abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_164891175
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 15:18 schreef 24Fan het volgende:

[..]

Dat zuid-Afrika een van de meest criminele landen is om te wonen? Zwarte mensen die voor de lol blanke toeristen of inwoners mishandelen of doodmaken? Dat vind je ook meevallen?
Nee dat bedoelde ik ook niet..... Ben je er wel eens geweest?
pi_164891182
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 15:18 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Natuurlijk. West-Europa is geen Europa meer. De hele West-Europese cultuur is gemarginaliseerd. In grote steden zijn Europeanen een etnische minderheid geworden. Op steeds meer plekken in West-Europa heeft de politie geen gezag meer. Verkrachtingen en aanrandingen worden op steeds meer plekken onderdeel van het dagelijks leven. En dit alles omdat cultuur-marxisten vonden dat Europa slecht was en we iets verschuldigd waren aan Afrika.
Bedoelde apartheid.
pi_164891198
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 15:19 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Bedoelde apartheid.
Apartheid was erg, maar de massa-immigratie naar West-Europa is nog veel erger.
Helaas is het na de afschaffing van de apartheid helemaal uit de hand gelopen in Zuid-Afrika. Het zoveelste bewijs dat blanke overheersing zo slecht niet is, mits excessen zoals apartheid bestreden worden.
pi_164891206
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 15:16 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Huh? Europa de plek met de meeste diversiteit dus daar gaat het het hardst? Wat is dat voor flauwekul? Als Europa gewoon geen niet-westerse mensen had toegelaten, dan was West-Europa nog gewoon Europees. Juist die diversiteit in Europa maakt import uit Afrika totaal overbodig.

De cultureel-marxisten.
De PVV is economisch links, maar dat is niet het type links dat verantwoordelijk is voor de multikul.
Europa heeft de hoogste diversiteit, wat wel of niet had moeten gebeuren is niet relevant om te constateren dat hier het meest gemengd wordt.

Jij denkt dat de PVV voor rust gaat zorgen onder de bevolking? Tot zover lijkt ze dat iig niet te lukken.
wooblabalurg
pi_164891208
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 15:20 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Apartheid was erg, maar de massa-immigratie naar West-Europa is nog veel erger.
Ja ben ik niet met je eens. Het is walgelijk wat ze hebben gedaan in Zuid Afrika.
pi_164891234
Wat is die nederlandse cultuur dan en waarm protesteerde niemand tegen de veramerikanisering die al zeventig jaan aan de gang is?
pi_164891242
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 15:21 schreef Ulx het volgende:
Wat is die nederlandse cultuur dan en waarm protesteerde niemand tegen de veramerikanisering die al zeventig jaan aan de gang is?
Stel nou niet van die moeilijke vragen.
pi_164891246
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 15:20 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Europa heeft de hoogste diversiteit, wat wel of niet had moeten gebeuren is niet relevant om te constateren dat hier het meest gemengd wordt.

Jij denkt dat de PVV voor rust gaat zorgen onder de bevolking? Tot zover lijkt ze dat iig niet te lukken.
Is bijna niet mogelijk. Dit probleem is niet op te lossen. De PVV kan er wel voor zorgen dat het niet erger wordt, terwijl alle andere partijen de grenzen nog verder open willen zetten.
De toename van het probleem stoppen zou al een vooruitgang zijn.

Dat de PVV niet voor rust gaat zorgen ligt niet aan de PVV, maar de massa-immigratie maak je niet zo gemakkelijk ongedaan. Dat kan alleen met grootschalige deportaties maar daar zijn te veel ethische en praktische bezwaren tegen en dus niet haalbaar. Het hoogst haalbare is de situatie managen.

[ Bericht 0% gewijzigd door JanKorteachternaam op 27-08-2016 15:25:36 (typo) ]
pi_164891253
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 15:20 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja ben ik niet met je eens. Het is walgelijk wat ze hebben gedaan in Zuid Afrika.
Dat ontken ik niet. De niet-westerse immigratie naar West-Europa is echter nog veel walgelijker.
pi_164891263
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 15:22 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Dat ontken ik niet. De niet-westerse immigratie naar West-Europa is echter nog veel walgelijker.
Ben je bang dat het zelfde gaan doen als in Zuid Afrika is gebeurd? :o
pi_164891276
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 15:21 schreef Ulx het volgende:
Veramerikanisering heeft direct verband met multiculturalisme. De Amerikaanse cultuur is een mengvorm van allerlei culturen, een product van een multiculturele samenleving. Deze wordt gemakkelijk overgenomen door een andere multiculturele samenleving, zoals de onze.
pi_164891287
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 15:23 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ben je bang dat het zelfde gaan doen als in Zuid Afrika is gebeurd? :o
Uiteindelijk zal de multiculturele samenleving leiden tot geweld. Laat de situatie in Zuid Afrika een waarschuwing zijn.
pi_164891294
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 15:25 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Uiteindelijk zal de multiculturele samenleving leiden tot geweld. Laat de situatie in Zuid Afrika een waarschuwing zijn.
Dadelijk mogen we op sommige plekken niet meer komen Jan. :'(

Mogen we alleen nog maar naar dit soort plekken ;(

pi_164891334
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 15:25 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Dadelijk mogen we op sommige plekken niet meer komen Jan. :'(

Mogen we alleen nog maar naar dit soort plekken

[ afbeelding ]

Die zijn er al. Niet door middel van dit soort bordjes, maar door middel van huizenprijzen in bepaalde wijken.
pi_164891344
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 15:25 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Toen er hier bijna alleen blanken woonden vochten ze gewoon onderling, het maakt echt totaal geen verschil.
  zaterdag 27 augustus 2016 @ 15:29:30 #216
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_164891350
quote:

[..]

Uiteindelijk zullen alle culturen en rassen met elkaar versmelten *;
[i]In verscheidenheid verenigd[/i]
pi_164891363
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 15:28 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Toen er hier bijna alleen blanken woonden vochten ze gewoon onderling, het maakt echt totaal geen verschil.
Een knokpartijtje na iets te veel bier is niet te vergelijken met het geweld dat voortkomt uit multiculturele samenlevingen.
pi_164891378
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 15:30 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Een knokpartijtje na iets te veel bier is niet te vergelijken met het geweld dat voortkomt uit multiculturele samenlevingen.
Blijkbaar ken je de bloed doordrenkte geschiedenis van Europa niet, wat nauwelijks mogelijk is.
pi_164891380
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 15:24 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Veramerikanisering heeft direct verband met multiculturalisme. De Amerikaanse cultuur is een mengvorm van allerlei culturen, een product van een multiculturele samenleving. Deze wordt gemakkelijk overgenomen door een andere multiculturele samenleving, zoals de onze.
Leuke theorie, maar geef eens antwoord op mijn vraag.
pi_164891384
quote:
17s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 15:29 schreef Gutmensch het volgende:

[..]

Nee. Er zal een bloedige oorlog komen.
Ik kan je ook wel vertellen hoe het eindigt: Uiteindelijk zullen er toch deportaties en misschien zelfs etnische zuiveringen plaatsvinden. Ik denk dat we het er allemaal over eens zijn dat we dit niet willen, ondanks onze meningsverschillen over de PVV. Maar uiteindelijk zal het daar op uitdraaien. Er bestaan geen multiculturele samenlevingen die duurzaam kunnen bestaan. Uiteindelijk mondt het uit in oorlog. Ik hoop dat ik zelf tegen die tijd in Oost-Europa zit.
pi_164891396
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 15:31 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Nee. Er zal een bloedige oorlog komen.
Ik kan je ook wel vertellen hoe het eindigt: Uiteindelijk zullen er toch deportaties en misschien zelfs etnische zuiveringen plaatsvinden. Ik denk dat we het er allemaal over eens zijn dat we dit niet willen, ondanks onze meningsverschillen over de PVV. Maar uiteindelijk zal het daar op uitdraaien. Er bestaan geen multiculturele samenlevingen die duurzaam kunnen bestaan. Uiteindelijk mondt het uit in oorlog. Ik hoop dat ik zelf tegen die tijd in Oost-Europa zit.
Oorlogen, welke wil je?
https://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_oorlogen_(chronologisch)
  zaterdag 27 augustus 2016 @ 15:32:40 #222
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_164891397
quote:
17s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 15:29 schreef Gutmensch het volgende:

[..]

Welnee. The winner takes it all.
pi_164891401
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 15:31 schreef Ulx het volgende:

[..]

Leuke theorie, maar geef eens antwoord op mijn vraag.
Omdat de heersende klasse niets tegen die Amerikaanse cultuur heeft. Het is prima te verenigen met het cultuur-marxisme.
pi_164891410
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 15:28 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

En best hard ook, gezien WWI en het nog succesvollere vervolg, heel saai WWII genaamd ;(
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_164891416
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 15:28 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Die zijn er al. Niet door middel van dit soort bordjes, maar door middel van huizenprijzen in bepaalde wijken.
Er zijn wijken waar blanken niet meer kunnen huren door te hoge huurprijs?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')