Geeft toch niet, kleine moeite.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 12:56 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Sorry, had niet door dat ik m sloot.
Jezus echt?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:02 schreef Mies_poes het volgende:
Haha Burdie
Gisteren ook irritante ventjes hier aan de deur. Die vroegen of ik wilde doneren voor een bepaald doel. Toen ik nee zei en ze naar mijn reden vroegen zei ik 'nee, gewoon nee'. Zegt die ene 'goeie tegenargumenten mevrouw'. Toen zei ik 'nou, geloof niet dat ik jou verantwoording schuldig ben'. Ze waren snel weg toen
Vriend en ik gaan zo naar een hotel (kamer met jacuzzi en hotel heeft een zwembad) voor een nachtje weg, maar ik ben zo niet te genieten... Niet normaal meer
Je gaat gewoon bevallen op je UDquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:35 schreef Quoi het volgende:
Mies, je gaat vast genieten! Vooral van die jacuzzi![]()
I think i just lost a snail. Ieuw. Kan nog eeuwen duren nu natuurlijk, maar toch gebeurt er 'iets'
gewoon gordel.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:47 schreef Soof-87 het volgende:
Hoe gaan jullie het autozitje eigenlijk vastmaken in de auto?
Ik schrok nogal van de prijs van de family fix nl.
Die is idd nogal aan de prijs, wij hebben gewacht tot er een goede aanbieding langskwam en 'em toen aangeschaft. Zit al in de auto met de Maxi Cosi erop vastgeklikt, kunnen we die niet vergetenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:47 schreef Soof-87 het volgende:
Family fix. Voor ¤100 aangeschaft op marktplaats.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:47 schreef Soof-87 het volgende:
Mja, das ook nog een dingetje. Onze achterbank is door aan beide zijkanten een verhoging net te smal voor drie stoeltjes. Dus man gaat dat aanpassen (er bestaat een platte variant schijnbaar) en dan zou het wel moeten kunnen. Maar dan met isofix inderdaad. Gaan jullie allemaal voor maxi cosi of zijn hier ook Römerfans of nog andere merken?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:47 schreef Soof-87 het volgende:
Jouw oudste hoeft niet meer in een stoeltje toch? Of nouja, zitverhoger nog wel dacht ik, maar die zijn wat compacter. Of ben je bang dat ze gesandwiched wordt tussen de twee stoeltjes?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:02 schreef WupWup het volgende:
[..]
Mja, das ook nog een dingetje. Onze achterbank is door aan beide zijkanten een verhoging net te smal voor drie stoeltjes. Dus man gaat dat aanpassen (er bestaat een platte variant schijnbaar) en dan zou het wel moeten kunnen. Maar dan met isofix inderdaad. Gaan jullie allemaal voor maxi cosi of zijn hier ook Römerfans of nog andere merken?
Het gemak is het echt waard! En de veiligheid ook natuurlijk, bovendien behouden ze hun waarde tot nu toe ook behoorlijk als je hem weer op mp zet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:47 schreef Soof-87 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |