kan wel hoor :squote:Op vrijdag 26 augustus 2016 07:00 schreef BoneThugss het volgende:
Wm kan ik mobiel geen dm's beantwoorden:s
Daar heb ik niks aan, ik wil het vandaag hebben eigenlijk.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 07:00 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Haha ooh, kan apotheek dat niet bestlellen ofzo
Dat lijkt me kutquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 06:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij zichzelf naar de Zevende Hemel had gerookt joh.
[..]
Ik ben vandaag vrij, maar ik kan nooit uitslapen, ik word automatisch vroeg wakker. Als ik naar mijn werk moet ben ik eerder wakker.
Hoi JCquote:
Neuh, ik zit al een tijdje niet meer in het onderwijs.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 07:00 schreef Drug het volgende:
[..]
jij zat toch in onderwijs? geef je nog les?
iphonesquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 07:01 schreef Drug het volgende:
[..]
kan wel hoor :s
op m'n iPhone wel tenminste
Hmm werkt niet heb s6, tyfus android.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 07:01 schreef Drug het volgende:
[..]
kan wel hoor :s
op m'n iPhone wel tenminste
Dat kan wel?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 07:00 schreef BoneThugss het volgende:
Wm kan ik mobiel geen dm's beantwoorden:s
slapen is voor apen vriend haal op die wekker pep is lekkerquote:
Ooh, kut. Heeft een huisdealertje in de buurt dat niet gewoon liggen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 07:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
Daar heb ik niks aan, ik wil het vandaag hebben eigenlijk.
Of we zijn gewoon niet gaan slapenquote:
ah oke. welk vak gaf je eigenlijk?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 07:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Neuh, ik zit al een tijdje niet meer in het onderwijs.
Misschien omdat ik op ander continent zit, het werkt echt niet:squote:
je loopt te fucken nu toch?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 07:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
iphonesnooit gedacht dat je ook echt zo'n verschil zou merken ten opzichte van andere merken
wtf zit je aan de coke ofzoquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 07:02 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Of we zijn gewoon niet gaan slapen
Eey cees, pvv programma al gelezen.😂quote:
Valt wel mee, ben een ochtendmens. Jullie moeten wel allemaal werken zeker, want op de zaterdag is het meestal een stuk rustiger rond deze tijd.quote:
Nee interesseert me geen bietquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 07:03 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Eey cees, pvv programma al gelezen.😂
ga naar dm.fok.nl daar hoor je gewoon te DM'enquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 07:03 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Misschien omdat ik op ander continent zit, het werkt echt niet:s
Neequote:
Ik ben vrijquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 07:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Valt wel mee, ben een ochtendmens. Jullie moeten wel allemaal werken zeker, want op de zaterdag is het meestal een stuk rustiger rond deze tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |