SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-08-2016 14:12:02 ]![]()
De laatste keer dat Ajax onderhandelde met een Marokkaan, was Assaidi. Ik moet alweer rillen bij de gedachte aan zijn gluiperige hoofd op een zondagmiddag omdat de deal alleen om het salaris afketste. Baaaaaaaaaaaah.![]()
Ik vergeet nog steeds niet dat we gewoon een buitenspeler nodig hebben.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 01:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik zal ontzettend blij zijn als het 1 september is en Ziyech niet is gekomen
Maar dat zal Marc wel vergeten zijn want alleen Bailey was een optie voor hem.Oh.![]()
En die shock toen hij opeens bij Liverpool gekeurd werdquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 01:13 schreef Ajacied422 het volgende:
De laatste keer dat Ajax onderhandelde met een Marokkaan, was Assaidi. Ik moet alweer rillen bij de gedachte aan zijn gluiperige hoofd op een zondagmiddag omdat de deal alleen om het salaris afketste. Baaaaaaaaaaaah.
Oh.![]()
Dit jaar zijn het er wel erg veel moet ik zeggenquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 01:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat zouden we toch moeten zonder minimaal één transfersoap per zomer bij Ajax.
Milik, Cil, Ziyech, klein beetje Bailey, Traore al sinds de winterMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Achteraf gezien mogen we blij zijn dat we Bailey niet hebben gehaald, hij is niet alleen te duur en heeft ook een vreselijk bemoeizuchtige pa.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 01:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vergeet nog steeds niet dat we gewoon een buitenspeler nodig hebben.
Maar dat zal Marc wel vergeten zijn want alleen Bailey was een optie voor hem.![]()
Freek Jansen heeft niks teveel gezegd toen hij aan het begin van de transferperiode zei dat er een hoop ging gebeuren bij Ajax.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 01:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit jaar zijn het er wel erg veel moet ik zeggen
Milik, Cil, Ziyech, klein beetje Bailey, Traore al sinds de winter
Zijn we nog die Colombiaantjes vergeten die ineens kwamen, of dat Sanchez opeens bijna bij Basel zat.Oh.![]()
Klopt, die vader lijkt me ook niks. En die probeert ook zijn andere zoontje (die er niks van kan) te dumpen bij de club waar Bailey speelt.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 01:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Achteraf gezien mogen we blij zijn dat we Bailey niet hebben gehaald, hij is niet alleen te duur en heeft ook een vreselijk bemoeizuchtige pa.
Gelukkig doet Ajax niet aan dat soort praktijken
Oh.![]()
Die is vast in een nachtclub zich aan het bezatten.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 01:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waar hangt Smoofie uit na dit nieuws?![]()
Hebben we vorig jaar gezienquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 01:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt, die vader lijkt me ook niks. En die probeert ook zijn andere zoontje (die er niks van kan) te dumpen bij de club waar Bailey speelt.
Gelukkig doet Ajax niet aan dat soort praktijken![]()
Beleidgod![]()
Mja daar dacht ik inderdaad ook nog aanquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 01:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Freek Jansen heeft niks teveel gezegd toen hij aan het begin van de transferperiode zei dat er een hoop ging gebeuren bij Ajax.
Zijn we nog die Colombiaantjes vergeten die ineens kwamen, of dat Sanchez opeens bijna bij Basel zat.Vond ik alleen niet een enorme soap. Niks mis mee overigens, er wordt aardig doorgeselecteerd. Al zou ik toch echt nog Viergever lozen, een linksback halen en een linksbuiten maar daar zijn we het allemaal wel over eens hier
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
http://www.ign.com/boards(...)-42-times.452910769/quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 01:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waar hangt Smoofie uit na dit nieuws?![]()
Ja maar dat zie ik niet gebeuren in dit weekend. Als Marc Ziyech haalt heeft hij ineens weer een paar jaar krediet bij het grote volk, en laat hij de andere zwakke plekken links liggen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 01:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mja daar dacht ik inderdaad ook nog aanVond ik alleen niet een enorme soap. Niks mis mee overigens, er wordt aardig doorgeselecteerd. Al zou ik toch echt nog Viergever lozen, een linksback halen en een linksbuiten maar daar zijn we het allemaal wel over eens hier
Nja hebben we in de winter weer wat om naar uit te kijken. Al staan we dan vast al 20 punten achter en liggen we uit de Europa Liek.Oh.![]()
En Gudelj die nog volhield dat Ajax hem echt al een tijd volgde.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 01:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hebben we vorig jaar gezien![]()
Beleidgod
Wat een onzin ook om een speler te halen. En dan ook nog een speler waar je echt geen kut aan hebt.Oh.![]()
ja, hij met vrienden en jij alleen in je ruk bunkerquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 01:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die is vast in een nachtclub zich aan het bezatten.Ik noem een henkie spanky, tinny treus en natuurlijk willy wortel. Allemaal helden uit de brouwerij.![]()
Ik verwacht niet dat dat zo'n vaart zal lopen. De vorm van bijvoorbeeld de thuiswedstrijd tegen Rostov moet best vaker aangetikt kunnen worden en laten we hopen dat Bosz zijn spelletje er meer in gaat krijgenquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 01:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar dat zie ik niet gebeuren in dit weekend. Als Marc Ziyech haalt heeft hij ineens weer een paar jaar krediet bij het grote volk, en laat hij de andere zwakke plekken links liggen.
Nja hebben we in de winter weer wat om naar uit te kijken. Al staan we dan vast al 20 punten achter en liggen we uit de Europa Liek.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
OK,probleem opgelost. Het was een andere mod die mij account geban't heeft omdat ik voor FC Eindhoven zou zijn geweest ofzo en in het Ajax topic gepost heb. Dus, zand eroverquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 01:25 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:
[..]
ja, hij met vrienden en jij alleen in je ruk bunker
[ Bericht 16% gewijzigd door hertogjan_lekkerman op 27-08-2016 01:45:24 ]Ik noem een henkie spanky, tinny treus en natuurlijk willy wortel. Allemaal helden uit de brouwerij.![]()
Niet mee eens.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 01:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dit is KingFlopland modwerk Stijn
Forum Opties Forumhop: Hop naar: