Wat ga jij vanavond daar nu zoal doen op de vrijdag?quote:
Niks, morgen om 07:00am op, we gaan naar SixFlags.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wat ga jij vanavond daar nu zoal doen op de vrijdag?
Wat voor werk doe je?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Even vakantie van m'n werk tochNiks mis mee
Ah, die pretparken zijn daar geweldig.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niks, morgen om 07:00am op, we gaan naar SixFlags.
Ik FOK!quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
Wat voor werk doe je?
vetquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zal me benieuwen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ah, die pretparken zijn daar geweldig.
Dit vind ik ook nog wel gaan ja.quote:
ik luister naar ditquote:
Netjesquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zal me benieuwen.![]()
Ik heb ook de resultaten van de testen van vorige week terug, ik zit op level 4 van de 5 met Engels.In principe is mijn Engels 'goed' genoeg, maar ik moet binnenkort een andere test doen en als ik dat haal, mag ik Amerikaans recht volgen. Zo niet, dan moet ik door met Engels. Heb maar 2 kansen voor die test.
Dat wilde ik even kwijt.
Klopt. Vanaf level 3/4 begint grammatica volgens mij, en daar ben ik een ramp in.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Netjes![]()
Maar ik neem aan dat je het zelf ook wel comfortabel wil kunnen, want ik neem aan dat je die papers net zoals hier nagenoeg foutloos moet kunnen schrijven.
classicquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:07 schreef Crip het volgende:
dit is pas mn jam, lang niet geluisterd.
is een ander genre, kabyle, van onderdrukte algerijnse berbers (recentelijk niet per se door de overheid, maar zijn wel vaak doelwit geweest van nationalistische islamisten in de tijd van gia/fis)quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dit vind ik ook nog wel gaan ja.
aight succes manquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zal me benieuwen.![]()
Ik heb ook de resultaten van de testen van vorige week terug, ik zit op level 4 van de 5 met Engels.In principe is mijn Engels 'goed' genoeg, maar ik moet binnenkort een andere test doen en als ik dat haal, mag ik Amerikaans recht volgen. Zo niet, dan moet ik door met Engels. Heb maar 2 kansen voor die test.
Dat wilde ik even kwijt.
Het zal allemaal wel goed komen. Op zich is Engelse grammatica makkelijker dan Nederlandse. En het heeft natuurlijk ook genoeg overeenkomsten.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Klopt. Vanaf level 3/4 begint grammatica volgens mij, en daar ben ik een ramp in.![]()
We zullen het zien.
Zal wel zien.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het zal allemaal wel goed komen. Op zich is Engelse grammatica makkelijker dan Nederlandse. En het heeft natuurlijk ook genoeg overeenkomsten.
Jazeker en gereageerd.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zal wel zien.![]()
Heb je mijn topic al gelezen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |