Wat hoe?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 20:15 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ik ken iemand van fok en ik vergeet telkens dar ik diegene ken van fok door m'n eigen leugen![]()
Alleen nu besef ik ff weer
oke TARDIS.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 20:15 schreef Rassilon het volgende:
Zijn er beter SC's dan de KLB SC? Nou dat dacht ik niet.
Ik kwam hier voor de tieten in de op.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 20:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee maar Frank, het is wel beetje apart dat wij verplaatst zijn naar ONZ en hier opeens ook huge, pharkus en jij te vinden bent. Het is een ander subforum maar jullie gaan wel mee. Dan kan je net zo goed hele zooi terug verplaatsen naar KLB. Dat is toch waar wij thuishoren.
kquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 20:20 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik kwam hier voor de tieten in de op.
Uitstekende keus!quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 20:20 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik kwam hier voor de tieten in de op.
we zijn auti's cripquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 20:23 schreef Crip het volgende:
Lekker boeiend allemaal waar we posten alsof een tijdelijke plek verandering voor verandering in gedrag zorgt, hebben ze ook weer eens wat activiteit in onz.
Zo werkt het toch niet Crip.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 20:23 schreef Crip het volgende:
Lekker boeiend allemaal waar we posten alsof een tijdelijke plek verandering voor verandering in gedrag zorgt, hebben ze ook weer eens wat activiteit in onz.
Makkie voor Bayern. Dat Werder is allang niet meer wat het geweest is.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 20:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kijktip: ARD Sportschau: Bayern Munchen - Werder Bremen
jaaaaaaaquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 20:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ben aan het bingewatchen van een serie. Alleen weet ik niet meer waar ik gebleven was.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 20:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ai ai, dat is zuur ja. Netflix? Daar kan je wel gewoon 'verder kijken' dan ben je weer waar je gebleven wasquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 20:34 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ben aan het bingewatchen van een serie. Alleen weet ik niet meer waar ik gebleven was.
Klopt, is eerder de vraag met hoeveel Bayern gaat winnenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 20:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Makkie voor Bayern. Dat Werder is allang niet meer wat het geweest is.
nee gedownload. Maar ik ben al weer bij.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 20:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ai ai, dat is zuur ja. Netflix? Daar kan je wel gewoon 'verder kijken' dan ben je weer waar je gebleven was
4-0 als ik moet gokken. 1 eentje voor de rust tegen een stug Werder dat het seizoen niet wil beginnen met een pak slaag en daarna nog 3 na rust.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 20:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Klopt, is eerder de vraag met hoeveel Bayern gaat winnen
Mailtje gestuurd naar Tim Kuik, vindersbeloning jeweetquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 20:43 schreef Pharkus het volgende:
[..]
nee gedownload. Maar ik ben al weer bij.
8 minuten gespeeld, 0-0. Werder niet een keer over middellijn geweestquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 20:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
4-0 als ik moet gokken. 1 eentje voor de rust tegen een stug Werder dat het seizoen niet wil beginnen met een pak slaag en daarna nog 3 na rust.
Ben wel benieuwd hoe Ancelotti daar gaat aarden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |