Nog steeds rijdend, begint wel steeds eigenaardiger te doen m.b.t versnellingsbak, maar zolang ik nog kan rijden/schakelen zonder problemen is het prima.quote:
Misschien heb je dan geen last meer van reclamekaartjes van autosloperijen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:33 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nog steeds rijdend, begint wel steeds eigenaardiger te doen m.b.t versnellingsbak, maar zolang ik nog kan rijden/schakelen zonder problemen is het prima.
Volgens de monteur die er laatst naar keek was het probleem iig iets wat in de bak zelf zat en dat hoeft niet echt een probleem te vormen, kunnen ze oud mee worden.
Wil sowieso gaan sparen voor een andere auto, geen nieuwe, zoals ik eerst in m`n hoofd had, hoewel niet onrealistisch (Kleine A-segmenter) Wil ik toch wel wat luxer gaan rijden.
Ja klopt. Dus ik vraag waar ik dat scriptje moet invoeren, komt Ama met zo'n antwoord.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:33 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee, toen ik nog abo had iig niet, dan krijg je nog steeds post te zien van geblokkeerde mensen via de automatische updates van een topic.
Ghehe, ja godverquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Misschien heb je dan geen last meer van reclamekaartjes van autosloperijen..
Moeilijk in de versnelling te krijgen? Er in moeten rammen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:33 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nog steeds rijdend, begint wel steeds eigenaardiger te doen m.b.t versnellingsbak, maar zolang ik nog kan rijden/schakelen zonder problemen is het prima.
Volgens de monteur die er laatst naar keek was het probleem iig iets wat in de bak zelf zat en dat hoeft niet echt een probleem te vormen, kunnen ze oud mee worden.
Wil sowieso gaan sparen voor een andere auto, geen nieuwe, zoals ik eerst in m`n hoofd had, hoewel niet onrealistisch (Kleine A-segmenter) Wil ik toch wel wat luxer gaan rijden. Ik wacht uiteraard de APK van de Twingo nog af, maar op basis van wat daar naar bovenkomt ga ik denk ik wel kijken voor wat leukers.
Alle nachten met jou zijn een hel.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vanavond eindelijk weer heerlijk slapen denk ik, temperatuur valt me mee nu
Afgelopen nachten waren een HEL
nee hoorquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Alle nachten met jou zijn een hel.
Lekker voor jequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoop dat je zolderkamer nog steeds warm isquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
oh shitquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Alle nachten met jou zijn een hel.
wtf waarom slaap je vroeg in avondquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:36 schreef Amarantha het volgende:
Net even geslapen, nu voel ik mij helemaal gaar.
'Er zaten ook dieren in het water'.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:36 schreef Etsu het volgende:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)tpot.html?redirect=1![]()
![]()
Niet meerquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:36 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Hoop dat je zolderkamer nog steeds warm is
Was moe en voelde me niet helemaal oké.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
wtf waarom slaap je vroeg in avond
Ziet er sowieso al niet snugger uit.quote:
Zoveel mogelijk FOK!sters versieren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |