haha madquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 20:04 schreef Montelly het volgende:
[..]
Waarom ben je op alles en iedereen altijd zo butthurt??
Anyway veel plezier met je vrijdagavond. Wellicht dat er nog tips worden gegeven over wat te doen met etensresten in hoofddoek.
Neutraal.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 20:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is niet een heel optimistisch antwoord
haha okquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 20:06 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik ben ook gewoon wannabe Hondurees
Ik kan daar nooit naar luisteren. Rai of iets dergelijks heet dat geloof ik. Als je nooit anders dan westerse muziek gewend bent hoor je daar - of ik althans - geen melodie in. Bij gebrek aan een betere uitleg.quote:
Hahahah ga ik nooit zeggen ahahaquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:57 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dat ik hem ook via dit forum ken
Iedereen hun reactie "wtf fok, dat klinkt als een seksforum"
Nee maar Frank, het is wel beetje apart dat wij verplaatst zijn naar ONZ en hier opeens ook huge, pharkus en jij te vinden bent. Het is een ander subforum maar jullie gaan wel mee. Dan kan je net zo goed hele zooi terug verplaatsen naar KLB. Dat is toch waar wij thuishoren.quote:
Haha als iemand langs mij loopt op school en ik heb FOK! openstaan druk ik gauw naar waar ik eigenlijk mee bezig moet zijnquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:57 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dat ik hem ook via dit forum ken
Iedereen hun reactie "wtf fok, dat klinkt als een seksforum"
ja rai idd. ik vind die van jaren 80 tot half jaren 90 echt awesome. heeft zo'n melancholische klank, zware synthesizers, gekke funk/reggae fusion met arabische stijl, en dan die vercrackte cassettekwaliteit. word er een beetje sentimenteel van en ik versta niet eens de tekstenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 20:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik kan daar nooit naar luisteren. Rai of iets dergelijks heet dat geloof ik. Als je nooit anders dan westerse muziek gewend bent hoor je daar - of ik althans - geen melodie in. Bij gebrek aan een betere uitleg.
Ik kon het al niet meer vinden, zo onhandig.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 20:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee maar Frank, het is wel beetje apart dat wij verplaatst zijn naar ONZ en hier opeens ook huge, pharkus en jij te vinden bent. Het is een ander subforum maar jullie gaan wel mee. Dan kan je net zo goed hele zooi terug verplaatsen naar KLB. Dat is toch waar wij thuishoren.
We zijn er nog even over bezig. Je zult ongetwijfeld spoedig duidelijkheid krijgen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 20:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee maar Frank, het is wel beetje apart dat wij verplaatst zijn naar ONZ en hier opeens ook huge, pharkus en jij te vinden bent. Het is een ander subforum maar jullie gaan wel mee. Dan kan je net zo goed hele zooi terug verplaatsen naar KLB. Dat is toch waar wij thuishoren.
volgens mij zijn er wat plannen in de maak om dat gekut structureel de kop in te drukken ofzo, en tot die tijd zijn we in ballingschapquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 20:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
ieder geval geen voetbalquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 20:13 schreef Onnoman het volgende:
wat is de favoriete sport van de joden?
antwoord mag ik helaas niet geven.. anders krijg ik een intergalactische ban
ach ja mensen vinden mij toch raarquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 20:09 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Hahahah ga ik nooit zeggen ahaha
Mensen vinden mij ook raarquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 20:14 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
ach ja mensen vinden mij toch raar
Ik ken iemand van fok en ik vergeet telkens dar ik diegene ken van fok door m'n eigen leugenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 20:14 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
ach ja mensen vinden mij toch raar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |