SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Begin van de Croods, Het (seizoen 2) – 2016 6 - Netflix Original
♫ Engels, Nederlands / CC Engels, Nederlands
Genre: Animatie
De eerste familie van de wereld is terug met meer hilarische avonturen! In hun wondere wereld ontdekken ze sport, logeerpartijtjes en andere vreemde moderniteiten.
Concubine, The – 2012 16 2:02 uur
♫ Koreaans / CC o.a. Engels, Koreaans, Nederlands
Genre: Drama
Hwa-yeon is verliefd op een gewone jongen maar wordt de nieuwe concubine van de koning. Ze komt terecht in een web van hofintriges, seks als middel en wraak.
Enemies In-Law – 2015 12 1:58 uur
Genre: Actie, Comedy, Misdaad
De zoon van criminelen wil politieman worden en met een mooie rechercheur trouwen. Hij gebruikt de criminele expertise van zijn ouders om te helpen een zaak op te lossen.
Eungyo – 2012 16 2:09 uur
Genre: Drama, Gebaseerd op boek, Romantisch
Een 70-jarige dichter leeft teruggetrokken met zijn jonge assistent, tot de speelse studente Eungyo zijn hart in vuur en vlam zet en hun leventje overhoop haalt.
Exclusive: Beat the Devil's Tattoo, The – 2015 12 2:05 uur
Genre: Comedy, Drama, Misdaad
Als een journalist ontdekt dat zijn exclusieve verhaal over een seriemoordenaar gebaseerd was op valse informatie, bedenkt hij meer leugens om zijn fout te maskeren.
Glitter Force (seizoen 2) – 2016 6 - Netflix Original
♫ o.a. Engels, Nederlands / CC o.a. Engels, Nederlands
Genre: Animatie
Vijf tienermeisjes ontdekken dat ze een legendarisch team van superheldinnen vormen: de Glitter Force. Ze moeten de aarde beschermen tegen slechteriken uit sprookjes.
Hope – 2013 12 2:03 uur
Genre: Drama, Waargebeurd
Nadat de 8-jarige So-won ternauwernood een brute aanranding overleeft, proberen haar familieleden haar te helpen, maar moeten ook omgaan met hun eigen woede en verdriet.
Jeff Foxworthy and Larry the Cable Guy: We’ve Been Thinking... – 2016 AL 1:14 uur - Netflix Original
♫ Engels / CC o.a. Engels, Nederlands
Genre: Cabaret, Comedy, Cynisch
De voor een Grammy genomineerde komedianten Jeff Foxworthy en Larry the Cable Guy brengen hun typische humor naar een bomvolle zaal in Minneapolis.
Silenced, The – 2015 12 1:39 uur
Genre: Bovennatuurlijk, Horror, Thriller
In de jaren 30 wordt een meisje op internaat gestuurd waar ze al snel merkt dat haar vriendinnetjes vreemde dingen overkomen.
XOXO – 2016 12 1:32 uur - Netflix Original
♫ o.a. Engels / CC o.a. Engels, Nederlands
Genre: Drama
De levens van een opkomende dj, zijn beste vriend, een hopeloze romanticus, een vermoeide afgedankte ster en een stel met problemen komen samen op een dancefestival.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Omdat ze blijkbaar een deal hebben gesloten met een distributeur van Koreaanse content, net als ze soms bijvoorbeeld een hele hoop cabaretshows erop gooien.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:21 schreef KillerBee4ever het volgende:
Er zullen vast kijkers zijn die Koreaanse content leuk vinden, maar tis niet bepaald my cup of tea (en waarom gelijk ook zo veel?ik bedoel, zet er dan wat meer gevarieerde content op, zodat er meer kijkers vrolijk worden
).
Wel leuk dat er binnenkort weer een nieuw seizoen van Once Upon A Time opgezet wordt, kan ik weer even vooruit
Oh, ik klaag ook niet over de variatie in het algemeen hoor, dit zit wel goedquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:30 schreef Delibird het volgende:
[..]
Omdat ze blijkbaar een deal hebben gesloten met een distributeur van Koreaanse content, net als ze soms bijvoorbeeld een hele hoop cabaretshows erop gooien.
Ik vindt Netflix genoeg variatie hebben eigenlijk, van bijna alle genre's is relatief veel te vinden.
Ik ben zelf een groot liefhebber van Aziatische series en films. Ik vind het juist jammer dat er zoveel engelstalige bende op komt. Dus hoe meer hoe beter.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:21 schreef KillerBee4ever het volgende:
Er zullen vast kijkers zijn die Koreaanse content leuk vinden, maar tis niet bepaald my cup of tea (en waarom gelijk ook zo veel?ik bedoel, zet er dan wat meer gevarieerde content op, zodat er meer kijkers vrolijk worden
).
Wel leuk dat er binnenkort weer een nieuw seizoen van Once Upon A Time opgezet wordt, kan ik weer even vooruit
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lawrence of Arabia: Restored Version – 1962 6 3:47 uur
♫ Engels / CC Engels, Nederlands
Genre: Actie, Avontuur, Drama, Waargebeurd
Dit met een Oscar bekroonde epos vertelt het waargebeurde verhaal van T.E. Lawrence, die strijdende Arabische stammen verenigde tegen de Turken in de eerste wereldoorlog.
Man on High Heels – 2014 16 2:04 uur
Genre: Actie, Drama, Misdaad
Een rechercheur moordzaken heeft een vreselijke reputatie, en een groot geheim: hij wil vrouw worden.When the student is ready, the teacher will appear.
Ik begrijp het ook niet hoor. Dat ze veel NL erop zetten kan ik nog wel begrijpen, maar Koreaans...quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:49 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Oh, ik klaag ook niet over de variatie in het algemeen hoor, dit zit wel goed. Ik vind het alleen wat jammer dat er op 1 dag zoveel van een specifiek genre/land opgezet wordt.
Net zoals er bijv. komende maand veel NL content bijkomt, hier zit ik ook niet op te wachten
Zuid Korea is anders een erg groot filmland. Genoeg Koreaanse kwaliteitsfilms te vinden.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 11:39 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Ik begrijp het ook niet hoor. Dat ze veel NL erop zetten kan ik nog wel begrijpen, maar Koreaans...
TV / Netflix wereldwijd: met geblokkeerde unblockservicesquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 19:56 schreef clumsy_clown het volgende:
Hoe zit het nou met vpn's enzo? Ik mis sinds ik terug ben in Nederland een hoop content en wilde aan een vpn beginnen, maar dat wordt alweer geblokkeerd geloof ik he? Heb het niet zo gevolgd, de laatste tijd.
Ik had de trailer ff gekeken en toen zag ik hoe de serie in Engeland (onder Channel 4 licentie) heet: Scrotal Recall. Ik moest wel ff hardop lachen, goed gevonden!quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 19:59 schreef Njosnavelin het volgende:
Gisteren en vandaag Lovesick gekeken, leuk. Jammer dat er maar 6 afleveringen zijn en nieuwe seizoen pas in november komt.
Nu maar weer op zoek naar een andere serie.
Ben van plan hem vanavond te gaan kijken, ben benieuwd.quote:Op zondag 28 augustus 2016 19:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
XOXO gekeken, ietwat suffig verhaal maar qua setting wel awesome. Vind het direct jammer dat ik dit weekend niet op Mystery Land ben...
Soundtrack ook best lekker. Beetje hitjes edm, toch goed te pruimen.
Ja, echt he? En toch is het leuk om te kijken. Vooral die blikken vam Daichi en Issei elke keer als Uehara weer eikelig doet tegen Nao. Ik moest zelfs soms een beetje huilen!quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 21:00 schreef isax het volgende:
Zit Good morning call er door heen te jagen maar het is zo irritant![]()
Zij is hulpeloos en hij is een eikel.
Leer wel over Japanse popcultuur
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iron Man 3 – 2013 12 2:10 uur
Genre: Actie, Sci-Fi, Thriller
Robert Downey Jr. hijst zich weer in zijn krachtige pantseroutfit om de rol van superheld Iron Man aan te nemen en wereldbedreigende schurken te verslaan.
Necrofobia – 2014 16 1:14 uur
♫ Spaans / CC o.a. Nederlands, Spaans
Genre: Duister, Horror, Thriller
Na de dood van zijn tweelingbroer ervaart een kleermaker steeds erger wordende hallucinaties: hij wordt extreem moorddadig als er een lijk in de buurt is...
Swiss Family Robinson – 1960 6 2:06 uur
Genre: Avontuur
Dit is het verhaal van de heldhaftige acties van de familie Robinson. Met teamwork en vernuft weten ze obstakels te overwinnen en een 'beschaafde' gemeenschap te creëren.
Whispers: An Elephant's Tale – 2000 6 1:12 uur
Genre: Avontuur
Een babyolifant verliest zijn moeder uit het oog en besluit met zijn nieuwe vriendje in de Afrikaanse wildernis op avontuur uit te gaan.When the student is ready, the teacher will appear.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |