abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 27 augustus 2016 @ 15:34:22 #226
220317 24Fan
Ik ben 12, wat is dit?
pi_164891433
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 15:31 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Blijkbaar ken je de bloed doordrenkte geschiedenis van Europa niet, wat nauwelijks mogelijk is.
Dus? Wat heeft dat met de hedendaagse Europese bevolking te maken?
₂₄fᵃⁿ ₂₄fᵃⁿ ₂₄fᵃⁿ ₂₄fᵃⁿ₂₄fᵃⁿ
pi_164891442
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 15:32 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Omdat de heersende klasse niets tegen die Amerikaanse cultuur heeft. Het is prima te verenigen met het cultuur-marxisme.
En de andere klassen zijn ertegen?
  zaterdag 27 augustus 2016 @ 15:35:10 #228
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_164891447
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 15:31 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Nee. Er zal een bloedige oorlog komen.
Ik kan je ook wel vertellen hoe het eindigt: Uiteindelijk zullen er toch deportaties en misschien zelfs etnische zuiveringen plaatsvinden. Ik denk dat we het er allemaal over eens zijn dat we dit niet willen, ondanks onze meningsverschillen over de PVV. Maar uiteindelijk zal het daar op uitdraaien. Er bestaan geen multiculturele samenlevingen die duurzaam kunnen bestaan. Uiteindelijk mondt het uit in oorlog. Ik hoop dat ik zelf tegen die tijd in Oost-Europa zit.
De aanstaande Amerikaanse verkiezingen zullen bepalen wie wint, wij volgen hier. Clinton = muslim brotherhood vs Trump = MAGA.
pi_164891453
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 15:33 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Er zijn wijken waar blanken niet meer kunnen huren door te hoge huurprijs?
Andersom natuurlijk. Wijken waar geen niet-westerse allochtonen wonen door hoge huizenprijzen.
Vrijwel alle niet-westerse allochtonen zijn aangewezen op goedkope huizen. De enkele niet-westerse allochtoon die wel succesvol is, is geen probleem, want die is gewoon een van ons, en per slot van rekening zijn we niet racistisch. Huizenprijzen zorgen voor segregatie, de enige ontsnappingsroute voor mensen die in Nederland moeten/willen blijven.
  zaterdag 27 augustus 2016 @ 15:36:23 #230
220317 24Fan
Ik ben 12, wat is dit?
pi_164891469
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 15:35 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

De aanstaande Amerikaanse verkiezingen zullen bepalen wie wint, wij volgen hier. Clinton = muslim brotherhood vs Trump = MAGA.
Zonder Trump wordt Amerika een grote Latino-zwarte-Aziatische gemeenschap met een blanke minderheid.
pi_164891491
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 15:35 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Andersom natuurlijk. Wijken waar geen niet-westerse allochtonen wonen door hoge huizenprijzen.
Vrijwel alle niet-westerse allochtonen zijn aangewezen op goedkope huizen. De enkele niet-westerse allochtoon die wel succesvol is, is geen probleem, want die is gewoon een van ons, en per slot van rekening zijn we niet racistisch. Huizenprijzen zorgen voor segregatie, de enige ontsnappingsroute voor mensen die in Nederland moeten/willen blijven.
Kun jij die huren daar wel betalen?

Ik niet maar geloof niet dat dat te maken heeft met het feit ik dat ik een allochtoon ben....
  zaterdag 27 augustus 2016 @ 15:38:14 #232
220317 24Fan
Ik ben 12, wat is dit?
pi_164891510
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 15:37 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ik niet maar geloof niet dat dat te maken heeft met het feit ik dat ik een allochtoon ben....
Gemiddeld gezien. ;)
pi_164891513
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 15:36 schreef 24Fan het volgende:

[..]

Zonder Trump wordt Amerika een grote Latino-zwarte-Aziatische gemeenschap met een blanke minderheid.
Zonder de PVV (en aanverwante partijen in andere landen) wordt Europa een grote Afrikaans-Islamitische gemeenschap met een blanke minderheid. Zelfs als deze partijen absolute meerderheden halen en de grenzen volledig kunnen sluiten, dan nog gebeurt dit, vanwege de hoge geboortecijfers.
pi_164891520
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 15:38 schreef 24Fan het volgende:

[..]

Gemiddeld gezien. ;)
Gemiddeld gezien kan Jan die huur betalen?
pi_164891528
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 15:37 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ik heb het geluk dat ik heb kunnen kopen, in een wit dorp. Hier geen hoofddoekjes gelukkig. Maar zodra ik naar de stad ga heb ik het idee niet meer in Europa te zijn.
pi_164891537
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 15:38 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Ik heb het geluk dat ik heb kunnen kopen, in een wit dorp.
Maar dat komt niet omdat je wit bent toch? :p

Ja verschrikkelijk is dat gevoel. Maak het elke dag mee hier in Den Haag. Weet niet meer waar ik het zoeken moet.
pi_164891550
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 15:38 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Zonder de PVV (en aanverwante partijen in andere landen) wordt Europa een grote Afrikaans-Islamitische gemeenschap met een blanke minderheid. Zelfs als deze partijen absolute meerderheden halen en de grenzen volledig kunnen sluiten, dan nog gebeurt dit, vanwege de hoge geboortecijfers.
:')
pi_164891571
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 15:40 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Compleet van het padje af, die kerel ;(
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zaterdag 27 augustus 2016 @ 15:41:39 #239
220317 24Fan
Ik ben 12, wat is dit?
pi_164891576
quote:

[..]

Wat het enigszins zou kunnen afremmen is een lagere fertiliteit bij de allochtone bevolking. Maar veel zal het niet kunnen helpen.

Ik ben voorstander voor een transitieperiode waarin partijen als PVV, lepen etc. de macht hebben en zaken weer rechtzetten. Daarna mag het wat mij betreft politiek gezien wel weer iets neutraler worden. Maar niet meer zoals in de laatste 50 jaar met zulks enorme zoetsappige politiek als die van de PvdA en consorten.
pi_164891580
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 15:39 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Maar dat komt niet omdat je wit bent toch? :p

Ja verschrikkelijk is dat gevoel. Maak het elke dag mee hier in Den Haag. Weet niet meer waar ik het zoeken moet.
Zeker niet. Maar niet-westerse allochtonen hebben gemiddeld gezien een laag inkomen en zijn bijna allemaal aangewezen op sociaal huur. Daarnaast hebben ze een sterke drang om naar de grote steden te trekken. De meest vervelende groep, de Somaliėrs, zit vrijwel geheel in de bijstand. Die kunnen op heel veel plekken dus niet wonen, niet vanwege discriminatie maar om financiėle redenen.
pi_164891588
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 15:40 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Onderbouw nou eens wat er niet klopt aan dit verhaal.
pi_164891601
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 15:41 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Zeker niet. Maar niet-westerse allochtonen hebben gemiddeld gezien een laag inkomen en zijn bijna allemaal aangewezen op sociaal huur. Daarnaast hebben ze een sterke drang om naar de grote steden te trekken. De meest vervelende groep, de Somaliėrs, zit vrijwel geheel in de bijstand. Die kunnen op heel veel plekken dus niet wonen, niet vanwege discriminatie maar om financiėle redenen.
Dus we hebben hier geen vergelijkbaar systeem als wat ze in Zuid Afrika hadden.
pi_164891611
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 15:42 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Dus we hebben hier geen vergelijkbaar systeem als wat ze in Zuid Afrika hadden.
Natuurlijk hebben we dat niet. Dit heeft ook niets met Zuid-Afrika te maken.
pi_164891627
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 15:43 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Natuurlijk hebben we dat niet. Dit heeft ook niets met Zuid-Afrika te maken.
Nja je reageerde natuurlijk op die foto.
  zaterdag 27 augustus 2016 @ 15:44:12 #245
220317 24Fan
Ik ben 12, wat is dit?
pi_164891635
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 15:41 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Compleet van het padje af, die kerel ;(
http://www.dailymail.co.u(...)trends-continue.html

En dat is alleen maar de UK. ;)

Andere Europese landen verzamelen geen of beperkte data omtrent etniciteit etc. Maar heel anders zal het niet zijn in Nederland, Duitsland of Frankrijk.
pi_164891642
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 15:43 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nja je reageerde natuurlijk op die foto.
Ik reageerde op de opmerking dat dit ook in Nederland zou kunnen gebeuren, waarop ik zei: Dat gebeurt al. Niet door dit soort bordjes, maar door huizenprijzen. Het resultaat is hetzelfde: Blank bij blank en zwart bij zwart. De zwarte en witte wijken.
pi_164891675
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 15:44 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Ik reageerde op de opmerking dat dit ook in Nederland zou kunnen gebeuren, waarop ik zei: Dat gebeurt al. Niet door dit soort bordjes, maar door huizenprijzen. Het resultaat is hetzelfde: Blank bij blank en zwart bij zwart. De zwarte en witte wijken.
Nou grote kans dat die groepen allochtonen die nu nog in de sociale woningbouw zitten financieel beter zullen worden en dus ook uiteindelijk zo'n prijs kunnen betalen.
pi_164891681
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 15:44 schreef 24Fan het volgende:

[..]

http://www.dailymail.co.u(...)trends-continue.html

En dat is alleen maar de UK. ;)

Andere Europese landen verzamelen geen of beperkte data omtrent etniciteit etc. Maar heel anders zal het niet zijn in Nederland, Duitsland of Frankrijk.
Klopt, daar zijn ze de politiek correct voor.

Maar stel dat er 5 keer zoveel Nederlanders zijn als niet-westerse allochtonen. Nederlanders krijgen gemiddeld 2 kinderen, de niet-westerse allochtonen 3. Niet eens zo'n extreem verschil, maar dan is de witte Nederlander na 4 generaties al in de minderheid.
pi_164891712
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 15:46 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nou grote kans dat die groepen allochtonen die nu nog in de sociale woningbouw zitten financieel beter zullen worden en dus ook uiteindelijk zo'n prijs kunnen betalen.
Een enkeling wel. Maar zoals ik al zei: Huidskleur doet er niet toe, en de kleine groep succesvolle allochtonen zijn gewoon zoals autochtone Nederlanders.
Maar met de derde generatie Marokkanen gaat het nog steeds slecht. Zogenaamd dankzij ons racisme, maar het zit niet in de cultuur van die mensen om zich te ontwikkelen. De islamitische cultuur remt ontwikkeling.
  zaterdag 27 augustus 2016 @ 15:48:27 #250
220317 24Fan
Ik ben 12, wat is dit?
pi_164891718
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 15:46 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Klopt, daar zijn ze de politiek correct voor.

Maar stel dat er 5 keer zoveel Nederlanders zijn als niet-westerse allochtonen. Nederlanders krijgen gemiddeld 2 kinderen, de niet-westerse allochtonen 3. Niet eens zo'n extreem verschil, maar dan is de witte Nederlander na 4 generaties al in de minderheid.
Niet best... De eerste keer in de geschiedenis dat een inheemse bevolking vrijwillig vervangen wordt door een vreemde bevolking.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')