dat had ik gemist, ik kijk net en zie dattie beschikbaar is.. had ik gewoon al een paar uur kunnen spelen...quote:Op maandag 7 november 2016 20:52 schreef Jump het volgende:
Komt mooi uit dat ik morgennamiddag thuis ben, want komt al uit morgenochtend om 9 uur.
Waar is de tijd? Aaahhhhquote:Op dinsdag 8 november 2016 11:45 schreef mschol het volgende:
[..]
dat had ik gemist, ik kijk net en zie dattie beschikbaar is.. had ik gewoon al een paar uur kunnen spelen...
en straks moet ik uiteraard weg
morgen komt Planet coaster beta uit
dat dus..quote:
Ik wilde de download starten, had ik te weinig beschikbare ruimte op mijn hardeschijf.quote:Op dinsdag 8 november 2016 12:09 schreef mschol het volgende:
[..]
dat dus..
vooral het oplossen van de ellendige terrain collision meldingen zou al heel fijn zijn.. vooralsnog speelt hij prima
maar kan geen demolish knopje vinden?![]()
![]()
hij ziet er fors uit..quote:Op dinsdag 8 november 2016 14:56 schreef RPG het volgende:
Ik vraag me vooral af hoe groot je de map kan maken bij free play voor ik hem ga kopen. Heeft iemand dat al geprobeerd ?
dat krijg je ervan als je bij schimmige lui gaat shoppenquote:Op dinsdag 8 november 2016 15:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ok, mijn versie is in Russisch.Om eerlijk te zijn is mijn Russisch niet zo goed.
Ja, gewoon via Steam. Maar het is al gelukt om 'm op Engels te krijgen.quote:Op dinsdag 8 november 2016 16:09 schreef mschol het volgende:
[..]
dat krijg je ervan als je bij schimmige lui gaat shoppen
Ja, zag ik ook al. Maar heb liever een goed spel dan een mooi icoontje.quote:Op dinsdag 8 november 2016 17:19 schreef Jump het volgende:
Zo mochten het programma wel een icoontje gegeven hebbenStaat in mijn taakbalk met het standaard exe icoontje.
wel een beetje raar jaquote:Op dinsdag 8 november 2016 17:19 schreef Jump het volgende:
Zo mochten het programma wel een icoontje gegeven hebbenStaat in mijn taakbalk met het standaard exe icoontje.
ik heb 5,5 uur in free play gezeten zonder problemen.. tutorial nog niet geprobeerdquote:Op dinsdag 8 november 2016 21:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De tutorial probleemloos doorlopen. Ga ik free play doen loopt ie, op de muziek na, op een gegeven moment vast.
Geen idee alleen waardoor .
Niet warmer zover ik kan voelen dan bij EUIV.quote:Op dinsdag 8 november 2016 21:24 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb 5,5 uur in free play gezeten zonder problemen.. tutorial nog niet geprobeerd
loopt je pc misschien warm?
Graag gedaanquote:Op dinsdag 8 november 2016 22:43 schreef Isane het volgende:
Bedankt jongens, wat een verschrikkelijk verslavend spelletje
Graag gedaanquote:Op dinsdag 8 november 2016 22:43 schreef Isane het volgende:
Bedankt jongens, wat een verschrikkelijk verslavend spelletje
signalering staat goed?quote:Op woensdag 9 november 2016 19:22 schreef Isane het volgende:
Ik kan de 2e Europa missie maar niet voltooien, treinen rijden maar niet "Waiting for free path"
quote:Op woensdag 9 november 2016 19:44 schreef Isane het volgende:
[..]
Heb serieus 3x de map opnieuw gestart
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |