abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 augustus 2016 @ 11:49:52 #151
456858 praisethebooty
praise the booty
pi_164934944
quote:
10s.gif Op maandag 29 augustus 2016 11:44 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Ik denk dat je het niet met mij oneens bent, maar dat je puur linguïstisch iets anders uit mijn post heb opgevat dan ik wilde overbrengen. Ik licht het toe in spoilertags, omdat mijn brein begint te smelten als ik stil sta bij hoe oneindig oninteressant ik deze discussie nu al vind voordat ik er überhaupt aan begin:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga overigens absoluut niet reageren op eventuele reacties hierop, dit is al heel wat. :P
_O-

Ik had de popcorn al gepakt. -O-
  maandag 29 augustus 2016 @ 12:26:27 #152
101883 Stuart.Alan.Jones
The man behind the reputation
pi_164935630
Lastig lastig. Op zich is hard van stapel lopen niet slecht of zo, maar het is niet direct de manier om een relatie beter te maken. Je weet echter wel of het lichamelijk wel of niet klikt en daarna begin je aan het verdiepten van de geestelijke klik. Als je wacht en je bouwt een band met elkaar op dan is het een kwestie van wachten tot je elkaar alsnog bespringt. Vaak is het dan wel een combinatie van liefde en lust en doet de lichamelijke prestatie er minder toe.
God created gays so fat chicks could have friends.
pi_164935739
Oh god, nu gaat men ook nog door over wat ik gezegd schijn te moeten hebben maar niet gezegd heb. :'(
  maandag 29 augustus 2016 @ 12:33:41 #154
101883 Stuart.Alan.Jones
The man behind the reputation
pi_164935793
Je deed het erom. o|O
God created gays so fat chicks could have friends.
pi_164935876
quote:
15s.gif Op maandag 29 augustus 2016 11:35 schreef praisethebooty het volgende:

[..]

Ja, haha, en ik heb niks tegen homo's maar ze moeten niet aan mijn kont zitten, hahaha. En die gay pride.... waarom moeten ze nodig naakt op een boot staan. Er is toch ook geen hetero pride?
Wat wil je ermee zeggen?
Ik heb het alleen over wijven die compleet gestoord zijn :{
  maandag 29 augustus 2016 @ 13:24:39 #156
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_164936928
quote:
8s.gif Op maandag 29 augustus 2016 12:33 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Je deed het erom. o|O
Maar volgens mij wordt in dit topic bijna iedere "discussie" (als je ergens op in gaat of ergens een motivatie van wil weten is het al een discussie blijkbaar) uit de weg gegaan.

De reden dat we in ONZ zitten is Yvonne's schuld :P Wil niet zeggen dat je hier niet ergens dieper op in kan gaan dan alleen een op een twink's ass (of foto's er van). ;) Oppervlakkig geneuzel hier af en toe :D Mag ook best eens wat inhoud hebben op z'n tijd, ook al vindt niet 100% van het topic dat interessant Kaassie! (mij boeien die foto's dan weer 0,0). Van mij hoef je nergens op te reageren hoor, als t jou niet boeit. En als niemand t boeit, dan reageert gewoon niemand er op. Ook prima ;)

Dat gezegd hebbende:

Ben het trouwens wel met je post daarvoor eens (SAJ), maar is mijn definitie "hard van stapel lopen" misschien heel anders. Dat valt bij mij niet op t seks vlak, maar juist bv op het samenwoon vlak. Na 3 maanden al samenwonen vind ik dan bv weer "hard van stapel lopen", terwijl anderen dat "de eerste date met elkaar naar bed gaan" vinden. Bij dat laatste heb ik zoiets van "Why wait?". Wat niet hetzelfde is als "er moet perse seks zijn die eerste date". Als t gebeurd dan gebeurd t en vind ik het geen probleem als dat meteen de 1e keer is ( #noslutshaming), maar gebeurd het niet dan is het ook prima (en niet een OMG er is iets mis). In mijn ogen staat beide echt to-taal los van "een goede start van een duurzame relatie".

En nee Kaas, dit gaat niet om wat je wel of niet gezegd zou hebben. Ook DAT staat er los van voor mij (voordat je t als een discussie gaat bestempelen). Ik vind het onderwerp zelf (losstaand van jouw opmerkign) WEL interessant (en dat is ook mijn recht) en zeker in de huidige maatschappij incl sociale druk en keurslijf.

Bv ook het verschil hierin bij homo's, hetero's en tussen mannen en vrouwen. Kan me bv voorstellen dat dat hele "do not fuck on the 1st date" bij vrouwen vanwege sociale druk zwaarder weegt (om het niet te doen, want niet ladylike) dan bij mannen (waarbij t stoer is het wel te doen).
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 29 augustus 2016 @ 13:31:07 #157
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_164937098
Seks is zo belangrijk in deze maatschappij dat er allerlei waarde aan wordt opgehangen. Voor iemand koken (of samen koken) is net zo intiem maar samen koken op de eerste date valt niemand over ;)

Het enige wat ik me met mijn afwijkende seksuele orientatie afvraag is of je andere kwaliteiten nog wel ziet als de aantrekkingskracht zo sterk is dat je op de eerste date al seks hebt. Dus met die redenatie kan ik Kaas wel volgen.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_164937165
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 13:31 schreef wonderer het volgende:
Seks is zo belangrijk in deze maatschappij dat er allerlei waarde aan wordt opgehangen. Voor iemand koken (of samen koken) is net zo intiem maar samen koken op de eerste date valt niemand over ;)

Het enige wat ik me met mijn afwijkende seksuele orientatie afvraag is of je andere kwaliteiten nog wel ziet als de aantrekkingskracht zo sterk is dat je op de eerste date al seks hebt. Dus met die redenatie kan ik Kaas wel volgen.
Dat heb ik alleen dus niet beredeneerd.
  maandag 29 augustus 2016 @ 13:36:35 #159
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_164937225
quote:
10s.gif Op maandag 29 augustus 2016 13:33 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Betrek t misschien eens niet op jezelf? :? We gaan gewoon door op een uitspraak/onderwerp. Niet op jou persoonlijk.
L'Amour menaçant:
  maandag 29 augustus 2016 @ 13:39:09 #160
71919 wonderer
pi_164937285
quote:
10s.gif Op maandag 29 augustus 2016 13:33 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Nee, weet ik, ik extrapoleer.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
  maandag 29 augustus 2016 @ 13:39:43 #161
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_164937296
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 13:31 schreef wonderer het volgende:
Voor iedereen is wat wel of niet intiem is natuurlijk anders, maar voor "de maatschappij" is het seks. En dat vind ik een vrij verouderd beeld wat toch onderhand wel eens mag veranderen. Toch blijft seks taboe. Helaas.

quote:
Ik denk dat de volgorde dan gewoon anders is. Of je nu eerst de dierlijke doet en dan de geestelijke verdieping, of andersom. Denk dat we moeten stoppen met "de juiste volgorde of het juiste pad" te bepalen #keurslijf Iets met meerdere wegen naar Rome.
L'Amour menaçant:
  maandag 29 augustus 2016 @ 13:41:16 #162
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_164937325
Collega: "Zeg kan ik jou op de kast krijgen?"

Ik: "Nou ja, in de kast, uit de kast, op de kast.. je kan met mij alle kangen op!"

Wil ze gewoon serieus dat ik fysiek OP de kast ga, om slingers op te hangen, omdat ik de enige bent die qua kg's die kast nog op kan zonder dat ie instort :')
L'Amour menaçant:
pi_164937560
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 13:36 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Betrek t misschien eens niet op jezelf? :? We gaan gewoon door op een uitspraak/onderwerp. Niet op jou persoonlijk.

Er staat dat het mijn redenatie is, inclusief mijn username. Dat was het niet. :P
  maandag 29 augustus 2016 @ 13:54:02 #164
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_164937597
quote:
12s.gif Op maandag 29 augustus 2016 13:52 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Er stond "Kaas zijn redenatie". Dat was het niet. :P
Jamaar dat was gewoon kaas in t algemeen. Hollandse kaas. Of Franse of zo. Niet "Kaas-"

O-)
L'Amour menaçant:
pi_164937614
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 13:54 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Jamaar dat was gewoon kaas in t algemeen. Hollandse kaas. Of Franse of zo. Niet "Kaas-"

O-)
Ah ok.
  maandag 29 augustus 2016 @ 13:55:29 #166
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_164937640
L'Amour menaçant:
pi_164937681
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 23:06 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

Half half. Er is altijd wel activiteit, maar soms is het even wat meer dan anders.
Lees het nu pas, maar is ook wel logisch eigenlijk.
  maandag 29 augustus 2016 @ 13:57:10 #168
71919 wonderer
pi_164937682
quote:
12s.gif Op maandag 29 augustus 2016 13:52 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Er staat dat het mijn redenatie is, inclusief mijn username. Dat was het niet. :P
Het was kort voor "als ik die redenatie volg, kan ik Kaas wel begrijpen". Dus niet dat jij diezelfde redenatie gebruikt, maar dat we allebei tot dezelfde conclusie komen.
pi_164937696
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 13:57 schreef wonderer het volgende:

[..]

Het was kort voor "als ik die redenatie volg, kan ik Kaas wel begrijpen". Dus niet dat jij diezelfde redenatie gebruikt, maar dat we allebei tot dezelfde conclusie komen.
Was je nog op de Uitmarkt?
  maandag 29 augustus 2016 @ 14:00:44 #170
71919 wonderer
pi_164937761
quote:
14s.gif Op maandag 29 augustus 2016 13:57 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Was je nog op de Uitmarkt?
Ja, twee dagen zelfs. Toch nog wat gesigneerd, en het klinkt natuurlijk tof als je zegt "ik was op de uitmarkt om te signeren" 8-)

En ik heb nog even met Willem Nijholt staan praten O+ En met een teckelpuppy gespeeld.
pi_164937830
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 14:00 schreef wonderer het volgende:

[..]

Ja, twee dagen zelfs. Toch nog wat gesigneerd, en het klinkt natuurlijk tof als je zegt "ik was op de uitmarkt om te signeren" 8-)

En ik heb nog even met Willem Nijholt staan praten O+ En met een teckelpuppy gespeeld.
Dat is het ook. :Y
  maandag 29 augustus 2016 @ 14:07:13 #172
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_164937900

Gisteren trouwens een leuke documentaire serie gevonden op gaytorrent. Gaycation, met Ellen Page. Nou vind ik Ellen Page sowieso leuk, maar ik vond t ook wel interessant verder :Y Zijn verschillende afleveringen (Brasil, Japan,Jamaica, US) over de gay cultuur daar.

Was met Japan begonnen omdat ik er misschien heenga volgend jaar. Bizarre aflevering :D
L'Amour menaçant:
pi_164938421
Wat een serieus gedoe :o.

Ik moet vandaag nog even bijkomen van een weekend op Mysteryland hoor.
Huh!?
  maandag 29 augustus 2016 @ 14:32:55 #174
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_164938513
quote:
6s.gif Op maandag 29 augustus 2016 14:29 schreef Vlarp het volgende:

Is dat nog leuk dan, Mysteryland? :?

Lijkt me zo non-serieus. Ben ik helemaal niet van! :+
L'Amour menaçant:
pi_164938908
quote:
6s.gif Op maandag 29 augustus 2016 14:29 schreef Vlarp het volgende:

Oh nice, al veel beelden van gezien. Was het wat?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')