SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Kaas- op 27-08-2016 13:02:34 ]
Is het ook, moest er gewoon om lachen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 12:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Op zich geen slechte service. Je kunt natuurlijk zelf bepalen of je aan vakantie toe bent of sportontwijkend gedrag aan het vertonen bent. In dat geval is die reminder prima.
Whatever floats your boat, ptb.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:01 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Gewoon een moderne vorm van natuurlijke selectie.
Wil daar evt. wel op ingaan, kijk nu even Formule-1.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:04 schreef TwisterNederland het volgende:
En al uit kunnen vinden wat de mogelijke oorzaken zijn?
Exact, en de grootte van het verschil vond ik persoonlijk ook nog wel opvallend (en teleurstellend).quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:19 schreef praisethebooty het volgende:
Dat er een verschil zit in kans op goede gezondheid tussen hoog- en laagopgeleiden vind ik op zich niet zo verrassend. Maar dat dit verschil stijgt wel.
Mjah, maar dat verklaart niet de toename. Zou het misschien zo zijn dat lager opgeleiden juist een hoger welvaartsniveau krijgen, waardoor ze meer te besteden hebben, maar dit besteden aan de verkeerde keuzes?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 18:00 schreef Renesite het volgende:
laagopgeleiden hebben vaak een lager inkomen. Lager inkomen maakt minder besteding en de daarbij horende 'andere keuzes' ten opzichte van hogere inkomens/hoger opgeleiden.
Mijn broer zit in de jeugdgezondheidszorg, en als je daar soms de verhalen van hoort.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 18:00 schreef Renesite het volgende:
laagopgeleiden hebben vaak een lager inkomen. Lager inkomen maakt minder besteding en de daarbij horende 'andere keuzes' ten opzichte van hogere inkomens/hoger opgeleiden.
Dit is een nietszeggende uitspraak, aangezien het geen betrekking heeft op absolute intelligentie.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 18:34 schreef praisethebooty het volgende:
De helft van de bevolking heeft nou eenmaal een IQ van minder dan 100.
Herkenbaar. Ik zit ook in die gezellige hoek te werken (bewindvoeringquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 18:34 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Mijn broer zit in de jeugdgezondheidszorg, en als je daar soms de verhalen van hoort.
De helft van de bevolking heeft nou eenmaal een IQ van minder dan 100. En dan krijg je dingen als ouders die cola in het zuigflesje doen van hun baby. Of ze een speen gedoopt in cognac geven. "Want daar wordt-ie lekker rustig van en dat deed mijn moeder vroeger ook."
Een deel van de bevolking is gewoon dom en doet domme dingen. Ik snap wel dat dit niet de conclusie is van je scriptie, maar dat maakt het nog niet tot een nietszeggende uitspraak.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 18:35 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dit is een nietszeggende uitspraak, aangezien het geen betrekking heeft op absolute intelligentie.
Jawel, alleen doe je nu een andere uitspraak dan zojuist. Nu klopt het, maar zoals je het zojuist zei was het nietszeggend vanwege de door mij genoemde reden.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 18:48 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Een deel van de bevolking is gewoon dom en doet domme dingen. Ik snap wel dat dit niet de conclusie is van je scriptie, maar dat maakt het nog niet tot een nietszeggende uitspraak.
Te weinig zweet om het soepel te laten verlopen?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 19:18 schreef Kaas- het volgende:
In ander nieuws: ik heb een blauwe plek van het droogneuken. That's a first.
Had m'n riem even af moeten doen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 19:34 schreef Peter het volgende:
[..]
Te weinig zweet om het soepel te laten verlopen?
Tuurlijk wel, iedereen gewoon. Wel zo eerlijk.quote:
Ik vind het persoonlijk niet zo natuurlijk, maar het is niet boeiend om verder over te hebben, want iedereen doet dat gewoon anders.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 19:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, iedereen gewoon. Wel zo eerlijk.
En vergeet je riem niet af te doen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 19:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk niet zo natuurlijk, maar het is niet boeiend om verder over te hebben, want iedereen doet dat gewoon anders.Heb je beetje veel chilliteiten in het vooruitzicht?
Welke regio is het ook maar weer eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |