Dat terugkrabbelen altijd.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
In jouw geval is het gewoon het beestje bij z'n naam noemen
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:49 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Niet omdat er donkere mensen spelen, maar omdat er niet-Nederlandse cultuuruitingen zijn. Het zou net zo erg zijn als het blanke Polen waren. Je probeert mijn verhaal weer eens richting het racisme te trekken.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 13:31 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Zelden zoveel onzin in één post gezien.
De Nederlandse cultuur is vernietigd. Dat was 30 jaar geleden trouwens ook al grotendeels het geval. Maar nu volgen de restanten (zwarte piet, paaseieren, kerststol).
De bevolkingsgroei is gigantisch: In 70 jaar van 10 naar 17 miljoen mensen. Nederland is onleefbaar geworden.
Criminaliteit is onderdeel van cultuur, de ene cultuur is gewelddadiger dan de andere. Dat geldt ook voor het lastig vallen van vrouwen.
Even over die cultuur:
Ik heb in Oost-Europa de nodige stads- en dorpsfeesten bezocht. Er zijn altijd veel optredens van muziekgroepen, en altijd in de taal en cultuur van het betreffende land.
Nederland: Zelfs op 5 mei, onze bevrijdingsdag, zie je nergens Nederlandse cultuur. Een paar negers die op trommels slaan, rappers en een groepje linksen die vertellen hoe racistisch Nederlanders zijn. Het is om te kotsen
Eens.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:47 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Nee hoor. Nederlanders zijn blank. Ik herhaal het nog maar eens.
Er zijn altijd uitzonderingen die de regel bevestigen. Maar met een fatsoenlijke grensbewaking en het niet toelaten van niet-westerse mensen zullen dat uitzonderingen zijn.
Ik weet heel goed dat er officieel heel veel gekleurde Nederlanders zijn. Maar eigenlijk is het te gek voor woorden dat een blank volk in 70 jaar tijd een gekleurd volk kan worden. Idioot gewoon.
Prachtig toch?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:52 schreef Yasmin23 het volgende:
En dan verdomme niet eens weten wat die Nederlandse cultuur dan is.
Waarom zou je krampachtig willen proberen een bepaalde kleur te behouden? Is die les nog niet geleerd? Wat is er mis met uiteindelijk allemaal mokka zijn?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:52 schreef 24Fan het volgende:
[..]
Eens.
Blanke mensen vormden aan het begin van de 20ste eeuw nog een kwart van de wereldbevolking. Nu mag je blij zijn als het nog maar een paar procent is. En dat wordt telkens minder..
Erfelijke eigenschappen zijn gewoon kut, laten we daar wat aan doen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:52 schreef 24Fan het volgende:
[..]
Eens.
Blanke mensen vormden aan het begin van de 20ste eeuw nog een kwart van de wereldbevolking. Nu mag je blij zijn als het nog maar een paar procent is. En dat wordt telkens minder..
Dat komt door de extreme bevolkingsgroei in Afrika (en ook Azië).quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:52 schreef 24Fan het volgende:
[..]
Eens.
Wat is er mis met mijn blanke huid en dat van mijn voorouders? Waarom moet alles mokka worden?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:53 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Waarom zou je krampachtig willen proberen een bepaalde kleur te behouden? Is die les nog niet geleerd? Wat is er mis met uiteindelijk allemaal mokka zijn?
Wat is er mis mijn niet blanke huid dan? Waarom kan een niet blanke huid geen Nederlander worden dan?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:54 schreef 24Fan het volgende:
[..]
Wat is er mis met mijn blanke huid en dat van mijn voorouders? Waarom moet alles mokka worden?
Waarom denk je dat westerse landen zoveel niet-westerse mensen toelaten?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:54 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Dat komt door de extreme bevolkingsgroei in Afrika (en ook Azië).
Links vindt dat prima. Links maakt zich meer zorgen om Nederlanders die een biefstukje eten dan om de bevolkingsexplosie die in Afrika plaatsvindt.
Het probleem is vooral dat westerse landen zo veel mensen uit niet-westerse landen toelaten, dat de bevolkingssamenstelling compleet verandert. Dat is een voedingsbodem voor geweld (zie je nu al) en uiteindelijk oorlog. De problemen van Afrika zijn dan letterlijk geïmporteerd naar Europa.
Cultureel-marxisme. Het idee dat wij Afrika iets verschuldigd zijn en dat er wat mis is met de Nederlandse samenleving, wat zou moeten worden opgelost met de import van mensen uit ontwikkelingslanden (zie ook recente uitspraak van Schäuble over inteelt).quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:55 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Waarom denk je dat westerse landen zoveel niet-westerse mensen toelaten?
Nee het komt door vliegtuigen,boten en auto's in combinatie met de erfelijke eigenschappen. Het DNA van de blanke huid is recessief, er is niets aan te doen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:54 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Links vindt dat prima. Links maakt zich meer zorgen om Nederlanders die een biefstukje eten dan om de bevolkingsexplosie die in Afrika plaatsvindt.
Het probleem is vooral dat westerse landen zo veel mensen uit niet-westerse landen toelaten, dat de bevolkingssamenstelling compleet verandert. Dat is een voedingsbodem voor geweld (zie je nu al) en uiteindelijk oorlog.
Huidskleur is niet relevant. Een blanke Pool kan wat mij betreft ook geen Nederlander worden.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wat is er mis mijn niet blanke huid dan? Waarom kan een niet blanke huid geen Nederlander worden dan?
Helaas, maar waar.. Ik hoop dat we het uiteindelijk nog kunnen afremmen en stoppen zonder geweld en oorlog. Daar wordt niemand beter van, gezien het verleden..quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:54 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Het probleem is vooral dat westerse landen zo veel mensen uit niet-westerse landen toelaten, dat de bevolkingssamenstelling compleet verandert. Dat is een voedingsbodem voor geweld (zie je nu al) en uiteindelijk oorlog. De problemen van Afrika zijn dan letterlijk geïmporteerd naar Europa.
Nee, de blanke is te slap om grenzen te stellen en Afrikanen fokken als konijnen. Een fatale combinatie van eigenschappen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:57 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Nee het komt door vliegtuigen,boten en auto's in combinatie met de erfelijke eigenschappen. Het DNA van de blanke huid is recessief, er is niets aan te doen.
Niks, maar als je verschillende kleuren hebt en iedereen maakt kinderen met elkaar dan kom steeds dichter bij een gemiddelde en worden uitersten zeldzamer.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:54 schreef 24Fan het volgende:
[..]
Wat is er mis met mijn blanke huid en dat van mijn voorouders? Waarom moet alles mokka worden?
Dus neem je dan deze opmerking nu terug?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:57 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Huidskleur is niet relevant. Een blanke Pool kan wat mij betreft ook geen Nederlander worden.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 13:37 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Nee. Nederlanders zijn wit.
Afremmen misschien, en op zijn best beheersbaar maken. Maar als je in een land wil wonen zonder je als blanke een etnische minderheid te voelen dan is emigratie naar Oost-Europa de enige oplossing.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:58 schreef 24Fan het volgende:
[..]
Helaas, maar waar.. Ik hoop dat we het uiteindelijk nog kunnen afremmen en stoppen zonder geweld en oorlog. Daar wordt niemand beter van, gezien het verleden..
Nee, het volgt er uit. Als ik stel dat niet iedereen zomaar Nederlander kan worden, en alle oorspronkelijke Nederlanders blank zijn, dan volgt daar uit dat Nederlanders blank zijn. Maar daar volgt ook uit dat een Duitser geen Nederlander kan zijn.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dus neem je dan deze opmerking nu terug?
[..]
Misschien willen ze wel dat jij en andere autochtonen heel boos of bang worden zodat ze minder last van je hebben.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:57 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Cultureel-marxisme. Het idee dat wij Afrika iets verschuldigd zijn en dat er wat mis is met de Nederlandse samenleving, wat zou moeten worden opgelost met de import van mensen uit ontwikkelingslanden (zie ook recente uitspraak van Schäuble over inteelt).
Maar je zegt dat huidskleur niet relevant is.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:59 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Nee, het volgt er uit. Als ik stel dat niet iedereen zomaar Nederlander kan worden, en alle oorspronkelijke Nederlanders blank zijn, dan volgt daar uit dat Nederlanders blank zijn.
Dat is ook zo. Maar dat neemt niet weg dat Nederlanders blank zijn simpelweg omdat Nederlanders een blank volk zijn zoals alle Noord- en West-Europeanen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Maar je zegt dat huidskleur niet relevant is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |