quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
En natuurlijk Bobby Womack... mijn held
nee ik zeg dat je moet stoppen met de hele tijd te verkondigen dat je een fan bentquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:59 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Je bedoelt dus dat ik doe alsof ik er fan van ben?
GRANDMAAAAAAquote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ben niet zo'n Presley-fan eigenlijk. Ik vind niks met de muziek hoor, prima, maar ik vind hem ook weer niet zo dat ik zeg, oh oh, die steekt er met kop en schouders bovenuit.
voor die tijd was die best stoer,quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ben niet zo'n Presley-fan eigenlijk. Ik vind niks met de muziek hoor, prima, maar ik vind hem ook weer niet zo dat ik zeg, oh oh, die steekt er met kop en schouders bovenuit.
Ja maak me maar jaloers johquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
Die heb ik nog live gezien samen met Jerry Lee Lewis
Dank Frassquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gefeliciteerd Hork!! Weer een dagje ouder
Smokestack Lightningquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]![]()
Howlin' Wolf mis ik wel in dit plaatje, ook een prima artiest.
terechtquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:59 schreef Thezappa het volgende:
[..]
miles davis , bitches brew is een van mijn top 20 platen
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]![]()
Howlin' Wolf mis ik wel in dit plaatje, ook een prima artiest.
Ik was echt zeer verrast toen ik 2 jaar terug bij de Stones was in Werchter, en toen ze als eerbetoon opeens It's All Over Now speelde, holy shit zegquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
En natuurlijk Bobby Womack... mijn held
Ik vermoed dat ik helaas niet op het feest kan komen, omdat ik denk dat ik neergeschoten word door een doorgedraaide fanquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nóg een keer? Dat is al de derde keer man!
Die heeft een van de meeste rustgevende intro's ooit.quote:
Shit kan gebeuren ja, beter denk je om je eigen veiligheidquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:02 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ik helaas niet op het feest kan komen, omdat ik denk dat ik neergeschoten word door een doorgedraaide fan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |