Uiteraard maar hij moet wennen he aan het AJAX SYSTEEMquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 19:02 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ziyech laat het natuurlijk wel een dikke 2.5 jaar langer zien.![]()
![]()
Gewoon een jaartje in het tweede wennenquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 19:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Uiteraard maar hij moet wennen he aan het AJAX SYSTEEM![]()
![]()
En dan uitlenen aan Utrecht boh wat een genotquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 19:12 schreef j95 het volgende:
[..]
Gewoon een jaartje in het tweede wennen![]()
Dit, dat gelul dat we al 10 middenvelders hebbenquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 18:59 schreef Heeinz het volgende:
Wat hoop ik dat Ziyech komt, zal mij een rotzorg zijn of er nog iemand weggaat. Hij is sowieso beter dan elke speler die er nu staatal zie ik het niet rond komen.
Snelle Egel![]()
Is natuurlijk geen gelul. Je kan moeilijk iemand halen terwijl je zelf daar kapitaal hebt lopen etc dan moet je wachten tot iemand gaat vertrekken en dat lijkt nu te gebeuren, vandaar dat ze hem alsnog willen hebben.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 19:13 schreef S0nic het volgende:
[..]
Dit, dat gelul dat we al 10 middenvelders hebbenal zie ik het niet rond komen.
![]()
Dan ga ik wel hard lachen als Overmars nu zegt dat hij te duur is.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 19:13 schreef S0nic het volgende:
[..]
Dit, dat gelul dat we al 10 middenvelders hebbenal zie ik het niet rond komen.
Oh.![]()
Man die DagoMars maakt zich met de dag belachelijker. Wat zou hij deze keer geboden hebben? 8 terwijl ze 12 willen aan het eind van de periode? Nu 3 dagen niks laten horen en dan vergeten te bellen omdat je een avondje gaat chinezen met Sar?
Twente wil nu de hoofdprijs (en terecht) je hebt dikke winst op Milik en doet moeilijk om 15? Miljoen voor Ziyech.Narf!![]()
Jij gelooft dat verhaal van Overmars?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 19:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Is natuurlijk geen gelul. Je kan moeilijk iemand halen terwijl je zelf daar kapitaal hebt lopen etc dan moet je wachten tot iemand gaat vertrekken en dat lijkt nu te gebeuren, vandaar dat ze hem alsnog willen hebben.
Snelle Egel![]()
Jaaaaaaa lekker hoog beginnenquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 19:29 schreef Sickert het volgende:
Man die DagoMars maakt zich met de dag belachelijker. Wat zou hij deze keer geboden hebben? 8 terwijl ze 12 willen aan het eind van de periode? Nu 3 dagen niks laten horen en dan vergeten te bellen omdat je een avondje gaat chinezen met Sar?
Twente wil nu de hoofdprijs (en terecht) je hebt dikke winst op Milik en doet moeilijk om 15? Miljoen voor Ziyech.![]()
![]()
Bosz denkt niet aan Ziyech: ‘Ik heb op dit moment acht middenvelders’
16 augustus 2016
Overmars: 'Ziyech is een fantastische speler, maar wij zullen hem niet halen'
19 augustus 2016
Ajax heeft zich gemeld bij FC Twente voor de diensten van Hakim Ziyech, zo weet FOX Sports te melden.
27 augustus 2016
![]()
![]()
Mike Verweij zal wel nog een boos tweetje sturen omdat NOS en FOX niet de Telegraaf als bron hebben.![]()
Je bent in nood, hebt poen zat en Twente weet dat ook. Denk je echt dat hij onder de 12 miljoen weg gaat?quote:
Narf!![]()
Wat snap je niet aan onderhandelenquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 19:29 schreef Sickert het volgende:
Twente wil nu de hoofdprijs (en terecht) je hebt dikke winst op Milik en doet moeilijk om 15? Miljoen voor Ziyech.![]()
Dat Overmars beschuldigd wordt van het Chinezen is trouwens op niks gebaseerd, want het was van de Boog die dat deed.Oh.![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 18:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
Vraagprijs meer dan 14 miljoen, 8 miljoen bieden en dan uitkomen op 11 miljoen exclusief bonussen![]()
![]()
Niet weten dat Marc een gigantisch netwerk heeft.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 19:33 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Hoop zo erg dat Fener er met Ziyech vandoor gaat en Marc geen tweede keus achter de hand heeft![]()
![]()
Meer is hij sowieso niet waard.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 19:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Denken dat je nu Ziyech krijgt voor 11 miljoen.![]()
Met makkelijke bonussen erbij wat kan oplopen tot 13/14 miljoen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 19:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Denken dat je nu Ziyech krijgt voor 11 miljoen.
Dat is nog steeds een gigantische hoofdprijs voor Twente hoor.Oh.![]()
Je zei net zonder bonus.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 19:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met makkelijke bonussen erbij wat kan oplopen tot 13/14 miljoen.
Dat is nog steeds een gigantische hoofdprijs voor Twente hoor.![]()
2 miljoen extra als Ajax de CL haalt. Ooit.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 19:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met makkelijke bonussen erbij wat kan oplopen tot 13/14 miljoen.
Dat is nog steeds een gigantische hoofdprijs voor Twente hoor.![]()
Oh ja. Miss heeft Arsenal nog een leuk voetballertje. Sanogo IIquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 19:44 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Niet weten dat Marc een gigantisch netwerk heeft.![]()
![]()
Dit is echt een hele slechte poging tot trollen of smerig domquote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 19:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit is echt een hele slechte poging tot trollen of smerig domen badder die ook nog een schepje er bovenop gooit
![]()
Twente gaat Netto zo 18 miljoen laten betalenquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 19:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
11 miljoen exclusief bonussen.
Dus 11 miljoen vast en dat kan er nog bijkomen.RED ONS HENNIEGOD![]()
Moet je alsnog in de buurt van 15 miljoen komen. Twente is ook niet gek.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 19:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
11 miljoen exclusief bonussen.
Dus 11 miljoen vast en dat kan er nog bijkomen.![]()
1 miljoen extra voor de jaren dat Ajax CL haalt zolang Ziyech onder contract staat in die periode. Dan nog wat bedragen voor aantal kools en aantal wedstrijden.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 19:48 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
2 miljoen extra als Ajax de CL haalt. Ooit.Oh.![]()
Helaas is Davy echt zo dom. Die heeft het begrijpend lezen op de basisschool overgeslagen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 19:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit is echt een hele slechte poging tot trollen of smerig dom![]()
Mooi hoe het dagen later nog zo diep zitquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 19:51 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Helaas is Davy echt zo dom. Die heeft het begrijpend lezen op de basisschool overgeslagen.![]()
![]()
Die 1 miljoen zou slim zijn van Overmars, want die hoeft hij dan nooit uit te betalen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 19:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
1 miljoen extra voor de jaren dat Ajax CL haalt zolang Ziyech onder contract staat in die periode. Dan nog wat bedragen voor aantal kools en aantal wedstrijden.![]()
We zullen het gaan zien.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 19:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Twente gaat Netto zo 18 miljoen laten betalen
Sowieso moet Ajax het bekend maken met die bedragen dus weten we het meteen.Dat zal Twente vragen en komen ze in het midden uit. Al zie ik best gebeuren dat Fenerbahce opeens een groot bod doet of een andere club ineens.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 19:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Moet je alsnog in de buurt van 15 miljoen komen. Twente is ook niet gek.Oh.![]()
ja, gaat die lekker in FM?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 19:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
1 miljoen extra voor de jaren dat Ajax CL haalt zolang Ziyech onder contract staat in die periode. Dan nog wat bedragen voor aantal kools en aantal wedstrijden.![]()
Doel je nu nog steeds op je 'gevatte' PM's?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 19:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mooi hoe het dagen later nog zo diep zit
Ik meende het echt hoor, ik maak me serieus zorgen om je.![]()
We gaan het zien.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 19:52 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Die 1 miljoen zou slim zijn van Overmars, want die hoeft hij dan nooit uit te betalen.Oh.![]()
Bovendien denkt Marc de hele dag dat hij FM zit te spelen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 19:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gebeurt in de echte voetballerij ook continu, dus beetje makkelijke poging tot trollen.![]()
Ik denk dat als Marc FM zou gaan spelen hij nog betere lijstjes kan maken ook.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 19:55 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Bovendien denkt Marc de hele dag dat hij FM zit te spelen.Oh.![]()
De wanhoop en druk is groot volgens mij , dus Twente gaat die idioot helemaal uitmelken.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 19:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We zullen het gaan zien.
Sowieso moet Ajax het bekend maken met die bedragen dus weten we het meteen.
[..]RED ONS HENNIEGOD![]()
Dat is hun goed recht natuurlijk, zou me niks verbazen als Marc het dan alsnog afblaast.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 19:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
De wanhoop en druk is groot volgens mij , dus Twente gaat die idioot helemaal uitmelken.
Waar ik niet ontevreden mee zou zijn. Kan hij nog even een paar dagen op zoek naar een buitenspeler en linksback.Oh.![]()
En Westermannquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 20:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Doe dan Gudelj+Schöne ipv Onanagod![]()
Misschien gaat het hier al fout. Dat eeuwige gehype.quote:Bij Ajax is elk talent een supertalent
Ajax heeft niet alleen twee nieuwe Laudrups in zijn selectie, het heeft ook Riechedly Bazoer nog, de nieuwe Frank Rijkaard. En Abdelhak Nouri (17) moet zijn debuut weliswaar nog maken, het ventje lijkt spre-kend op Johan Cruijff. Wat is dat toch bij Ajax, met die eeuwige, lyrische verering van nieuw talent? En wordt dat ooit nog een onsje minder?
Hoeveel Ajax-talent is er al wel niet ten onder gegaan aan alle verwachtingen?
Legia Warschau-Ajax was nog niet zo heel lang bezig, toen commentator Sierd de Vos opeens over Frank Rijkaard begon. Riechedly Bazoer is een jongen van achttien jaar. Hij speelde een wedstrijdje of tien in het eerste van Ajax. Maar in de tred van de tiener meende 'El Sierd' alvast een equivalent van Frank Rijkaard te ontdekken - en het was niet als grapje bedoeld.
Henk Spaan, fervent hobbytalentenspotter en Parool-columnist, was een paar dagen eerder ook al over 'de nieuwe Frank Rijkaard' begonnen, zonder ook maar een spoortje van ironie of aarzeling. Oh ja, en Abdelhak Nouri moet dan weliswaar zijn debuut nog maken, hij toont nu al verbluffende gelijkenissen met Johan Cruijff.
Wat is dat toch bij Ajax? Die eeuwige hang naar absurde superlatieven, nog ruim voordat een voetballer tot serieuze bloei is gekomen. Viktor Fischer? De nieuwe Laudrup. Lucas Andersen? Oók de nieuwe Laudrup.![]()
Leuk artikel van Sunri5equote:Op zaterdag 27 augustus 2016 20:03 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Misschien gaat het hier al fout. Dat eeuwige gehype.Oh.![]()
Maar die komen er niet en dat weet jij ookquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 19:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is hun goed recht natuurlijk, zou me niks verbazen als Marc het dan alsnog afblaast.
Waar ik niet ontevreden mee zou zijn. Kan hij nog even een paar dagen op zoek naar een buitenspeler en linksback.RED ONS HENNIEGOD![]()
Kloptquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 20:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar die komen er niet en dat weet jij ook
Of ze presenteren Ziyech dan als buitenspeler (als hij al komt, waar ik sceptisch over ben)Oh.![]()
100 procent waar. Andersen is niveau Willem II, Fischer is nooit beter geworden sinds zijn debuut en Muric is vertrokken zonder eerste elftal ervaring. Ik moet het ook nog maar zien met vd Beek en Nouri.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 20:03 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Misschien gaat het hier al fout. Dat eeuwige gehype.![]()
Ach het elftal is toch al naar de klote , kan dat er ook nog wel bijquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 20:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt
Of ze presenteren Ziyech dan als buitenspeler (als hij al komt, waar ik sceptisch over ben)RED ONS HENNIEGOD![]()
Billie Turf gaat niet meer reageren nu.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 19:53 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Doel je nu nog steeds op je 'gevatte' PM's?
Ik meende het echt hoor, ik maak me serieus zorgen om je.![]()
Marc komt er ook gewoon mee weg bij de massa als hij Ziyech haalt.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 20:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ach het elftal is toch al naar de klote , kan dat er ook nog wel bijZal bij dat Twente sowieso nog een verbetering zijn ook na hun vorige bestuurquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 20:14 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
De hele zooi dumpen.Dat mee en ze krijgen 20 miljoen van me.
Oh.![]()
Geweldige voetballer en zeker beter dan dat betonmiddenveld maar ik vrees dat het een Mahertje gaat wordenquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 20:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Marc komt er ook gewoon mee weg bij de massa als hij Ziyech haalt.
[..]RED ONS HENNIEGOD![]()
Muah hij is wel beter dan Maher denk ik. Maar ik ben ook niet overtuigd dat hij hier zomaar past.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 20:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Geweldige voetballer en zeker beter dan dat betonmiddenveld maar ik vrees dat het een Mahertje gaat wordenOh.![]()
Iemand met een eigen mening tussen al die brave kontkruipers kan weleens gaan botsen jaquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 20:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah hij is wel beter dan Maher denk ik. Maar ik ben ook niet overtuigd dat hij hier zomaar past.RED ONS HENNIEGOD![]()
Gudelj zal het wel niet pikken dat iemand anders de grote vedette wil zijn.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 20:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Iemand met een eigen mening tussen al die brave kontkruipers kan weleens gaan botsen jaOh.![]()
Tijd voor een herintroductie van kleedkamer 2quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 20:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gudelj zal het wel niet pikken dat iemand anders de grote vedette wil zijn.RED ONS HENNIEGOD![]()
Ik zou graag bij die onderhandelingen tussen Lambiek en Netto zitten, wat jij?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 20:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tijd voor een herintroductie van kleedkamer 2Oh.![]()
Lambiek sleept er zo een 3 contract uit + gegarandeerde basisplaats .quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 20:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou graag bij die onderhandelingen tussen Lambiek en Netto zitten, wat jij?RED ONS HENNIEGOD![]()
Realiteitsaankoopgenotquote:. Het is echt niet zo dat we na twee verloren potjes gelijk een nieuwe speler kopen
. Het is al jaren niet om aan te gluren.
Noodles![]()
Als je van 'we gaan Ziyech niet halen, dat zou onze eigen jeugd in de weg staan' naar een bod gaat na één wedstrijd, bespeur ik toch enige paniek.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 20:46 schreef ikhouvannoodles het volgende:
[..]
Realiteitsaankoopgenot. Het is echt niet zo dat we na twee verloren potjes gelijk een nieuwe speler kopen
. Het is al jaren niet om aan te gluren.
Gewoon, zodat men lekker even over wat anders kan praten. Sowieso zou Ziyech natuurlijk een gekke aankoop zijn voor Ajax, zou totaal geen visie in zitten. Jullie hebben toch al 40-45 middenvelders?Laffe huichelaar![]()
Wanneer Gudelj ooit op de bank terecht komt gaat hij heel vervelend worden denk ik zo maar.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 20:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gudelj zal het wel niet pikken dat iemand anders de grote vedette wil zijn.Snelle Egel![]()
Wat betreft dat eerste schijnt het wel zo te zijn dat er interesse is in Bazoer, Schone en Sink. Neemt niet helemaal weg dat er wat paniek bij zit, maar nuanceert het wel een beetjequote:Op zaterdag 27 augustus 2016 20:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als je van 'we gaan Ziyech niet halen, dat zou onze eigen jeugd in de weg staan' naar een bod gaat na één wedstrijd, bespeur ik toch enige paniek.
Gewoon, zodat men lekker even over wat anders kan praten. Sowieso zou Ziyech natuurlijk een gekke aankoop zijn voor Ajax, zou totaal geen visie in zitten. Jullie hebben toch al 40-45 middenvelders?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Boilesen trajectje dan maarquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 20:55 schreef S0nic het volgende:
[..]
Wanneer Gudelj ooit op de bank terecht komt gaat hij heel vervelend worden denk ik zo maar.
Oh.![]()
Liever vervelend op de bank bij Jong dan vervelend op het veld in de Arenaquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 20:55 schreef S0nic het volgende:
[..]
Wanneer Gudelj ooit op de bank terecht komt gaat hij heel vervelend worden denk ik zo maar.wooblabalurg![]()
Even totaal off topic, nog meer mensen die niet verwacht hadden dat Blind onder Mourinho zoveel zou spelen? Toch knap wel.Snelle Egel![]()
Zeker knap, maar hij is ook gewoon een goede speler. Ook al willen veel PSV'ers en Feyenoorders ons graag anders doen geloven.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 21:15 schreef S0nic het volgende:
Even totaal off topic, nog meer mensen die niet verwacht hadden dat Blind onder Mourinho zoveel zou spelen? Toch knap wel.Oh.![]()
Maar ik begrijp dus dat we nu niet meer 8 goede middenvelders hebben?
Sink, Nuri en Frenk hebben ander profiel gekregen?![]()
Waarom hebben wij dit ventje niet opgehaald?twitter:FOXSportsnl twitterde op zaterdag 27-08-2016 om 21:20:35Steven Berghuis scoort en De Kuip explodeert! Feyenoord swingt. #feyexc https://t.co/3rkvIyhkhB reageer retweet
![]()
Blind werkt hard en maakt goede keuzes, dat past in de zekerheden doe Mourinho in zijn teams wil. Natuurlijk is het geen tank maar dat is dus des te knapper zou je kunnen zeggen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 21:15 schreef S0nic het volgende:
Even totaal off topic, nog meer mensen die niet verwacht hadden dat Blind onder Mourinho zoveel zou spelen? Toch knap wel.wooblabalurg![]()
omdat hij niet goed genoeg isquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 21:23 schreef j95 het volgende:
Waarom hebben wij dit ventje niet opgehaald?twitter:FOXSportsnl twitterde op zaterdag 27-08-2016 om 21:20:35Steven Berghuis scoort en De Kuip explodeert! Feyenoord swingt. #feyexc https://t.co/3rkvIyhkhB reageer retweet
![]()
Bazoer, Sinkgraven en Schöne is interesse voor.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 21:23 schreef Vjenne12345 het volgende:
Maar ik begrijp dus dat we nu niet meer 8 goede middenvelders hebben?
Sink, Nuri en Frenk hebben ander profiel gekregen?Oh.![]()
Dat was eerder niet?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 21:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bazoer, Sinkgraven en Schöne is interesse voor.![]()
![]()
Omdat hij anders voor Ghazi op de bank zou zitten, net als Cerny.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 21:23 schreef j95 het volgende:
wooblabalurg![]()
Blijkbaar niet.quote:
Al is het volgens mij ook gewoon een lulpraatje van Mike om het nu goed te praten dat ze voor Ziyech gaan
Oh.![]()
Sinkgraven en Bazoer verkopen zou heel dom zijn, aldus ik.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 21:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bazoer, Sinkgraven en Schöne is interesse voor.wooblabalurg![]()
Eens.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 21:26 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Sinkgraven en Bazoer verkopen zou heel dom zijn, aldus ik.Oh.![]()
Hoe weet je dat? Klopt wel idd. Al ben ik beter op links. Naar binnen trekken voor het schot, dat werk.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 21:28 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij Ghazi nog uit de basis speelt op het moment.![]()
Jii weet vast wel waar een hoge bal terecht komt, dat kan Anwar dus echt niet.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 21:31 schreef j95 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Klopt wel idd. Al ben ik beter op links. Naar binnen trekken voor het schot, dat werk.wooblabalurg![]()
Milik scoort even 2x tegen Ac Milan. Mis die gast. Wij hebbenTraore
De man die 11.25% van zijn schoten scoort.
![]()
Dolberg en Cassierra kunnen beter in de spits. Traore heeft wel heel veel kwaliteit.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 21:36 schreef TheJanitor het volgende:
Milik scoort even 2x tegen Ac Milan. Mis die gast. Wij hebbenTraore
De man die 11.25% van zijn schoten scoort.
wooblabalurg![]()
Als je maar 11,25% van je schoten scoort als spits is dat echt heel weinig.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 21:37 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dolberg en Cassierra kunnen beter in de spits. Traore heeft wel heel veel kwaliteit.![]()
Je moet wat je gebrek aan beleid verbloemenquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 21:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Blijkbaar niet.
Al is het volgens mij ook gewoon een lulpraatje van Mike om het nu goed te praten dat ze voor Ziyech gaan![]()
![]()
Is dat ook van toen hij op de zijkant stond of enkel dat laatste halfjaar in de spits bij Vitesse?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 21:38 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Als je maar 11,25% van je schoten scoort als spits is dat echt heel weinig.wooblabalurg![]()
Snap echt bij god niet waarom je die jongen niet aan het begin van de transferperiode haalt? Alsof je in je 2 maand schone niet kan slijten?![]()
De RVC lijkt er strak op te zitten. Sanchez en Cassierra mochten ook niet komen voordat Rhijn en Mike weg waren, naar het schijnt.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 21:42 schreef Wotte het volgende:
Snap echt bij god niet waarom je die jongen niet aan het begin van de transferperiode haalt? Alsof je in je 2 maand schone niet kan slijten?wooblabalurg![]()
Snap sowieso niet dat ze Schöne dan niet net als Serero gewoon meteen hebben proberen te slijten.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 21:42 schreef Wotte het volgende:
Snap echt bij god niet waarom je die jongen niet aan het begin van de transferperiode haalt? Alsof je in je 2 maand schone niet kan slijten?
Al lukt dat ook niet echt in het geval van laatstgenoemde.Oh.![]()
Spreekt niet echt vertrouwen uit dan. Financieel gezien is het goed, sportief gezien is het mij een raadsel. Maar goed ik ben dan ook allle vertrouwen in dat bestuur kwijt geraakt sinds Rostov. Begrijp ook niet waarom er nog steeds geen buitenspeler is, een professionele organisatie als Ajax zou toch wel enkele haalbare opties op een lijstje moeten hebben? Niet de baileys van deze wereld waar je bij voorbaat al weet dat het een lastige zaak gaat worden. Al met al begint het bestuur van Ajax wel een beetje op de in de media geschetste amateuristische ons kent ons boeltje te lijken wat mij betreft.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 21:44 schreef Baconbus het volgende:
[..]
De RVC lijkt er strak op te zitten. Sanchez en Cassierra mochten ook niet komen voordat Rhijn en Mike weg waren, naar het schijnt.![]()
Zou Bergkamp nog iets te vertellen hebben? Jonk leek wel een visie te hebben. Westermann kopen getuigt daar niet echt van.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 21:53 schreef Wotte het volgende:
[..]
Spreekt niet echt vertrouwen uit dan. Financieel gezien is het goed, sportief gezien is het mij een raadsel. Maar goed ik ben dan ook allle vertrouwen in dat bestuur kwijt geraakt sinds Rostov. Begrijp ook niet waarom er nog steeds geen buitenspeler is, een professionele organisatie als Ajax zou toch wel enkele haalbare opties op een lijstje moeten hebben? Niet de baileys van deze wereld waar je bij voorbaat al weet dat het een lastige zaak gaat worden. Al met al begint het bestuur van Ajax wel een beetje op de in de media geschetste amateuristische ons kent ons boeltje te lijken wat mij betreft.wooblabalurg![]()
Kan hij praten dan?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 22:04 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Zou Bergkamp nog iets te vertellen hebben?![]()
Godengoalquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 22:18 schreef Wave103 het volgende:
De man van 30 mio in actie
https://streamable.com/1rs0Charlie: How's it going in there?
Die had ik er ook nog ingeschoten xdquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 22:18 schreef Wave103 het volgende:
https://streamable.com/1rs0![]()
Dat zou een goal van Sigthorsson kunnen zijn.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 22:18 schreef Wave103 het volgende:
https://streamable.com/1rs0Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Zijn 2e goal was wel gewoon goedquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 22:21 schreef Wotte het volgende:
[..]
Die had ik er ook nog ingeschoten xdCharlie: How's it going in there?
Lijkt me wel. Altijd beetje raar dat mensen denken dat hij geen inbreng heeft omdat hij geen mediageile wannabe is. De man is een legende en wil op de achtergrond, als club lijkt me dat heel prettig, al genoeg ego's.quote:wooblabalurg![]()
Vol voor de derde plaats, achter psv en willem2 dan maar dit seizoen.xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)![]()
Meer clubs met hoge biedingen die zich gemeld hebben bij Twente voor hem, dus ik denk niet dat het Marc gaat lukkenquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:16 schreef Brammess het volgende:
Ziyech heeft de Twente fans op zijn feestboek bedankt.
Wel zette hij dit eronder:
[ afbeelding ].
Oh.![]()
Als we Ziyech niet halen is Ajax failliet.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ajax gaat morgen toch wel gewoon winnen? Zou wat zijn als ze punten verspelen morgen. Dan breekt de hel en paniek los.![]()
+1 miljoenquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:16 schreef Brammess het volgende:
Ziyech heeft de Twente fans op zijn feestboek bedankt.
Wel zette hij dit eronder:
[ afbeelding ]![]()
Nou ja niet zo gek dat er clubs zijn die al hogere bedragen geboden hebben als Ajax eerst laag inzet, wat ik kan begrijpen. Als ik het goed begrepen heb van Verweij is Ajax ook al enigszins akkoord met Ziyechquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Meer clubs met hoge biedingen die zich gemeld hebben bij Twente voor hem, dus ik denk niet dat het Marc gaat lukken.
![]()
Denk dat akkoord met Ziyech niet het struikelblok vormt voor de andere geinteresseerde clubsquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:50 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Nou ja niet zo gek dat er clubs zijn die al hogere bedragen geboden hebben als Ajax eerst laag inzet, wat ik kan begrijpen. Als ik het goed begrepen heb van Verweij is Ajax ook al enigszins akkoord met Ziyech![]()
Ik ben er nog niet van overtuigd maar ik hoop dat iedereen flink wakker is geschud met name die kneus met z'n tattoo. Hoe die op het veld liep tegen Rostov, een schande is hetquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:48 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Ajax gaat morgen toch wel gewoon winnen mag ik hopen?![]()
![]()
Vind het gek dat ie als assistent niks zei.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 22:27 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Lijkt me wel. Altijd beetje raar dat mensen denken dat hij geen inbreng heeft omdat hij geen mediageile wannabe is. De man is een legende en wil op de achtergrond, als club lijkt me dat heel prettig, al genoeg ego's.![]()
Je hebt het over Gudelj?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:51 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet van overtuigd maar ik hoop dat iedereen flink wakker is geschud met name die kneus met z'n tattoo. Hoe die op het veld liep tegen Rostov, een schande is het![]()
Nou ja als Ziyech graag naar Ajax wil dan kan dat voor hem een reden zijn om andere clubs voorlopig af te slaan, in dat geval hoeft Ajax geen haast te makenquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:51 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Denk dat akkoord met Ziyech niet het struikelblok vormt voor de andere geinteresseerde clubs![]()
Als Ajax niet gewenste bedrag betaalt kan ie kiezen tussen een transfer en bij Twente blijven.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:52 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Nou ja als Ziyech graag naar Ajax wil dan kan dat voor hem een reden zijn om andere clubs voorlopig af te slaan, in dat geval hoeft Ajax geen haast te maken![]()
Het zal heel erg afhangen van de andere clubs. Ik weet niet hoe de financiën van Fenerbahce zijn, maar kan me voorstellen dat Ziyech niet in Istanbul wil spelen nu.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:50 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Nou ja niet zo gek dat er clubs zijn die al hogere bedragen geboden hebben als Ajax eerst laag inzet, wat ik kan begrijpen. Als ik het goed begrepen heb van Verweij is Ajax ook al enigszins akkoord met Ziyech
Maar misschien krijgen we ineens weer een plottwist in de categorie "Assaidi naar Liverpool".Oh.![]()
Inderdaad. Bovendien vind ik het vrij onzinnig om een speler te beoordelen op de club waar hij vandaan kwam.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 21:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zeker knap, maar hij is ook gewoon een goede speler. Ook al willen veel PSV'ers en Feyenoorders ons graag anders doen geloven.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Ken je de grap van Ziyech die naar Feyenoord zou gaan? Hij ging naar Twente.quote:Op zondag 28 augustus 2016 00:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het zal heel erg afhangen van de andere clubs. Ik weet niet hoe de financiën van Fenerbahce zijn, maar kan me voorstellen dat Ziyech niet in Istanbul wil spelen nu.
Maar misschien krijgen we ineens weer een plottwist in de categorie "Assaidi naar Liverpool".What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Want die andere clubs zetten natuurlijk meteen hoog in? Die bieden meteen de max?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:50 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Nou ja niet zo gek dat er clubs zijn die al hogere bedragen geboden hebben als Ajax eerst laag inzet, wat ik kan begrijpen. Als ik het goed begrepen heb van Verweij is Ajax ook al enigszins akkoord met Ziyech
Ajax wil gewoon weer voor een jodenfooi op de eerste rang zitten.![]()
prima tochquote:Op zondag 28 augustus 2016 07:35 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Want die andere clubs zetten natuurlijk meteen hoog in? Die bieden meteen de max?
Ajax wil gewoon weer voor een jodenfooi op de eerste rang zitten.![]()
Gewoon toch liever zoveel mogelijk betalen? Hoe durven mensen niet gelijk het volle pond op tafel te leggen wanneer het om vele miljoen gaatquote:![]()
![]()
![]()
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
ze hebben iig mee dat hij zelf wil, dan is het altijd makkelijker onderhandelenquote:Op zondag 28 augustus 2016 09:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Gewoon toch liever zoveel mogelijk betalen? Hoe durven mensen niet gelijk het volle pond op tafel te leggen wanneer het om vele miljoen gaat![]()
![]()
![]()
![]()
Anderzijds lijkt hij er niet echt problemen mee te hebben als het niet deze periode nog tot een transfer komt.quote:Op zondag 28 augustus 2016 09:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
ze hebben iig mee dat hij zelf wil, dan is het altijd makkelijker onderhandelen"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
nooit begrepen hij had gewoon naar Feyenoord moeten gaan dan had hij ook zeker voor Oranje gespeeld.quote:Op zondag 28 augustus 2016 01:43 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ken je de grap van Ziyech die naar Feyenoord zou gaan? Hij ging naar Twente.![]()
nee AJAX WIl gewoon weinig betalenquote:Op zondag 28 augustus 2016 10:04 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Niet als je daardoor keer op keer faalt in je pogingen om 'kanonnen' vast te leggen.![]()
hoe durven ze
![]()
![]()
Het houdt niet op. Niet vanzelf. Hoe lang zal het hardwerkende en goudeerlijke Nederlandse volk dit nog pikken?quote:Op zondag 28 augustus 2016 10:10 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
nee AJAX WIl gewoon weinig betalen![]()
hoe durven ze
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
quote:Op zondag 28 augustus 2016 10:10 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
nee AJAX WIl gewoon weinig betalen![]()
hoe durven ze
![]()
![]()
Neequote:Op zondag 28 augustus 2016 10:43 schreef Quyxz_ het volgende:
Matchday jongens! Hebben jullie er ook weer zo'n zin in?![]()
Ik ga Max kijken
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Ontzettendquote:Op zondag 28 augustus 2016 10:43 schreef Quyxz_ het volgende:
Matchday jongens! Hebben jullie er ook weer zo'n zin in?![]()
![]()
Kijk in principe vrijwel alles, mag ik ook een keer een leuke zondag hebben.quote:'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Lijkt me een ietwat voorbarige conclusie.quote:Op zondag 28 augustus 2016 11:02 schreef KingRadler het volgende:
Milik doet het goed bij Napoli daar krijgt hij het wel het vertrouwen dat hij bij Ajax niet kreeg.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Heb je de 1-0 wel gezien? Dat maakt zelfs de spits van FC Bal op het Dak 12quote:Op zondag 28 augustus 2016 11:02 schreef KingRadler het volgende:
Milik doet het goed bij Napoli daar krijgt hij het wel het vertrouwen dat hij bij Ajax niet kreeg.![]()
Hij heeft amper wat toegevoegd aan het spel, alleen zijn goaltjes meegepikt. Zo deed hij het bij Ajax ook.quote:Op zondag 28 augustus 2016 11:02 schreef KingRadler het volgende:
Milik doet het goed bij Napoli daar krijgt hij het wel het vertrouwen dat hij bij Ajax niet kreeg.![]()
Heb je die tweede gezien?quote:Op zondag 28 augustus 2016 11:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb je de 1-0 wel gezien? Dat maakt zelfs de spits van FC Bal op het Dak 12'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Kopgoaltje uit hoekschop, moet ik daar warm van worden? Laat hem maar eerst 10 wedstrijden spelen in basisquote:![]()
Zo kun je alles wel bagatelliseren, dat was een prima goal.quote:Op zondag 28 augustus 2016 11:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kopgoaltje uit hoekschop, moet ik daar warm van worden? Laat hem maar eerst 10 wedstrijden spelen in basis
Wil niet zeggen dat hij het goed blijft doen, maar wel een aardig debuut.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Arno vindt dat Overmars weg moet en roept zelf op dat Ajax Bas Dost moet halen. Ik ga even janken en schreeuwen.![]()
Nog eens spits? Wat een logica.quote:Op zondag 28 augustus 2016 11:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Arno vindt dat Overmars weg moet en roept zelf op dat Ajax Bas Dost moet halen. Ik ga even janken en schreeuwen.![]()
Koekoekquote:Op zondag 28 augustus 2016 11:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Arno vindt dat Overmars weg moet en roept zelf op dat Ajax Bas Dost moet halen. Ik ga even janken en schreeuwen.'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Vermeulen moet echt heel hard zn teen stoten.quote:Op zondag 28 augustus 2016 11:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
“Ajax had Bas Dost moeten halen, maar die gaat naar Sporting in Portugal. En daarnaast moet er een verdediger van 26, 27 jaar bij. Een jongere versie van Ron Vlaar. Die zie ik nu niet op de Nederlandse markt, maar zo'n speler moet Ajax halen”, aldus Vermeulen.
[ afbeelding ]wooblabalurg![]()
Eigenlijk hadden ze ook 3 nieuwe Messi's moeten halen op de Nederlandse markt. Ik zie ze niet, maar het had gemoeten.quote:Op zondag 28 augustus 2016 11:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
“Ajax had Bas Dost moeten halen, maar die gaat naar Sporting in Portugal. En daarnaast moet er een verdediger van 26, 27 jaar bij. Een jongere versie van Ron Vlaar. Die zie ik nu niet op de Nederlandse markt, maar zo'n speler moet Ajax halen”, aldus Vermeulen.
[ afbeelding ]![]()
quote:Op zondag 28 augustus 2016 11:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Arno vindt dat Overmars weg moet en roept zelf op dat Ajax Bas Dost moet halen. Ik ga even janken en schreeuwen.
quote:Op zondag 28 augustus 2016 12:17 schreef Dven het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
http://www.tubantia.nl/sp(...)dichterbij-1.6305114
Volgens het propagandablaadje van FC Twente is Hakim Ziyech al akkoord met Ajax.![]()
Wel eens met dat Ajax zo'n verdediger moet halenquote:Op zondag 28 augustus 2016 11:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh.![]()
Dat is iedereen wel. Maarja dan komen ze met fucking Westerman.quote:Op zondag 28 augustus 2016 12:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel eens met dat Ajax zo'n verdediger moet halen![]()
![]()
Ja dat is echt vreselijk slecht.quote:Op zondag 28 augustus 2016 12:30 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dat is iedereen wel. Maarja dan komen ze met fucking Westerman.![]()
Die is gewoon aangeboden door een zaakwaarnemer met een leuke babbel en Overmars legt hem voor twee jaar vast
Oh.![]()
Twee jaar?quote:Op zondag 28 augustus 2016 12:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat is echt vreselijk slecht.
Die is gewoon aangeboden door een zaakwaarnemer met een leuke babbel en Overmars legt hem voor twee jaar vast![]()
![]()
Nog erger, Rafael Frikandel zei dat ie goed was. Marc geloofde dat.quote:Op zondag 28 augustus 2016 12:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat is echt vreselijk slecht.
Die is gewoon aangeboden door een zaakwaarnemer met een leuke babbel en Overmars legt hem voor twee jaar vastwooblabalurg![]()
Jaquote:
Waar ze vorig jaar bij Heitinga er nog tussen kwamen en hem maar één jaar contract gaven, hebben ze dit bij Westermann wel gedaan. Zeker door de goede ervaring met Heitinga
Oh.![]()
Volgend jaar als Klaassen vertrekt halen ze weer een nieuwe Zimling/Tainio/Lindenberghquote:Op zondag 28 augustus 2016 12:38 schreef Tyron het volgende:
Ooijer, Heitinga en nu Westermann
Leren ze het dan ook nooit.Oh.![]()
Soms lijkt het wel alsof scouting een bezigheidstherapie is.quote:Op zondag 28 augustus 2016 12:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgend jaar als Klaassen vertrekt halen ze weer een nieuwe Zimling/Tainio/Lindenberghwooblabalurg![]()
Fixed.quote:Op zondag 28 augustus 2016 12:42 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Soms lijkt het wel alsof scouting bij Ajax een bezigheidstherapie is.![]()
Volgens mij ligt het niet aan de scouting hoor, kan me niet voorstellen dat ze daarmee komen. Gewoon de TD die zich niks van de scouting aantrekt en dan mailtjes krijgt van zaakwaarnemers waar die middelmaat wordt aangeboden.quote:Op zondag 28 augustus 2016 12:42 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Soms lijkt het wel alsof scouting een bezigheidstherapie is.Oh.![]()
Je vergeet er een.quote:Op zondag 28 augustus 2016 12:38 schreef Tyron het volgende:
Leren ze het dan ook nooit.AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Ze wilden Heitinga ook nog een tweejarig contract geven maar daar sprong Ling gelukkig nog voor. In de paar weken dat Ling hier was heeft hij ons een miljoen bespaardquote:Op zondag 28 augustus 2016 12:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja
Waar ze vorig jaar bij Heitinga er nog tussen kwamen en hem maar één jaar contract gaven, hebben ze dit bij Westermann wel gedaan. Zeker door de goede ervaring met Heitinga![]()
![]()
Ik durf wel te stellen dat Ajax beter af was geweest als we Ling meteen als AD hadden aangesteld, toen Cruijff het voorstelde.quote:Op zondag 28 augustus 2016 12:51 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ze wilden Heitinga ook nog een tweejarig contract geven maar daar sprong Ling gelukkig nog voor. In de paar weken dat Ling hier was heeft hij ons een miljoen bespaard
Maarja nu hebben we Adolf Collee + stagiair Flappie + NettoOh.![]()
Ooijer was nog een goede aankoop ook.quote:Op zondag 28 augustus 2016 12:38 schreef Tyron het volgende:
Leren ze het dan ook nooit.![]()
Omdat Overmars vorige week nog dacht dat deze selectie geweldig in elkaar stak.quote:Op zondag 28 augustus 2016 12:52 schreef KingRadler het volgende:
waarom hebben ze Ziyech niet eerder gehaald dan hadden ze CL gespeeld.Oh.![]()
Ling als AD en Jordi als TDquote:dan Wim Jonk weer terughalen als hoofd jeugdopleiding.
Dit gaat nooit gebeuren
Oh.![]()
wat een klootvioolquote:Op zondag 28 augustus 2016 12:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat Overmars vorige week nog dacht dat deze selectie geweldig in elkaar stak.![]()
Ik wilde net zeggen. Sommige koekwausmongooltjes schreeuwen ook maar wat.quote:Op zondag 28 augustus 2016 12:52 schreef Adames het volgende:
[..]
Ooijer was nog een goede aankoop ook.![]()
Geen cent bespaard want Heitinga heeft zelf z'n contract ingeleverd.quote:Op zondag 28 augustus 2016 12:51 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ze wilden Heitinga ook nog een tweejarig contract geven maar daar sprong Ling gelukkig nog voor. In de paar weken dat Ling hier was heeft hij ons een miljoen bespaard"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Sterker nog, verlengde hij zijn contract niet tot 2021?quote:Op zondag 28 augustus 2016 12:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dit had ik ook verwacht, maar marc bleef![]()
Omdat Ajax geen extra middenvelders nodig heeft volgens Overmars.quote:Op zondag 28 augustus 2016 12:52 schreef KingRadler het volgende:
waarom hebben ze Ziyech niet eerder gehaald dan hadden ze CL gespeeld.Die gaat echt niet komen. Als ze hem wel halen kan Overmars beter zijn koffers pakken.quote:Ziyech wordt in de wandelgangen regelmatig in verband gebracht met Ajax, omdat de middenvelders van de recordkampioen volgens de critici niet creatief genoeg zijn. Daar is Overmars het echter niet mee eens: “Daley Sinkgraven heeft creativiteit, Frenkie de Jong heeft dat, Abdelhak Nouri heeft dat… Die zijn er nu misschien nog niet, maar als je een speler als Ziyech haalt, dan leg je hem voor vier jaar vast. Dan weet je zeker dat je twee jongens kunt afschrijven.”![]()
Volgens mij heb ik nog nooit supporters van een club zo zien smeken om het aankopen van een bepaalde speler. Dit is toch Ajax-onwaardig?quote:Op zondag 28 augustus 2016 12:52 schreef KingRadler het volgende:
waarom hebben ze Ziyech niet eerder gehaald dan hadden ze CL gespeeld.Zwarte Piet, wie kent 'm niet?![]()
Contract is ontbonden. M.a.w. Ajax heeft hem een flinke som geld meegegevenquote:Op zondag 28 augustus 2016 12:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Geen cent bespaard want Heitinga heeft zelf z'n contract ingeleverd.![]()
Prima ook om de taalbarričre met de Marokkaanse jeugd te overbruggen.quote:Op zondag 28 augustus 2016 12:52 schreef Adames het volgende:
[..]
even serieus voor Overmars hoeft Ziyech eigenlijk niet.
Omdat supporters zeer ontevreden zijn probeert Marc nu een paniek aankoop te doen.
Ik vraag me soms echt af wie meer verstand van voetbal heeft de supporters of Overmars.![]()
De supporters weten veel beter wat er mist in de selectie denk ik ja.quote:Op zondag 28 augustus 2016 12:58 schreef KingRadler het volgende:
Omdat supporters zeer ontevreden zijn probeert Marc nu een paniek aankoop te doen.
Ik vraag me soms echt af wie meer verstand van voetbal heeft de supporters of Overmars.Oh.![]()
Het domste wat hij nu kan doen is juist Ziyech halen.quote:Op zondag 28 augustus 2016 12:58 schreef KingRadler het volgende:
Ik vraag me soms echt af wie meer verstand van voetbal heeft de supporters of Overmars.
- Supporters denken dan dat ze altijd inspraak hebben in wie er gehaald wordt. Dan krijg je elke transferperiode dit soort Ajax onwaardige taferelen.
- En Overmars zal nooit meer serieus genomen worden want zijn uitspraken blijken dus niets waard te zijn.![]()
Kan ie mooi na twee jaar voor een leuk bedrag weer verkocht worden.quote:Op zondag 28 augustus 2016 13:02 schreef TheJanitor het volgende:
Hopen dat ze slim genoeg zijn hem 5 jaar vast te leggen als je hem haalt voor zo'n 14 miljoen.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Is Ziyech er al Stijn?quote:Op zondag 28 augustus 2016 13:15 schreef Ajacied422 het volgende:
RIEDEWALD OP ZES JONGENS!!!!
[ afbeelding ]Snelle Egel![]()
Binnen 48 uur, maandag medische keuring zoals het er nu voorstaat.quote:Op zondag 28 augustus 2016 13:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een kwestie van tijd .![]()
Oh, dat had ik nog niet gelezen. Bronnetje?quote:Op zondag 28 augustus 2016 13:18 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Binnen 48 uur, maandag medische keuring zoals het er nu voorstaat.![]()
quote:Op zondag 28 augustus 2016 13:15 schreef Ajacied422 het volgende:
RIEDEWALD OP ZES JONGENS!!!!
[ afbeelding ]![]()
![]()
Overigens
Younes - Dolberg - Traore
Klaassen - Riedewald - Gudelj
Dijks - Viergever - Sanchez - Veltman
Onana![]()
Ik ken iemandquote:Op zondag 28 augustus 2016 13:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oh, dat had ik nog niet gelezen. Bronnetje?![]()
![]()
Weer lekker rommelen met opstelling, moe word je ervan. Haal die gek Viergever weg. Sanchez en Veltman plekkie opschuiven en Tete RBquote:Op zondag 28 augustus 2016 13:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens
Onana![]()
Ik ben zeer benieuwd waar Klaassen zich nu gaat opstellen. Of hij gewoon als half gaat spelen of dat hij weer bij de spits gaat hangen.quote:Op zondag 28 augustus 2016 13:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens
OnanaOh.![]()
Bazoer eruit halen en Gudelj laten staan
Voor de rest wel prima, maar het is jammer dat we geen betere hebben dan Viergever![]()
Volkomen logisch. Rotte appels Bazoer en Ghazi eruit en Traore ope de vleugel.quote:
Prima toch? Alleen jammer van Tete.Charlie: How's it going in there?
Alleen Viergever/Gudelj is kut, maar daar moeten we het helaas mee doen. Ik vind het nog te vroeg om te zeggen dat Gudelj in deze rol echt zwaar kut is. Sluit niet uit dat hij wat beters laat zien dan normaal.![]()
Een trainer moet vertrouwen geven aan zijn spelers, dan moet je niet in 7 wedstrijden met 7 verschillende opstellingen gaan spelen en dan ook nog spelers andere positie geven. Nu staat Traore opeens RV en Tete staat er wel en dan weer niet erin.quote:![]()
Hopelijk dan met de komst van Ziyech.quote:Op zondag 28 augustus 2016 13:23 schreef wieisboos het volgende:
Beter dan voorheen. Nu nog Gudelj eruit
Al zal het middenveld dan wel Klaasen-Ziyech-Gudelj worden
Oh.![]()
Als Ziyech komt gaat Riedewald gewoon weer terug maar het centrum hoor. Gudelj gaat nooit op de bank. Omdat strijd, passie, lengte, kracht
Snelle Egel![]()
Hij keert terug naar een basis waarvanuit verder gewerkt kan worden en je vindt het weer niet goed. Ik vind het juist prima dat Veltman speelt. Woensdag zag je gewoon dat Tete in aanvallend opzicht pijnlijk is. In een wedstrijd tegen Go Ahead fucking Eagles mag je dat best doen. Als er wat meer op het spel staat en de kans groot is dat je in een hoekje gedrukt wordt, zal hij vast Tete opstellen.quote:Op zondag 28 augustus 2016 13:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Een trainer moet vertrouwen geven aan zijn spelers, dan moet je niet in 7 wedstrijden met 7 verschillende opstellingen gaan spelen en dan ook nog spelers andere positie geven. Nu staat Traore opeens RV en Tete staat er wel en dan weer niet erin.
Even door de kots van woensdag dansen, be right back. Het is nooit goed. Overmars is met Ziyech bezig en nog doet Overmars het niet goed in dezen. Kotsje hier, kotsje daar.![]()
Zietje, Riedje en Klaasje zou wel een ok middenveld zijn. Als Klaassen dan wat minder verstoppertje speelt dan perfect.quote:Op zondag 28 augustus 2016 13:24 schreef S0nic het volgende:
Als Ziyech komt gaat Riedewald gewoon weer terug maar het centrum hoor. Gudelj gaat nooit op de bank. Omdat strijd, passie, lengte, kracht![]()
Hou toch op, Overmars is al zijn geloofwaardigheid kwijt. Pas na da vernederingen Ziyech halen omdat er opeens interesse voor andere middenvelders is. Supporters die dat geloven zijn echt te goedgelovig.quote:Op zondag 28 augustus 2016 13:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij keert terug naar een basis waarvanuit verder gewerkt kan worden en je vindt het weer niet goed. Ik vind het juist prima dat Veltman speelt. Woensdag zag je gewoon dat Tete in aanvallend opzicht pijnlijk is. In een wedstrijd tegen Go Ahead fucking Eagles mag je dat best doen. Als er wat meer op het spel staat en de kans groot is dat je in een hoekje gedrukt wordt, zal hij vast Tete opstellen.
Even door de kots van woensdag dansen, be right back. Het is nooit goed. Overmars is met Ziyech bezig en nog doet Overmars het niet goed in dezen. Kotsje hier, kotsje daar.
Bosz doet maar wat, je ziet niks terug van zijn mooie worden en als je juist een bepaalde visie hebt, moet je daar aan vast houden en niet de hele basis overhoop halen.Snelle Egel![]()
Bosz sloeg precies dezelfde taal uit nadat hij zo'n twee maanden met Ajax aan de slag is gegaan.quote:Op zondag 28 augustus 2016 13:31 schreef S0nic het volgende:
[..]
Hou toch op, Overmars is al zijn geloofwaardigheid kwijt. Pas na da vernederingen Ziyech halen omdat er opeens interesse voor andere middenvelders is. Supporters die dat geloven zijn echt te goedgelovig.Dat zie ik ook.quote:Bosz doet maar wat, je ziet niks terug van zijn mooie worden en als je juist een bepaalde visie hebt, moet je daar aan vast houden en niet de hele basis overhoop halen.![]()
Oke. Het is allemaal kut. Iedereen is klote. Komt nooit meer goed. Heb je een touw nodig?quote:Op zondag 28 augustus 2016 13:31 schreef S0nic het volgende:
[..]
Hou toch op, Overmars is al zijn geloofwaardigheid kwijt. Pas na da vernederingen Ziyech halen omdat er opeens interesse voor andere middenvelders is. Supporters die dat geloven zijn echt te goedgelovig.
Bosz doet maar wat, je ziet niks terug van zijn mooie worden en als je juist een bepaalde visie hebt, moet je daar aan vast houden en niet de hele basis overhoop halen."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Goed argument.quote:Op zondag 28 augustus 2016 13:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Oke. Het is allemaal kut. Iedereen is klote. Komt nooit meer goed. Heb je een touw nodig?Snelle Egel![]()
Het is ook niet waar wat Overmars zegt. Ze proberen nu een beetje hun gezicht te redden. Hopelijk pakt het goed uit.quote:Op zondag 28 augustus 2016 13:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Oke. Het is allemaal kut. Iedereen is klote. Komt nooit meer goed. Heb je een touw nodig?![]()
Wat precies is niet waar?quote:Op zondag 28 augustus 2016 13:35 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Het is ook niet waar wat Overmars zegt. Ze proberen nu een beetje hun gezicht te redden. Hopelijk pakt het goed uit."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Gudelj heeft meer laten zien dan Bazoer. Zo raar vind ik de keuze niet.quote:Op zondag 28 augustus 2016 13:21 schreef Heeinz het volgende:
Bazoer eruit halen en Gudelj laten staan
Voor de rest wel prima, maar het is jammer dat we geen betere hebben dan Viergever![]()
Niet in het Ajax shirt.quote:Op zondag 28 augustus 2016 13:37 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Gudelj heeft meer laten zien dan Bazoer. Zo raar vind ik de keuze niet.Oh.![]()
Gudelj is over het algemeen van een constanter niveau dan Bazoer. Die laatste teert al een jaar op 3 leuke wedstrijden die hij in totaal heeft gespeeld.quote:![]()
Oké Sunri5equote:Op zondag 28 augustus 2016 13:41 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Gudelj is over het algemeen van een constanter niveau dan Bazoer. Die laatste teert al een jaar op 3 leuke wedstrijden die hij in totaal heeft gespeeld.Oh.![]()
Je vindt van niet? Jij vindt Bazoer overtuigen? Noem de laatste wedstrijd eens waarbij Bazoer hoger dan een 6 behaalde.quote:![]()
Het laatste halfjaar speel Bazoer slecht. Maar vorig kalenderjaar speelde hij meerdere wedstrijden achter elkaar uitstekend en was hij gewoon belangrijk voor Ajax.quote:Op zondag 28 augustus 2016 13:42 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Je vindt van niet? Jij vindt Bazoer overtuigen?
Gudelj speelt al sinds zijn komst kut, met misschien 1/2 wedstrijden waar hij iets goeds deed.Oh.![]()
Geen aankoop die je elftal verder helpt. Maar goed, de ervaren spelers bij ons moeten vooral een mentor zijn.quote:Op zondag 28 augustus 2016 12:52 schreef Adames het volgende:
[..]
Die vermeende interesse in onze middenvelders is dus ook gewoon gelul om gezicht te redden
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Dat lijkt me overduidelijk.quote:Op zondag 28 augustus 2016 13:46 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Die vermeende interesse in onze middenvelders is dus ook gewoon gelul om gezicht te redden![]()
Met "meerdere wedstrijden" bedoel je die 3 wedstrijden waar ik op doel?quote:Op zondag 28 augustus 2016 13:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het laatste halfjaar speel Bazoer slecht. Maar vorig kalenderjaar speelde hij meerdere wedstrijden achter elkaar uitstekend en was hij gewoon belangrijk voor Ajax.
Gudelj speelt al sinds zijn komst kut, met misschien 1/2 wedstrijden waar hij iets goeds deed.![]()
op zich zou een verdediger van een jaar of 28 fijner zijn ja, een op de top van zijn kunnen ipv een kerel van 33 die je maar eens per zo veel wedstrijden kunt gebruiken.quote:Op zondag 28 augustus 2016 13:46 schreef Tyron het volgende:
[..]
Geen aankoop die je elftal verder helpt. Maar goed, de ervaren spelers bij ons moeten vooral een mentor zijn.
alleen ja, als je naar zoiets zoekt is weer veel niet haalbaar. dan moet je het doen met niveautje botteghin.![]()
Overigens is Bosz wel een enorme debiel zonder visie. Lekker je elftal weer wijzigen op 5 plekken, goed bezig. Goede voorbereiding ook. Top. Super.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Nee.quote:Op zondag 28 augustus 2016 13:47 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Met "meerdere wedstrijden" bedoel je die 3 wedstrijden waar ik op doel?Oh.![]()
hear hearquote:Op zondag 28 augustus 2016 13:48 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Overigens is Bosz wel een enorme debiel zonder visie. Lekker je elftal weer wijzigen op 5 plekken, goed bezig. Goede voorbereiding ook. Top. Super.![]()
Ssst, dat mag je niet zeggen hier.quote:Op zondag 28 augustus 2016 13:46 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Die vermeende interesse in onze middenvelders is dus ook gewoon gelul om gezicht te reddenSnelle Egel![]()
wat probeer je te bereikenquote:Op zondag 28 augustus 2016 13:47 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Met "meerdere wedstrijden" bedoel je die 3 wedstrijden waar ik op doel?![]()
Hij is er nog niet helemaal uit, nee. Maar om hem nou een enorme debiel daarvoor te noemen... Het is lastig om sommige spelers er uit te halen.quote:Op zondag 28 augustus 2016 13:48 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Overigens is Bosz wel een enorme debiel zonder visie. Lekker je elftal weer wijzigen op 5 plekken, goed bezig. Goede voorbereiding ook. Top. Super.![]()
Terecht dat hij het wijzigt na de pot van woensdag.quote:Op zondag 28 augustus 2016 13:48 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Overigens is Bosz wel een enorme debiel zonder visie. Lekker je elftal weer wijzigen op 5 plekken, goed bezig. Goede voorbereiding ook. Top. Super.
Alsof de spelers die vandaag gaan spelen ineens niet met elkaar samen kunnen spelen. Het enige wat mij nieuwsgierig maakt is of we wel weer echt met een 6 gaan spelen. Dan wordt het wel aanpassen ook voor Klaassen en Gudelj.Oh.![]()
Niets. Maar door te roepen dat je het vreemd vindt dat Bazoer niet speelt en Gudelj wel vind ik vreemd. Bazoer is niet zo geweldig als hier geroepen wordt. Gudelj is zeker niet minder.quote:![]()
Die heeft Ajax niet. Dus dat is idd moeilijk.quote:Op zondag 28 augustus 2016 13:54 schreef Syntix het volgende:
Gooi Gudelj er nou eens uit voor een creatieve middenveldergvd hoe moeilijk kan het zijn
![]()
![]()
Gudelj gaat er nooit meer uit.quote:Op zondag 28 augustus 2016 13:54 schreef Syntix het volgende:
Gooi Gudelj er nou eens uit voor een creatieve middenveldergvd hoe moeilijk kan het zijn
![]()
En geen enkele club wil hem hebben dus hij blijft hier jarenlang basis spelen #horrorscenarioOh.![]()
De 19 jarige Nouri. En Sinkie.quote:Op zondag 28 augustus 2016 13:55 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Die heeft Ajax niet. Dus dat is idd moeilijk.![]()
Dat vind ik persoonlijk wel weer mee vallen, hij durft in ieder geval in te grijpen en dat is al heel wat vergeleken met Frankquote:Op zondag 28 augustus 2016 13:48 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Gudelj is fit en sterk. Die mannen heb je ook nodig.quote:Op zondag 28 augustus 2016 13:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gudelj gaat er nooit meer uit.
En geen enkele club wil hem hebben dus hij blijft hier jarenlang basis spelen #horrorscenario![]()
quote:Op zondag 28 augustus 2016 14:05 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Gudelj is fit en sterk. Die mannen heb je ook nodig.![]()
![]()
Totale paniek. Hij weet het nu al niet meer.quote:Op zondag 28 augustus 2016 14:19 schreef wieisboos het volgende:
https://m.facebook.com/st(...)1&id=123044724409551Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Er komt meer zinnigs uit dan bij Frankquote:Op zondag 28 augustus 2016 14:23 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Totale paniek. Hij weet het nu al niet meer.![]()
Iddquote:Op zondag 28 augustus 2016 14:31 schreef j95 het volgende:
Die idioot van de NOS vraagt ook niet even of er nog een buitenspeler komt ofzo heik begrijp zulke dingen ook nooit. Je weet toch ook dat er meer dan 10 miljoen voor Bailey werd neergelegd...
![]()
Fox Sports GO kun je weer afsluiten (mits je een account had voorheen). Kreeg ik een mail van.quote:Op zondag 28 augustus 2016 14:37 schreef wieisboos het volgende:
Heeft iemand een stream voor me? Ik mag nog altijd geen FOX abonnement afsluiten van FOX
Forum Opties Forumhop: Hop naar: