Heb je het nieuwsbericht wel gelezen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:38 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Wat is die rode plek?
Ziet er niet echt gezond uit vind ik
Ik vermoed van het er in of er uit proberen te klauteren.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:38 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Wat is die rode plek?
Neequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heb je het nieuwsbericht wel gelezen?
Staat toch in het nieuwsbericht.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:38 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Wat is die rode plek?
jammer dat je niet fokkers zei want zou me zo voor je voeten werpen :$quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zoveel mogelijk FOK!sters versieren.
ah ambitieusquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, alle landen van de wereld bezocht hebben.
Die kan je wel snel bereikenquote:
nee ik hou van een langzame dood, drm vreet ik me de pleuris.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:39 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Die kan je wel snel bereiken
Jij durft, als hzaw dit leest..quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:39 schreef Drug het volgende:
[..]
jammer dat je niet fokkers zei want zou me zo voor je voeten werpen :$
quote:
hoe werken jullie daar naar toe?quote:
Al laten doen, schakelstangen zijn prima, het zit echt in de bak helaasquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:35 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Moeilijk in de versnelling te krijgen? Er in moeten rammen?
Moet je is naar die schakelstangen laten kijken, vanaf je pook.
Het staat er niet letterlijk, maar met een beetje logisch nadenken kom je een heel eind.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Lijken me geen dierenbeten hoor.
quote:De periode van mooi en zonnig weer wordt morgen onderbroken: het KNMI heeft code geel afgekondigd voor het hele land. Overdag is het op de meeste plaatsen nog goed te doen, maar 's avonds krijgen we te maken met kans op onweer. Plaatselijk kan in korte tijd veel regen vallen.
Daarnaar toe.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:41 schreef Drug het volgende:
daar naar toe? daarnaar toe? daar naartoe?
ik weet het niet
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:40 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Al laten doen, schakelstangen zijn prima, het zit echt in de bak helaas
Ik denk dat ze zelfmoord gaan plegenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:40 schreef Drug het volgende:
[..]
[..]
hoe werken jullie daar naar toe?
waarom niet?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Scheelt toch weer dat ik geen kinderen wil.
ja als hij vrij was had ik niet gedurfd :$quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jij durft, als hzaw dit leest..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |