Het gebeurt ook niet overnacht, maar het gebeurt, dus je ertegen verzetten is zinloos, we kunnen namelijk nog niet zelf bepalen welk dna wel of niet doorgegeven wordt.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:06 schreef 24Fan het volgende:
[..]
Een beeld wat wellicht wel wat heeft, maar mij nogal utopisch overkomt. Sowieso lijkt het me lastig om alle 7 miljard ( + wat er nog gaat komen ) mensen te mengen tot een huidskleur. Het is niet dat we in een grote verfpot wonen waar je alle verfkleuren eventjes vermengt door te roeren.
Ik vind lokale variatie aan mensen juist erg mooi. Blonde blanke mensen in west-Europa, donkere tot zeer donkere mensen in centraal en zuid-Afrika. Noem maar op. Elk ras heeft wel wat moois.
De boze blanke mensen hebben het weer gedaan. Boehoehoe.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:07 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Wat een dwaasheid, heb je al eens in de rest van de wereld gezien hoe de bevolking daar is veranderd doordat er blanken kwamen wonen? Migratie is niet kunstmatig dat is juist heel natuurlijk, de mens heeft altijd over de wereld gereisd, de grenzen zijn juist kunstmatig.
Zuid Afrika?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:08 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Er is geen enkel land veranderd doordat er blanken kwamen wonen. Misschien alleen Australië en Noord-Amerika, maar die landen waren vrijwel leeg toen de blanke daar kwam. Daarnaast heeft de blanke daar prachtige welvarende landen opgericht, in tegenstelling tot de niet-westerse immigranten die niets goeds hebben gebracht.
Niet overnacht? In 50 jaar tijd is West-Europa compleet verandert. 50 jaar is in de geschiedenis een zeer korte tijd. Het is binnen 2 generaties gebeurd. Het is ongekend. Simpelweg omdat de grenzen bewust zijn open gezet voor mensen uit de meest achterlijke landen ter wereld. Dit alles dankzij progressief links. En daarom is een stem op de PVV zo belangrijk, ondanks dat flut A4-tje.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:09 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Het gebeurt ook niet overnacht, maar het gebeurt, dus je ertegen verzetten is zinloos, we kunnen namelijk nog niet zelf bepalen welk dna wel of niet doorgegeven wordt.
Dat blanken een zwart verleden hebben is bedacht door Karl Marx?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:09 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Dit is trouwens weer het standaard cultuur-marxistische argument over de witte schuld
Ze hebben idd in zowel Australië als Amerika een prachtige succesvolle genocide opgezet jaquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:08 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Australië en Noord-Amerika
Je weet eigenlijk niet eens wat er veranderd is behalve de kleur van de Nederlander.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:11 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Niet overnacht? In 50 jaar tijd is West-Europa compleet verandert. 50 jaar is in de geschiedenis een zeer korte tijd. Het is binnen 2 generaties gebeurd. Het is ongekend. Dit alles dankzij progressief links. En daarom is een stem op de PVV zo belangrijk, ondanks dat flut A4-tje.
Je bent echt niet goed wijs.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:08 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Er is geen enkel land veranderd doordat er blanken kwamen wonen. Misschien alleen Australië en Noord-Amerika, maar die landen waren vrijwel leeg toen de blanke daar kwam. Daarnaast heeft de blanke daar prachtige welvarende landen opgericht, in tegenstelling tot de niet-westerse immigranten die niets goeds hebben gebracht.
Vergeet het mooie systeem niet dat Apartheid heet.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ze hebben idd in zowel Australië als Amerika een prachtige succesvolle genocide opgezet ja
Overal waar blanken zijn gekomen, is vooruitgang. Overal waar niet-westerlingen komen wordt het een puinhoop. Ik hoor graag tegenvoorbeelden van mensen die dit ontkennen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ze hebben idd in zowel Australië als Amerika een prachtige succesvolle genocide opgezet ja
Apartheid was niet ok, maar ik schrijft ook nergens dat blanken nooit iets verkeerd hebben gedaan. Wat er na de apartheid gebeurde, de moordpartijen op blanken, was echter nog veel erger.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:12 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Vergeet het mooie systeem niet dat Apartheid heet.
Nou vind dat toch wel een van de meest walgelijke dingen die ik ooit gezien heb.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:13 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Apartheid was niet ok, maar ik schrijft ook nergens dat blanken nooit iets verkeerd hebben gedaan. Wat er na de apartheid gebeurde was echter nog veel erger.
Daar vormen blanke mensen maar een paar procent en een slinkend aandeel van de bevolking.quote:
Ik had het over de hele wereld. Europa is de plek waar de meeste diversiteit is, dus ook de plek waar het het hardst gaat. Maar dat is logisch.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:11 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Niet overnacht? In 50 jaar tijd is West-Europa compleet verandert. 50 jaar is in de geschiedenis een zeer korte tijd. Het is binnen 2 generaties gebeurd. Het is ongekend. Simpelweg omdat de grenzen bewust zijn open gezet voor mensen uit de meest achterlijke landen ter wereld. Dit alles dankzij progressief links. En daarom is een stem op de PVV zo belangrijk, ondanks dat flut A4-tje.
Ze hebben wel een grote vinger in de pap die paar procent.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:14 schreef 24Fan het volgende:
[..]
Daar vormen blanke mensen maar een paar procent en een slinkend aandeel van de bevolking.
Dat er vroeger veel dingen mis zijn gegaan in zuid-Afrika, dat is duidelijk.
Dat er nog steeds veel dingen mis gaan is ook duidelijk. Je kunt daar niet op een normale manier over straat lopen, als je een beetje geld hebt. Je hebt daar overal gated communities, beveiligers bij veel huizen. Erg crimineel land.
Het is altijd lastig om misdaden onderling te vergelijken. Ik vind echter de bewust georganiseerde massa-immigratie naar West-Europa nog wel een stukje walgelijker.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:13 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou vind dat toch wel een van de meest walgelijke dingen die ik ooit gezien heb.
Echt?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:14 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Het is altijd lastig om misdaden onderling te vergelijken. Ik vind echter de bewust georganiseerde massa-immigratie naar West-Europa nog wel een stukje walgelijker.
Huh? Europa de plek met de meeste diversiteit dus daar gaat het het hardst? Wat is dat voor flauwekul? Als Europa gewoon geen niet-westerse mensen had toegelaten, dan was West-Europa nog gewoon Europees. Juist die diversiteit in Europa maakt import uit Afrika totaal overbodig.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:14 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik had het over de hele wereld. Europa is de plek waar de meeste diversiteit is, dus ook de plek waar het het hardst gaat. Maar dat is logosch.
Jij ziet dus eem complot van 'links' als de boosdoener. Je begrijpt ook dat het links dat je zo verafschuwt en de PVV die je zo prijst vleugels van dezelfde vogel zijn?
Geen probleem, het was praktisch leeg.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Valt wel mee.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:14 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ze hebben wel een grote vinger in de pap die paar procent.
Dit. En onbegrijpelijk hoeveel mensen erin trappen. Hoe blind moet je daar wel niet voor zijn?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:14 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Ik vind echter de bewust georganiseerde massa-immigratie naar West-Europa nog wel een stukje walgelijker.
Dat zuid-Afrika een van de meest criminele landen is om te wonen? Zwarte mensen die voor de lol blanke toeristen of inwoners mishandelen of doodmaken? Dat vind je ook meevallen?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:17 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja het wordt gelukkig steeds minder.
Natuurlijk. West-Europa is geen Europa meer. De hele West-Europese cultuur is gemarginaliseerd. In grote steden zijn Europeanen een etnische minderheid geworden. Op steeds meer plekken in West-Europa heeft de politie geen gezag meer. Verkrachtingen en aanrandingen worden op steeds meer plekken onderdeel van het dagelijks leven. En dit alles omdat cultuur-marxisten vonden dat Europa slecht was en we iets verschuldigd waren aan Afrika.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Echt?
Het ging wederom de huidskleur.![]()
Leg uit?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:16 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Dit. En onbegrijpelijk hoeveel mensen erin trappen. Hoe blind moet je daar wel niet voor zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |