SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff![]()
![]()
Vraagprijs meer dan 14 miljoen, 8 miljoen bieden en dan uitkomen op 11 miljoen exclusief bonussenOh.![]()
Ik hou er niet zo van om over hypothetische situaties te discussiëren, maar ik zou het onzinnig vinden. We hebben al 18 middenvelders.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 18:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is jouw mening over zijn eventuele komst? Zou je het een goede aankoop vinden?![]()
Eens wel.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 18:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik hou er niet zo van om over hypothetische situaties te discussiëren, maar ik zou het onzinnig vinden. We hebben al 18 middenvelders.Oh.![]()
Uitstekend repertoirequote:Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Zullen ze ook wel doen lijkt me.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 18:38 schreef Typisch het volgende:
Twente moet gewoon een miljoentje of 2-3 meer vragen dan dat ze aan Fener vragen.Oh.![]()
Oh, dacht dat je Riedewald bedoelde. Bazoer had je vorig jaar al moeten verkopen, toen kon je er waarschijnlijk nog een goede prijs voor vangen. Bazoer is een zwakke schakel in dit Ajax, vorig jaar ook al eigenlijk maar toen maakte hij nog wel eens een doelpunt wat het dan weer wat verbloemde.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 17:32 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Bazoer. Oh en mocht je niet weten wie Frank Rijkaard is: klik
En je hoeft mij niet uit te leggen wie Rijkaard is hoor, hij doet ook in de verste verte niet aan Bazoer denken (buiten dat ze beide van Surinaamse origine zijn).Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
#BBCquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 18:43 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Oh, dacht dat je Riedewald bedoelde. Bazoer had je vorig jaar al moeten verkopen, toen kon je er waarschijnlijk nog een goede prijs voor vangen. Bazoer is een zwakke schakel in dit Ajax, vorig jaar ook al eigenlijk maar toen maakte hij nog wel eens een doelpunt wat het dan weer verbloemde.
En je hoeft mij niet uit te leggen wie Rijkaard is hoor, hij doet ook in de verste verte niet aan Bazoer denken (buiten dat ze beide van Surinaamse origine zijn).![]()
Bazoer was de nieuwe Gullit en/of Yaya Touré. Riedewald was de nieuwe Rijkaard idd.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 18:43 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Oh, dacht dat je Riedewald bedoelde. Bazoer had je vorig jaar al moeten verkopen, toen kon je er waarschijnlijk nog een goede prijs voor vangen. Bazoer is een zwakke schakel in dit Ajax, vorig jaar ook al eigenlijk maar toen maakte hij nog wel eens een doelpunt wat het dan weer verbloemde.
En je hoeft mij niet uit te leggen wie Rijkaard is hoor, hij doet ook in de verste verte niet aan Bazoer denken (buiten dat ze beide van Surinaamse origine zijn).Charlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Was het maar zo'n feest.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 18:44 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Bazoer was de nieuwe Gullit en/of Yaya Touré. Riedewald was de nieuwe Rijkaard idd.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Vooralsnog hoeft Bazoer alleen maar te banken en de vergelijking met Touré is compleet.quote:Charlie: How's it going in there?
Mond spoelen met zeep. Yaya is een legend.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 18:47 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Vooralsnog hoeft Bazoer alleen maar te banken en de vergelijking met Touré is compleet.![]()
Yaya is een legend omdat hij vanaf dit seizoen 12 miljoen per jaar pakt met tribune zitten.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 18:48 schreef j95 het volgende:
[..]
Mond spoelen met zeep. Yaya is een legend.Charlie: How's it going in there?
Poepz0r, beste poepz0r.
De enige die momenteel het niveau van de sociale werkplaats etaleert, ben jij. Post bitte normaal mee.![]()
Dat kan kloppen aangezien ik daar leiding geef aan zo'n 25 autisten ouwe reus.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 18:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Poepz0r, beste poepz0r.
De enige die momenteel het niveau van de sociale werkplaats etaleert, ben jij. Post bitte normaal mee.![]()
Hij verdient het na jaren noeste arbeid.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 18:49 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Yaya is een legend omdat hij vanaf dit seizoen 12 miljoen per jaar pakt met tribune zitten.![]()
Ken je van alle 25 hun username?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 18:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat kan kloppen aangezien ik daar leiding geef aan zo'n 25 autisten ouwe reus.Charlie: How's it going in there?
Dat onderzoek loopt nu. Ze zeiden WIJ ZITTEN NIET OP FOK! Dat gelooft niemand.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 18:54 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ken je van alle 25 hun username?![]()
Ga er nou niet op in.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 18:54 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ken je van alle 25 hun username?![]()
I know, kon het echt niet laten.quote:
On topic maar weer.Charlie: How's it going in there?
Stoute jongenquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 18:57 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
I know, kon het echt niet laten.
On topic maar weer.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: