Je kan ook zelf bomen plaatsen op je map. Net als rotsen.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:42 schreef RaXz het volgende:
Ik draai ook geen mods om dezelfde reden. Maar als ik een mod zou draaien dan zou het voor meer en grotere bossen gaan.
als je de steam versie hebt dan wordt hij netjes geupdate tenzij je offline speelt...?quote:Op woensdag 16 november 2016 11:47 schreef 0108daniel het volgende:
Welke versie heeft Transport Fever nu eigenlijk?
Want volgens mij heb ik nog een oudere versie.
Op Youtube zie ik video's staan waarbij sommige dingen al anders zijn.
Ik heb Build 11807
Wat ziet er dan anders uit?quote:Op woensdag 16 november 2016 11:47 schreef 0108daniel het volgende:
Welke versie heeft Transport Fever nu eigenlijk?
Want volgens mij heb ik nog een oudere versie.
Op Youtube zie ik video's staan waarbij sommige dingen al anders zijn.
Ik heb Build 11807
Ik heb de Gog versie.quote:Op woensdag 16 november 2016 11:49 schreef mschol het volgende:
[..]
als je de steam versie hebt dan wordt hij netjes geupdate tenzij je offline speelt...?
inloggen op gog en daar de laatste versie downloaden?quote:Op woensdag 16 november 2016 12:22 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Ik heb de Gog versie.
Ik zag dat er al een update van build 11908 was.
Alleen kan ik nergens updaten.
Dankje, het is geluktquote:Op woensdag 16 november 2016 12:45 schreef mschol het volgende:
[..]
inloggen op gog en daar de laatste versie downloaden?
ik heb die versie niet dus geen idee welke versie daar op staat
staal vervoer je naar de machine factory? en vervolgens de producten daarvan ook in steden afleveren?quote:Op zaterdag 19 november 2016 14:02 schreef 0108daniel het volgende:
Ik heb even een vraag.
Ik heb een route met logs naar planken en een route met iron ores/coal naar de steelmill.
Van daar gaan de ores/coal naar de Machine factory.
Dit werkte perfect.
Maar nu is van alles de productie 0.
Als ik op de forester klik dan zie ik dat de productie op 0 staat, maar als ik dan op details klik dan zie ik dat er 58 logs stored zijn.
Deze gaan niet naar het treinstation terwijl dit wel gewoon dichtbij elkaar ligt en voorheen het wel goed werkte.
Is dit een bug? of hebben meer mensen hier last van of doe ik iets verkeerd?
Jazeker, alles staat in verbinding met elkaar.quote:Op zaterdag 19 november 2016 14:07 schreef mschol het volgende:
[..]
staal vervoer je naar de machine factory? en vervolgens de producten daarvan ook in steden afleveren?
dat klinkt als een bug, ik heb door planet coaster nog niet veel gespeeld dus nog niet meegemaaktquote:Op zaterdag 19 november 2016 14:28 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Jazeker, alles staat in verbinding met elkaar.
Het enige wat werkt is steen naar de fabriek voor construction materiaal en dat naar de stad, dat werkt wel.
De rest staat allemaal op 0.
Er staat 'try to ship more goods' maar er staan geen goods bij de stations.
Welke fabriek is dat? Construction fabriek accepteert toch geen hout en steen gaat niet naar een fabriek die hout accepteert.quote:Op zaterdag 19 november 2016 14:28 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Jazeker, alles staat in verbinding met elkaar.
Het enige wat werkt is steen naar de fabriek voor construction materiaal en dat naar de stad, dat werkt wel.
De rest staat allemaal op 0.
Er staat 'try to ship more goods' maar er staan geen goods bij de stations.
Nee, de planken gingen ook naar de machine factory.quote:Op zaterdag 19 november 2016 18:26 schreef RPG het volgende:
[..]
Welke fabriek is dat? Construction fabriek accepteert toch geen hout en steen gaat niet naar een fabriek die hout accepteert.
[ afbeelding ]
Er is maar één soort sein in het spel?quote:Op zondag 20 november 2016 20:59 schreef Isane het volgende:
Kan ik ergens achterhalen welke seinen ik waar moet gebruiken? Ik kom de gekste situatie tegen als ik treinen tegen elkaar in laat rijden op enkel spoor
Je je heb de oude seinen dat zijn de witte seinen die omhoog gaan als de rails veilig is.quote:Op zondag 20 november 2016 20:59 schreef Isane het volgende:
Kan ik ergens achterhalen welke seinen ik waar moet gebruiken? Ik kom de gekste situatie tegen als ik treinen tegen elkaar in laat rijden op enkel spoor
Ik geloof rechts, maar....quote:Op zondag 20 november 2016 21:43 schreef mschol het volgende:
hele domme vraag, maar moet zo'n sein nou links of rechts van het spoor staan?
ik dacht ook rechts van de trein die komt aanrijden, maar weet het dus nooit zeker dus zet er altijd maar 2 neerquote:Op zondag 20 november 2016 21:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik geloof rechts, maar....
Als je op de lijn klik en de route op het spoor zie dan kan je zien aan welke kant je het sein moet plaatsen.quote:Op zondag 20 november 2016 21:43 schreef mschol het volgende:
hele domme vraag, maar moet zo'n sein nou links of rechts van het spoor staan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |