abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 28 augustus 2016 @ 11:31:29 #201
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_164907640
quote:
1s.gif Op zondag 28 augustus 2016 11:30 schreef Baconbus het volgende:

[..]

'Dat volk'. Kom je uit een grot ofzo. :D
Ja grappig man. Hilarisch.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zondag 28 augustus 2016 @ 11:32:28 #202
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_164907657
quote:
9s.gif Op zondag 28 augustus 2016 11:29 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Geweld is de laatste jaren juist afgenomen...
Maar een bepaalde groep is oververtegenwoordigd in de criminaliteit.
Denk eens na met hoeveel het geweld zou afnemen, als we af zijn van die kansenparels.
pi_164907674
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 11:32 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

2009 belde.
  zondag 28 augustus 2016 @ 11:33:16 #204
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_164907677
quote:
9s.gif Op zondag 28 augustus 2016 11:29 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Geweld is de laatste jaren juist afgenomen...
'Ja maar het voelt minder veilig'
wooblabalurg
  zondag 28 augustus 2016 @ 11:34:15 #205
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_164907702
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 11:31 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Ja grappig man. Hilarisch.
Is niet echt hilarisch om zo oneerbiedig te zijn, eerder genant. :D
wooblabalurg
  zondag 28 augustus 2016 @ 11:39:28 #206
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_164907810
quote:
17s.gif Op zondag 28 augustus 2016 11:34 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Is niet echt hilarisch om zo oneerbiedig te zijn, eerder genant. :D
Wat is er oneerbiedig aan om "volk" te zeggen?

Ik vind mensen zoals jou eerder genant. Alles maar goedpraten, en weigeren toe te geven dat we een gigantisch probleem hebben in de samenleving.

"Ach er is niets aan de hand, ik doe mijn oogjes dicht, en noem mensen die het woord volk gebruiken genant."
pi_164907885
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 11:32 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Denk eens na met hoeveel het geweld zou afnemen, als we af zijn van die kansenparels.
De kans dat geen enkele groep is oververtegenwoordigd is volgens mij nihil en waarom zou je niet alles willen aanpakken maar alleen die groep?
  zondag 28 augustus 2016 @ 11:44:24 #208
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_164907938
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 11:39 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Wat is er oneerbiedig aan om "volk" te zeggen?

Ik vind mensen zoals jou eerder genant. Alles maar goedpraten, en weigeren toe te geven dat we een gigantisch probleem hebben in de samenleving.

"Ach er is niets aan de hand, ik doe mijn oogjes dicht, en noem mensen die het woord volk gebruiken genant."
Niks, je begrijpt het niet en ook dat snap ik, anders had je het immers niet gezegd.

We hebben zeker een gigantisch probleem, wat voornamelijk bestaat uit mensen die een gigantisch probleem zien.
wooblabalurg
  zondag 28 augustus 2016 @ 11:44:57 #209
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_164907951
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 11:42 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

De kans dat geen enkele groep is oververtegenwoordigd is volgens mij nihil en waarom zou je niet alles willen aanpakken maar alleen die groep?
Ik zeg natuurlijk niet dat je alleen die groep moet aanpakken. Iedereen die de wet overtreed moet aangepakt worden.

Het feit blijft dat bepaalde groepen oververtegenwoordigd zijn, dus nogmaals, het zou al een stuk beter gaan als we bepaalde groepen uit ons land weren.
pi_164907975
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 11:44 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Ik zeg natuurlijk niet dat je alleen die groep moet aanpakken. Iedereen die de wet overtreed moet aangepakt worden.

Het feit blijft dat bepaalde groepen oververtegenwoordigd zijn, dus nogmaals, het zou al een stuk beter gaan als we bepaalde groepen uit ons land weren.
Nee dat zou helemaal niet beter zijn tenzij je als groep de criminelen bedoelt. Uitgangspunt is namelijk dat je onschuldige mensen niet gaat straffen voor de daden van anderen.
  zondag 28 augustus 2016 @ 11:47:47 #211
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_164908005
quote:
17s.gif Op zondag 28 augustus 2016 11:44 schreef Baconbus het volgende:

[..]

We hebben zeker een gigantisch probleem, wat voornamelijk bestaat uit mensen die een gigantisch probleem zien.
_O-
Dus ik ben het probleem, en niet de bevolkingsgroepen die bijvoorbeeld halve buurten onveilig maken.
Ik had niet anders van je verwacht.
  zondag 28 augustus 2016 @ 11:51:52 #212
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_164908104
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 11:47 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

_O-
Dus ik ben het probleem, en niet de bevolkingsgroepen die bijvoorbeeld halve buurten onveilig maken.
Ik had niet anders van je verwacht.
Ik vind jou bijdragen aan het probleem, dat is natuurlijk iets anders. Je kan opgelucht adem halen.

Hoe meet je dat halve buurten onveilig zijn? En wat is onveilig?

Ik voel mij niet veilig als ik door een paar enge oma's aangestaard wordt of vrouwen van middelbare leeftijd die spontaan hun tas vast gaan houden. Is dat dan ook onveilig?
wooblabalurg
  zondag 28 augustus 2016 @ 11:52:45 #213
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_164908124
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 11:46 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Nee dat zou helemaal niet beter zijn tenzij je als groep de criminelen bedoelt. Uitgangspunt is namelijk dat je onschuldige mensen niet gaat straffen voor de daden van anderen.
Ja, en de immigranten die eerder naar de criminaliteit neigen.
Deze mensen moeten we niet langer in ons land opnemen.
Een preventieve actie dus.
Dat zal een stuk beter werken dan al die corrigerende maatregelen van de afgelopen decennia.
  zondag 28 augustus 2016 @ 11:55:23 #214
220317 24Fan
Ik ben 12, wat is dit?
pi_164908177
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 11:46 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Wat mij betreft vertrekken deze mensen linea recta uit dit land. Vaak genoeg van dichtbij meegemaakt hoe ellendig dat VOLK is.
₂₄fᵃⁿ ₂₄fᵃⁿ ₂₄fᵃⁿ ₂₄fᵃⁿ₂₄fᵃⁿ
pi_164908259
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 11:52 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Ja, en de immigranten die eerder naar de criminaliteit neigen.
Deze mensen moeten we niet langer in ons land opnemen.
Een preventieve actie dus.
Dat zal een stuk beter werken dan al die corrigerende maatregelen van de afgelopen decennia.
Nee dat is een slechte maatregel, ik noem het niet eens een oplossing.
Als eerste hebben die immigranten hier nog helemaal geen criminaliteit gepleegd, ze zijn hier niet eens.
Ook het kijken naar oververtegenwoordiging in de statistieken is geen oplossing. Zodra je de grootste groep hebt uitgezet is er een andere groep oververtegenwoordigd en kun je opnieuw beginnen.
Daarnaast wat doe je als iemand gaat kijken naar de statistiek op geslacht, mannen zijn over vertegenwoordigd. De statistiek op opleidingsniveau, lagere niveau is oververtegenwoordigd. De statistiek op leeftijd, bepaalde leeftijdsgroepen zijn oververtegenwoordigd.

Jou oplossing wordt alleen ingegeven door hele bevolkingsgroepen verantwoordelijk te willen maken voor de mensen in die groepen die foute dingen doen, er zit totaal geen logica achter als je verder kijkt.
  zondag 28 augustus 2016 @ 12:03:23 #216
220317 24Fan
Ik ben 12, wat is dit?
pi_164908344
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 11:58 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Nee dat is een slechte maatregel, ik noem het niet eens een oplossing.
Als eerste hebben die immigranten hier nog helemaal geen criminaliteit gepleegd, ze zijn hier niet eens.
Ook het kijken naar oververtegenwoordiging in de statistieken is geen oplossing. Zodra je de grootste groep hebt uitgezet is er een andere groep oververtegenwoordigd en kun je opnieuw beginnen.
Daarnaast wat doe je als iemand gaat kijken naar de statistiek op geslacht, mannen zijn over vertegenwoordigd. De statistiek op opleidingsniveau, lagere niveau is oververtegenwoordigd. De statistiek op leeftijd, bepaalde leeftijdsgroepen zijn oververtegenwoordigd.

Jou oplossing wordt alleen ingegeven door hele bevolkingsgroepen verantwoordelijk te willen maken voor de mensen in die groepen die foute dingen doen, er zit totaal geen logica achter als je verder kijkt.
Mannen heb je overal en altijd, opleidingsniveau bijv. is ook een algemeen begrip.

Maar niet-westerse allochtonen zijn hier te gast en zijn hier pas enkele decennia. Dat deze groep, voornamelijk Turken, Marokkanen en Antillianen dusdanig crimineel zijn, wil wel wat zeggen over deze groep. We hebben ze hier binnengelaten en halen kennelijk heel veel ellende uit. Dat is te voorkomen door deze groep niet verder te laten groeien en mensen uit andere, meer ontwikkelde landen toe te laten.
pi_164908415
quote:
1s.gif Op zondag 28 augustus 2016 12:03 schreef 24Fan het volgende:

[..]

Mannen heb je overal en altijd, opleidingsniveau bijv. is ook een algemeen begrip.

Maar niet-westerse allochtonen zijn hier te gast en zijn hier pas enkele decennia. Dat deze groep, voornamelijk Turken, Marokkanen en Antillianen dusdanig crimineel zijn, wil wel wat zeggen over deze groep. We hebben ze hier binnengelaten en halen kennelijk heel veel ellende uit. Dat is te voorkomen door deze groep niet verder te laten groeien en mensen uit andere, meer ontwikkelde landen toe te laten.
Afkomst is ook een algemeen begrip maar als je echt wil kun je mannen ook verwijderen uit Nederland of preventief opsluiten en mensen met een lage opleiding kun je opsluiten of elektronisch toezicht geven. Maar ik begrijp dat het je inderdaad niet om het oplossen van criminaliteit gaat maar gewoon om de mensen met die afkomst en daar zoek je dan de statistiek bij en zodra er een andere statistiek komt zijn er ineens reden daar niet naar te kijken.
  zondag 28 augustus 2016 @ 12:11:04 #218
220317 24Fan
Ik ben 12, wat is dit?
pi_164908492
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 12:06 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Afkomst is ook een algemeen begrip maar als je echt wil kun je mannen ook verwijderen uit Nederland of preventief opsluiten en mensen met een lage opleiding kun je opsluiten of elektronisch toezicht geven. Maar ik begrijp dat het je inderdaad niet om het oplossen van criminaliteit gaat maar gewoon om de mensen met die afkomst en daar zoek je dan de statistiek bij en zodra er een andere statistiek komt zijn er ineens reden daar niet naar te kijken.
Als ik een groepje mannen tegenkom in een donker steegje ben ik zeker wel "banger" dan wanneer ik een groepje vrouwen zou tegenkomen. Alleen dat is een heel andere discussie waar je een apart topic over zou kunnen openen. Het gaat hier specifiek om niet-westerse migranten met voornamelijk het Islamitisch geloof. Dat er wat mis is met deze groep is de laatste decennia meer dan overduidelijk.
  zondag 28 augustus 2016 @ 12:13:31 #219
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_164908540
quote:
1s.gif Op zondag 28 augustus 2016 11:55 schreef 24Fan het volgende:

[..]

Wat mij betreft vertrekken deze mensen linea recta uit dit land. Vaak genoeg van dichtbij meegemaakt hoe ellendig dat VOLK is.
Mooi dat je hier voor uitkomt, veel mensen denken het alleen.
wooblabalurg
pi_164908562
quote:
1s.gif Op zondag 28 augustus 2016 12:11 schreef 24Fan het volgende:

[..]

Als ik een groepje mannen tegenkom in een donker steegje ben ik zeker wel "banger" dan wanneer ik een groepje vrouwen zou tegenkomen. Alleen dat is een heel andere discussie waar je een apart topic over zou kunnen openen. Het gaat hier specifiek om niet-westerse migranten met voornamelijk het Islamitisch geloof. Dat er wat mis is met deze groep is de laatste decennia meer dan overduidelijk.
Ik hoef geen ander topic te openen, hier is men begonnen over de criminaliteitsstatistieken als reden voor maatregelen. Ik geef argumenten waarom dat onzinnig is, het is dus precies dezelfde discussie want het gebruik van de statistiek op afkomst is gedaan om maatregelen tegen de groep (zogenaamd) te rechtvaardigen maar als je een andere statistiek kiest dan is het nemen van maatregelen ineens niet nodig. De oververtegenwoordigen van de jongen mannen met lage opleiding in de criminaliteit statistieken is behoorlijk groot maar we doen er niets aan want we willen kijken naar de Marokkanen, te hypocriet voor woorden.
pi_164908565
quote:
1s.gif Op zondag 28 augustus 2016 12:13 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Mooi dat je hier voor uitkomt, veel mensen denken het alleen.
Ik pleit er voor dat mensen dit meer gaan benoemen. Dat pappen en nathouden ben ik niet zo van. Gewoon het beestje bij de naam benoemen. Zodat ik weet wie ik nog serieus kan nemen.
  zondag 28 augustus 2016 @ 12:16:11 #222
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_164908588
quote:
7s.gif Op zondag 28 augustus 2016 12:14 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ik pleit er voor dat mensen dit meer gaan benoemen. Dat pappen en nathouden ben ik niet zo van. Gewoon het beestje bij de naam benoemen. Zodat ik weet wie ik nog serieus kan nemen.
Heb t liever dan dat gedraai. En dat ja.
wooblabalurg
  zondag 28 augustus 2016 @ 12:22:15 #223
220317 24Fan
Ik ben 12, wat is dit?
pi_164908668
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 12:14 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Ik hoef geen ander topic te openen, hier is men begonnen over de criminaliteitsstatistieken als reden voor maatregelen. Ik geef argumenten waarom dat onzinnig is, het is dus precies dezelfde discussie want het gebruik van de statistiek op afkomst is gedaan om maatregelen tegen de groep (zogenaamd) te rechtvaardigen maar als je een andere statistiek kiest dan is het nemen van maatregelen ineens niet nodig. De oververtegenwoordigen van de jongen mannen met lage opleiding in de criminaliteit statistieken is behoorlijk groot maar we doen er niets aan want we willen kijken naar de Marokkanen, te hypocriet voor woorden.
Ik heb argumenten aangegeven waarom ik dat wel zinnig vind. En met mij veel andere mensen, anders was dit niet zo'n punt geweest. Sinds Fortuyn is de geest gewoon uit de fles gekomen en mag je vrijelijk over dit allochtonenprobleem praten, gelukkig.
Dat mannen oververtegenwoordigd zijn in de statistieken is duidelijk, dat allochtone mannen nog meer oververtegenwoordigd zijn, ook. Feit blijft dat deze mensen nieuw zijn in Nederland en er direct een zooitje van maken. Dat doe je niet als je te gast bent in een land. Ik zeg met zin te gast, want zelfs derde generatie allochtonen hebben zich nog niet eens aangepast aan Nederland en gedragen zich dus als vreemde eenden in de bijt.

Dat deze groep mensen veel ellende uithalen en nieuw zijn in Nederland, geeft aan dat we dat dus eerst niet hadden en dat je dus kunt spreken van een mislukte immigratie. We hebben een groep mensen in ons midden gekregen die we eerst niet hadden en die groep haalt ook nog eens veel misdaad hierheen. Vergelijk het met een gezinswoning waar een gelukkig gezin woont en waar opeens 2 straatschoffies komen wonen en het meubilair kapot trappen en zich niet aan de regels houden. Dat is toch te absurd voor woorden?
  zondag 28 augustus 2016 @ 12:24:31 #224
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_164908709
quote:
1s.gif Op zondag 28 augustus 2016 12:22 schreef 24Fan het volgende:

[..]

Ik heb argumenten aangegeven waarom ik dat wel zinnig vind. En met mij veel andere mensen, anders was dit niet zo'n punt geweest. Sinds Fortuyn is de geest gewoon uit de fles gekomen en mag je vrijelijk over dit allochtonenprobleem praten, gelukkig.
Dat mannen oververtegenwoordigd zijn in de statistieken is duidelijk, dat allochtone mannen nog meer oververtegenwoordigd zijn, ook. Feit blijft dat deze mensen nieuw zijn in Nederland en er direct een zooitje van maken. Dat doe je niet als je te gast bent in een land. Ik zeg met zin te gast, want zelfs derde generatie allochtonen hebben zich nog niet eens aangepast aan Nederland en gedragen zich dus als vreemde eenden in de bijt.

Dat deze groep mensen veel ellende uithalen en nieuw zijn in Nederland, geeft aan dat we dat dus eerst niet hadden en dat je dus kunt spreken van een mislukte immigratie. We hebben een groep mensen in ons midden gekregen die we eerst niet hadden en die groep haalt ook nog eens veel misdaad hierheen. Vergelijk het met een gezinswoning waar een gelukkig gezin woont en waar opeens 2 straatschoffies komen wonen en het meubilair kapot trappen en zich niet aan de regels houden. Dat is toch te absurd voor woorden?
Straks ga je zeggen dat die straatschoffies geen stageplaats konden krijgen. Hoop ik, heb de bingokaart in de aanslag.
wooblabalurg
  zondag 28 augustus 2016 @ 12:26:02 #225
220317 24Fan
Ik ben 12, wat is dit?
pi_164908735
quote:
1s.gif Op zondag 28 augustus 2016 12:24 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Straks ga je zeggen dat die straatschoffies geen stageplaats konden krijgen. Hoop ik, heb de bingokaart in de aanslag.
Nee, want ze gaan eerst thee drinken met de burgemeester omdat het blanke gezin zich niet wou aanpassen aan deze verrijkende kansenkinderen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')