abonnement Unibet Coolblue
  Moderator / Miss SHO donderdag 22 september 2016 @ 13:00:05 #126
22592 crew  Ole
pi_165492061
quote:
10s.gif Op donderdag 22 september 2016 12:36 schreef Greys het volgende:

[..]

En als ze een Instafoto van een kastopruiming had gepost en had alleen gezegd #zolekkerwegdiebende #genieten #kijkmijnnieuwehaar zonder goed doel dan had de goegemeente over haar heengevallen over geld zat blabla weggooien zonde wie denk je dat je bent had het aan een goed doel gegeven _O-
Ze had ook niks op instagram kunnen zetten.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_165492128
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2016 13:00 schreef Ole het volgende:

[..]

Ze had ook niks op instagram kunnen zetten.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We hebben het over Sylvie. :P
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 22 september 2016 @ 13:19:39 #128
163650 Greys
pi_165492409
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2016 13:00 schreef Ole het volgende:

[..]

Ze had ook niks op instagram kunnen zetten.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan kan je tegen elke BN-er en/of bekende internationale acteur of muzikant etc wel zeggen dat ze ook niks op twitter en instagram en Facebook konden zetten. Dat kan ja. Kan prima. Maar is het handig, als je naam/uiterlijk je 'merk' is en er je geld mee verdient? Nee, dan zet je met enige regelmaat wat dingetjes op social media. Zoals de halve wereld. En dan niet alleen van je openbare verschijningen maar ook van "privé" dingetjes. Zoals je kast opruimen. Want dat vinden demense leuk om te zien en lezen. En zo hou/krijg je volgers. Dom als ze het niet doet.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 22 september 2016 @ 13:20:01 #129
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_165492420
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2016 13:00 schreef Ole het volgende:

[..]

Ze had ook niks op instagram kunnen zetten.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_165492566
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2016 13:00 schreef Ole het volgende:

[..]

Ze had ook niks op instagram kunnen zetten.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je feliciteert je kind toch ook gewoon op de social media?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 22 september 2016 @ 13:30:03 #131
163650 Greys
pi_165492592
Ik feliciteer mijn zus ook rustig nog op social media als ik haar al in het echt of aan de telefoon gefeliciteerd heb. Echt álles wat ze doet vinden jullie abnormaal he?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_165492612
quote:
10s.gif Op donderdag 22 september 2016 13:30 schreef Greys het volgende:
Ik feliciteer mijn zus ook rustig nog op social media als ik haar al in het echt of aan de telefoon gefeliciteerd heb. Echt álles wat ze doet vinden jullie abnormaal he?
Dat is wel redelijk ongewoon hoor. Waarom feliciteer je haar online? Zodat iedereen ziet kijk dr zus heeft ook gefeliciteerd, vinkje?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_165492692
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2016 12:16 schreef loveli het volgende:
Wat kunnen mij die schoenen schelen...
Het is toch mijn maat niet.
Dit!

Syl met d'r kleine truttenvoetjes }:|
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 22 september 2016 @ 13:36:39 #134
163650 Greys
pi_165492729
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2016 13:30 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Dat is wel redelijk ongewoon hoor. Waarom feliciteer je haar online? Zodat iedereen ziet kijk dr zus heeft ook gefeliciteerd, vinkje?
Wat een nare vraag en aanname.
Omdat ik dat leuk vind om te doen, ik het leuk vind als zij veel reacties krijgt op haar verjaardag, omdat ik er helemaal níemand kwaad mee doe en het alleen maar positief en lief is (behalve dan wat zuurpruimen die er wel weer iets geks of negatiefs aan invullen) en omdat ik het lekker zelf moet weten. Daarom doe ik het. :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_165493132
quote:
10s.gif Op donderdag 22 september 2016 11:10 schreef Leandra het volgende:

[..]

Daar is ook een foto van *O* *O* *O*
staat ook op Fok! feestboek _O-
...
  Moderator / Miss SHO donderdag 22 september 2016 @ 14:40:40 #136
22592 crew  Ole
pi_165493820
Nou ja, ik heb net ook vol trots mijn slaapbank op facebook gezet die ik helemaal zelluf in elkaar heb gezet :P
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 22 september 2016 @ 15:05:33 #137
163650 Greys
pi_165494184
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2016 14:40 schreef Ole het volgende:
Nou ja, ik heb net ook vol trots mijn slaapbank op facebook gezet die ik helemaal zelluf in elkaar heb gezet :P
ZEKER OMDAT JE SCHOUDERKLOPJES WILT HÈ?? :+ (Ik kom je d'r even eentje geven zo op FB, moment :P)

Nee maar iedereen zet weleens dingen op social media om te laten zien hoe sportief of sociaal of knap of sterk of kluswonderig of hongerig of slank of hardloperig of druk of geliefd of gezellig ze zijn. Laten we nou toch eerlijk zijn. Alleen als Sylvie het doet dan had ze het beter NIET op insta kunnen zetten. Waarom, we doen het zo goed als allemaal :D

En mensen die hun huisdier (check, ik) jarig laten zijn op FB sporen vast ook niet. Het maakt me niet meer uit wat mensen van me vinden. Zo lang het niemand schaadt en het positief en lief is vind ik alles best. Zelfs de snotfoto's van kinderen die me geen ruk interesseren. Duizend keer liever iemand die haar schoenen aan een goed doel geeft dan iemand die een man van een fiets trapt en daar trots op is.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_165495246
Sylvie is zo gemaakt, vreselijk nep wijf
pi_165495719
quote:
10s.gif Op donderdag 22 september 2016 15:05 schreef Greys het volgende:

[..]

ZEKER OMDAT JE SCHOUDERKLOPJES WILT HÈ?? :+ (Ik kom je d'r even eentje geven zo op FB, moment :P)

Nee maar iedereen zet weleens dingen op social media om te laten zien hoe sportief of sociaal of knap of sterk of kluswonderig of hongerig of slank of hardloperig of druk of geliefd of gezellig ze zijn. Laten we nou toch eerlijk zijn. Alleen als Sylvie het doet dan had ze het beter NIET op insta kunnen zetten. Waarom, we doen het zo goed als allemaal :D

En mensen die hun huisdier (check, ik) jarig laten zijn op FB sporen vast ook niet. Het maakt me niet meer uit wat mensen van me vinden. Zo lang het niemand schaadt en het positief en lief is vind ik alles best. Zelfs de snotfoto's van kinderen die me geen ruk interesseren. Duizend keer liever iemand die haar schoenen aan een goed doel geeft dan iemand die een man van een fiets trapt en daar trots op is.
Nou, dat zou ik ook doen met mn jarige hond. Ik denk ook echt dat de wereld daar op zit te wachten en zo niet dan geef ik daar geen kont om.
Maar daar gaat het niet om. Die foto met haar jarige moeder was toch gewoon hilarisch. Zij beeldig op de VOORGROND en moeders staat daarachter alsof ze al 28 jaar in de overgang zit en staart wat nors voor zich uit.

Madonna doet dat met dode artiesten. Dan plaatst ze op social media dat ze ontzettend verdrietig is en plaatst dan een foto van Prince, Michael of Bowie ( O+ ) die wat op de achtergrond staan en zij staat echt als het centrum van het universum op de voorgrond.

Dat maakt ze geen slecht mens, het maakt ze alleen tering irritant. :D
Go hard or go home
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 22 september 2016 @ 16:57:26 #140
163650 Greys
pi_165496124
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2016 16:35 schreef Noek het volgende:

[..]

Nou, dat zou ik ook doen met mn jarige hond. Ik denk ook echt dat de wereld daar op zit te wachten en zo niet dan geef ik daar geen kont om.
Maar daar gaat het niet om. Die foto met haar jarige moeder was toch gewoon hilarisch. Zij beeldig op de VOORGROND en moeders staat daarachter alsof ze al 28 jaar in de overgang zit en staart wat nors voor zich uit.

Madonna doet dat met dode artiesten. Dan plaatst ze op social media dat ze ontzettend verdrietig is en plaatst dan een foto van Prince, Michael of Bowie ( O+ ) die wat op de achtergrond staan en zij staat echt als het centrum van het universum op de voorgrond.

Dat maakt ze geen slecht mens, het maakt ze alleen tering irritant. :D
Ik zal het me ook vast te veel aantrekken. Je hebt gelijk met die moederfoto, dat vond ik ook wat gek. Maar soms (en dit is gewoon algemeen, niet tegen jou) verbaast het me niet dat er zo veel oorlog en haat overal is als je ziet dat iemand om een bepaalde instafoto bv al een 'walgelijk wijf' wordt genoemd. Mens doet bij mijn weten geen vlieg kwaad verder.

(En ergens vind ik het ronduit belachelijk dat iemand denkt te bepalen dat het ongewoon en met achterliggende verborgen agenda is als iemand haar zus of kind op sociale media nogmaals feliciteert. Wat de neuk is daar nou weer erg aan. Manmanman. Onverdraagzaamheid kent geen tijd. :D )

Softie-alert. Ik weet het best. Maar ik vind softie niet negatief :P

Ik zal wederom proberen minder te moraalridderen hier. Sylviehaters ga uw gang. *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 22 september 2016 @ 16:59:49 #141
163650 Greys
pi_165496171
En ja. Ik vind zelf Sabia een loeder. Ik veroordeel ook. Maar op dingen die ze toch echt zelf doet en ik alles behalve positief vind. Ik vind Sabia een hater met haar soorgestreepte namen en hastags en ex-hunts etc.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_165502070
http://www.ad.nl/show/klu(...)se-tv-show~af1b8ace/

Wil iemand de tekst plakken? Zit mobiel.
pi_165502523
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2016 21:28 schreef aeaeae het volgende:
http://www.ad.nl/show/klu(...)se-tv-show~af1b8ace/

Wil iemand de tekst plakken? Zit mobiel.
Klunzig dansende Sabia toch weer in Duitse tv-show

De jury van de Duitse versie van Dance Dance Dance stuurde Sabia Boulahrouz (38) - de ex-vriendin van Rafael van der Vaart - recent naar huis omdat zij en haar danspartner Leonard Freier er bijzonder weinig van bakten. Maar nu mag het koppel dat de laagste punten ooit scoorde, toch weer meedoen aan het programma. Reden? Een ander bekend stel dat meedoet is namelijk ernstig geblesseerd geraakt. [...]

http://www.ad.nl/show/klu(...)se-tv-show~af1b8ace/

:)
´
  † In Memoriam † vrijdag 23 september 2016 @ 05:50:53 #144
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_165507713
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2016 14:40 schreef Ole het volgende:
Nou ja, ik heb net ook vol trots mijn slaapbank op facebook gezet die ik helemaal zelluf in elkaar heb gezet :P
Ik ga zondag tuinieren en alle onkruid is te koop. De eventuele opbrengst gaat uiteraard naar "Ein Herz für die sneue elternlose Kinder"!!
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_165508271
quote:
14s.gif Op donderdag 22 september 2016 21:42 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Klunzig dansende Sabia toch weer in Duitse tv-show

De jury van de Duitse versie van Dance Dance Dance stuurde Sabia Boulahrouz (38) - de ex-vriendin van Rafael van der Vaart - recent naar huis omdat zij en haar danspartner Leonard Freier er bijzonder weinig van bakten. Maar nu mag het koppel dat de laagste punten ooit scoorde, toch weer meedoen aan het programma. Reden? Een ander bekend stel dat meedoet is namelijk ernstig geblesseerd geraakt. [...]

http://www.ad.nl/show/klu(...)se-tv-show~af1b8ace/

:)
Sabia heeft gewoon zelf de boel gesaboteerd bij dat andere stel en nu mag ze weer meedoen. :P
pi_165508627
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 september 2016 08:45 schreef vencodark het volgende:

[..]

Sabia heeft gewoon zelf de boel gesaboteerd bij dat andere stel en nu mag ze weer meedoen. :P
:o Ze heeft een Tonya Harding gedaan!
  vrijdag 23 september 2016 @ 09:39:56 #147
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_165508815
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 september 2016 08:45 schreef vencodark het volgende:

[..]

Sabia heeft gewoon zelf de boel gesaboteerd bij dat andere stel en nu mag ze weer meedoen. :P
Ik zie haar er wel voor aan..
With love :*
  vrijdag 23 september 2016 @ 14:46:03 #148
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_165514744
Wel flauw dat alle filmpjes van DDD zijn verwijderd :(
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  vrijdag 23 september 2016 @ 14:48:37 #149
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_165514791
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 september 2016 09:39 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]

Ik zie haar er wel voor aan..
En dan leest er weer een Party-stagiaire mee, plaatst de suggestie dat ze dat gedaan zou hebben volgende week in de Party en dan kunnen we allemaal "zie je wel!!" roepen.
Uiteraard nemen de Duitse bladen dat ook over, want de Party had het uit een "betrouwbare bron", en dan is het helemaal feest.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 26 september 2016 @ 12:05:00 #150
163650 Greys
pi_165571980
Dat ze zichzelf dat aandoet joh, wéér voor lul gaan staan, nadat je zo afgekraakt bent.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')