Is er nog iemand die zich wat aantrekt van die codes dan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Code geel voor wat onweerEcht pussies zijn we geworden
Zit hij vast? Heeft mij niet eens ingelicht, wat een vlerk.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:42 schreef Drug het volgende:
ja als hij vrij was had ik niet gedurfd :$
Co de Geel zelf.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Is er nog iemand die zich wat aantrekt van die codes dan?
Wij als zolderkamerbewoners niet uiteraardquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Maakt voor mij sowieso weinig uit of er niks staat, code geel of code rood. Als het gaat regenen en onweren blijf ik toch binnen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ook al kies ik voor A of B om een kind te kunnen krijgen, het is te duur en dat heb ik er niet voor over.quote:
a) prima TTquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:43 schreef yvonne het volgende:
a) wat is dat met de TT?
b) wat is dat opeens met die OP?
c) kan ik jullie nou geen een dag alleen laten?
Bedankt voor het benoemen van punt b, heb er van genoten.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:43 schreef yvonne het volgende:
a) wat is dat met de TT?
meh niet zo grappigquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:42 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zelfmoord gaan plegen
Crip pleegt op een druk plein een zelfmoordaanslag en Rozevla heeft te veel roze vla gegeten
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
a) prima TT
b) Tetten zijn niet verboden
c) kan prima
Je hebt zelf ooit de tetten goedgekeurd.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:43 schreef yvonne het volgende:
a) wat is dat met de TT?
meer locked out so to speakquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zit hij vast? Heeft mij niet eens ingelicht, wat een vlerk.
Ik weet niet wat dat is met de TT, maar tetten mogen toch wel in ONZ?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:43 schreef yvonne het volgende:
a) wat is dat met de TT?
ook in KLBquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:45 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Ik weet niet wat dat is met de TT, maar tetten mogen toch wel in ONZ?
a) prima TTquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:43 schreef yvonne het volgende:
a) wat is dat met de TT?
Sow, doe normaal joh.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:45 schreef Rozevla het volgende:
[..]
a) prima TT
b) Prima OP
c) Liet je ons maar is alleen, zeiksnor
Nauw nauw nauw, straks mag je alleen nog maar in R&P posten.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:45 schreef Rozevla het volgende:
[..]
a) prima TT
b) Prima OP
c) Liet je ons maar is alleen, zeiksnor
hertstquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
ik tet
hij tett
zij tett
wij tetten
zij tetten
haags_riddertje ehehequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |