Ja grappig man. Hilarisch.quote:Op zondag 28 augustus 2016 11:30 schreef Baconbus het volgende:
[..]
'Dat volk'. Kom je uit een grot ofzo.
Maar een bepaalde groep is oververtegenwoordigd in de criminaliteit.quote:Op zondag 28 augustus 2016 11:29 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Geweld is de laatste jaren juist afgenomen...
2009 belde.quote:Op zondag 28 augustus 2016 11:32 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Maar een bepaalde groep is oververtegenwoordigd in de criminaliteit.
'Ja maar het voelt minder veilig'quote:Op zondag 28 augustus 2016 11:29 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Geweld is de laatste jaren juist afgenomen...
Wat is er oneerbiedig aan om "volk" te zeggen?quote:Op zondag 28 augustus 2016 11:34 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Is niet echt hilarisch om zo oneerbiedig te zijn, eerder genant.
De kans dat geen enkele groep is oververtegenwoordigd is volgens mij nihil en waarom zou je niet alles willen aanpakken maar alleen die groep?quote:Op zondag 28 augustus 2016 11:32 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Maar een bepaalde groep is oververtegenwoordigd in de criminaliteit.
Denk eens na met hoeveel het geweld zou afnemen, als we af zijn van die kansenparels.
Niks, je begrijpt het niet en ook dat snap ik, anders had je het immers niet gezegd.quote:Op zondag 28 augustus 2016 11:39 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Wat is er oneerbiedig aan om "volk" te zeggen?
Ik vind mensen zoals jou eerder genant. Alles maar goedpraten, en weigeren toe te geven dat we een gigantisch probleem hebben in de samenleving.
"Ach er is niets aan de hand, ik doe mijn oogjes dicht, en noem mensen die het woord volk gebruiken genant."
Ik zeg natuurlijk niet dat je alleen die groep moet aanpakken. Iedereen die de wet overtreed moet aangepakt worden.quote:Op zondag 28 augustus 2016 11:42 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
De kans dat geen enkele groep is oververtegenwoordigd is volgens mij nihil en waarom zou je niet alles willen aanpakken maar alleen die groep?
Nee dat zou helemaal niet beter zijn tenzij je als groep de criminelen bedoelt. Uitgangspunt is namelijk dat je onschuldige mensen niet gaat straffen voor de daden van anderen.quote:Op zondag 28 augustus 2016 11:44 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik zeg natuurlijk niet dat je alleen die groep moet aanpakken. Iedereen die de wet overtreed moet aangepakt worden.
Het feit blijft dat bepaalde groepen oververtegenwoordigd zijn, dus nogmaals, het zou al een stuk beter gaan als we bepaalde groepen uit ons land weren.
quote:Op zondag 28 augustus 2016 11:44 schreef Baconbus het volgende:
[..]
We hebben zeker een gigantisch probleem, wat voornamelijk bestaat uit mensen die een gigantisch probleem zien.
Ik vind jou bijdragen aan het probleem, dat is natuurlijk iets anders. Je kan opgelucht adem halen.quote:Op zondag 28 augustus 2016 11:47 schreef Harvest89 het volgende:
[..]![]()
Dus ik ben het probleem, en niet de bevolkingsgroepen die bijvoorbeeld halve buurten onveilig maken.
Ik had niet anders van je verwacht.
Ja, en de immigranten die eerder naar de criminaliteit neigen.quote:Op zondag 28 augustus 2016 11:46 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Nee dat zou helemaal niet beter zijn tenzij je als groep de criminelen bedoelt. Uitgangspunt is namelijk dat je onschuldige mensen niet gaat straffen voor de daden van anderen.
Wat mij betreft vertrekken deze mensen linea recta uit dit land. Vaak genoeg van dichtbij meegemaakt hoe ellendig dat VOLK is.quote:Op zondag 28 augustus 2016 11:46 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Nee dat zou helemaal niet beter zijn tenzij je als groep de criminelen bedoelt. Uitgangspunt is namelijk dat je onschuldige mensen niet gaat straffen voor de daden van anderen.
Nee dat is een slechte maatregel, ik noem het niet eens een oplossing.quote:Op zondag 28 augustus 2016 11:52 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ja, en de immigranten die eerder naar de criminaliteit neigen.
Deze mensen moeten we niet langer in ons land opnemen.
Een preventieve actie dus.
Dat zal een stuk beter werken dan al die corrigerende maatregelen van de afgelopen decennia.
Mannen heb je overal en altijd, opleidingsniveau bijv. is ook een algemeen begrip.quote:Op zondag 28 augustus 2016 11:58 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Nee dat is een slechte maatregel, ik noem het niet eens een oplossing.
Als eerste hebben die immigranten hier nog helemaal geen criminaliteit gepleegd, ze zijn hier niet eens.
Ook het kijken naar oververtegenwoordiging in de statistieken is geen oplossing. Zodra je de grootste groep hebt uitgezet is er een andere groep oververtegenwoordigd en kun je opnieuw beginnen.
Daarnaast wat doe je als iemand gaat kijken naar de statistiek op geslacht, mannen zijn over vertegenwoordigd. De statistiek op opleidingsniveau, lagere niveau is oververtegenwoordigd. De statistiek op leeftijd, bepaalde leeftijdsgroepen zijn oververtegenwoordigd.
Jou oplossing wordt alleen ingegeven door hele bevolkingsgroepen verantwoordelijk te willen maken voor de mensen in die groepen die foute dingen doen, er zit totaal geen logica achter als je verder kijkt.
Afkomst is ook een algemeen begrip maar als je echt wil kun je mannen ook verwijderen uit Nederland of preventief opsluiten en mensen met een lage opleiding kun je opsluiten of elektronisch toezicht geven. Maar ik begrijp dat het je inderdaad niet om het oplossen van criminaliteit gaat maar gewoon om de mensen met die afkomst en daar zoek je dan de statistiek bij en zodra er een andere statistiek komt zijn er ineens reden daar niet naar te kijken.quote:Op zondag 28 augustus 2016 12:03 schreef 24Fan het volgende:
[..]
Mannen heb je overal en altijd, opleidingsniveau bijv. is ook een algemeen begrip.
Maar niet-westerse allochtonen zijn hier te gast en zijn hier pas enkele decennia. Dat deze groep, voornamelijk Turken, Marokkanen en Antillianen dusdanig crimineel zijn, wil wel wat zeggen over deze groep. We hebben ze hier binnengelaten en halen kennelijk heel veel ellende uit. Dat is te voorkomen door deze groep niet verder te laten groeien en mensen uit andere, meer ontwikkelde landen toe te laten.
Als ik een groepje mannen tegenkom in een donker steegje ben ik zeker wel "banger" dan wanneer ik een groepje vrouwen zou tegenkomen. Alleen dat is een heel andere discussie waar je een apart topic over zou kunnen openen. Het gaat hier specifiek om niet-westerse migranten met voornamelijk het Islamitisch geloof. Dat er wat mis is met deze groep is de laatste decennia meer dan overduidelijk.quote:Op zondag 28 augustus 2016 12:06 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Afkomst is ook een algemeen begrip maar als je echt wil kun je mannen ook verwijderen uit Nederland of preventief opsluiten en mensen met een lage opleiding kun je opsluiten of elektronisch toezicht geven. Maar ik begrijp dat het je inderdaad niet om het oplossen van criminaliteit gaat maar gewoon om de mensen met die afkomst en daar zoek je dan de statistiek bij en zodra er een andere statistiek komt zijn er ineens reden daar niet naar te kijken.
Mooi dat je hier voor uitkomt, veel mensen denken het alleen.quote:Op zondag 28 augustus 2016 11:55 schreef 24Fan het volgende:
[..]
Wat mij betreft vertrekken deze mensen linea recta uit dit land. Vaak genoeg van dichtbij meegemaakt hoe ellendig dat VOLK is.
Ik hoef geen ander topic te openen, hier is men begonnen over de criminaliteitsstatistieken als reden voor maatregelen. Ik geef argumenten waarom dat onzinnig is, het is dus precies dezelfde discussie want het gebruik van de statistiek op afkomst is gedaan om maatregelen tegen de groep (zogenaamd) te rechtvaardigen maar als je een andere statistiek kiest dan is het nemen van maatregelen ineens niet nodig. De oververtegenwoordigen van de jongen mannen met lage opleiding in de criminaliteit statistieken is behoorlijk groot maar we doen er niets aan want we willen kijken naar de Marokkanen, te hypocriet voor woorden.quote:Op zondag 28 augustus 2016 12:11 schreef 24Fan het volgende:
[..]
Als ik een groepje mannen tegenkom in een donker steegje ben ik zeker wel "banger" dan wanneer ik een groepje vrouwen zou tegenkomen. Alleen dat is een heel andere discussie waar je een apart topic over zou kunnen openen. Het gaat hier specifiek om niet-westerse migranten met voornamelijk het Islamitisch geloof. Dat er wat mis is met deze groep is de laatste decennia meer dan overduidelijk.
Ik pleit er voor dat mensen dit meer gaan benoemen. Dat pappen en nathouden ben ik niet zo van. Gewoon het beestje bij de naam benoemen. Zodat ik weet wie ik nog serieus kan nemen.quote:Op zondag 28 augustus 2016 12:13 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Mooi dat je hier voor uitkomt, veel mensen denken het alleen.
Heb t liever dan dat gedraai. En dat ja.quote:Op zondag 28 augustus 2016 12:14 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik pleit er voor dat mensen dit meer gaan benoemen. Dat pappen en nathouden ben ik niet zo van. Gewoon het beestje bij de naam benoemen. Zodat ik weet wie ik nog serieus kan nemen.
Ik heb argumenten aangegeven waarom ik dat wel zinnig vind. En met mij veel andere mensen, anders was dit niet zo'n punt geweest. Sinds Fortuyn is de geest gewoon uit de fles gekomen en mag je vrijelijk over dit allochtonenprobleem praten, gelukkig.quote:Op zondag 28 augustus 2016 12:14 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ik hoef geen ander topic te openen, hier is men begonnen over de criminaliteitsstatistieken als reden voor maatregelen. Ik geef argumenten waarom dat onzinnig is, het is dus precies dezelfde discussie want het gebruik van de statistiek op afkomst is gedaan om maatregelen tegen de groep (zogenaamd) te rechtvaardigen maar als je een andere statistiek kiest dan is het nemen van maatregelen ineens niet nodig. De oververtegenwoordigen van de jongen mannen met lage opleiding in de criminaliteit statistieken is behoorlijk groot maar we doen er niets aan want we willen kijken naar de Marokkanen, te hypocriet voor woorden.
Straks ga je zeggen dat die straatschoffies geen stageplaats konden krijgen. Hoop ik, heb de bingokaart in de aanslag.quote:Op zondag 28 augustus 2016 12:22 schreef 24Fan het volgende:
[..]
Ik heb argumenten aangegeven waarom ik dat wel zinnig vind. En met mij veel andere mensen, anders was dit niet zo'n punt geweest. Sinds Fortuyn is de geest gewoon uit de fles gekomen en mag je vrijelijk over dit allochtonenprobleem praten, gelukkig.
Dat mannen oververtegenwoordigd zijn in de statistieken is duidelijk, dat allochtone mannen nog meer oververtegenwoordigd zijn, ook. Feit blijft dat deze mensen nieuw zijn in Nederland en er direct een zooitje van maken. Dat doe je niet als je te gast bent in een land. Ik zeg met zin te gast, want zelfs derde generatie allochtonen hebben zich nog niet eens aangepast aan Nederland en gedragen zich dus als vreemde eenden in de bijt.
Dat deze groep mensen veel ellende uithalen en nieuw zijn in Nederland, geeft aan dat we dat dus eerst niet hadden en dat je dus kunt spreken van een mislukte immigratie. We hebben een groep mensen in ons midden gekregen die we eerst niet hadden en die groep haalt ook nog eens veel misdaad hierheen. Vergelijk het met een gezinswoning waar een gelukkig gezin woont en waar opeens 2 straatschoffies komen wonen en het meubilair kapot trappen en zich niet aan de regels houden. Dat is toch te absurd voor woorden?
Nee, want ze gaan eerst thee drinken met de burgemeester omdat het blanke gezin zich niet wou aanpassen aan deze verrijkende kansenkinderen.quote:Op zondag 28 augustus 2016 12:24 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Straks ga je zeggen dat die straatschoffies geen stageplaats konden krijgen. Hoop ik, heb de bingokaart in de aanslag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |