Ze is achteruit aan het biddenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:53 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Gaat het wel goed verder, Crip?
Meestal eten ze prooien niet op. Zeker niet als ze thuis veel lekkerdere dingen te vreten krijgen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:53 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga morgen maar eens hier boven goed kijken of er nergens dode muizen liggen. Die van net zie ik ook nergens meer en de kat is weer pleite.
heb mn glock in de aanslagquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Bijna.
Busje al ingekocht en je locatie staat al in m'n navigatiesysteem.
Smell my tissue bitch.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb mn glock in de aanslag
bring it on bitch
Meest ondergewaardeerde is toch wel Carl Perkinsquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:54 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Sun Records bracht echt wat parels!
Daarom morgen even checken onder de diepvries enz.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Meestal eten ze prooien niet op. Zeker niet als ze thuis veel lekkerdere dingen te vreten krijgen.
Johnny Cashquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:54 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Sun Records bracht echt wat parels!
Dat vond hij ook van zichzelf geloof ik, dus ja...quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:55 schreef Thezappa het volgende:
ben zeker weer de enige die roy orbi een nerd vind
je moet echt meer buiten komen en minder transformers kijkenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:55 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Ja
Maar had wel geniale TT:
[KLB SC IN ONZ] Optimus Prime for president
en dan in de OP dit plaatje
[ afbeelding ]
prima allemaal maar , vond net niet echt wat..altans niet mijn muziekquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat vond hij ook van zichzelf geloof ik, dus ja...
Geen zin om naar buiten te gaanquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je moet echt meer buiten komen en minder transformers kijken
Dat kan... ieder zijn meug... ik heb zo ongeveer alles van die man...quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:56 schreef Thezappa het volgende:
[..]
prima allemaal maar , vond net niet echt wat..altans niet mijn muziek
Stop dan op z'n minst met al die TS plaatjes. Godverdomme man. Het is fucking sad.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:57 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Geen zin om naar buiten te gaan
Blue Suede Shoesquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Meest ondergewaardeerde is toch wel Carl Perkins
beter stop je iig met die transformer bsquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:57 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Geen zin om naar buiten te gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |