Heb heerlijke kip gegeten met kousenband erbij.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 01:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Er zat een snackbar aan de ovefrkant, maar heeft MP geen vrouw die lekker kan koken dan?
Lijkt wel Surinaamsquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 01:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb heerlijke kip gegeten met kousenband erbij.
Maar het eten blijft en in London heb je dat nog veel specifieker dan hier in Nederlandquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 01:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
2e en 3e generatie inmiddels.
Heleboel food in de buurt , zit nog wel eind vanaf Notting Hilll, heb al veel goede tips gekregen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 01:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar het eten blijft en in London heb je dat nog veel specifieker dan hier in Nederland
Ik neem aan dat jullie met een stel die kant op gaan dan toch morgenavondquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 01:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heleboel food in de buurt , zit nog wel eind vanaf Notting Hilll, heb al veel goede tips gekregen.
Vanavond wel, op zondag zijn ze druk.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 01:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jullie met een stel die kant op gaan dan toch morgenavond
Zij ook, maar OK zo moeilijk is toch niet.. Er rijdt daar vast wel een bus of een metro en dan kom je er vanzelfquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 01:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
Op elke straathoek staat soundsystem dan.
Jullie gaan nog op pad zo..?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 01:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Vanavond wel, op zondag zijn ze druk.
De metro.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 01:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Zij ook, maar OK zo moeilijk is toch niet.. Er rijdt daar vast wel een bus of een metro en dan kom je er vanzelf
Ow jee.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 02:00 schreef just me het volgende:
Wat een feest... Super, pijn in mijn voeten, met Junior gedanst....
Mooi meid.. Gefeliciteerrdquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 02:00 schreef just me het volgende:
Wat een feest... Super, pijn in mijn voeten, met Junior gedanst....
Loop een uur achter nu.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 02:08 schreef chufi het volgende:
3 uur hier dus want 2 uur is het al geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |