quote:Op maandag 29 augustus 2016 01:36 schreef Mister-Bradge het volgende:
huh, hoezo is de KLB sc nu weer dicht?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 08:32 schreef BoneThugss het volgende:
Kaas- is wel echt een baas. Zelden zo'n genuanceerde user gezien
Ben jij de asociale hork van deze SC?quote:Op maandag 29 augustus 2016 09:07 schreef Rozevla het volgende:
Net bijna een Pools wijf van der fiets gereden, lekker stoer door fietsen bij haaientanden.
HAGAGA DENK HET FF NIET !!!!
Ze flikkerde bijna op der smoel!!![]()
Hele dag goed.
Nee, Yvonne zegt altijd dat ik een lief schattig snoesje ben.quote:Op maandag 29 augustus 2016 11:17 schreef LeonardoFibonacci het volgende:
[..]
Ben jij de asociale hork van deze SC?
Vooruit dan maar dan see ik het through the fingers.quote:Op maandag 29 augustus 2016 11:20 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Nee, Yvonne zegt altijd dat ik een lief schattig snoesje ben.
Altijd kut als er vermelding wordt gemaakt van je wijziging. Dat gaat ook altijd in een compleet onvoorspelbaar patroon; soms wordt het gemeld, soms niet, percentage klopt werkelijk nooit, en soms na vijf wijzigingen verdwijnt het ineens weer en lijkt het alsof er niets is gewijzigd.quote:
quote:Op maandag 29 augustus 2016 11:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Altijd kut als er vermelding wordt gemaakt van je wijziging. Dat gaat ook altijd in een compleet onvoorspelbaar patroon; soms wordt het gemeld, soms niet, percentage klopt werkelijk nooit, en soms na vijf wijzigingen verdwijnt het ineens weer en lijkt het alsof er niets is gewijzigd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |